Mikä vittu siinä on, kun tämä "downsyndrome" -tunnusta kantava palstalainen antaa välillä oikeita, asiallisia ja hyödyllisiä vastauksia ja välillä taas trollaavia, asiattomia ja hyödyttömiä vastauksia? Make up your god damn mind! Sivupersoonahäiriökö?
downsyndrome
30
63
Vastaukset
- entinendownsyndrome
Jouduin poistamaan käyttäjäni, sillä joku autistinen henkilö ei ymmärtänyt vitsiä. Nyt joudun aloittamaan kommentoijan urani uudelleen. Nyt pyrin asiallisiin ja hyödyllisiin vastauksiin.
Tämä on uusi käyttäjäni, takaisin trollaamaan!
Tosiaan yleensä ole muuta vaihtoahtoa kuin kommentoida asiallisesti, sillä melkein jokainen keskustelu on lapsellinen tai muuten vain kituu.
Miksi puhut keskellä lausetta yhtäkkiä englantia, ei pahalla mutta saa näyttämään kehitysvammaiselta. (älä suutu)
- Esups
Sen siitä saa kun on tällänen autistihomo.
Esups kirjoitti:
Sen siitä saa kun on tällänen autistihomo.
Minä olen autistihomo vai paljastatko että olet itse?
- Esups
Minkäköhän takia tää mun viesti poistettiin? Eikö täällä itsekritiikkiä sallita?
- Esups
Ripuliratsastaja kirjoitti:
paska ylläpito, kannattaa ehkä tehdä itsemurha! :(
Tehdöön näin.
- alasyndrooma
älä kiusaa mun serkkua sil on vaa downsyndrom ei se voi mitää
vitun autisti tupakkalapsi hukuta ittes heinäpellollaTuntuu siltä, että tällä palstalla lapsien autismikertoimet moninkertaistuvat, epäilen älylaitteiden yleistymisen tuhoavan lapsien aivot täysin. Tämä aavisti jo kemian opettajamme Kristiina, jota laitteriippuvaiset pojat kuitenkin vain pitivät pilkkanaan.
- JimCurry
Avarra mulle, kuinka hukutaan heinäpellolla?
JimCurry kirjoitti:
Avarra mulle, kuinka hukutaan heinäpellolla?
Uhri vaikka sidotaan, ja sitten heitetään syvään heinäpeltoon. Lopulta hän tukehtuu
AIDS kirjoitti:
Uhri vaikka sidotaan, ja sitten heitetään syvään heinäpeltoon. Lopulta hän tukehtuu
LOL
- Kauha-Guru_
Minusta AIDS ex- downsyndrom on yllättävän asiallinen nuori täällä piiitkään aikaan.
- Kauha-Guru_
Hauskoja kommentteja latelee. Pojot sille!
- Kauha-Guru__
Miksi et voi esiintyä omalla nikilläsi?
Mielestäni on vain miellyttävää, että henkilöstä näkyy useampikin puoli. Ei tarvitse yksipuolistua vain jonkin massasuosion vuoksi (etenkään, kun täällä sellaista ei saa :D).
- JimCurry
Ihan hauska jätkähän tää on. Ei kaikkee tarvi ottaa niin vakavasti. Etenkään nuortenpalstaa.
- Kauha-Guru_
Noin muutenkin tää suoli69 on sellanen hauskanpitosaitti. Mä ainakin riehun täböllä.
- Kauha-Guru__
Perseile vain omasta puolestasi,,
- Kauha-Guru_
Kauha-Guru__ kirjoitti:
Perseile vain omasta puolestasi,,
Aivan varmasti!
- Esups
Minäkö muka otan mitään vakavasti? Ootko sä lukenu mun aikasempia viestejä? Mä kutsun itteeni autistihomoks. Että omasta mielestäni en kovin vakavalta kaverilta vaikuta.
- Esups
Esups kirjoitti:
Minäkö muka otan mitään vakavasti? Ootko sä lukenu mun aikasempia viestejä? Mä kutsun itteeni autistihomoks. Että omasta mielestäni en kovin vakavalta kaverilta vaikuta.
myös rakastan penistä
- Esups
Esups kirjoitti:
myös rakastan penistä
Uih, ensimmäinen kerta kun nimimerkkini varastetaan. Olen otettu.
- Esups
Tykkään raiskailla pikkulapsia sukupuolesta välittämättä.
MIELIALAHÄIRIÖ kek
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093