https://www.filmon.com/tv/itv1
Appsina myös löytyy puhelimelle Filmon live tv, sieltä uk live tv ja sieltä ITV
X-Factor UK 2016
8
1907
Vastaukset
- fffffffffffffffffffff
Eikö täällä keskustella?
- lkhkhkjhk
Ei kun kaikkia on haukkumassa Saaraa tuolla suomijulkkisjuoru-palstalla... Kuinka tyypillisen suomalaista.
- xfac
https://www.filmon.com/tv/itv2
Extra Factor jatkuu ITV2:lla - fffffffffffffffffffff
Saara käskee äänestämään rakasta Tamia, jääkiekkoa?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016102322507563_vi.shtml
senkin ateistinen murhakulli - yksinkertaista
"Eikö täällä keskustella?"
Aihe ei kiinnosta pätkääkään, se sen sijaan on mysteeri, että kuinka jotkut vapaaehtoisesti katsovat moista sontaa. - Puolikertainen
Hieno päivä, kun inhottava Honey M vihdoin putosi.
- Puolikertainen
Eli semifinaalissa ei tarvitse ääntä pois eikä katsetta sivuun, kun tuo ällöttävä huutaja on poissa.
- kutuntarkka
Hih, iloisesti sekaisin Boney M ja Honey G, mutta ei se mitään - kyllä me ymmärsimme :). Hunaja G läks kottii, se oll' hyvä uutine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361106- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175802- 39749
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531