Pastoreilla kirkonmenot?

7

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinsevaanmenee
      • tuomiot.tulee.ottakaa

        Jaa, ja sekö ateismin pelastaa tuomiolla, kun itse naiskentelee synnissä eri muodoin.
        Siitähän teksteissä on kyse, kun yhdessä kauhistellaan.

        Synti on syntiä pojat ja muistakaa, tuomio lähtee Jumalan huoneesta, ette te pääse pakoon kirjoituksillanne.

        Varsinkin aloittaja, vaiva vain elämä ja kuolema päälle.
        Kannattaako rimpuilla elämässä?


      • näinsevaanmenee
        tuomiot.tulee.ottakaa kirjoitti:

        Jaa, ja sekö ateismin pelastaa tuomiolla, kun itse naiskentelee synnissä eri muodoin.
        Siitähän teksteissä on kyse, kun yhdessä kauhistellaan.

        Synti on syntiä pojat ja muistakaa, tuomio lähtee Jumalan huoneesta, ette te pääse pakoon kirjoituksillanne.

        Varsinkin aloittaja, vaiva vain elämä ja kuolema päälle.
        Kannattaako rimpuilla elämässä?

        Ei vaan ensimmäinen linkki kertoi Jehovan todistajien kultin lapsen raiskaajista ja jälkimmäinen adventistien kultin lapsen raiskaajasta.


    • lopettakaajopelleilynne

      EI LIITY PALSTAN AIHEESEEN. UUTINEN KOSKEE BRASILIAN KATOLISTA KIRKKOA.

      • älä.välitä

        Pitäähän poikien kirjoittaa, sillä näinhän he tietävät tuomiollaan hyvän ja pahan, kun siitä puusta mussuttavat.
        Kun he kirjoittavat eivätkä tee parannusta, eivät hekään pääse karkuun tuomiotaan. Siksi he näin julistavat itse - itselleen tuomiota kaiken aikaa.


      • Hyihyijahyi
        älä.välitä kirjoitti:

        Pitäähän poikien kirjoittaa, sillä näinhän he tietävät tuomiollaan hyvän ja pahan, kun siitä puusta mussuttavat.
        Kun he kirjoittavat eivätkä tee parannusta, eivät hekään pääse karkuun tuomiotaan. Siksi he näin julistavat itse - itselleen tuomiota kaiken aikaa.

        Uskonto on mielenhallintaa, psyykkausta, suurta bisnestä. Uhreiksi tällaiselle joutuvat onnettomat, eronneet ja masentuneet - aivan kuten muillekin rikollisille. Uskonto on inhimillisyyden vihollinen, jota vastaan kannattaa käyttää AIVAN kaikkia keinoja.


    • oppia.ateisteista

      Eipä oo pasatorit parantaneet tapojaan. Samanlaisia kaksinaamaisia pellejä ne on. Uskonlahkojen orjat mussuttavat vain satujaan eivätkä elä siivosti. Toisin on ateistien, jotka elävät siivosti ja kunnioittavat elämää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe