Lidlin ominaishaju

Uskaltaakosyödä

Onko kukaan tullut ajatelleeksi mikä aiheuttaa kaikissa Lidlin liikkeissä leijuvan saman hajun. Asia tuli erikoisesti mieleen, kun ostin eilen mm. yhden hillomunkin kokeeksi. (En ollut niitä sieltä koskaan aiemmin ostanut)
Laitoin munkin kotona paperipusseineen muovipussiin ja jääkaappiin yöksi.

Nyt sitten otin sen syödäkseni aamukahvin kanssa. Huomasin heti jotain outoa hajua ja pian äkkäsin, että sehän oli tyypillinen Lidlissä oleva haju.

Mikä tällainen haju on? En ole koskaan missään muissa liikkeissä huomannut mitään ominaishajua. Rauta- ja maalikaupat tietysti erikseen.
Mutta että ruokatarvikkeita myydään tuollaisessa hajussa. Onko epäterveellistä?

10

387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täytyypävaroa

Meilläpäin on ainakin kolme Lidliä missä olen käynyt. Olen huomannut kaikissa vallitsevan saman hajun. Oliskohan joku sakemannien käyttämä halpa maali kyseessä?

• vaihtoehtoja

Vai isojen erien pakkausmateriaali, pahvi tai muovi?

• Liiteriin

Vaihtasitte kalsarinne edes kerran viikossa.

• 3w45tgf

Tai trukkilavat jotka on tuotteiden alla

• 87ikj777

Varastomaisessa kaupassa on vähän varastomaiset hajut

• Liiterissähaisee

Haju tulee ostajista. Köyhillä ei ole varaa hoitaa hygieniaansa eikä ostaa uusia vaatteita. Lumput haisevat aina.

• Kmart

Hajun takia en käy K-marketissa, en tiedä johtuuko se Alkosta vieressä vai mikä. Roskien hajun tapainen skeida etoo jo pääkaupunkiseudun marketin ovella.

• Sokerijuukkeista

Lidl-myymälöissä tuoksuu aina samalta. Eli siis tuoksuu hyvältä, eikä haise pahalta. Tuoksu tulee selvästikin myymälöiden paistopisteistä. Sellainen imelä tuoksu, tietynlainen vastapaistettujen leivosten tuoksu. Prismojen ja cittareiden paistopisteet eivät mielestäni tuoksu yhtään millekkään. Joko Lidlissä on jotenkin erilaiset uunit paistopisteissä, tai sitten se liittyy jotenkin ilmastointiin. Eli Prismoissä ja cittareissa vastapaistuneiden tuotteiden tuoksu katoa ilmastointiin, ja Lidlissä jää taas pyörimään myymälään. Mene ja tiedä, ja oli miten oli, tykkään Lidl myymälöiden tuoksusta. Se on toki maku asia. Joidenkin mielestä kyseinen imelä tuoksu on ällöttävä.

• raikas_uusi_puhdas

pakkausmateriaaleissa on puhtaan raikas, uuden tuoksu, joka puuttuu kaikista muista kauppojen pakkausmateriaaleista, esim. paperipusseista. ja kemikaaleistahan on kysymys, mutta tykkään silti

• Hajukas

Kyllä mä ainakin haistan kaikkien kaupojen ominaishajun :D prisma varmaan miedoin mutta esim tokmannin tunnistaa heti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1987
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1912
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1445
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1251
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1219
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe