Lidlin ominaishaju

Uskaltaakosyödä

Onko kukaan tullut ajatelleeksi mikä aiheuttaa kaikissa Lidlin liikkeissä leijuvan saman hajun. Asia tuli erikoisesti mieleen, kun ostin eilen mm. yhden hillomunkin kokeeksi. (En ollut niitä sieltä koskaan aiemmin ostanut)
Laitoin munkin kotona paperipusseineen muovipussiin ja jääkaappiin yöksi.

Nyt sitten otin sen syödäkseni aamukahvin kanssa. Huomasin heti jotain outoa hajua ja pian äkkäsin, että sehän oli tyypillinen Lidlissä oleva haju.

Mikä tällainen haju on? En ole koskaan missään muissa liikkeissä huomannut mitään ominaishajua. Rauta- ja maalikaupat tietysti erikseen.
Mutta että ruokatarvikkeita myydään tuollaisessa hajussa. Onko epäterveellistä?

10

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täytyypävaroa

      Meilläpäin on ainakin kolme Lidliä missä olen käynyt. Olen huomannut kaikissa vallitsevan saman hajun. Oliskohan joku sakemannien käyttämä halpa maali kyseessä?

      • vaihtoehtoja

        Vai isojen erien pakkausmateriaali, pahvi tai muovi?


    • Liiteriin

      Vaihtasitte kalsarinne edes kerran viikossa.

    • 3w45tgf

      Tai trukkilavat jotka on tuotteiden alla

    • 87ikj777

      Varastomaisessa kaupassa on vähän varastomaiset hajut

      • Liiterissähaisee

        Haju tulee ostajista. Köyhillä ei ole varaa hoitaa hygieniaansa eikä ostaa uusia vaatteita. Lumput haisevat aina.


    • Kmart

      Hajun takia en käy K-marketissa, en tiedä johtuuko se Alkosta vieressä vai mikä. Roskien hajun tapainen skeida etoo jo pääkaupunkiseudun marketin ovella.

    • Sokerijuukkeista

      Lidl-myymälöissä tuoksuu aina samalta. Eli siis tuoksuu hyvältä, eikä haise pahalta. Tuoksu tulee selvästikin myymälöiden paistopisteistä. Sellainen imelä tuoksu, tietynlainen vastapaistettujen leivosten tuoksu. Prismojen ja cittareiden paistopisteet eivät mielestäni tuoksu yhtään millekkään. Joko Lidlissä on jotenkin erilaiset uunit paistopisteissä, tai sitten se liittyy jotenkin ilmastointiin. Eli Prismoissä ja cittareissa vastapaistuneiden tuotteiden tuoksu katoa ilmastointiin, ja Lidlissä jää taas pyörimään myymälään. Mene ja tiedä, ja oli miten oli, tykkään Lidl myymälöiden tuoksusta. Se on toki maku asia. Joidenkin mielestä kyseinen imelä tuoksu on ällöttävä.

    • raikas_uusi_puhdas

      pakkausmateriaaleissa on puhtaan raikas, uuden tuoksu, joka puuttuu kaikista muista kauppojen pakkausmateriaaleista, esim. paperipusseista. ja kemikaaleistahan on kysymys, mutta tykkään silti

    • Hajukas

      Kyllä mä ainakin haistan kaikkien kaupojen ominaishajun :D prisma varmaan miedoin mutta esim tokmannin tunnistaa heti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe