Onko kukaan tullut ajatelleeksi mikä aiheuttaa kaikissa Lidlin liikkeissä leijuvan saman hajun. Asia tuli erikoisesti mieleen, kun ostin eilen mm. yhden hillomunkin kokeeksi. (En ollut niitä sieltä koskaan aiemmin ostanut)
Laitoin munkin kotona paperipusseineen muovipussiin ja jääkaappiin yöksi.
Nyt sitten otin sen syödäkseni aamukahvin kanssa. Huomasin heti jotain outoa hajua ja pian äkkäsin, että sehän oli tyypillinen Lidlissä oleva haju.
Mikä tällainen haju on? En ole koskaan missään muissa liikkeissä huomannut mitään ominaishajua. Rauta- ja maalikaupat tietysti erikseen.
Mutta että ruokatarvikkeita myydään tuollaisessa hajussa. Onko epäterveellistä?
Lidlin ominaishaju
10
218
Vastaukset
- täytyypävaroa
Meilläpäin on ainakin kolme Lidliä missä olen käynyt. Olen huomannut kaikissa vallitsevan saman hajun. Oliskohan joku sakemannien käyttämä halpa maali kyseessä?
- vaihtoehtoja
Vai isojen erien pakkausmateriaali, pahvi tai muovi?
- Liiteriin
Vaihtasitte kalsarinne edes kerran viikossa.
- 3w45tgf
Tai trukkilavat jotka on tuotteiden alla
- 87ikj777
Varastomaisessa kaupassa on vähän varastomaiset hajut
- Liiterissähaisee
Haju tulee ostajista. Köyhillä ei ole varaa hoitaa hygieniaansa eikä ostaa uusia vaatteita. Lumput haisevat aina.
- Kmart
Hajun takia en käy K-marketissa, en tiedä johtuuko se Alkosta vieressä vai mikä. Roskien hajun tapainen skeida etoo jo pääkaupunkiseudun marketin ovella.
- Sokerijuukkeista
Lidl-myymälöissä tuoksuu aina samalta. Eli siis tuoksuu hyvältä, eikä haise pahalta. Tuoksu tulee selvästikin myymälöiden paistopisteistä. Sellainen imelä tuoksu, tietynlainen vastapaistettujen leivosten tuoksu. Prismojen ja cittareiden paistopisteet eivät mielestäni tuoksu yhtään millekkään. Joko Lidlissä on jotenkin erilaiset uunit paistopisteissä, tai sitten se liittyy jotenkin ilmastointiin. Eli Prismoissä ja cittareissa vastapaistuneiden tuotteiden tuoksu katoa ilmastointiin, ja Lidlissä jää taas pyörimään myymälään. Mene ja tiedä, ja oli miten oli, tykkään Lidl myymälöiden tuoksusta. Se on toki maku asia. Joidenkin mielestä kyseinen imelä tuoksu on ällöttävä.
- raikas_uusi_puhdas
pakkausmateriaaleissa on puhtaan raikas, uuden tuoksu, joka puuttuu kaikista muista kauppojen pakkausmateriaaleista, esim. paperipusseista. ja kemikaaleistahan on kysymys, mutta tykkään silti
- Hajukas
Kyllä mä ainakin haistan kaikkien kaupojen ominaishajun :D prisma varmaan miedoin mutta esim tokmannin tunnistaa heti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888