https://www.filmon.com/tv/itv1
Appsina myös löytyy puhelimelle Filmon live tv, sieltä uk live tv ja sieltä ITV
X-Factor UK 2016
8
1907
Vastaukset
- fffffffffffffffffffff
Eikö täällä keskustella?
- lkhkhkjhk
Ei kun kaikkia on haukkumassa Saaraa tuolla suomijulkkisjuoru-palstalla... Kuinka tyypillisen suomalaista.
- xfac
https://www.filmon.com/tv/itv2
Extra Factor jatkuu ITV2:lla - fffffffffffffffffffff
Saara käskee äänestämään rakasta Tamia, jääkiekkoa?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016102322507563_vi.shtml
senkin ateistinen murhakulli - yksinkertaista
"Eikö täällä keskustella?"
Aihe ei kiinnosta pätkääkään, se sen sijaan on mysteeri, että kuinka jotkut vapaaehtoisesti katsovat moista sontaa. - Puolikertainen
Hieno päivä, kun inhottava Honey M vihdoin putosi.
- Puolikertainen
Eli semifinaalissa ei tarvitse ääntä pois eikä katsetta sivuun, kun tuo ällöttävä huutaja on poissa.
- kutuntarkka
Hih, iloisesti sekaisin Boney M ja Honey G, mutta ei se mitään - kyllä me ymmärsimme :). Hunaja G läks kottii, se oll' hyvä uutine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446