Dinglen suvun sekoamisvuorot

Nyt sitten heikkopäisestä Dinglen suvusta, on Chasin vuoro seota ja käväistä hoidettavana mielisairaalassa.Koko suvun mielenterveys on ollut kaikenaikaa heikoissa kantimissa.Avioliiton kautta sukuun tullut Lisakin on Dinglen sukuun, sopivan heikkohermoinen ja hysteriaan taipuvainen.Olen varma, että Chas ei jää viimeiseksi mielisairaalapotilaaksi, kun tästä suvusta on kyse.
Kenenhän vuoro Dinglen porukasta on seuraavaksi mennä sekaisin?
Lisa on jo seonnut raiskauksestaan ja Belle sekosi Gemman tapauksesta ja Zak yritettyään tappaa poikansa ja Marlonkin leskeksi jäätyään.Yritti itsemurhaa hyppäämällä katolta lantakasaan.Debbien hermot on olleet aina riekaleiset ja Sam on ollut syntymästään asti jotenkin sekaisin.Cain on aina katkera ja röyhkeän agressiivinen.Shadrack oli juoppo ja hänen toinen tyttärensä Genniekin, outo sekoileva höpsö.


Uutta sukukupolvea on kasvamassa tähän sukuun sekoilemaan.Debbien lasten elämäkään ei kovin tasapainoiselta näytä.Tasapainoton Debbie, pakottaa lapsensa jatkuvasti totuttelemaan moniin uusiin isänkorvikkeisiin.Jos lapset viimein tottuvat näihin miehiin.Sitten Debs potkaisee äijät aina pellolle hänen ja lastensa elämästä ja vaatii lapsiaan tottumaan tälläiseenkin.
Jos vielä huomioidaan lasten perimät, äitinsä Dingle ja isänsä Andyn (Hopwoodin) geenit.Mitähän kummallisia tyyppejä näistä lapsista vielä tuleekaan?

Ei ole psyykkisesti terve Emma Bartonkaan, hänellä ei vaan ole tuollaista sukua puolustamassa ja luottamassa häneen, kuten Chasilla.Hetken aikaa Chas saa sukunsa helposti uskomaan olevansa kunnossa.Sokean sukurakas Cain puolustaa viimeiseen asti raivokkaasti siskoaan ja suuntaa syytökset ja vihansa Debbien kanssa höpsöön Emmaparkaan.Syntipukki pitää löytyä aina muualta, kuin omasta rakkaasta ja täydellisestä Dinglen suvusta.

Chasia on kehuttu vahvaksi naiseksi ja hänhän on ollut jopa armejassa.
Armeja ei käsittääkseni vaan ole näin heikkohermoisten paikka.Sotilaan ei pitäisi mennä sekaisin siitä, jos näkee ampumistapauksen.Chasin mielen järkkymistähän perustellaan mm. tällä, kun Robert kaatui ammuttuna hänen syliinsä.Myös sillä että, ampumiseen syytöntä Aaronia epäillään syylliseksi ja siitä, että Chas alkoi Emman toilauksien takia pelätä, vapaana yhä liikkuvaa sala-ampujaa.

Johtuuko ikääntymisestä, vai Dinglen suvun geeneistä, että Chas onkin nyt, kaikkea muuta, kuin vahva ja rohkea nainen?Eipä taida Chas jatkaa, hoidosta palattuaan ainakaan enää pubiemäntänä.Muuttuuko Chasin rooli siis jatkossa kokonaan erilaiseksi?Tuleeko hänestä Ednan tilalle, uusi Ednan tyyppinen hurskas vanhapiika?Vai isänsä Shadrackin kaltainen vastuuton ja koominen juoppolalli?Mikään vaimon, tai perheenäidin rooli ei hänelle ainakaan sovi. Nähtäväksi jää.

1

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Owejjfjcj

      Chasilla on paljon ikäviä asioita menneisyydessä,Carl,Cameron tapaukset ja nyt ampumistapaus tuo vanhoja traumoja esiin. Chasin tilanne helpottaa hetkeksi mutta uusia asioita tulee talven mittaan.
      Charity ja Cain ovat serkkuja,Noahin isyyskin oli epäselvä kun Ch oli Marlonin kanssa maannut. Debbie hankki lapset tyhmän ja kahelin Andyn kanssa. Perimä ei ole hyvä.
      Bellehän on skitsoksi todettu ja lääkehoidossa. Seuraava tapaus on tietysti Belle joka sekoaa täysin kun jättää lääkkeet pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe