Kävelin leikkipuiston ohi ja yht´äkkiä irroitin pääni muusta kropasta. Johan tuli piltteihin vauhtia. Kiljuen pakeni puistosta, hyvä niin. Nyt sain rauhassa nauttia evääni. Kas kun ei ole vielä mediassa mainintaa. Hehehee... ei kukaan usko niitä pilttejä.
Pelottelin eilen lapsia
11
58
Vastaukset
Ja italialainen kirurgi leikkaa parin vuoden päästä potilaan..irrottaa pään ja vaihtaa toiseen kehoon. Mutta mikä uutinen se on kun sä oot jo sen tehny? mitä salailet?
- MasaHiirii
Meillä Cosmos-planeetalla irroitellaan päitä päivittäin, tai silloin kun huvittaa ja jaksaa. Vaihtelu virkistää.
MasaHiirii kirjoitti:
Meillä Cosmos-planeetalla irroitellaan päitä päivittäin, tai silloin kun huvittaa ja jaksaa. Vaihtelu virkistää.
No miten helkkarissa mä sinne cosmokseen pääsen? onko siellä miehiä naisia vai otuksia??? voiko miehen pään vaihtaa naisen kehoon? itse en sitä tekis mutta mielenkiinnosta kysyn. Myöskään toisen miehen ruumiiseen en päätäni vaihtaisi kun tykkään itsestäni. Pidempi tosin voisin olla.
- MrJuha82outolintu
LOL hauskaa huumoria.
LOOl
LÖL
LÖL
LÖLLÖL
LOLLOL- Ovipönkkä__
HOH HOH HOH HOH HOH HOH kun naurattaa. Seuraavalla kerralla pallotelkaa jonkun pään kanssa. Kylmis tietää päiden irroituksesta enemmän.
- MrJuha82outolintu
Ovipönkkä__ kirjoitti:
HOH HOH HOH HOH HOH HOH kun naurattaa. Seuraavalla kerralla pallotelkaa jonkun pään kanssa. Kylmis tietää päiden irroituksesta enemmän.
Mua aina naurattaa.
HOHOHOHO.
HIHIH.
HAHAHA.
Loputonta nauramista Anni Hautalan tapaan. =)
- eka-kerta
Tiiättekö kuin ongelmainen tääki aloittaja voi todellisuudessa olla? Mä mietin sitä just ku tuli mieleen et tää on varmaan semmone ihminen jonka elämä on paskaa. Täällä saa tyydytystä ja seuraa
- MasaHiirii
Eräänä yönä, hyvinkin pian. Havahdut siihen kun joku istuu sänkysi reunalla, ja katselee sinua. Kyllä, se olen minä. Ja sitten me pidämme hauskaa. Sitä hauskan pitoa et unohda koskaan, et koskaan. Joten.... hetkeä odotellen.
- Mielisairaspotilas
Titityy titityy. Piipaa auto saapuu tuota pikaa.
- KirjoitusNero
Jumala rankaisee sinua, syntinen paska.
- MasaHiirii
No mutta. Miksi hyvä ystäväni rankaisisi minua ? Minäkö syntinen ? Ihmisten syntien tähden ma olen täällä. Hyvä ja rakas ystäväni minut tänne lähetti, pyysi raportoimaan ihmisistä. Onko ihminen parantanut tapojaan. Olen ollut täällä maapallolla jo ennen kristusta. Valitettavasti mikään ei ole ihmismielessä muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883284Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3292894Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911576Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421334Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621282Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741010
- 791007
- 117970
- 72934