Syksyssä ei ole mitään positiivista! kylmää ja pimeää kokoajan.
syksy vituttaa
20
164
Vastaukset
- Kaunis-Kaarina
Syksyllä kuihtuu kaikki, niin minäkin. On aika vetäytyä talviunille.
- HienoVieno
Totta on!
- hotzentotti
Onhan se kokonaisuuden kannalta lohdullista että toisella puolella maapalloa on kevät. Sietämätöintä että kapealla sektorilla maapalloa on aina 20-30 astetta lämmintä. Tyydyn tähän.
- o.tylsäperä
Tosi tylsäähän tämä neljä kuukautta eteenpäin on, mutta suomalaisten geeneillä tästä kahlaa läpi miten kuten.
Vajaan 2 kk päästä lisä pimeneminen kuitenkin tyssää. Ei oo rahaa edes Viro-reissuun.- lerssiotsa
Annan pienen vinkin. Mene töihin.
- syysvukki
Haloo! Noin negatiivisellä ajatusmaailmalla oleva ihminen kokee myös muutkin vuodenajat paskana. Mene luontoon ja näe luonnon kauneus!
- Kepa66
Pidän kesästä.
T: ap
- lerssiotsa
Ryhdy ryypiskelemään, se on hauska harrastus. Kännissä olet iloinen, filmaattinen, symppis, fiksu. Kaikki nauraa sinun vitseille, vedet silmissä.
Yritä ajatella osittain positiivisesti. Miten paljon surkeammilta mielestäsi muut vuodenajat tuntuisivatkaan ilman syksyä.
- ehheheheh
Viksu sytyttää.
Ei mua. Alkusykksystä alkaa olla mukavan viileää, myrskyistä,pimenevät illat kuutamo tähdet ja uimaveskin parhaimmillaan uintikelposta eli sopivan vilakkaa. Myös sato kypsyy jos kypsyy niin voin sanoa että ei kyllä vituta.
- henrikijas721
syksy joo paskamaisinta aikaa on kylmää ennenkuin lu,met tulee
- henrikijas721
omakotitalossa helkkarin kylmää syksyllä mutta lumet tulee alka alämmittää kun saa hukkalämpöä
- henrikijas721
hullut akat lähettää ääniä päähäni
- henrikijas721
kiusaavat mua ilmiselvästi
- henrikijas721
hierovat pillua ja kiusaavt mun pippeliä
sotarikos- tekeesinustakauniin
Enkelit lentää sun .uniin
- henrikijas721
london soho
- FiksutKuunteleeRäppii
Ihanaa panna munaa suuhun.
- Syksy.meni.jo
Talvi tuli jo. Pakkasta ja lunta:0(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883284Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3292894Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911576Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421334Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621282Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741010
- 791007
- 117970
- 72934