Pastoreilla kirkonmenot?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinsevaanmenee
      • tuomiot.tulee.ottakaa

Jaa, ja sekö ateismin pelastaa tuomiolla, kun itse naiskentelee synnissä eri muodoin.
        Siitähän teksteissä on kyse, kun yhdessä kauhistellaan.

Synti on syntiä pojat ja muistakaa, tuomio lähtee Jumalan huoneesta, ette te pääse pakoon kirjoituksillanne.

Varsinkin aloittaja, vaiva vain elämä ja kuolema päälle.
        Kannattaako rimpuilla elämässä?

• näinsevaanmenee
        tuomiot.tulee.ottakaa kirjoitti:

Jaa, ja sekö ateismin pelastaa tuomiolla, kun itse naiskentelee synnissä eri muodoin.
        Siitähän teksteissä on kyse, kun yhdessä kauhistellaan.

Synti on syntiä pojat ja muistakaa, tuomio lähtee Jumalan huoneesta, ette te pääse pakoon kirjoituksillanne.

Varsinkin aloittaja, vaiva vain elämä ja kuolema päälle.
        Kannattaako rimpuilla elämässä?

Ei vaan ensimmäinen linkki kertoi Jehovan todistajien kultin lapsen raiskaajista ja jälkimmäinen adventistien kultin lapsen raiskaajasta.

• lopettakaajopelleilynne

EI LIITY PALSTAN AIHEESEEN. UUTINEN KOSKEE BRASILIAN KATOLISTA KIRKKOA.

• älä.välitä

Pitäähän poikien kirjoittaa, sillä näinhän he tietävät tuomiollaan hyvän ja pahan, kun siitä puusta mussuttavat.
        Kun he kirjoittavat eivätkä tee parannusta, eivät hekään pääse karkuun tuomiotaan. Siksi he näin julistavat itse - itselleen tuomiota kaiken aikaa.

• Hyihyijahyi
        älä.välitä kirjoitti:

Pitäähän poikien kirjoittaa, sillä näinhän he tietävät tuomiollaan hyvän ja pahan, kun siitä puusta mussuttavat.
        Kun he kirjoittavat eivätkä tee parannusta, eivät hekään pääse karkuun tuomiotaan. Siksi he näin julistavat itse - itselleen tuomiota kaiken aikaa.

Uskonto on mielenhallintaa, psyykkausta, suurta bisnestä. Uhreiksi tällaiselle joutuvat onnettomat, eronneet ja masentuneet - aivan kuten muillekin rikollisille. Uskonto on inhimillisyyden vihollinen, jota vastaan kannattaa käyttää AIVAN kaikkia keinoja.

• oppia.ateisteista

Eipä oo pasatorit parantaneet tapojaan. Samanlaisia kaksinaamaisia pellejä ne on. Uskonlahkojen orjat mussuttavat vain satujaan eivätkä elä siivosti. Toisin on ateistien, jotka elävät siivosti ja kunnioittavat elämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe