Onko skinhead porukoissa juuri lainkaan korkeastikoulutettuja(tai saman verran korkeastikoulutettuja, kuin satunnaisotanalla valituissa otanssa, koko väestön edustajista)? Jos ei, voitaneen sanoa, että skinhedinä olo ei korreloi korkeamman älykkyden kanssa. Täten skinheadithan ovat urpoja. Ainakin minä olen saanut sellaisen mielikuvan heistä ja heidän älyttömistä näkemyksistään. Nyt vaan lisää maahanmuuttajia Suomeen, niin saadaan lisää elämänlaatua ja monipuolisempi väestö.
skinhead älyköt
63
4891
Vastaukset
- pena
Suomen kävisi jos kaikki olisivat sinunlaisiasi älyköitä? Ruumiillinen työ kunniaan!!! ja näkemykset ovat tulleet jo kauempaa historiasta.
- OSmo
Turha kai sitä on älykkyyttä koulumenestyksen pohjalta on arvioida, mutta 99% skineistä nyt vaan sattuu jostain syystä olemaan vajakkeja. Luultavasti juuri skinien arvot kokoavat yhteen vähemmän järkeviä yksilöitä. Kaikille kuulapäille on helppoa omaksua ajatus roturealismi tai rasismi, sitten se 1% älykkäistä skineistä saa provosoitua asian perille. No hyvä, että näille yhteiskunnasta syrjäytyville luusereille löytyy joku yhteinen harrastus. Olisi toisaalta parempi, että suorittaisivat harhaoppiansa jossain muualla kuin kaupungilla. Ehdotankin, että skinien uusi rotusodan leikkipaikka voisi sijaita vaikka lapin erämailla (joka tapauksessa kaukana täysjärkisistä) Rasismin voisi samalla lisätä mielisairaudeksi
- pena
OSmo kirjoitti:
Turha kai sitä on älykkyyttä koulumenestyksen pohjalta on arvioida, mutta 99% skineistä nyt vaan sattuu jostain syystä olemaan vajakkeja. Luultavasti juuri skinien arvot kokoavat yhteen vähemmän järkeviä yksilöitä. Kaikille kuulapäille on helppoa omaksua ajatus roturealismi tai rasismi, sitten se 1% älykkäistä skineistä saa provosoitua asian perille. No hyvä, että näille yhteiskunnasta syrjäytyville luusereille löytyy joku yhteinen harrastus. Olisi toisaalta parempi, että suorittaisivat harhaoppiansa jossain muualla kuin kaupungilla. Ehdotankin, että skinien uusi rotusodan leikkipaikka voisi sijaita vaikka lapin erämailla (joka tapauksessa kaukana täysjärkisistä) Rasismin voisi samalla lisätä mielisairaudeksi
voisi täälläkin aloittaa. Kyllä jokaisen ulkomaalaisia tänne haluavan tulisi kustantaa heidän kotouttaminen omista tuloistaan,loppuisi se mamujen tänne haalaaminen..
- isoKeskari
pena kirjoitti:
voisi täälläkin aloittaa. Kyllä jokaisen ulkomaalaisia tänne haluavan tulisi kustantaa heidän kotouttaminen omista tuloistaan,loppuisi se mamujen tänne haalaaminen..
Synny bambumajaan somaliksi Nigeriaan, vietä lapsuutes pelloilla, tee 4 työtä samaanaikaan, huolehdi perheestäs, ruoki lapsias, saa minimipalkkaa. Sitten sulle tulee mahdollisuus päästä Suomeen asumaan (turvapaikka tai vastaava) MILLÄ VITULLA SÄ LUULET, et se maksaa valtiolle jotai 3ziljoonaa et saa täält mestan asuu ja sossutulot, jos ei valtio ota sitä hyväntahtosesti vastaan. Ei tainnu tulla mieleen, et kaikki ei valitse mihin rotuun tai olosuhteisiin syntyy. Potki sä vaan potkittuu lisää päähän - Äläkä nyt vaan heitä sitä tyypillistä fasismi paskaa, et niitten on tääl hyvät oltavat.
- pena
isoKeskari kirjoitti:
Synny bambumajaan somaliksi Nigeriaan, vietä lapsuutes pelloilla, tee 4 työtä samaanaikaan, huolehdi perheestäs, ruoki lapsias, saa minimipalkkaa. Sitten sulle tulee mahdollisuus päästä Suomeen asumaan (turvapaikka tai vastaava) MILLÄ VITULLA SÄ LUULET, et se maksaa valtiolle jotai 3ziljoonaa et saa täält mestan asuu ja sossutulot, jos ei valtio ota sitä hyväntahtosesti vastaan. Ei tainnu tulla mieleen, et kaikki ei valitse mihin rotuun tai olosuhteisiin syntyy. Potki sä vaan potkittuu lisää päähän - Äläkä nyt vaan heitä sitä tyypillistä fasismi paskaa, et niitten on tääl hyvät oltavat.
vain syyttää itseään ja omaa maataan,ei kai tämäkään maa olisi noussut sotien jälkeen jos ei olisi ollut isänmaallisuutta ja pakkoa tehdä jotain maansa hyväksi.
- JuuseE
pena kirjoitti:
vain syyttää itseään ja omaa maataan,ei kai tämäkään maa olisi noussut sotien jälkeen jos ei olisi ollut isänmaallisuutta ja pakkoa tehdä jotain maansa hyväksi.
...ettei siihen ois vaik osittain vaikuttanut Suomen maantieteellinen sijainti, kauppasuhteet, naapurivaltioiden korkea elintaso, liittolaiset, maan yhtenäisyys, nopea sisällissota.
- pena
JuuseE kirjoitti:
...ettei siihen ois vaik osittain vaikuttanut Suomen maantieteellinen sijainti, kauppasuhteet, naapurivaltioiden korkea elintaso, liittolaiset, maan yhtenäisyys, nopea sisällissota.
nyt pitäisi sit pitää kiinni siitä mitä on saavutettu. jos meinaat että kaikilla maailmassa ois samanlaiset oltavat niin kannattaa harkita pohjois-Koreaan muuttoa,siellä kaiki kuuntalee jopa samaa radio ohjelmaa:)
- JuuseE
pena kirjoitti:
nyt pitäisi sit pitää kiinni siitä mitä on saavutettu. jos meinaat että kaikilla maailmassa ois samanlaiset oltavat niin kannattaa harkita pohjois-Koreaan muuttoa,siellä kaiki kuuntalee jopa samaa radio ohjelmaa:)
Mut oo kiitollinen, ettet sä syntynyt Somaliaan. Ethän sä vois sielt poiskaan muuttaa, kun se sotis sun käsityksiä vastaan. Jos sitte vahingossa tänne ajautuisit niin voisit nöyränä poikana kadulla maitokauppaan kulkiessas saada luuvitosen ottaan ihan muuten vaan. Sä varmaan aattelisit: "Voi että on hyvä et nää isänmaansankarit aina toisinaan käy kopauttamassa mua ottaan, kun mun ihonväri sattuu olemaan vääränlainen"
- pena
JuuseE kirjoitti:
Mut oo kiitollinen, ettet sä syntynyt Somaliaan. Ethän sä vois sielt poiskaan muuttaa, kun se sotis sun käsityksiä vastaan. Jos sitte vahingossa tänne ajautuisit niin voisit nöyränä poikana kadulla maitokauppaan kulkiessas saada luuvitosen ottaan ihan muuten vaan. Sä varmaan aattelisit: "Voi että on hyvä et nää isänmaansankarit aina toisinaan käy kopauttamassa mua ottaan, kun mun ihonväri sattuu olemaan vääränlainen"
olen iloinen suomalaisuudestani.Taitaa vaan olla vaarallisempia nää mamu jengit jotka kantaa teräasetta "itsepuollustukseksi".Eikä heitä ei voi tuomita kun se on rasismia.
- pena
olenkin 30 ,olen ajatellut vakavasti liittymistä skineihin.
- minä
Viinakin on mitä pahemman luokan huume, itseasiassa tähän suomalaiseen perihuumeenseen(jota skinit lotraavat isänmaallisuuden nimissä, voidakseen sitten alkoholisoituneina nostaa tuohta kelasta) on lääketieteellisin perustein paljon suurempi riski jäädä koukkuun kuin mainitsemiesi tummienpoikien kulttuuriin "kuuluvalla" huumeella(jonka arvatenkin oletat olevan kannabis).
Onkin mitä suurinta tekopyhyyttä olla huomaamatta tätä(itse vastustan sekä viinaa että kannabista). Huumeita ja niiden kuluttajia ei pitäisikään kohdella sen mukaan voidaanko huume luokitella "kansalliseksi" ja kulttuuriin kuuluvaksi, skinien kansallisjuomahan on kilju.
Toisekseen, vaikka skinit eivät ehkä suoraan tuekaan huumeita, niin epäsuorasti he sitä kuitenkin tekevät, mm. tukemalla rasistisia prätkäjengejä kuten helvetin enkeleitä, NBK:tä(sen johtajahan oli kuulapää) jne... joista tavalliset suomalaiset saavat sitten kärsiä.
Lisäksi, rasistisilla arvoilla on suhteeton yliedustus vankiloissa myös huumeveijareiden(välittäjät jne..) keskuudessa, mikä on vahva todiste skinien rikollisuudesta. - suvakkionrasisti
minä kirjoitti:
Viinakin on mitä pahemman luokan huume, itseasiassa tähän suomalaiseen perihuumeenseen(jota skinit lotraavat isänmaallisuuden nimissä, voidakseen sitten alkoholisoituneina nostaa tuohta kelasta) on lääketieteellisin perustein paljon suurempi riski jäädä koukkuun kuin mainitsemiesi tummienpoikien kulttuuriin "kuuluvalla" huumeella(jonka arvatenkin oletat olevan kannabis).
Onkin mitä suurinta tekopyhyyttä olla huomaamatta tätä(itse vastustan sekä viinaa että kannabista). Huumeita ja niiden kuluttajia ei pitäisikään kohdella sen mukaan voidaanko huume luokitella "kansalliseksi" ja kulttuuriin kuuluvaksi, skinien kansallisjuomahan on kilju.
Toisekseen, vaikka skinit eivät ehkä suoraan tuekaan huumeita, niin epäsuorasti he sitä kuitenkin tekevät, mm. tukemalla rasistisia prätkäjengejä kuten helvetin enkeleitä, NBK:tä(sen johtajahan oli kuulapää) jne... joista tavalliset suomalaiset saavat sitten kärsiä.
Lisäksi, rasistisilla arvoilla on suhteeton yliedustus vankiloissa myös huumeveijareiden(välittäjät jne..) keskuudessa, mikä on vahva todiste skinien rikollisuudesta.Moottoripyöräjengeihin kuuluvia ihmisiä ei voi yleistää haukkumalla heitä rasisteiksi, rikollisiksi ym.. Suurin osa on tavallisia työssäkäyviä ihmisiä, ei rikollisia. Tietysti joukkoon mahtuu muutamia pahiksiakin, aivan kuten muissakin ihmisryhmissä.
- JuuseE
Aivan samaa mieltä. Väkivalta lienee näille apinoille se ainoa vaihtoehto ilmaista itseään.
Murto-osa on kouluttautuneita (tarkoitan nyt korkeammanasteen koulutusta)- Ajatteleva realisti
Mutta sellaiset (rehellisesti suomalaisia suosivat) henkilöt eivät voi kirjoitella julkisilla foorumeilla.
Nämä tiedot täällä kun jäävät rekistereihin ja
virkasuhteessa olevan kansalaisen kiinnijäämisen
riski kasvaa.
Mitäs luulette? Tuleeko kiitoksia demarihyysäreiltä? - pena
jonkun on tehdä raskaskin työ. Uskoisin skinien olevan raskaan työn raatajia,niillä eväillä se on suomi aikoinaan jaloilleen nostettu!!!!ilman sellaisia miehiä et sinäkään puhuisi SUOMEA.
- juuseE
pena kirjoitti:
jonkun on tehdä raskaskin työ. Uskoisin skinien olevan raskaan työn raatajia,niillä eväillä se on suomi aikoinaan jaloilleen nostettu!!!!ilman sellaisia miehiä et sinäkään puhuisi SUOMEA.
Ilmaisin ehkä asian väärin, en tarkoita että juuri koulutus tai se minkälaista työtä skinit tekevät ratkaissi kysymystä: Ovatko skinit tavallista tyhmempiä? On vaikea luokitella kuka on skini ja kuka ei. Suurin osa niistä jotka kokevat itsensä skineiksi eivät ole tietoisia aatteestaan. He eivät tunne historiaa tai kirjallisuutta. Aate lähtee suoraan median vaikutuksesta. Perusteita ei tunnu olevan - turhaa uhoa sitäkin enemmän
- pena
juuseE kirjoitti:
Ilmaisin ehkä asian väärin, en tarkoita että juuri koulutus tai se minkälaista työtä skinit tekevät ratkaissi kysymystä: Ovatko skinit tavallista tyhmempiä? On vaikea luokitella kuka on skini ja kuka ei. Suurin osa niistä jotka kokevat itsensä skineiksi eivät ole tietoisia aatteestaan. He eivät tunne historiaa tai kirjallisuutta. Aate lähtee suoraan median vaikutuksesta. Perusteita ei tunnu olevan - turhaa uhoa sitäkin enemmän
että hehkutit juuri korkeammanasteen koulutuksesta tai että älykkyys tulee vain kouluista.
- JuuseE
pena kirjoitti:
että hehkutit juuri korkeammanasteen koulutuksesta tai että älykkyys tulee vain kouluista.
Kouluts lienee kuitenki tässä tapauksessa se melkein ainoa vertailukohta, joka antaa jotai osviittaa asetelmasta. YLEENSÄ nyt vain on näin, että järkevät ihmiset hakeutuvat pidemmälle koulutaipaleelle, jotta saisivat uusia haasteita elämäämsä. Tottakai on huono verrata asiaa tältä kannalta, mutta on kai sekin jonkin asteen mittari. Uskon kuitenkin, että 100 tavallista kansalaista, jos poimittaisiin kadulta, niin heidän älykkyytensä olisi huomattavasti korkeampi kuin 100 vastaavalla skinillä. (lasken nekin skineiksi, jotka itse kokevat ja ilmoittavat olevansa skinejä)
- JuuseE
JuuseE kirjoitti:
Kouluts lienee kuitenki tässä tapauksessa se melkein ainoa vertailukohta, joka antaa jotai osviittaa asetelmasta. YLEENSÄ nyt vain on näin, että järkevät ihmiset hakeutuvat pidemmälle koulutaipaleelle, jotta saisivat uusia haasteita elämäämsä. Tottakai on huono verrata asiaa tältä kannalta, mutta on kai sekin jonkin asteen mittari. Uskon kuitenkin, että 100 tavallista kansalaista, jos poimittaisiin kadulta, niin heidän älykkyytensä olisi huomattavasti korkeampi kuin 100 vastaavalla skinillä. (lasken nekin skineiksi, jotka itse kokevat ja ilmoittavat olevansa skinejä)
....
- pena
JuuseE kirjoitti:
niitäkin jotka kutsuvat itseään skiniksi kuuluakseen vain johonkin porukkaan,mut silti pidän aitoja aatteen miehiä ja naisia ihan tavallisina ihmisinä. Tämähän on vain mielipiteiden vaihtoa.
- minä
Ajatteleva realisti kirjoitti:
Mutta sellaiset (rehellisesti suomalaisia suosivat) henkilöt eivät voi kirjoitella julkisilla foorumeilla.
Nämä tiedot täällä kun jäävät rekistereihin ja
virkasuhteessa olevan kansalaisen kiinnijäämisen
riski kasvaa.
Mitäs luulette? Tuleeko kiitoksia demarihyysäreiltä?Tiedän hyvin että korkeastikoulutetut ei-skini rasistit ovat kirjoitelleet tänne jäämättä kiinni! Tuo oli "ad hoc", eli keksitty selitys yrittää selittää skinien alhainen älykkyys jollain muulla kuin geeneillä.
- nuolija
sivistyneet somalit hakkaa kaikki suomilaiset älyssä vaikka kirveellä, jos ei muuten!
- pena
ja senhän näkee heidän maansa kunnosta ja elintasosta ja hakkaaminen on niillä verissä kun itse ovat kepillä koulutettuja!
- :D:
pena kirjoitti:
ja senhän näkee heidän maansa kunnosta ja elintasosta ja hakkaaminen on niillä verissä kun itse ovat kepillä koulutettuja!
On Suomeen tullu just sieltä Somaliasta, ettei vaan olis Neuvostoliitosta tänne vaeltaneet.
- vai ni
:D: kirjoitti:
On Suomeen tullu just sieltä Somaliasta, ettei vaan olis Neuvostoliitosta tänne vaeltaneet.
no nhiiiin.. ettei vaan ois sieltä neuvostoliitosta niiiiiiii.
Muuten, mitä olisi mulle tulisi kova ikävä sitä rautatieaseman multikulttuurista fiilistä, jos kaikki maahanmuuttajat yhtäkkiä heitettäis pois suomesta - JuuseE
vai ni kirjoitti:
no nhiiiin.. ettei vaan ois sieltä neuvostoliitosta niiiiiiii.
Muuten, mitä olisi mulle tulisi kova ikävä sitä rautatieaseman multikulttuurista fiilistä, jos kaikki maahanmuuttajat yhtäkkiä heitettäis pois suomestaOsa niistä käy ihan oikeesti töissä. SIIS IHAN OIKEESTI
- SS-STURM
Tuota samaa p-skan jauhamista kuulee aina! Eikö teillä hyyssäreillä muuta virttä ole! Meistä on moni käynyt koulussa paljon! Ja olisimme enemmän jos, ei somalit olisi tuleet tänne! H-lvetti kun, samaa asiaa aina täytyy sanoa!
- lazi
"Meistä on moni käynyt koulussa paljon! "
Oikeinko peruskoulun ysiluokan puoliväliin asti? En sano, että joukosanne ei olisi älykkäitä ihmisiä(tai että akateeminen=älykäs ihminen), mutta noin KESKIMÄÄRIN olette junttia porukkaa. Sivistynyt ihminen ei omaa sellaista putkinäköä, kuin teillä. Sitä paitsi teidän näkymyksenne ovat aina "ahhhh niin TÄYNNÄ TUNNETTA", että ihan naurattaa. Mutta näkemystenne looginen perustelu ei KOSKAAN mene oikein.
- Aurelianus
No niin. Skinhead-ilmiö on eräs nuorisokulttuurin osa-alueista ja on tietenkin selvää, että sen piiriin rikastuu tuon liikkeen itsensä kaltaista väkeä. Itse tunnen kylläkin useita ex-skinejä, jotka ovat hankkineet tai hankkimassa akateemisen arvon.( Eräs sellainen on juuri julkaissut poliittisesti hyvin radikaalin kokoomateoksen, joka sisältää mm. erään Rockwellin ajatuksia!)
Jos skinejä verrataan eräisiin muihin nuorisokulttuurin alaryhmiin, niin uskon heidän selviävän vähintäänkin puhtain paperein. Enkä tarkoita tällä pelkästään selkeästi huumemyönteisiä alakulttuureja, vaan myös poliittisesti vasemmistoviritteisiä ryhmiä.
Mitä tulee ns. "ruumiilliseen työhön" niin pitkän päälle se saattaa olla hyväkin sijoitus. Tunsin aikoinaan erään nuoren miehen,joka kouluttautui sepäksi ja hänen erikoispalveluksensa ovat niin kysyttyjä ja hyvin hinnoiteltuja, että herra joutuu valikoimaan, mitä ehtii tehdä.Ylipäätään se ,joka huomaa hallitsevansa joitain kädentaitoja, tekee viisasti ne jalostaessaan. Eikä tämä tarkoita pelkästään jotain harvinaista kykyä luoda raudasta jotain ainitlaatuista vaan jo sitä, että omistaa kaksi silmää ja kädet, joissa peukalut eivät ole keskellä kämmentä!- tommi
Kyseisen kokoomateoksen on siis toimittanut turkulainen valt.maist. Rami Leskinen, Suomen Sisun palstan nimimerkki RJL, joka on töissä Länsi-Suomen lääninhallituksessa.
- Aurelianus
tommi kirjoitti:
Kyseisen kokoomateoksen on siis toimittanut turkulainen valt.maist. Rami Leskinen, Suomen Sisun palstan nimimerkki RJL, joka on töissä Länsi-Suomen lääninhallituksessa.
... noin periaatteessa näin on.
Entä sitten?
- AJH
Hyysääjissä on takuulla paljon korkeasti koulutettuja. Nimenomaan humanistisen tutkinnon hankkineita, tuskin juurikaan tekniikan tai talouden taitajia, he kun osaavat laskea.
- Hans
Eihän suomessa muita tulekaan kuin insinöörejä(itse tosin diplomi-insinööriopiskelija)
- Hitleri
skini-älykkö on samanlainen satuhahmo kuin esim. peikko tai keiju.
Ei laumasielu osaa ajatella !- Aurelianus
Nimittäin omalla huitaisullaan!
- Andronikos
Olihan tuossa 45min ohjelmassa eräs Tampereen Yliopiston tutkija, joka oli melko ilmiselvästi skinhead. Tutki genetiikkaa, periytymistä, vanhenemista jne. En mene takuuseen, että olisi näitä rasisteja. Saattoi olla vanhemman koulukunnan skinejä, kun oli yli 50vee. Volkkarissa oli kuitenkin ACAB-tarra ja pää ajeltu kaljuksi pientä otsasuortuvaa lukuunottamatta, joten mistään piiloskinistä ei ollut kyse.
- JuuseE
Veikkaisin, että harva kiihkosuvaitsevainen jaksaa edes tulla tänne väittelemään. Joidenkin suhteen toivo on jo mennyttä.... aikaahan tässä vain kuluu, kun yrittää todistella tälläiselle kohderyhmälle :/. Tuskin ketään kiinnostaa mitä mieltä minä olen. Jokainen taitaa jo olla valinnut oman polkunsa. Olisikohan ympäristölle tähän jotain vaikutusta? Entäpä kasvatuksella? Harva taitaa olla valmis nousemaan omaa yhteisöänsä tai kaveripiiriänsä vastaan. Laumasieluja yhtä kaikki enkä usko nyt edes stereostypisoivani.
- milla
Tämä Tampereen yliopiston skotlantilaisprofessori on kyllä punkkari. Hänestä oli taannoin juttu Hesarin sunnuntaisivuilla. Eli ei osunut tälläkään kertaa.
- Andronikos
milla kirjoitti:
Tämä Tampereen yliopiston skotlantilaisprofessori on kyllä punkkari. Hänestä oli taannoin juttu Hesarin sunnuntaisivuilla. Eli ei osunut tälläkään kertaa.
Eikö tuo ACAB olekaan nimenomaan skinheadien käyttämä lyhenne? Ja eikös tuo proffa nimenomaan luukuttanut tuota oi! musiikkia volkkarissaan?
- milla
Andronikos kirjoitti:
Eikö tuo ACAB olekaan nimenomaan skinheadien käyttämä lyhenne? Ja eikös tuo proffa nimenomaan luukuttanut tuota oi! musiikkia volkkarissaan?
Kirjastoon vaan ja kaivamaan vanhoja Hesareita, jos et muuten usko. Ennen joulua se joskus oli. Tämä professori ei todellakaan ollut mikään skini, vaan puhui haastattelussa punk-taustastaan, Glasgowsta ja päätymisestään Tampereelle. Liekö se sitten jonkinmoinen pettymys sinulle, en tiedä.
- pena
Andronikos kirjoitti:
acab on skinien ja erään mp kerhon käyttämä lyhenne.
- tarkoittaa?
pena kirjoitti:
acab on skinien ja erään mp kerhon käyttämä lyhenne.
All Cops Are Bastards tai All Criminals
Are Bastards. - pena
tarkoittaa? kirjoitti:
All Cops Are Bastards tai All Criminals
Are Bastards.mp porukassa All Cops Are Bastards
- Andronikos
JuuseE kirjoitti:
Veikkaisin, että harva kiihkosuvaitsevainen jaksaa edes tulla tänne väittelemään. Joidenkin suhteen toivo on jo mennyttä.... aikaahan tässä vain kuluu, kun yrittää todistella tälläiselle kohderyhmälle :/. Tuskin ketään kiinnostaa mitä mieltä minä olen. Jokainen taitaa jo olla valinnut oman polkunsa. Olisikohan ympäristölle tähän jotain vaikutusta? Entäpä kasvatuksella? Harva taitaa olla valmis nousemaan omaa yhteisöänsä tai kaveripiiriänsä vastaan. Laumasieluja yhtä kaikki enkä usko nyt edes stereostypisoivani.
Olenko jossain vaiheessa ajanut JuuseE-nimimerkin sellaiseen tilaan että hän kuvittelee olevansa korkeasti koulutettu, tai jopa opettavansa Tampereen yliopistossa genetiikkaa? Jos näin on päässyt käymään, niin pahoittelen syvästi.
- skineys ei älystä kiinni.
Ei ole suoranaisesta järjestämis järjestä kiinni skineys. Skini toimii todella johdonmukaisesti muttei usko ihmisen käyttäytymiseen normaalilla tavalla tai siten miten normaali ihminen siihen uskoo koska skinillä on yleensä puutteellinen kyky empatiaan.
- Aurelianus
Bundy oli sarjamurhaaja!
Kyvyttömyys tuntea empatiaa on yksi psykopatian oireista. Todennäköisesti Bundy oli psykopaatti.
Skinien kuvaaminen psykopaateiksi vaatii mielestäni hivenen hyvää evidenssiä! - mirjamiina
Aurelianus kirjoitti:
Bundy oli sarjamurhaaja!
Kyvyttömyys tuntea empatiaa on yksi psykopatian oireista. Todennäköisesti Bundy oli psykopaatti.
Skinien kuvaaminen psykopaateiksi vaatii mielestäni hivenen hyvää evidenssiä!Tyyli ratkoa ongelmia, hakea asioihin ratkaisua ym ei usko ihmisten normaaliin käyttäytymiseen, ei haeta rauhanomaista ratkaisua koska ei uskota siihen (kaikki puukottaa selkään). Ystävyyttä ei voi sitoa kuin vahvan ideologian kautta, normaali kanssakäyminen, sellainen missä ei tarvitse puukottaa toisia selkään siis onnistuu skinin mielestä siten ainoastaan että on vahva yhteinen ideologia kaikki muut vaan teeskentelevät.
Tämän kaiken takana on oma kyvyttömyys empatiaan tai sosiaalinen hallitsemattomuus. On luonnollinen seuraus kyvyttömyydestä empatiaan sellaiset "ongelman" ratkonta tavat mitä skineillä on.
- Pohtija
No ajatteles kun kuljet talvellakin ilman lämmittävää pään karvapeitettä (hiuksia) niin johan siinä vähemmästäkin aivot paleltuu ja nerous on mennyttä... jos sitä skinien keskuudessa koskaan on ollutkaan.
- pena
onhan se pipokin keksitty,jos et ole hoksannut,viisas!
- Pohtija
pena kirjoitti:
onhan se pipokin keksitty,jos et ole hoksannut,viisas!
yrittäisit puolustautua pipoilla. On huomattava, ettei kaikki kaljupäät käytä pipoa talvella. Näillä henkilöillä tyhmyys johtuu siis aivojen paleltumisesta. Piponkäyttäjillä siihen vaikuttavat muut ympäristötekijät ja luultua useammin teiniangsti. Skinien tyhmyys ei siis selity pelkästään hatuttomuudella.
- Valkoinen suomi
Täytyy tunnustaa että olen natsi skinhead ja korkeasti koulutettu ( tai no AMK).
- blahblaawtw
Entäs Palautus.org? Kuka teistä kuuluu siihen?
- Skin67
Olen 48-vuotias skinhead. Tosin perinteisen skinhead-tyylin sijaan pukeudun nykyään vähemmän radikaalisti... aika pelkistetty nahkatakki istuu mulle paremmin kuin perinteinen pilotti... mutta kalju, hillityt camo-farkut ja Dr. Martensit on vakiovarusteita.
Ja kouluja käynyt... MBA, MAT, graafikko ja laskentatoimen merkonomi. Toimin markkinoinnin koordinointitehtävissä sekä suunnittelupäällikkönä. Radikaali pukeutuminen ei tule kysymykseen, koska työ- ja asiakasympäristössä asiasta tietämättömät yhdistää kaikki skinheadit automaattisesti natsismiin, rasismiin ja fasismiin.
Skinhead olen ollut 80-luvulta lähtien... se isänmaallinen kulttuuriamme puolustava asenne ja hyvinvointia kurjistavien hallitusten vastustaminen ei ole muuttunut vuosien varrella miksikään. Paitsi kehittynyt alkuaikojen uhoamisesta älykkäämpään toimintaan. Skinhead on asenne ja elämäntapa, mutta natsien ihannointi ei kuulu minun ideologiaani. Rasisti olen, mutten pidä siitä meteliä, enkä haasta riitaa tummien ihmisten tai eri uskontokuntien edustajien kanssa, mutta vastaan siihen samalla voimalla takaisin, jos agressioita kohdistetaan minuun tai lähipiiriini. Rasismini ei perustu mihinkään trendiin. Sen on saanut eräät vierasmaalaiset rodut itse aikaan. Jos kysytään miksi vihaan heitä, niin vastaus siihen on täysin selvä.
Ehkä parin vuoden päästä minua kutsuu Dressman... - somppispomppis
100% enemmän kuin esim. somaleissa
- usdfusdf-aka-asdfasdf
ei ne sentää kurkkuja leikkele jonkin satuhahmon kunniaksi eikä esinahkoja muotioikkuna.
- OtaSormiPoisPerseestäsi
Montako suomalaista skinit ovat tappaneet täällä vaikkapa viimeisen parin vuoden aikana , montako pakolaiset ja muut mamut. Aloitan parilla tuoreimmalla pakolaisen tekemällä, eli Oulu ja Kokemäki. Jatka sinä omaa listaasi parilla tuoreella tapasksella.......
- Bror-Erik2414
Ainakin skininutipäät arvostavat korkeita suippolakkeja ;)
- Bror-Erik2406
Mutta ei se ole mikään viisaan miehen merkki.Oikein viisaan ei ollenkaan.
- jytrvtb
www.patriootti.com
- Anonyymi
https://youtu.be/DK0sX_6BD50
Kannattaa katsoa ja kuunnella diplomi-insinöörin kyseinen video ja herran kanava. - Anonyymi
Kuinka moni somali osaa edes lukea tai kirjoittaa, heidän korkeakoulunsa on sossun toimisto ja tätä korkeakoulua kestää koko elämän. Sama linja Lähi-Idän partusuulapsilla.
- Anonyymi00065
Sekä kansallismielisillä skinheadeilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1254993Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1733752Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi463188Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a223168Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut391727Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik401279Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun381175Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3041098Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei301071- 831036