Vapaat kädet ja jumalien armollisuuteen luottaen hommat hoituu ihan rutiinilla.
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/5-vuotiaan-realistiset-piirrokset-
paljastivat-jarkyttavat-tapahtumat-pappi-kaytti-tyttoa-hyvakseen-kirkossa/6123632
Pastoreilla kirkonmenot?
7
<50
Vastaukset
- näinsevaanmenee
Uskonnolliset lahkot ovat kautta aikojen olleet oikeita pedofiilien paratiiseja. Jehovan todistajat hyvänä esimerkkinä ja tuskin ne adventistitkaan on yhtään sen parempia.
http://www.silentlambs.org/
http://www.thedailybeast.com/articles/2016/04/04/christian-school-principal-jailed-for-child-rape.html- tuomiot.tulee.ottakaa
Jaa, ja sekö ateismin pelastaa tuomiolla, kun itse naiskentelee synnissä eri muodoin.
Siitähän teksteissä on kyse, kun yhdessä kauhistellaan.
Synti on syntiä pojat ja muistakaa, tuomio lähtee Jumalan huoneesta, ette te pääse pakoon kirjoituksillanne.
Varsinkin aloittaja, vaiva vain elämä ja kuolema päälle.
Kannattaako rimpuilla elämässä? - näinsevaanmenee
tuomiot.tulee.ottakaa kirjoitti:
Jaa, ja sekö ateismin pelastaa tuomiolla, kun itse naiskentelee synnissä eri muodoin.
Siitähän teksteissä on kyse, kun yhdessä kauhistellaan.
Synti on syntiä pojat ja muistakaa, tuomio lähtee Jumalan huoneesta, ette te pääse pakoon kirjoituksillanne.
Varsinkin aloittaja, vaiva vain elämä ja kuolema päälle.
Kannattaako rimpuilla elämässä?Ei vaan ensimmäinen linkki kertoi Jehovan todistajien kultin lapsen raiskaajista ja jälkimmäinen adventistien kultin lapsen raiskaajasta.
- lopettakaajopelleilynne
EI LIITY PALSTAN AIHEESEEN. UUTINEN KOSKEE BRASILIAN KATOLISTA KIRKKOA.
- älä.välitä
Pitäähän poikien kirjoittaa, sillä näinhän he tietävät tuomiollaan hyvän ja pahan, kun siitä puusta mussuttavat.
Kun he kirjoittavat eivätkä tee parannusta, eivät hekään pääse karkuun tuomiotaan. Siksi he näin julistavat itse - itselleen tuomiota kaiken aikaa. - Hyihyijahyi
älä.välitä kirjoitti:
Pitäähän poikien kirjoittaa, sillä näinhän he tietävät tuomiollaan hyvän ja pahan, kun siitä puusta mussuttavat.
Kun he kirjoittavat eivätkä tee parannusta, eivät hekään pääse karkuun tuomiotaan. Siksi he näin julistavat itse - itselleen tuomiota kaiken aikaa.Uskonto on mielenhallintaa, psyykkausta, suurta bisnestä. Uhreiksi tällaiselle joutuvat onnettomat, eronneet ja masentuneet - aivan kuten muillekin rikollisille. Uskonto on inhimillisyyden vihollinen, jota vastaan kannattaa käyttää AIVAN kaikkia keinoja.
- oppia.ateisteista
Eipä oo pasatorit parantaneet tapojaan. Samanlaisia kaksinaamaisia pellejä ne on. Uskonlahkojen orjat mussuttavat vain satujaan eivätkä elä siivosti. Toisin on ateistien, jotka elävät siivosti ja kunnioittavat elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8892
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51781- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti89746