Saara Aalto haukkuu suomalaisia

lopetajoaalto

Kun eivät diggaa häntä.
No helvetti. Mikä pakko suomalaisten on tykätä jostain yliampuvasta draamakuningattaresta joka ei kosketa millään muulla tavalla kuin hirveillä kohelluksillaan

16

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivaanpuhuttele

Aalto on pelkkä kupla. Ei pelkkä kisaan osallistuminen ole vielä mikään saavutus. Vaikka voittaisi niin huomenna voi olla täysin unohdettu.

Jos olisi tämänkin ajan tehnyt töitä oikeasti niin olisi saattanut saavuttaakkin jotain.
      Tyypillinen eeppinen unelmoija joka odottaa jotain suurta ihmettä jota tuskin hänelle taphtuu koskaan

• No ehkä hän ei tarkoita kaikkia suomalaisia! VALOJA!
      Hän vain moittii niitä suomalaisia, jotka haukkuu häntä turhaan kateudessaan.
      Kateus suomalaisille tuttua.

• OnnellinenSaaranPuolesta

Niin juuri! Kateudesta suomalaiset jyrää vaikka olisi miten lahjakas ja siksipä juuri pitääkin tunnistaa lahjakas lahjattomasta. Kateushan on varmin merkki joka erottaa jyvät akanoista! Eihän lahjattomia kukaan edes viitsi kadehtia.

• envainpidä

Kuka kadehtii häntä ??
        Onko se kadehtimista jos ei yksikertaisesti pidä hänestä. En pidä monesta muustakaan julkisuudessa peileilevasta henkilöstä. Harva vain on niin julkisuudenkipeä kuin tämä Aalto.

Parhaat artistit ovat aina nöyriä oikealla tavalla. Aalto ei ole ja se on hänellä suurin miinus ja este menestykseen.

• HypeVainuomessa

katoin eka kerran tän hypetyksen vaan jatkuessa x factoria, ja olin vähän hämmästynyt: jäljellä oli ilmeisesti viimeiset neljä kisaajaa... Ja tästäkö nyt siis vouhkataan? Sehän oli kokonaan melkosta kuraa ja lähempänä euroviisukitsiä kun laulukilpailua. Jos tossa pärjää, niin mitä sitten...? Saisko kuulla, että ketä tuolta on ylipäänsä koskaan noussut "tähdeksi"....?

• mieentiijä

Onko kenestäkään tuon kisan voittajasta tullut kestotähteä?

• eteenpäinmennä

Ainakin näkyvyyttä saa sieltä mitä täällä ei saa. Kaikkia ei kukaan voi miellyttää. Joten siitä on turha sanoa mikään.Musiikki maailma kovaa peliä tänä päivänä. Ei sinne niin vaan nousta. Yrittää askel kerrallaan eteenpäin omalla urallaan.

• eituumenestyy

Jos voittaa niin päätyy pelkäski Factorin pelleksi. Kunnes katoaa ja kukaan ei muista

• NoinSeMenee

Todella asiantuntevia lausuntoja! Jos joku osaa laulaa ja esiintyä, eikä vain känitä ja ynise niin kuin suurin osa naislaulajista nykyään tekee, niin siitä aletaan valittaa. Katselkaa vain ja nauttikaa tv:n laatukanavilta muiden suomalaisten krapulassa itkemistä vainelämääjutuista. Suomi alkaa olla täynnä samanlaisia "laulajia", joiden suosio ei perustu laulutaitoon, vaan esityksen tyylin odotettavuuteen. Saatte uskoa, että rap ei yllä esim oopperaan vielä lähivuosina, joten joudutte kestämään oikeaa lauluakin. Saara Aalto tulee menestymään, koska hän osaa laulaa ja dramatisoida, johon jotkut sukunimettömät levy-yhtiöien pellet eivät pysty. Aika vähään suomalaisyleisö tyytyy!

• Anonyymi

Eipä tullut menestymään. On kusahtanut joksikin hörhöterapeutiksi.

• miki-66

Jellyjortikka. Saaran ja Merin huulilla!

• jfjfhjfhhjfdg

Jellyjortikat sitten tulevat sitten Kiinasta ja muovin pehmentimet myrkyllisiä ja vaikuttavat hedelmällisyyteen ja aiheuttavat syöpää joten ostoksille.

• kauneushyvyysviisaus
    • onfanejajafaneja

Onhan hänellä tykkääjiä kun Senastintorilla oli 10000fania. Vain elämää artistien laulut eivät ole määkimistä. Esim. Suvi Teräsniskalla on todella kaunis- ja voimakas ääni. Kyllä hän voittaisi äänellään ja kauniilla ulkomuodollaan mennen tullen brittien x-factori kisat.

• tuskinfanejamontaa

Uteliaita :D Parikin tuttuani oli uteliaisuudesta vaikka inhoovat koko eukkoo
        Ja sitten tietysti Setan porukka
        Ja luku on pahasti yläkanttiin.

• KannustetaanSaaraa

Jep.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe