Onneksi ohjelmaan on tuotu uusia vivahteita. Esitellään kyseisen "jussin" kotiseutua,se on virkistävää. On pientä huumoriakin kytketty,yksi "jussi" lähtee mökille,kun naiset tulevat. Tosin käy kotosalla päivisin.
Yksi "jussi" antaa yösijan aitasta,jonne eksyy myös hyttyset.
On pientä painiottelua miehille heti alkuun järjestetty.
Syksyn ratoksi ihan menee katsella kesäisiä maisemia ja tapahtumia.
Maajussille morsian -uutta sävytystä
7
134
Vastaukset
- kauheeta
EVVK, koko aihe, tuntee myötähäpeää tuollaisen katsojia kohtaan, vrt. vaikka Tanskalaiseen maajussiin, joka on sentään asiasarja.
- seolihyvä
Tanskalaisessa maajussissa mentiin itse asiaan ja siitä oli jätetty se typerä pariutumisidiotismi pois.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tanskalainen_maajussi
- maalaistalon_tytär
Niin, parasta ohjelmassa onkin, kun pääsee kurkistamaan maatiloihin ja niiden toimintaan. Kesäinen luonto on kaunis ja kohottaa mielialaa syksyn synkän keskellä.
- ylefem
Suomalaiset katsojat oli kuulemma alkaneet vinkua ja vikistä, kun Tanskalainen maajussi pisti eläimen lihoiksi perinteiseen tapaan, teurasti kanan ja myöhemmin vuohenkin, siitä löytyy netistä porua jonkin verran. Kai ne todellisesta maailmasta vieraantuneet katsojat luulee, että liha tulee kaupasta ja sähkö töpselistä, raha taikaseinästä, sanontahan on, "Poissa silmistä - poissa mielestä".
No nykyään ei sarjassa näytetä vastaavaa, jos toki turkin käsittely ja muu sellainen asiaan kuuluva näytetäänkin. Joku näkyy kirjoitelleen YLE Femille kiitoksia sarjasta jo aikoja sitten, toki sarja siellä tulee edelleenkin.
"Syksy on pelastettu, kiitos Yle Fem!
Toinen mun suuri idoli, "tanskis", eli Tanskalainen maajussi -sarjan uudet jaksot alkavat 23.10. (klo 20.30) Tanskalainen maajussi osaa kaiken. Frank viljelee totta kai ruokansa itse, teurastaa itse syömänsä lihan ja tekee vielä siiderin ja oluensakin siinä ohessa, samalla kuin parkitsee nahkaa itse valmistamiaan nahkasaappaita varten . Todellinen tee-se-itse-mies. Harvoin epäonnistuu missään ja aiheuttaa yleensä minussa ja siipassani ihan pienen kateuden piston, mutta en anna sen häiritä vaan yritän oppia olemaan oman elämäni "tanskis"."
http://punainenpihlaja.blogspot.fi/2013/10/ylistys-yle-fem-kanavalle.html - kahtoopitää
ylefem kirjoitti:
Suomalaiset katsojat oli kuulemma alkaneet vinkua ja vikistä, kun Tanskalainen maajussi pisti eläimen lihoiksi perinteiseen tapaan, teurasti kanan ja myöhemmin vuohenkin, siitä löytyy netistä porua jonkin verran. Kai ne todellisesta maailmasta vieraantuneet katsojat luulee, että liha tulee kaupasta ja sähkö töpselistä, raha taikaseinästä, sanontahan on, "Poissa silmistä - poissa mielestä".
No nykyään ei sarjassa näytetä vastaavaa, jos toki turkin käsittely ja muu sellainen asiaan kuuluva näytetäänkin. Joku näkyy kirjoitelleen YLE Femille kiitoksia sarjasta jo aikoja sitten, toki sarja siellä tulee edelleenkin.
"Syksy on pelastettu, kiitos Yle Fem!
Toinen mun suuri idoli, "tanskis", eli Tanskalainen maajussi -sarjan uudet jaksot alkavat 23.10. (klo 20.30) Tanskalainen maajussi osaa kaiken. Frank viljelee totta kai ruokansa itse, teurastaa itse syömänsä lihan ja tekee vielä siiderin ja oluensakin siinä ohessa, samalla kuin parkitsee nahkaa itse valmistamiaan nahkasaappaita varten . Todellinen tee-se-itse-mies. Harvoin epäonnistuu missään ja aiheuttaa yleensä minussa ja siipassani ihan pienen kateuden piston, mutta en anna sen häiritä vaan yritän oppia olemaan oman elämäni "tanskis"."
http://punainenpihlaja.blogspot.fi/2013/10/ylistys-yle-fem-kanavalle.htmlTänään tulee taas yle femmalta 16.55.
- vilasin
kahtoopitää kirjoitti:
Tänään tulee taas yle femmalta 16.55.
Oli hyvä, yksi töllön parhaista sarjoista.
- 983789
Kylläpä nyt on ohjelmaa käsikirjoitettu oikein leveällä värisiveltimellä.
Timon morsianehdokas lähteekin toisen matkaan,jonka tapasi Haikossa.
Janin onni se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900