http://yle.fi/uutiset/3-9240280
Onneksemme meillä on kirkko, ja mahdollisuus olla sen jäsen ja siihen liittyä. Armo on parasta kirkossa.
Armo on pop
7
<50
Vastaukset
- taikauskoisille
Siinä tulee selkeästi esille mistä uskismoraalissa on kyse. Taikauskon levittämistä tänne asein ja miekoin koska kuningas halusi siirtää kilpailevan lahkon omaisuuden omiin nimiinsä kutsutaan "rantautumiseksi".
Se että ihmisiä pelotellaan olemattomalla helvetillä ja houkutellaan tekemään rahalahjoitusten sijaan (käytännössä lisäksi) muita taikamenoja ei ole erityisen jaloa sekään. - armonrosvo
Armo vie sinunkin rahasi.
- Hemmo_h
Armo on jotenkin ymmärrettävä asia, kun armahdetaan rikollinen hänelle langetetusta rangaistuksesta. Presidentti voi harkintansa mukaan armahtaa esim. vankeusrangaistusta kärsivän vangin, jos hyviä perusteluja asialle on.
Mutta mistä syystä tavallinen ihminen tarvitsisi armoa? Siitäkö syystä, että on syntynyt ja siten ärsyttää jotain jumalaa? - 7584
Ainoa joka tarvitsee armoa siten kuin kirkko sen mieltää on kirkko itse. Kukaan muu ei tarvitse kirkon tarjoamaa armoa.
kirkko laittaa kymmeniä miljoonia planeeen jumaluuspönöttimen restaurointiin
jossain tuppukylällä
ja sitten lähtee Haitiin "avustamaan" köyhyyden kurjentamanaOlet oikeassa, armo on parasta kirkossa.
On hyvä olla itselleen armollinen: minun ei tarvitse olla täydellinen, on lupa tehdä virheitä. Ja tietysti armollinen myös muille: oikeudenmukaisuuden ei tarvitse aina toteutua, vaan sanonnan mukaan armo voi käydä oikeudesta. Ja voin "armahtaa" toisen, vaikka minulle lain mukaan kuuluisi jotain.
Mutta mihin tässä kristinuskoa tarvitaan? Sen mukaanhan kaikkivaltias Jumala armahtaa rangaistuksesta, jonka Hän itse on määrännyt itse luomilleen ihmisille. Ja varsin mielivaltaisella perusteella, sen mukaan uskooko erääseen Jeesus-nimiseen olentoon riittävän oikeaoppisella tavalla.- jokaamuonarmosuusi
Tuo on totta. Armoa tarvitaan, ja tekoja, joilla armahdamme ihmisiä lähellä ja kaukana. Unicef liittyy tähän rintamaan: https://www.facebook.com/UNICEFFinland/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672