Maajussille morsian -uutta sävytystä

h.yvä

Onneksi ohjelmaan on tuotu uusia vivahteita. Esitellään kyseisen "jussin" kotiseutua,se on virkistävää. On pientä huumoriakin kytketty,yksi "jussi" lähtee mökille,kun naiset tulevat. Tosin käy kotosalla päivisin.
Yksi "jussi" antaa yösijan aitasta,jonne eksyy myös hyttyset.
On pientä painiottelua miehille heti alkuun järjestetty.
Syksyn ratoksi ihan menee katsella kesäisiä maisemia ja tapahtumia.

7

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheeta

      EVVK, koko aihe, tuntee myötähäpeää tuollaisen katsojia kohtaan, vrt. vaikka Tanskalaiseen maajussiin, joka on sentään asiasarja.

    • maalaistalon_tytär

      Niin, parasta ohjelmassa onkin, kun pääsee kurkistamaan maatiloihin ja niiden toimintaan. Kesäinen luonto on kaunis ja kohottaa mielialaa syksyn synkän keskellä.

      • ylefem

        Suomalaiset katsojat oli kuulemma alkaneet vinkua ja vikistä, kun Tanskalainen maajussi pisti eläimen lihoiksi perinteiseen tapaan, teurasti kanan ja myöhemmin vuohenkin, siitä löytyy netistä porua jonkin verran. Kai ne todellisesta maailmasta vieraantuneet katsojat luulee, että liha tulee kaupasta ja sähkö töpselistä, raha taikaseinästä, sanontahan on, "Poissa silmistä - poissa mielestä".

        No nykyään ei sarjassa näytetä vastaavaa, jos toki turkin käsittely ja muu sellainen asiaan kuuluva näytetäänkin. Joku näkyy kirjoitelleen YLE Femille kiitoksia sarjasta jo aikoja sitten, toki sarja siellä tulee edelleenkin.

        "Syksy on pelastettu, kiitos Yle Fem!

        Toinen mun suuri idoli, "tanskis", eli Tanskalainen maajussi -sarjan uudet jaksot alkavat 23.10. (klo 20.30) Tanskalainen maajussi osaa kaiken. Frank viljelee totta kai ruokansa itse, teurastaa itse syömänsä lihan ja tekee vielä siiderin ja oluensakin siinä ohessa, samalla kuin parkitsee nahkaa itse valmistamiaan nahkasaappaita varten . Todellinen tee-se-itse-mies. Harvoin epäonnistuu missään ja aiheuttaa yleensä minussa ja siipassani ihan pienen kateuden piston, mutta en anna sen häiritä vaan yritän oppia olemaan oman elämäni "tanskis"."

        http://punainenpihlaja.blogspot.fi/2013/10/ylistys-yle-fem-kanavalle.html


      • kahtoopitää
        ylefem kirjoitti:

        Suomalaiset katsojat oli kuulemma alkaneet vinkua ja vikistä, kun Tanskalainen maajussi pisti eläimen lihoiksi perinteiseen tapaan, teurasti kanan ja myöhemmin vuohenkin, siitä löytyy netistä porua jonkin verran. Kai ne todellisesta maailmasta vieraantuneet katsojat luulee, että liha tulee kaupasta ja sähkö töpselistä, raha taikaseinästä, sanontahan on, "Poissa silmistä - poissa mielestä".

        No nykyään ei sarjassa näytetä vastaavaa, jos toki turkin käsittely ja muu sellainen asiaan kuuluva näytetäänkin. Joku näkyy kirjoitelleen YLE Femille kiitoksia sarjasta jo aikoja sitten, toki sarja siellä tulee edelleenkin.

        "Syksy on pelastettu, kiitos Yle Fem!

        Toinen mun suuri idoli, "tanskis", eli Tanskalainen maajussi -sarjan uudet jaksot alkavat 23.10. (klo 20.30) Tanskalainen maajussi osaa kaiken. Frank viljelee totta kai ruokansa itse, teurastaa itse syömänsä lihan ja tekee vielä siiderin ja oluensakin siinä ohessa, samalla kuin parkitsee nahkaa itse valmistamiaan nahkasaappaita varten . Todellinen tee-se-itse-mies. Harvoin epäonnistuu missään ja aiheuttaa yleensä minussa ja siipassani ihan pienen kateuden piston, mutta en anna sen häiritä vaan yritän oppia olemaan oman elämäni "tanskis"."

        http://punainenpihlaja.blogspot.fi/2013/10/ylistys-yle-fem-kanavalle.html

        Tänään tulee taas yle femmalta 16.55.


      • vilasin
        kahtoopitää kirjoitti:

        Tänään tulee taas yle femmalta 16.55.

        Oli hyvä, yksi töllön parhaista sarjoista.


    • 983789

      Kylläpä nyt on ohjelmaa käsikirjoitettu oikein leveällä värisiveltimellä.
      Timon morsianehdokas lähteekin toisen matkaan,jonka tapasi Haikossa.
      Janin onni se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe