kuihtuu kuihtuu

koneelevators

Niin se kauhajoki kuihtuu...lopuksi taitaa jäädä vain muutama maajuntti...

15

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnn

      150 työpaikkaa tulossa. Vitutyasko.

      • sirppilaastijakauha

        Kenelle tulee? ja tuleeko varmasti?
        Pitääkö olla puolueen jäsenkirja vai muurari sukulainen, että pääsee töihin?


    • Kuulemma kaupunginhallitus aikoo tehdä paikkakunnalle uuden matkailuvaltin. Idean ydin on se että Kauhajoessa virtaava vesi vaihdetaan ruikkuun.

    • mnn

      Housuissa sulla on ruikku ja päässä kusta

      • Mitä sitten vaikka olisi? Ei pitäisi sinua häiritä.


    • Koomaa

      Ideapark tuloo Seinäjoelle joka imee viimeisetkin ostos eurot Kaahajokisten kukkarosta. Koomajoelta kuihtuu viimeisetkin kaupat kun kansa rientää Seinäjoen ostos paratiiseihin. Ja loput rahat mänöö Tuuriin.....

    • eläkeläinenmaajuntti

      maajuntit tämän paikkakunnan on alkujaan rakentanutkin kovalla työllään,ovat pystyneet vielä eu aikanakin kannattavasti tärkeää ammattiaan harjoittamaan,toisin kuin nämä muut ns.yrittäjät,ei taida montaakaan vuosikymmeniä vanhaa yritystä kauhajoella olla.

    • Niinsevaan

      on että kaikkia tarvitaan...ei maatalousyrittäjätkään pärjäis ilman työtä tekevien verotuloja. Pitäs olla tuet pois ja hinnat sellaiset, että maatalous pärjäis ilman tukiaasia. Viranhaltijat, joista osa on tuottamattomassa suojatyöpaikassa, vois kans tutkia että on palkanmaksuaikaaika kaikilla just tasantarkkaan työn mukainen, eli onko joutilasta aikaa.

    • Vaihe

      Lietelannan tuoksuisessa koomacityssä, ei bisnesjohtajat ja muut jupit viidy.....

      • pääsiäiskokko

        k.koomajoki viihtyy loppuun saakka.


      • heeeeeeeeeee

        ha ha heee heee haah MILTÄ VUOSIKYMMENELTÄ OLET PUHUT JUPEISTA niistä ei ole hetkeen virkattu tota sanaa OLET PAHAINEN JUNTTI HEEEEEEEEE HAAAAAAAAAA


    • hatusen.juunas

      Kauhajoen keskustassa mulla karkas kakka pöksyyn kun säikähdin vihaista kepulaista.

    • Voitaikina

      Nyt tuloo valtava nähtävyys Kauhajoelle kun silta laitetahan pystyhyn tuohon joen yli . Voi valtavaa , nähtävyys todella !!! Kuka sitä käyttää mä kysyn ?

    • Pimentoonhan

      se jää kun on hyvin ympäristöystävällisesti rakennettu jos se on Sokoksen kohdalla oleva, eikä sitä kyllä monikaan taida käyttää, kun sinne pääseminen on hankalaa.

    • Qusti

      Onhan se nähtyvyys jos se silta on pystyssä. Taitaa olla ensimmäinen Suomessa. Taas meni koomajokisten rahat kankkulan kaivoon .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe