Moi!
Oon alotteleva cossaaja ja Star Wars fanina päätin et cossaan Obi Wan Kenobia. Mulla on vaan se ongelma, et mul on aika vähän rahaa, eikä FX valomiekkoi löydy mistään halvalla.. Joka on tosin ihan ymmärrettävää. Ohan ne kuitenki kirkkaita, yksityiskohtasia ja niis on hyvät ääni efektit. Mut mä haluisin ees jotain parempaa ku se paska mitä lelukaupat myy. Haluisin valomiekan, joka ei mee sisään ja joka on oikeen kokonen eli 110-120cm (miekan kahva noin 30cm ja "laser" 90cm). Olisin valmis käyttää 50-80€.. Ehkä enemmän, riippuu ihan miekasta.
Mistä FX Valomiekka?
StarWarsFan
1
213
Vastaukset
- VV1
Ei saa tuolla hinnalla mistään ainakaan lähellekään hyvää... ja nuo hasbron fx-miekatkin ovat aika pilipaleja jotka näyttää täysin leluilta. Oikeasti laadukkaista saa pulittaa vähintään 300e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333