Hyvä Arki natsi meno

789jkjkjfd9

Tai mitä tehdä naisille, jolla kehnompi menneisyys ja joilla on vittuilemisen riemu?

Sellaiselle naiselle ei keskustelu maistu, eikä ajatus tepsii. Lyödäkö pitää, että sellainen nainen vittuilleena ja jonkun vahtimestarin paikan omaneena, luovuttaisi paikkaansa sellaiselle, joka hoitaisi sitä paremmin?

Hyvä Arki on hyvätekeväisyys järjestö ellei Kirkon oppimateriaali.
Palveluksessa on naamojen perusteella entisia ongelmallisia tyyppejä, jotka näkevät toisissakin samankaltaisia, vaikka ilmaisen ruoan hakijoina on korkeasti oppineita, maahanmuuttajaa, äitejä, vanhuksi. Miksi entiset ongelmaiset ihmiset ja nykyiset Hyvän Arjen työntekijät tahtovat aiheuttaa mielipahaa köyhissä.

Ongelmana on keskiikää ylittänyt mustasilmäinen suomalainen Arjen tekijä, joka määrää köyhiä kuin elukkoja edes ja takaisin. Äskettäin tuli porttikielto tai sen uhka siitä, että sanoin vastaan siitä, että miksi ajokortti ei käy Kela kortin sijasta, jota minulla ei ollut. Ähkäisin vastaan koska olin viimeisempia jonossa ja ruokaa on yllinkyllin varastossa. Espoon Hyvän Arjen ruoka mädäntyy ja viime kerralla jaettiin vanhaa ruokaa, jota ei voitu syödä. Kenelle kyseiset työntekijät jakaavat ruokaa kun sitä ei voi syödä? Miksi eivät jaottelee kun pakkaus on selkeästi paisunut, vesimeloni painunut ja tummunut ym. varsinkin liha ja maitotuotteiden kanssa ei kannata ottaa riskiä. Naishenkilö määräilee köyhiä. Emme ole vankilassa, natsileirillä, jotta ämmä määräisi. Hyvällä Arjella on ongelma kuinka he käsittelevät ihmisiä. Henkilötietoja kirjataan, lukua pidetään, pienikin ylimääräinen potkaistaan pois. Tämä ei ole Hyvää Arjetta. Eikä hakijoita ole edes paljon!

Ruoka pitää antaa eikä mädäntää. Ihmisiä pitää palvella eikä alistaa.

maalaiskunnissa sosiaalitekijöissä on samaa määräilemisen, vallankäytön tahtoa. Ongelmien selvittelyyn jälkipyykkeissä kestää vuosia. Silloin ei enää auta palautuminen kun voi samassa mennä kaikki mitä omistaa.

Suomessa alkoi elää pahuuden ilmapiiriä.

Maalaiskylät ovat pahimman mafioson perikuvia, korruptoituneita, ilkeitä, tahallisia, kyvyttömiä, naurettavia...Pääkaupunkiseudullakin mutta edes yksi miljoona väestöä lieventää ilmapiiriä pikkusen, että ongelmasi ei ole ole kasvatettu muuten vain. Ajattelen että minkälaista on elää New Yorkissa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veemäysyys

      Toisesta Kirkon avusta supojen määräyksestä leikataan huonoja hakijoita pois

    • nnnatsiiiiiiiiiiiiii

      Arki Natsit on kovempii ko viikon loppu natsit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe