Mitä arkkipiispa vastaa kysymykseen

miksi-homot-kirkkoihin

On pitkä jono taivaanporteilla. Meneillään on tulijoiden sisäänotto. Portilla kuulustellaan tarkkaan jokainen tulija.

Nyt on arkkipiispan vuoro. Häneltä kysytään, onko hän noudattanut Raamattua niin kuin uskovaisen ihmisen pitää, eli elää tarkalleen sen mukaisesti.

Arkkipiispa vastasi, että on hän noudattanut.

Häneltä kysyttiin, miksi hän on tuonut homot herran huoneeseen, vaikka Raamattu sen yksiselitteisesti kieltää.

Arkkipiispa ei osannut vastata tuohon kysymykseen. Hän on hiljaa.

Arkkipiispa ohjattiin sivuun. Arkkipiispan piti lähteä kävelemään kohti loimottavaa kuumuutta.

Portinvartija otti seuraavan tulijan haastatteluun.

5

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Horisko

      Jos nyt olen oikein ymmärtänyt , tuskin siellä kysellään mitään !

      Taivaallinen tiedustelupalvelu on huolehtinut "hiuskarvastakin" joten kyllä tuo yksittäisten tenttaaminen on "utopia" kuten jonotuskin. Sinänsä tuo loimotus ja muukin on tenhoava kielikuva, mutta tehoaako se on toinen kysymys ? Saattaa olla niin , että erottelu käy kuten muissakin kansanjaoissa nopeasti ja väenpaljouden vuoksi summittaisesti. Jos ei sitten erottelu toimi jo edeltä käsin ja merkitseminen on jo tehty !Siitähän on kokemuksia historiamme ajalta, eikö totta ?
      Vain sokea usko sanoo :"Yksikään lumihiutale ei putoa väärään paikkaan".

    • Olevalmiina

      Me ihmiset ei olla kenenkään tuomareita, ei maan päällä eikä taivaassa! Tämä olisi - itseni mukaan lukien - erityisen hyvä muistaa. Miten se aina niin helposti unohtuukin.

      Taivaaseen mennään vain Jumalan Pojan lunastustyön kautta, yksin armosta. Tämä amo on otettu uskossa vastaan ja uudestisyntymisen myötä pukeuduttu Jumalan Pojan lahjavanhurskauteen. Se armo kuuluu kaikille, niin homoille kuin Kari Mäkisellekin. Itse vastaavat kohdastaan Herralleen, hänelle joka yksin armahtaa. Muuta ei voi ihminen todeta. Parempi olisi itsekunkin katsoa, ettei kompastu tai peräti kaadu.

    • Olevalmiina

      Me ihmiset ei olla kenenkään tuomareita. Ei maan päällä eikä taivaassa.

      Taivaaseen mennään Jumalan Pojan ristintyön tähden, yksin armosta. Ainoa ehto on ottaa tämä lahjavanhurskautus uskossa vastaan. Armo kuuluu myös homoille ja arkkipiispalle, jos ovat uudestisyntyneet ja Kristuksen päälleen pukeneet. Itse Herransa edessä seisovat tai kaatuvat. Paras olisi katsoa itsekunkin omaa tilaansa ja asemaansa siinä paikalla.

    • tämäonloputtava

      Piispa suojeli ryöstömurhaajaa, jotta ryöstömurhaaja voisi toimia vapaasti.
      Tämä anteeksi anto toi paljon murhetta ja kärsimystä ihmisille.
      Jumalan anteeksiannon nimissä synnytetään paljon kärsimystä.

    • KatsokaaTuo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe