Työttömille tulee keppiä näpeille

röihin-siitä-nyt

53

3210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • röihin-siitä-nyt

Kohta sattuu kun tulee keppiä sormille, alkaako työn haku maistumaan hä?

• hhhhgfgj

ei maistu työt sossusta saa rahaa
      käy nyt ahkerasti siel töis ja maksa verot niin mulle riittää sossurahaa

• dfhjkahflhfalh

HÖPSIS PÖPSIS!! Mikäli vanhat mekrit paikkaa pitää, niin tämäkin perutaan, kunhan nyt sipilä vaan pelottelee kansaa, hänellä on semmonen taipus,lapsellisesti kiristää ihmisiä saamaan tahtonsa läpi.

Perustuslaki on taas tämänkin naurettavan jutun perässä, ei onnistu!! Ilo kieltää ahdistelemasta ihmsiä ja kiristämisellä.

Sipilä ei vaan ole ikea poliitikko koska ei tunne perustuslakia, ei missään asiassa. Onhan se nähty.

• gsdmopg

sipilä on empatiakyvytön,ahne,elitistiperseenreikä!

• paskattöistä

Joutaahan tuota käydä kerran kolmessa kuukaudesa heittämässä läppää. Ei ne töihin pistä kun ei niitä töitä ole! Käydään TE-tanttaran juttusilla ja mennään nostamaan korvaukset ja mennään kaljoille. Niinkuin ennenkin. Tehkää duuninne kuka haluaa, vapaalla on mukavampaa!

• työtönpummi

Kukaan ei ota minua töihin koska sanon haastattelussa että en ole ollut töissä 7 vuoteen ja en osaa mitään. Jos ne katselee tietoja jostain niin sanon että en osaa enää raksatöitä eikäole motiaavtiota elle saa vähintään 2000 euroa kk

• omaarvo

Kuka perkele 2000 €:llä duuniin lähtee, varsinkaan raksalle, orjapalkka. Johan sitä saa korvauksina sen kaikkiaan. Kyllä vähintään 3000 €:sta aletaan siihen lisät päälle, voisi ajatella sitten!

• työttömyysonihanaa

No ei ihan korvauksina varmaan saa 2000 e mutta se vapaus korvaa sen mitä rahalla ei saa. Kuka tekee töitä alipalkattuna? On kivampi katsoa vierrestä kun muut raataa ja itse vaan on. Vapaus korvaa sen mitä palkassa menettää.

• Selavie

Ajatelkaapas, jos meette minimipalkalla tai 560 e/kk töihin vaikka raksalle. Pitäähän ne vakuutukset olla kunnossa madollisen työtapaturman varalta.

• iiioiiiiiiiiiiiiiiii

Työnntaja vakuuttaa työntekijät. Ei se duunari itse maksa niitä vakuutuksia.

• rsgrrggrg

Kyl se työpaikka saa tulla sinne missä asuu muuten ei kiinnosta. Urpo.

• piiitkäaikaityööötön

Korvauksilla on hyvvee ellee ja sossusta saapi lissee kun ossoo pyytee. Paskat töistä. Tehhään vähän ommaa keikkaa ja hyvin männööö!

• asfdasc

Keppiä vain työttömän pyllylle! Kun kipu ja häpy kasvavat riittävästi, kyllä niistä ainakin osa alistuu marssimaan töihin.

• jkll

Niin mihin töihin. Älkää nyt viitsikö esittää.

• niihin_töihin
      • realistiihminen

Kun erottaa palkkatyön ja orjatyön, niin työpaikoiksi voi lukea vajaa 10.

• niihin_töihin
        realistiihminen kirjoitti:

Kun erottaa palkkatyön ja orjatyön, niin työpaikoiksi voi lukea vajaa 10.

Realisti-ihmisen kannattaisi opetella vaikka vähän kirjoitussääntöjä, niin voisi sellainen työpaikkakin jostain irrota. Lukutaitoakin kannattaisi harjoitella. Mollin sivuilla kun on ihan tavallisia työpaikkoja, eikä mitään työllistämispaikkoja. Ehkä realisti-ihminen ei ole vielä koskaan käynyt mollin sivuilla?

Ymmärrän, että on vaikeaa noilla järjen lahjoilla selvitä elämässä, mutta asenne taitaa kuitenkin olla se tärkein tekijä työllistymisessäkin. Sohvalle jos jää itkemään tai kaljoittelemaan, niin kukaan ei varmasti tule töitä tarjoamaan. Korkeintaan joku TE-toimiston heppu velvoittaa ns. orjatöihin - siihen kun on kunnilla lakisääteinen velvollisuus. Näin on laissa säädetty, kun tiedossa on, että useimmat ihmiset voivat paremmin, tai ainakin juovat vähemmän, jos joskus täytyy käydä edes jonkinlaisissa töissä.

Mollin sivuilla on tänään vajaa 14 000 vapaata työpaikkaa.

• UnohtuikoJotakin

TE-toimistoissa oli tänään rapiat 200 000 työnhakijaa. Hiukan lohduttomalta näyttää nuo hikiset 14 000 työpaikkaa suhteessa työttömien määrään. Tekee karkeasti 14 työtöntä yhtä vapaata työpaikkaa kohden. Mitenkä luulet käyvän niille 13, jos yksi saa työtä?

http://yle.fi/uutiset/3-9250120

• Henrik--

Olen töissä.

• työtön-raksamies

Kohta joudumme pakko orjatöihin työkokeiluun koska työkkäri käskee. Kaveri joutui juuri sellaisiin töihin johonkin raksafirmaan. Tekee 7 tunnin päiviä 9 euron päivä palkalla. oikeita palkkatöitä ei tulla saamaan ja tylkkärin akat kyselee 3 kk väleinniitä samoja kysymyksiä. Karenssia tulee koska moni ei ota työtä vastaan.

• SaksanMalliin

Hallituksen tavoitehan on saada työttömät töihin leikkaamalla työttömyyskorvauksia ja asettamalla sanktioita. Tarkoitus on polkea työvoimakustannukset alas välittämättä siitä, tuleeko toimeen vai ei. Ihan Saksan malliin ollaan menossa, jossa jo kuusi miljoonaa tekee halpatyötä ja elää sosiaalituilla, vaikka käy töissä, joiden palkoilla ei elä.

• sdgdgs

Ei työkkäri mitään töitä ole minulle ainakaan tarjonnut...eikä tuu tarjoamaankaan. Typerykset.

• KeppiäVaanEiPorkkanaa

Hallitushan on valinnut linjansa: työttömyysetuuksia leikataan ja työttömille asetetaan erilaisia sanktioita, jos ei suostu "työllisyyttä edistävään toimintaan".

Palkaton työharjoittelu 9 Euron päivärahalla alkaa olla todellisuutta yhä useammalle työttömälle.

• työtönpummi

Mikään hallitus ei saa minua tekemään ilmaiseksi töitä.

• gknjb

Tulevaisuudessa saat sentään rangaistuksi siitä piiskaa takapuolelle kolmen kuukauden välein. Ihan oikein!

• Älykääpiöt

Mis se työkkäri on...Ei Kirkkonummella ainakaan moista ookaan ;D

• EiLöydyTöitäNyt

Olen nyt pyörinyt kello 06:00:sta lähtien sitä työpaikkaa etsimässä ja vähän heikolta näyttää. Yksi virolainen hutsu tuossa olisi työmaata vailla, mutta taidan jättää sen jyystämisen nimimerkille "röihin-siitä-nyt", hänellä kun tuntuu olevan kokemusta.

• Nallevehnää

Missä se nalle viljelee viljaa jos saa 250 000 e maataloustukea viljanviljelyyn?????

• jbsvh

Vilja on nalleille ainoastaan syötäväksi. Viljellä eivät osaa, vaikka niille mitä maksaisi.

• Anonyymi

Persekarvoissaan se vanha kurttumuna viljelee.

• rantsurampe

Ei tässä mitään duuneja tarvita, tehköön ne ketkä sen on keksineetkin.
      Korvauksilla elelee hyvin, jää kaljaankin ihan hyvin. Ei ne korvauksia mihinkään poista, käydään TE-tantan juttusuilla vaan, mukavahan sitä on välillä jutustella.

• Anonyymi

Ostaa vuoden makaronit kerralla. 365 pussia. Keittää kaks kertaa päivässä, puolet ja puolet pussista. K menu tai Xtra margariinia kylkeen. Vitamiinit purkista.

• dfgds

Niin jos työnteko olis mukavaa herrat tekisivät sen itse.

• kukkelikkukkuuruu

Joku haukkui kokoomusta, eikös tämän jutun takana ole PERSU työ ja joku ministeri, ainakin tv:ssä siitä vaahtosi.. Ja ei tuo tule toimimaan ainakaan ennenkuin liiton rahoihin tulee myös alennus, eihän kelan/sossun korvauksilla kotona istu kuin ne täysin yhteiskunnan pyörästä ulos lentäneet laiskat loiset..

• rantsurampe

Kelan ja sossun korvauksilla pärjää hyvin kun ne maksaa kaiken!
      Sitten tehdään pimeää hommaa pikkufirmoille ja yksityisille ja hyvin riittää hillot!
      Voi pitää vaikka viikon "juomaloman" milloin haluaa. Hiihhihhihhihiii!
      PS: Painakaahan työnorjat duunia että veroeurot riittää!

• Anonyymi

Naisena myyn tussuani.

• Anonyymi

Höpö höpö .

• Anonyymi

EK:n on aika kukoistaa. Suomalainen halpatyövoima.

• Anonyymi

Päättäjille tulee palkaton ajanjakso ja psykologiaanne häiritään epä-ääntein:
      * ks, ps, kp, pk, knp ja nshk *

Amen and Amen to all.

• Anonyymi

Amen and Amen to all.

• Anonyymi

Elän vaimon siivellä tv työkyvytön laiska mies.

• Anonyymi

Eipä niitä palkanmaksajia oo kaikille. Että vaikka kuinka kurjuutetaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1127
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe