Unisex Tampere

Tamperepari

Millaista menoa Unisexisswä on ollut nyt kun pareja varten tarkoitettu sviitti on avattu?

Ovatko parit ja pareista pitävät heteromiehet löytäneet paikan?

425

46197

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkoista-meininkiä

      Kyllähän siellä käy melkoinen sutina. Saisi olla vaan myöhempään auki.

    • Naimaan

      Täältä löytyisi käyttöön siisti ehdottoman terve hetero m live seuraksi parille tai naiselle

      • Noin-se-on

        Kuule, kun se nainen sinne menee, niin kyllä paikalla olevat miehet hänestä huolta pitävät. Sinä et olisi siellä kuin tiellä.


      • Naimaan
        Noin-se-on kirjoitti:

        Kuule, kun se nainen sinne menee, niin kyllä paikalla olevat miehet hänestä huolta pitävät. Sinä et olisi siellä kuin tiellä.

        Eipä pakoputki miehet kerkiä kuten sinäkin noin on


    • nainen_ja_aisuri

      Olemme lauantaina sviitissä kello 13-15. Omat kondomit mukaan ;)

      nainen ja sen aisuri

      • Siellä-myydään

        Eikö niitä lapin miesten rykimäsuojia saa muka sieltä ostaa!


      • HalukasM

        Moikka
        Lauantaina en valitettavasti pääse - milloin olette seuraavan kerran paikalla?
        *Bussi*


      • Gangbanger

        Olipa upea Nainen!!! Todella kaunis ja sexy!!! Harmi kun ehdin paikalle vasta vähän ennen klo 15. Olisin todella halunnut hyväillä nuolla ja naida häntä. Nyt joutui tyytymään pikaiseen silmäykseen käytävällä ja tirkistelyyn verhon raosta kalu kovana. Saitteko seuraa sinne sviittiin? Milloin seuraavan kerran?


    • nainen_ja_aisuri

      Me vaan toivotaan että miehillä on kondomit mukana kun ne tulee panemaan, ettei aisurin tarvitse vielä kondomiakin alfoille varustaa. Joskus Rusussa vieraillessa homma on lopahtanut kondomien puutteeseen.

      nainen ja sen aisuri

      • Mikä-esti

        No mikä esti ostamisen paikan päältä?


    • Täyttä-tumpelointia

      Jo on melkoisen uusavuttomuutta edustava ketju!

    • Bimuijatpirkanmaalta

      Ma ois bi pari paikalla klo 15----} molemmat muijia kahestaan touhuillaa dildoilla ja sormin (: katsomaan saa tulla!

    • minäkkin

      olipa hyvä pari eilen alakerrassa vaimo antoi ja nautti oikein kunnolla siis tulkaa ihmeessä uudestaan teitä jäi moni kaipaamaan.

    • cuckoldi

      klo 14 jälkeen maanantaina vapaata ja silloin alakertaan nauttiin ja kiimaisena.

    • nainen_ja_aisuri

      Kiitokset miehille jotka pitivät meidän naista hyvänä. Tulemme sinne uudelleenkin :)

      • Just-joo-ja-vai-niin

        Jahas, Kutsuni taas harhautushommissa.
        Muutoinhan ne miehet kiittelisivät.


      • Gangbanger

        Pitääpä seurata useammin tätä palstaa...Nyt jouduin tyytymään vain silmänruokaan. Nainen tosiaan kaunis sexy ja siisti! Mahtava pariskunta kun on rohkeutta nauttia ja antaa muidenkin nauttia. Toivottavasti tavataan.


    • eskoo

      kyllä he olivat hyviä ja osasivat nauttia seksistä odotellaan innolla uusintaa toivottavasti tapaaminen tulee pian.....T.kaveri joka oli mukana.

      • Nainen_ja_aisuri

        tulemme varmasti uudelleenkin :)

        nainen ja aisuri


    • mekinkö

      tulkaa maanantaina iltapäivällä klo 15 pidetään hauskaa ja katsellaan kiimaisia bi tyttöjä.

      • Saatko-provikkaa

        Jahas, Kutsuni taas harhautushommissa.
        Muutoinhan ne miehet kiittelisivät.


    • urto

      huomenna paikalla kiimaista porukkaa....klo 15.

    • raumanpariskunta

      Mikäs tämä pariskunnille sviitti on ? Olemme pariskunta raumaalta ja olemme etsineet paikkaa missä olisi kiva rietastella kunnolla. Millaista porukkaa tuolla käy eli käykö myös heteromiehiä ?

      Olemme käyneet hesan keltaisessa ruusussa: periaatteessa ihan ok paikka mutta kävijäkunta on selvästi hakemassa miesseuraa eli ei ollut paljon naiselle iloa.

      Turku xxl paradise : suttuinen ja ei pariskuntia huomioitu paikka ( ahtaat yhden hengen kopit ) ja ainakin silläkertaa kun kävimme keväällä arkiiltapäivällä miehet olivat melkeinpä vihamielisiä miksi paikalle tulee nainen ( saimme istua kaikessarauhassa kopissa 2h )

      • Mekaksiyhdessä

        Käyhän tuolla heteromiehiäkin.
        Monesti ollaan saatu mies mukaan omiin touhuihimme.
        Tänään lähdemme käymään Tampereen Unisexiin, saas nähdä, saammeko varattua tuon sviitin.


      • vakikavija45

        Siellä on nykyään kimppahuone erikseen isommalle porukkahommalle. Se avattiin juuri. tarkoitan xxx paradisessa turussa. transuja, homoja ja biseksuaalejahan siellä paljon käy tietysti se täytyy myöntää.


      • kimppailija39

        se pitää paikkansa, mutta ollaan me yhden toisen pariskunnan kanssa sovittu etukäteen siellä että mennään yhtä aikaa tiettyyn kellonaikaan tiettynä päivänä. Enimmäkseenhän siellä toki on miesten väliseen seksiiin kiinnostuneita se täytyy myöntää. Asutaan Turussa ja käydään paljon Paradisessa.


    • Kiinnostunutpoju

      Siis minkälainen se paikka on se alakerta? Siis sinne mennään ja sit otetaan vaatteet pois ja ollaan siellä alasti vai miten?😂😅

    • mekink

      pariskunnalle oma sviitti on hyvin varusteltu ja siisti viimme viikolla oli pari sielä ja hetero miehiä on aina myös paikalla kun ollaan tietoisia et pari on tulossa.elikä mukaan vaan ja nautitaan kunnon rietastelusta.

      • Kiinnostunutpoju

        Mutta ollaanko siellä alakerrassa alasti koko ajan että jätetään vaateet johonki?


      • ollimanni

        kiinostunutpoju nyt sekoitat johonkin naturismipaikkaan. Tuolla ollaan vaateet päällä ja kannattaa pukeutua lämpimästi sillä tuo on kylmäkellarissa 10 astetta riippuu ulkolämpötilasta sillä tuollahan on se yksi seinä auki.

        Iltapäivällä sinne poikkesi kahville mukava 4:jän hengen hirviporukka juteltiin niitänäitä ja juotiin kaffet siinä katselukopin viereisellä terasilla.


    • Motodick

      Hah!ihan ok mesta,itse oon ottanu yleensä ton swiitin,on mukavammat tilat ja leffan saa valita itse.vahva suositus!

    • minäkik

      myös minä suosittelen saa kutsua kaverit mukaan sinne ja saa nauttia kiiretöntä seksiä.tulkaa useammin vaan.

      • raumanpariskunta

        Olemme tulossa tutustumaan perjantaina 4.11 kellonaikaa emme osaa tarkalleen sanoa mutta klo 16 jälkeen. Olisiko halukasta miestä/hiä vuokraamaan kimppaan tuon sviitin ? .

        Halutessasi voimme poiketa ennen tuonne menoa lähellä olevaan kahvilaan kahville ja näin voisimme jo ennen menoa tutustua pikaisesti ja mikäli sinulle sopii fantasiamme olisi kun menisit edeltä vaimoni kanssa tuonne nussimaan ja minä tulisin ikäänkuin ulkopuolisena katsomaan ja osallistumaan.


      • m-hml_
        raumanpariskunta kirjoitti:

        Olemme tulossa tutustumaan perjantaina 4.11 kellonaikaa emme osaa tarkalleen sanoa mutta klo 16 jälkeen. Olisiko halukasta miestä/hiä vuokraamaan kimppaan tuon sviitin ? .

        Halutessasi voimme poiketa ennen tuonne menoa lähellä olevaan kahvilaan kahville ja näin voisimme jo ennen menoa tutustua pikaisesti ja mikäli sinulle sopii fantasiamme olisi kun menisit edeltä vaimoni kanssa tuonne nussimaan ja minä tulisin ikäänkuin ulkopuolisena katsomaan ja osallistumaan.

        Paljonko ton sviitin vuokra on ?


    • miestäk

      tulkaa ihmeessä kyllä seuraa löytyy .kiimaisia miehiä on paikalla voi olla toinenkin pari elikä nähdään perjantaina.

    • Eipä-ole-näkynyt

      Kumma juttu. Aina pariskuntia tulossa, mutta kun itse siellä pistäydyn, täytyy aina ottaa esiin se oma bi-puoli.

    • kulline

      sviitin hinta oli 30e se on siisti ja tilava saa tulkaa ihmeessä pidetään vaimo hyvänä.

    • minäki

      nainen ja aisuri koska tulette uudestaan oli mahtava nainen ei ujostellut yhtään moni kaveri jäi kaipaamaan teitä.

      • Paljon-viekoittelua

        Joo, Kutsuni on taas tänään vayhdissa!


      • GangBanger

        Mitä kaikkea aisuriparin naisen kanssa sai puuhata? Kiinnostaa todella päästä mukaan.


      • Nainen_ja_aisuri
        GangBanger kirjoitti:

        Mitä kaikkea aisuriparin naisen kanssa sai puuhata? Kiinnostaa todella päästä mukaan.

        Meidän dominaa sai sormittaa, suudella ja naida :)

        Kortsupakko oli.

        Sama sitten ensi kerralla :)


    • jaskalla

      eikö tänään parin naista käytössä

    • hintava1

      Liian kallis sisäänpääsy paikkaan nähden. 13 egee.

    • usvideoon

      tosi on,13 euroo liikaa tuon paikan tasoon nahden pikkuiset kopit ja viime vuosituhannen pikkuiset kuvaputkitelkkarit...pikku luukku koppien valissa ei innosta kunnon touhuun...omistajat ahneuksissaan hinnoitelleet asiakkaat muualle.itsekin menen mieluummin nykyaan hesaan us-videoon...10 ekulla koko pv ja paremmat telkut ja filmit seka koppeja varmaan parikymmenta ja slingihuone myos seka wessoja useita...se yksi peililasilla...

    • Gangbanger

      Us videoon ei pääse naiset, muuten olisi ok paikka. Mielestäni unisexissä saa rahoille vastinetta ja on aina ollut siisti. Pariskunnillekin oma sviitti jossa puuhailualusta ja gloryholet käytävälle. Saisi vaan olla auki iltaisin ja yölläkin edes joskus, varmaan alkaisi olemaan pariskuntia.

    • usvideook

      Minä kanssa us-video kannalla, mutta viime kesänä ei parit päässeet.
      Keltaisessa ruusussa käytiin parina muutaman kerran.
      Pariskuntana unisex ei innosta.
      Toivotaan että us-videoon pääsee parit ensi kesänä.

    • sffsfdf

      Siis mikä tämä sviitti oikein on?

    • unisexsivut

      Heidän nettisivuilla on siitä hinnat ja muut. Olisko ollut 2 h käytössä.

    • ahneitaovat

      Se "Swiitti" on tollainen 5 nelion kokoinen,enpa kylla maksaisi siita 30 ekuu kahdesta tunnista...eipa ole omistajien AHNEUDELLA mitaan rajaa...ennen ottaa esim omppuhotellista huoneen parikymppia vain lisaa ja saa 30 nelion huoneen isolla parisangylla...

      • ymmärsinköoikein

        Mutta eikö siihen 30e tule nainen mukaan niistä 4:jästä valiten ?


      • Siinä-se

        Ei hyllu ole se joka pyytää vaan se joka pyydetyn maksaa.


    • kovaonhinya

      Törkeät on kyllä hinnat 13 e sisään on kyllä ihan liikaa.

      • Kutsuni---

        Onko paljon?
        Kun minä kerron, että siellä olisi (muka) nainen odottamassa, moni maksaa ilolla tuon summan.
        Hyvää joulun jatkoa ja iloitaan ensi vuonnakin.


    • bi-top-019

      Tiistaina 27.12 päivällä ketään tulossa paikalle ?

    • ahneitatosiaan

      saakeli kun se toinen paikka meni tampereella kiinni useampi vuosi sitten...varmaan olisi kavijoita jos olisi auki ja hinta kohdallaan eli kymppi sisaanpaasy ja pari euroo lisaa jos kay valilla jossain ulkosalla...mita muut mielta ton unisexin nykyhinnoista ?

    • surkeepaikka

      Se oli adam eva multivideo show. Oli kuin eri vuosituhannelta. Unisex on siiden verrattuna ihan kälynen ja kallis. Kävin siellä edellisessa kerta viikkoon. Unisexissä on riittänyt kaksi kertaa, niin huono.

      • Heitä-paljon

        Mutta kun Unissa käy melko paljon naisia.


    • einaisiailinä

      No ei varmaan käy. Olen käynyt usean kerran ja kertaakaan en ole nähnyt. Adam ja evessä kävin varmaan sata kertaa ja yhden näin. Myös keltsussa käynyt varmaan 50 kertaa ja kerran nähnyt. Ei naiset käy tommoisissa paikoissa se on tosi.

      • Uusi-meininki

        Paikka muuttunut. Nykyisin ihan uusi meininki ja naiset ahkerasti mukana.


    • eioikeinhyvä

      Hinta sisään 8 euroa oli ihan ok 13 e on ihan liikaa. Lauantaina pitäis olla pidempään auki. Nyt 31 päivä auki vain 15.00 asti.

    • videokatselupaikat

      Joo huonoa kun toi tampereen unisex mennyt noin kalliiksi ja paikka aika nuutunut...hesassa se vaan on pakko poiketa jos haluu saada edes vahan vastinetta rahoilleen!Kaikkein KAMALIN laava missa oon kaynyt on kuiteskin tuo TURUN PARADISE...tosi pikkuset kopit ja epasiisti...porukka pani jotain partaista transua rikkinaisissa sukkiksissa...hyi vittu en mene enaa ikina toista kertaa kyseiseen paikkaan...hinnoittelukin jotain ihmeellista tyyliin eka tunti jotain euroa sen jalkeen taas jotain...paikkana ihan perseesta...

      • Mukava-paikka

        Siksi paikka uudistettiin, nimi muutettiin ja kasvaneiden kustannusten takia hintaa nostettiin. Nyt paikka jo naisiakin miellyttää ja sen havaitsee.


    • einaisiaikinä

      Naisia näissä paikoissa ei käy. Voin sanoa sen 10 vuoden kokemuksella.
      Homojen paikkoja. 2 Kertaa naisen nähnyt.

      • Aikajännevirhe

        Aivan.
        Vaan kun Unisex ei ole edes ollut noin kauan. Aika hiljattain se vanha paikka lopetti ja uusi tuli tilalle.


    • vainmiestenpaikka

      Se tarkoitti yleisesti ei pelkästään uniseksiä. Olen käynyt käynyt keltsut, us videot, adam evan, unisexit ja ei varmaan yhteensä sata kertaa kymmenessä vuodessa.
      Unisexissä ei kertaakaan naista, keltsussa kerran, us videoon naiset ei edes pääse. Adamissa oli kerran nainen joka oli vsin katsomassa. Kerran keltsussa oli transu. Muuten pelkkää miestä. Ja tämä on tosi. Kerran keltsussa pääsin paneen ja se oli se ainut nainen jonka siellä näin. Naisilla ei näihin paikkoihin mitään halua. Vain fantasiaa että olis naisia.

      • Miten-aikahajonta

        Miten voit väittää, että siellä ei ole feminiinejä silloin, kun et ole paikalla? Pelkkää tuulesta temmattua tai stetsonista vedettyä.


    • M.Traumaalta

      Turun xxxparadisessä käy vähintään yksi nainen/viikko ja omistaja on todellakin panostanut paikan siisteyteen käy itse toteamassa.

      Keltsussa törmäsin naisiin yleensä viikonloppu öisin mutta ulkomaalaisten vallattua paikan siellä ei ole naisia näkynyt ainuttakaan viimeisen 1.5 kuukauden aikana sanoi työntekijä kassalla.

      Tampereen mesta on viellä käymättä mutta huomenna olen menossa naiseni kanssa testaamaan se privathuone.

    • varmastitietoaon

      Minä edelleen väitän että olen varmasti yksi eniten paikoissa käynyt ja naiset ovat vain teidän fantasiaa. Oman puolisoni kanssa käynyt muutaman kerran keltsussa ja nykyään todellakin kauhea paikka. Ulkomaalaiset pilanneet. Kumpa us videoon pääsis puolison kanssa. Olis siisti paikka. Kysellään sieltä taas joskus pääsekö nainen. Us videossa ollut ongelmia jos nainen pääsee. Näin sano kassa siellä kun yritimme mennä naisen kanssa. Ja olen käynyt paikoissa yleensä illalla tai yöllä. Joten väitän kyllä jos naisia olisi ollut olisin nähnyt. Eniten naisia ja tapahtumaa on bizarre club bileissä j.kylässä. kaikki eteläsuomen bileet käyty läpi viimeidet 10v joten jotain tietoa niistä. Iralla ri olla käyty kun on niin metsässä.

    • swingersclub

      Jatkuu. Se on niinkuin eipäolenäkynyt tuossa ylempänä kirjoitti. Aina naisia tulossa mutta ikinä ei ole. Täällä joku tekee kiusaa tai omistaja itse kirjoittaa.
      Tampere tarvitsisi uuden paikan ja hesan keskustaan tarvis swingers clubin.

      • eiikinäenäätuonne

        Tai sinä voisit hankkia naisen itsellesi ja tuoda se noihin paikkoihin ? Taidat olla yksi näistä karvaranteista jotka ovat vallanneet keltsun ja samalla karkoittaneet kaikki pariskunnat pois.

        Keltsussa tuli paljon käytyä vaimon kanssa kunnes nämä matut valloittivat paikan. Ei paljon tee mieli viedä naista tuonne kun nämä eivät kunnioita naista yhtään, Lääppivät ja tunkevat väkisin kieltään naisen suuhun ja kun nainen käskee lopetamaan haukutaan huoraksi ja porukalla kouritaan todella kovakouraisesti.


    • paridutra

      Ollaan naiseni kanssa käyty viimeiset 10v lähes kaikki eteläsuomen kinky dresscode bileet ja hauskaa on ollut.ei iran bileissä. Viime kesänä käytiin vielä kaksi kertss keltsussa ja kauheeta oli niinkuin sinäkin sanoit. Unisexin olen käynyt yksin katsomassa usean kerran ja eukkoni ei sinne halua kun olen paikasta kertonut. Eli ainaskin hesaan tarvittais uusi paikka vai kertokaa heti jos us videoon pääsee parit. No miksi mennä noihin paikkohoin kun finswingers ja experience united sivuilta saa laadukasta suomalaista seuraa. Yksin olen käynyt niissä lähinnä mielenkiinnosta js katsomassa onko pariskuntia tai säpinää. Eipä ole ollut.

      • xxxparadiseonparas

        Unohda keltsut ja unisexit, Tule turun läntisenkadun xxxparadiseen siellä käy naisia miestensä kanssa viikottain ja onpa käynyt yksinäisiä naisiakin mutta harvakseltaan valitettavasti.

        Paradisessä ei onneksi ulkomaalaisia ole näkynyt ehkäpä juuri siksi siellä käykin viikottain pariskuntia.


    • vähänepäilen

      Juu en ole käynyt turussa muutakuin turunbaletin bileissä.
      Vähän kyllä epäilen sinun juttuja kun katsoo mitä täällä kirjoitetaan paradicesta.
      Turussa ollut aina huonoimmat bileet.

    • hyihelkutta

      Joo kylla tuo paradise on nuhjuinen ja pikkuruiset kopit on...taitaa paikan omistaja taalla paikkaa kehuskella...naista en ole paikassa nahnyt,se iso transu siella yleensa on,oikea "seksihalujen tappaja" lerpahtaa heti kun naki sen,pesis edes itsensa,haisee paskalle kun joku on nussinut sita ja veltosta reijasta valuu kakkaa ulos...

      • Ja-kyllä-ketuttaa

        Happamia sanoi kettu...


    • btm29w

      pidettäiskö tän viikon torstaina 29. päivä päiväorgiat treen unisexissä?
      esim jostain 13 eteenpäin.
      vähän tulee lyhyellä varotusajalla joo mutta 29w btm ois tulossa ainaskii!

      • kovaamenoatiedossa

        Tuskin tulee paljon porukkaa unisexiin torstaina 29.12 kun kaikki menee turun xxxparadiseen sinne on tulossa taas ne kaksi pariskuntaa.

        ps. liittykää paradisen " panorinkiin " niin saatte s-postiossaan tiedon koska nämä parit paikalla niin ei tarvitse turhaan käydä. Huomenna kun tulette voitte samalla pyytää näiltä kahdelta parilta pääsyn s-postilistalle.


      • eikiiitos

        Joo jan kun oot laittanu s-postiosoittesi niin kohta se on tuolla joka sivulla kutsunin pitkalla listalla...nama henkilot ovat hakeneet seuraa alaikaisista...


      • Ihan-sama

    • Liiankallisparempipaikka

      Kanssa useita kymmeniä kertoja käynyt tuolla Unisexsissä välillä ollut hyviäkin kokemuksia pareista. Enää en mene, liian kallis, alkaa saada hyvää hoitoa jo muualta kun pistää tohon 13e muutaman euron lisää. 10e oli tohon paikkaan aivan maximi, rahaa en tuonne enää kanna, muutenkin leffat surkeita, ei vaihdu päivittäin, pätkii ja joissakin kopeissa äänet ei toimi ja vielä 13e pitäis maksaa. Muutenkin saisivat katsoa ketä ne tonne päästää, vanhoja hikisiä ukkoja niistä parista vammasesta puhumattakaan jotka laahustaa siinä käytävällä edestakas, ei ole kyllä tuolle putiikille hyväksi, veikkaan, että kohta ei käy enää kukaan. Muutama siisti kävijä jo lopettanut ja vaihtanu uuteen mestaan jossa naamaraja. No hinnat nousi ja taso laski, hyvä yhtälö. Itse kävin jotain 8kertaa per. Kk, sittä saa unisex laskea paljon sai lisää tuloja hintoja nostamalla. Ei noi omistajat ole aivan kartalla missä tämä genre liikkuu, porukkaa ei takas enää saa, kun uusi laatumesta on missä voi käydä. No on tuolla vielä varmaan ainakin se verkkarikaveri asiakkaana mikä sai kyllä porukan aika hyvin lähtemään heti kun tuli kyylään se idiootti ilme naamallaan, hyi hitto. Kun ei nämä yrittäjät tajua, itse kusevat omille sukille meinaan ei toi väline/filmi myynti enää kauaa pidä putkaa pystyssä. Katellaan.

    • mikäuusipaikka

      Mikä on uusi laatu mesta tampereella ? kiinnostaa kovasti !!!!

    • minäkkö

      MISSÄ ON UUSI MESTA

    • kimppapimppi

      jos keritään niin nyt la tullaan vaimon kans. viimeks tyhjensi neljät pussit, miehiä oli hyvin tarjolla

      • Turkki-pois

        No kyllä ne lampaat sit palelee!


      • Naimaan

        Moikka. Mihin aikaan päivästä lauantaina olisitte paikalla


    • Latex_

      Käykö unisexissä muita fetissikavereita? Itse ollut muutaman kerran kolovartalo latexissa, toisella kertaa aivan yksin sain olla ja toisella kerralla pari vanhempaa kaveria mun lisäks, joista toisen imin kumin kanssa holessa.

      Uusi mesta kiinnostaa täälläkin!

    • kertokaah

      Kertokaa nyt mikä ihmeen uusi mesta?
      En kyllä keksi.

      • Täsmennystä

        Kumpaa tarkoitat?


    • kertokaapi

      Siis onko joku muu paikka Tampereella kuin unisex?

    • Persefetissi

      Myyjärouvalla upea vartalo ja kutsuva perse. Usein runkkaillut kun suorittaa pari tuntia kestävää siivousta. Ei ainakaan vielä ole ajanut pois :)....

    • kokoma

      sillä vanhemmalla upea perse runkkaan alhaalla ja kuvittelen et hän katselisi.

    • UMSBI

      Huomenna taidan mennä tutustumaan paikkaan

      • Mee-yksinäs

        Hyvä ku varotat. Tajutaan me muut olla poissa. Ei tommosta lällyä kukaan kestä!


    • Hansom

      Maanantaina 17.7 tulossa varsin komean näköinen mies, olen seuraa vailla ja imut kiinnostaa kovasti...

    • katselijoitahaussa

      Hmmm... sviitissä SAATTAIS vierailla pariskunta lauantaina 15.7. ;)

    • ex-asiakas

      Unisexin henkilökunnan ilmoitus kun koppi on käyttämättönä,rahanahneita kun ovat.Parikymppiä kun laitta lisää saa hotellihuoneen vrk kulman takaa...On tainnut kävijämäärät pudota tuon heidän uudistuksensa johdosta

    • 24seksiä7

      Ketä olis menossa 24.7? Mulla olis sulle nuorta pippeliä jos käy! ;) myös kiihottava imiä olen ;)

      • TekisiMieliKokeilla

        Otaks 24seksiä7 kenties imun jälkeen peppuus? Minkä ikäinen olet?


    • aisuriparijkl

      Tultaisiin nyt ensi viikolla rouvan kanssa ja pillua saa jos on rengastettu ja terve eli ukkomiehet ensin.

      • Milloin tulossa? Laita spostilla, ette varmasti pety.


    • Laittaisittkko spostiin viestiä koska tulette niin järjestän itseni paikalle.

    • Moikka kaikki :) Olen 25v nuori vaalea naikkonen, vähän ujo mut pervo ja tekis mieli koittaa.

      Uskaltaako nainen mennä sinne yksin? :o

    • Hei Riina
      Voisin lähtee sulle ''oppaaksi'' - jos haluat =))) Millos sopisi sulle?

    • minäkön

      onko huomenna riina tai joku muu paikalla laitelkaa aikaa niin pidetään hauskaa

    • limiteddy

      Olemme pari ja toivoisimme tapaavamme teidät Unisexissä huomenna noin 13.30?

    • Maxxwelle

      Koskaan en ole käynyt, enkä edes tiennyt paikasta. Tänään eksyin tähän keskusteluun ja menen tänään katsomaan.

    • Aika hiljasta keskustelu täällä. Käykö tuolla nuoria tai alle 30v miehiä? Olisi kiihottavaa imeä isoa gloryholen kautta....

      • Kundi30Tre

        Moi! Oon 30-vuotias mies Tampereelta ja olis hauskaa käydä sun kanssa Unisexissä! :)
        Oon mukava, fiksu, siisti, luotettava ja terve kundi, koskas mentäisiin kokeilemaan?


      • Moro Riina. Kolkyt tuli mittariin hetki sitten. Teki sen, et pelit seisoo aika uljaasti aktiivisen ja himokkaan daamin edessä. Poikettasko kolmestaan joku ilta Unisexissä? Kenties alku hyvälle porukalle?
        Terveys terveys tallessa, mieli avoimena, pilke todellakin silmäkulmassa. Replyätkö niin tutustutaan?


      • Riina.1992
        macgordon kirjoitti:

        Moro Riina. Kolkyt tuli mittariin hetki sitten. Teki sen, et pelit seisoo aika uljaasti aktiivisen ja himokkaan daamin edessä. Poikettasko kolmestaan joku ilta Unisexissä? Kenties alku hyvälle porukalle?
        Terveys terveys tallessa, mieli avoimena, pilke todellakin silmäkulmassa. Replyätkö niin tutustutaan?

        Sovitaankos tärskyt?
        amh2009[a]suomi24.fi


      • Piti oikein rekisteröityä tänne, niin ei kukaan pääse esiintymään mun nimimerkillä nyt kun täällä alkais olla oikeen hyvänkuulonen setti rakentumassa... :)
        Macgordonilta erittäin hyvä idea nimittäin, kimpassa touhuaminen Unisexissä ois tosi makeeta! Mä oisin siis ainaki mukana tässä järjestelyssä, koskas tavattais?


    • Kappas sattuipa juuri sopivasti löytymään tasan 30v miehiä :D

      Nimenomaan nyt ois isoo hakusessa mut mitään puhetta ei oo ollu koosta vielä... ;) Mulle ei ihan normi riitä...

      • Vastasin_jo_äsken

        Mikäs se olis Riinalle se sopiva koko? Pituutta paksuutta? On tullu kyllä instrumentin koosta kehuja, että ei vallan miniatyyriä ole. Kuulemma keskivertoa reippaampi. Hyvä on myös muistaa, että kahdestaan saadaan Kundi30Tre:n kanssa järjestettyä sulle sen kokoinen setti, että siihen ei yhdellä pensselillä ole asiaa hippasille. ;) -Mac


      • Niin kimpassa on aina mukavampaa kuitenki, siitä vois myös kehittyä joku pysyvämpi setti... Kaikki ollaan kuitenki näiden viestien perusteella ihan fiksuja ja mukavia, joten pitkäkestosempaaki hauskanpitoo ois tarjolla mun puolesta. :)
        Ja koolla kun nyt on väliä (vaikka usein toisin väitetään :D), niin kyllä itellänikin keskivertoa kookkaampi vempele löytyy lahkeesta eikä koskaan ole moitteita kuulunut.


      • Ois ihan hyvä kuulla mittojakin, eikä mitään entisten tyttöystävien kehuja kullin koosta... ;)

        Setti jota haen ois saada mahdollisimman isoa ja paksua joka reikään, mutta mitkään vanhat setämiehet ei kiinnosta.


      • puhnallekoko

        Heh,
        Määrittelepä "setämies" ;)
        Täällä olisi tarjolla 36v 182cm 19 cm, sisäsiisti arkkitehti.... jos kelpaa ;)


      • puhnallekoko kirjoitti:

        Heh,
        Määrittelepä "setämies" ;)
        Täällä olisi tarjolla 36v 182cm 19 cm, sisäsiisti arkkitehti.... jos kelpaa ;)

        Kyllä mua enemmän ikäiseni seura kiehtoo ja ennenkaikkea se miten ne voi täyttää mun kyltymättömät halut :) Energiaa täytyy olla riittävästi kyllä mun kanssa


      • Salakaahaaja
        Riina1992 kirjoitti:

        Ois ihan hyvä kuulla mittojakin, eikä mitään entisten tyttöystävien kehuja kullin koosta... ;)

        Setti jota haen ois saada mahdollisimman isoa ja paksua joka reikään, mutta mitkään vanhat setämiehet ei kiinnosta.

        Morjes,täälä olis 27v herrasmies semmosen parikyt senttisen veitikan kanssa liikenteessä mahtollisesti,hoikka ja urheilullinen en polta enkä juo :)


    • minäkäkin

      tänään porukalla unisex alkertaan pitään hauskaa heti klo 12 jälkeen.

    • Poslarikulli

      Maanantai iltapäivällä tulossa 60 v siisti mies ja antaa mielellään satsinsa suuhun nieltäväksi

    • Poslarikulli

      Myös miehen suu käy

    • UteliasM60

      Olen tulossa tutustumaan paikkaan maanantaina aamupäivällä. Olisi mukava nähdä iso kalu ja kokeilla.

    • kermakalle

      Lauantaina aamupäivällä .26.8. otan satsit suihin sukkiksissa.

    • Clooney40

      Utelias komea 40 v . mies haluis tutustuu tohon mestaan ja ryhmäseksikin kiinnostais tms...olen hetero...mut lievä bi henkisyys ei haittaa kimppajutuissa. Ois kiva perustaa oma säännöllinen porukka Manseen!

      • Tee-jotain

        Tutustuminen "tohon mestaan" tapahtuu siten, että menet sinne. Nyt vain mentalisoit ja runkkailet yksiksesi.


    • Torstaina tulossa tutustumaan. Toivottavasti aikuisia naisia paikalla kello 14 ->

    • Johnholmes76

      Oon 40v 189/84, iso ja paksu kyrpä, yli 20 cm, tiukas kunnos. Löytyiskö perjantai iltapäiväst naisseuraa?

      • Clooney40

        Oisko kellään kiinnostusta perustaa oma säännöllinen ryhmä/klubi? Kaksin ois tehokkaampaa ja ideoita syntyis varmasti paremmin. Manseen siis!


    • Motoristi41

      Popedan sanoin: Jos pi**ua saan niin mä lähden mukaan..

      • Kävin perjantaina tutustumassa ja meno oli kovaa jo kello 14. Naista pantiin urakalla privaattikopissa ja CD otti suihin yleisellä alueella ja sitten sitä vielä pantiin. Ihanasti oli säpinää ja valitettavasti pirusti vaan katsojia. Paras meininki tähän asti paikoissa joissa olen Suomessa käynyt.


      • Utelias1234q

        Tänään ketään paikalla?


    • CDpano

      Oliko hyvänkinnäköinen CD ? Joskus kun törmännyt noihin tyttöihin videopaikoissa niin on olleet vähän ylipainoisia ja jotkut partasiakin...Mutta hyvännäköistä transua kyllä voisi pannakin.

    • N30vkiimassa

      Nainen yksin 30 v haluaa ikäisensä perusterveen heteromiehen panemaan. Pitkät vaaleat hiukset, 163/77 ruskettunut iho , otan suihinkin, ei b-rappua, kelpaako kenellekään?

      • Siellä-sulle-rakoja

        Painu poju vaan puupinon väliin.


      • Motoristitre

        Kuulostaa kyllä hyvältä lauantailiikunnalta!


      • 2parempikuinyksi

        Jos hiukan alta 30 käy? Täältä tulis kahden kauppa...


    • Motoristitre

      No niin. Paketti valmis! Toinen nussii takaapäin ja toinen syöttää kaapelia kurkkuun. Ei tienny n30 mihin joutuu kun heräsi tänä aamuna. Sex4fun.

      • Käviskyllä

        Juu ei oo vaan mittää ollu....kohta lähtöö sityyn että paineleeko suoraan uniin


    • M22unisexiin

      30.9 lauantaina olis bi-henkinen nuori mies kiinnostunut lähtee kokeileen tätä paikkaa. Olisko muita tulossa? :)

      • On-siellä-muitakin

        Kyllä siellä on muitakin, osa bissejä, osa suorempia.


    • Kokeilua1

      Moi,
      Lokakuun puolivälissä oon tulossa treelle. Ja pareja silloin paikalla?

      • Mene-toteamaan

        Mene itse paikalle ja totea.


    • Boy1997

      Täälä ois 20v nuorimies kiinnostunut käymään paikassa. Oon hetero että onko paikalla lauantaisin oikeesti mahdollisuuksia hetero hauskanpitoon vai onko sielä vaan vanhat äijät runkkaamassa?

      • Siinä-neuvo

        Mene itse toteamaan niin et elä huhupuheiden varassa.


    • Boy1997

      Jotain vinkkejä / neuvoja ensikertalaiselle?

      • Siinä-se-salaisuus

        Menet sisään ja seuraat muiden käyttäytymistä.


    • Huuhaata11

      Ihan huuhaata. Itse käynyt n. 10 kertaa. Ei yhtään pareja ei edes avoimia homoja. Muutamassa kopissa joku vetää käteen. Ei mitään seuraa. Taitaa pitävä pariskunta tänne kirjoittaa itse kun ei saa alakertaa toimimaan. Ihan kälynen paikka vanhat tv.t ym.
      Sinne ei kukaan mene. Kaukana siitä mitä parit haluaa.
      Ja voi tässä ketjussa kysellä lisää jos ei usko. Voin tai puolison kanssa voimme vastailla. Olemme pitkään harrastaneet ja olleet sekä finswingers että experience United sivuilla innokkaita. Kukaan näiltä sivuilta ei ko. Paikassa ole käynyt :)

    • Kliimax81

      Nyt mestoille,siisti 36 isolla varustettu lähdös jos sais seuraa suht saman ikäsistä ja siisteistä

      • Masa-Kale

        Lähetään tuleen.


    • razzo

      onko huomenna 18.10. tulossa ketään joka haluaisi panna 50 vuotiasta ensikertalaista miestä haluaisin ottaa myös suuhun

      • ucco58

        Tänään voisin tulla siementämään


      • Tiukkapee

        Maanantaina olisin menos,neitsyt pylly. Jos löytys siisti kaveri kuka rauhassa hoitas homman,mieluiten karvaton,siisti. Ite36v. Siisti,karvaton,iso muna. Olis kiva jos joku osais homman ja antais anaali orgasmin,jos on mahdollista. Ja mulla tosi tiukka,jos sinne ees mikään mahtuu. Oon sielä käyny kyllä mut karvaset ja epäsiistit vehkeet ei kiinnosta. Löytyskö seuraa..voi tietty muuallaki nähä..


      • razzo

        edelleen olisi neitsyt pyllyä tyrkyllä jos jotakin siistiä kaveria kiinnostaa edellytän kuitenkin kumin käyttöä


    • razzo

      edelleen olis neitsyt pyllyä tarjolla jos jotain kiinnostaa tietysti edellytän kumin käyttöä.

      • Samuel19cm

        Kiinnostaa,tänää..olen siisti


      • razzo

        jos jotakin kiinnostaa korkata neitsyt pyllyni niin ehdota aikaa välillä 27-31.10 saavun paikalle ja luonnollisesti anus on tyhjennetty ja huolella huuhdeltu joten homma on siistiä kuitenkin edellytän että käytät kumia.


    • Rehevä2017

      Mua kiinnostais saada isoa ja sykkivää sisääni..Olen isorintainen..Voisit saada panna mun neitsytpeppuani..Kiinostaako?

      • salainen65

        sopisko 22.11 kello 18,00


      • Rehevä2017
        salainen65 kirjoitti:

        sopisko 22.11 kello 18,00

        Sopii oikein hyvin.
        Koitan olla täsmällisessti paikalla. Tosin aika usein olen siinä vartin verran myöhässä.
        Tunnistat minut varmasti vaikka punertavasta tukastani.


      • salainen65

        ok hieno homma.


    • simppa70

      moi onks tänään tyttöjä paikalla?

      • Naisvaltaista

        Tossa klo 12 ja yhden välillä oli tupa puolillaan.


    • simppa70

      onks klo 17,00 jälkeen ketään

    • tyttöpaikalla

      imppa,tänään olisi kello 18:00 jälkeen paikalla yksi tyttö

    • TrePari2017

      Perjantaina on pariskuntien piristyspäivä ja paikka on auki 21 asti. Pariskunnat, tulkaa niin suunnitellan samalla teemailtaa. ;) iltapainotteisesti, sanotaan nyt vaikka 18-21 on paras aika tulla.

    • salainen65

      moi rehevä2017 et tullutkaan.

      • Kutsuni---

        "moi rehevä2017 et tullutkaan."

        Voi voi,enkö tullutkaan.
        No, eipä mikään muukaan kutsussani ollut totta.


      • MieMietin

        Arvoisa Kutsuni.

        Etkö mitenkään voisi vetää itseäsi vessasta viemäriin. Sinä olet pelkästään raukkamainen kiusankappale, joka olisi hyödyllisimmillään ...?


      • käyttäkää.prepaideja
        MieMietin kirjoitti:

        Arvoisa Kutsuni.

        Etkö mitenkään voisi vetää itseäsi vessasta viemäriin. Sinä olet pelkästään raukkamainen kiusankappale, joka olisi hyödyllisimmillään ...?

        Mä en ole "kutsuni---" mutta siis ihanko oikeasti kuvittelette, että ilmaispalstalla esitetyt kontakti-ilmoitukset vailla muuta yhteydenpitoa olisivat muuta kuin pelkkää kiusantekoa? Kun feikkikutsun tai vastauksen kirjoittaminen keskusteluun ei maksa mitään eikä siitä jää kiinni niin tietenkin sellaisia tehtaillaan.

        Jos haluatte sopia kontakteja niin mahdollisimman varhaisessa vaiheessa siirtykää käyttämään prepaid puhelinnumeroita ja tekstiviestejä. Prepaidista joutuu maksamaan, joten kiusanteko niitä käyttäen ei enää olekaan ilmaista. Harva viitsii maksaa siitä ilosta että pääsee tekemään oharin.


      • MieMietin
        käyttäkää.prepaideja kirjoitti:

        Mä en ole "kutsuni---" mutta siis ihanko oikeasti kuvittelette, että ilmaispalstalla esitetyt kontakti-ilmoitukset vailla muuta yhteydenpitoa olisivat muuta kuin pelkkää kiusantekoa? Kun feikkikutsun tai vastauksen kirjoittaminen keskusteluun ei maksa mitään eikä siitä jää kiinni niin tietenkin sellaisia tehtaillaan.

        Jos haluatte sopia kontakteja niin mahdollisimman varhaisessa vaiheessa siirtykää käyttämään prepaid puhelinnumeroita ja tekstiviestejä. Prepaidista joutuu maksamaan, joten kiusanteko niitä käyttäen ei enää olekaan ilmaista. Harva viitsii maksaa siitä ilosta että pääsee tekemään oharin.

        Mitäs nuo Kutsunin ja Löylykauhan viestit sitten ovat elleivät pelkkää palstan sabotointia?


      • käytä.hieman.järkeä
        MieMietin kirjoitti:

        Mitäs nuo Kutsunin ja Löylykauhan viestit sitten ovat elleivät pelkkää palstan sabotointia?

        Tietenkin ne ovat palstan sabotointia, mutta mitäs sitten? Annatteko kiusantekijöiden määrätä siitä mistä saa keskustella ja miten? Saunapapukaijan viestit poistuvat seuraavaan iltapäivään mennessä ja kaikki sen jo tietävät. Siksi niihin erehtyy vastailemaan vain joku uusi palstalle tullut, joka ei vielä tunne kuviota. Kutsuni--- nimilistat lähtevät saman siivouksen yhteydessä kun ne ilmiantaa yhteystietoja sisältäviksi.

        Tämä on anonyymipalsta ja moderointia täällä tuntuu olevan noin kerran vuorokaudessa. Kontaktien sopimiseen tämä ei toimi kun täällä on mahdollista kirjoittaa ihan mitä tahansa ja väittää tulevansa ensi lauantaina paikkaa X kello Y ja sitten tehdä oharit. Kiusaa tekemässä täällä on paitsi kutsuni--- niin myös muita harrastelijamoraalinvartijoita ja kiihkouskiksia. Osa tekee feikkiviestejä puhtaasti kiusanteon ilosta.

        Jos haluatte sopia kontakteista niin tehkää se sähköpostitse tai vielä mieluummin prepaid puhelimen tekstiviesteillä. Kiusantekijä tuskin viitsii ostella kovin montaa neljän euron prepaidia vain voidakseen lähetellä huijaustekstareita useammasta puhelinnumerosta. On olemassa oikein hyvä syy maksullisten kontaktipalstojen käyttämiseen ja se on juuri tämä. Maksullisilla palstoilla kiusantekemisestäkin joutuu maksamaan.


      • feikkiä.pukkaa
        käytä.hieman.järkeä kirjoitti:

        Tietenkin ne ovat palstan sabotointia, mutta mitäs sitten? Annatteko kiusantekijöiden määrätä siitä mistä saa keskustella ja miten? Saunapapukaijan viestit poistuvat seuraavaan iltapäivään mennessä ja kaikki sen jo tietävät. Siksi niihin erehtyy vastailemaan vain joku uusi palstalle tullut, joka ei vielä tunne kuviota. Kutsuni--- nimilistat lähtevät saman siivouksen yhteydessä kun ne ilmiantaa yhteystietoja sisältäviksi.

        Tämä on anonyymipalsta ja moderointia täällä tuntuu olevan noin kerran vuorokaudessa. Kontaktien sopimiseen tämä ei toimi kun täällä on mahdollista kirjoittaa ihan mitä tahansa ja väittää tulevansa ensi lauantaina paikkaa X kello Y ja sitten tehdä oharit. Kiusaa tekemässä täällä on paitsi kutsuni--- niin myös muita harrastelijamoraalinvartijoita ja kiihkouskiksia. Osa tekee feikkiviestejä puhtaasti kiusanteon ilosta.

        Jos haluatte sopia kontakteista niin tehkää se sähköpostitse tai vielä mieluummin prepaid puhelimen tekstiviesteillä. Kiusantekijä tuskin viitsii ostella kovin montaa neljän euron prepaidia vain voidakseen lähetellä huijaustekstareita useammasta puhelinnumerosta. On olemassa oikein hyvä syy maksullisten kontaktipalstojen käyttämiseen ja se on juuri tämä. Maksullisilla palstoilla kiusantekemisestäkin joutuu maksamaan.

        Kymmenettä vuotta on feikkien tehtailu ollut harrastuksena tuolla kiusantekijällä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/8402021/keta-taalla--#comment-39522391


      • Kutsuni---
        feikkiä.pukkaa kirjoitti:

        Kymmenettä vuotta on feikkien tehtailu ollut harrastuksena tuolla kiusantekijällä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/8402021/keta-taalla--#comment-39522391

        Toimii yhä yhtä hyvin eli ei olemennyt putkiaivon tajuntaan.
        Tsup tsup eli juoksua.

        Eli toimin yhä kuten profiilissani kerron:
        "En siis ole etsimässä seuraa.

        Mutta olen muutamissa keskusteluissa piikkinä ohjaamassa jutustelua oikeille urille."


      • MieMietin
        Kutsuni--- kirjoitti:

        Toimii yhä yhtä hyvin eli ei olemennyt putkiaivon tajuntaan.
        Tsup tsup eli juoksua.

        Eli toimin yhä kuten profiilissani kerron:
        "En siis ole etsimässä seuraa.

        Mutta olen muutamissa keskusteluissa piikkinä ohjaamassa jutustelua oikeille urille."

        Sinä olet pelkkä palstaterroristi. Kirjoittelet samaa roskaa monta kertaa samaan viestiin, etkä nähtävästi tajua, että ne poistetaan viimeistään seuraavana päivänä. Massapostitus on sääntöjen vastaista, joten et todellakaan ole sääntöjen vahti.


      • Kutsuni---
        MieMietin kirjoitti:

        Sinä olet pelkkä palstaterroristi. Kirjoittelet samaa roskaa monta kertaa samaan viestiin, etkä nähtävästi tajua, että ne poistetaan viimeistään seuraavana päivänä. Massapostitus on sääntöjen vastaista, joten et todellakaan ole sääntöjen vahti.

        Hih, no sittenhän ei ole mitään syytä valittaakaan.

        Exitus acta probat.


      • feikkiä.pukkaa
        MieMietin kirjoitti:

        Sinä olet pelkkä palstaterroristi. Kirjoittelet samaa roskaa monta kertaa samaan viestiin, etkä nähtävästi tajua, että ne poistetaan viimeistään seuraavana päivänä. Massapostitus on sääntöjen vastaista, joten et todellakaan ole sääntöjen vahti.

        Kun palstan pikku sadistilla on sama pakkomielle ollut päällä jo 10 vuotta niin keskustelu aiheesta sen kanssa on aika turhaa. Tehtailkoon viestejä kuten löylykauha ja HEINOLANHULLU tekevät. Lääkkeitä ja hoitoa ei niille kuitenkaan saa perille viestien avulla ja trollit yleensä elävät huomiosta.

        Kun sovitte treffit palstalla niin varmistakaa ne prepaid tekstarilla, whatsapp, kik tai muulla viestimellä. Feikkien tehtailu ei maksa tehtailijalle mitään mutta viesteihin vastaileva feikkaaja joutuisi näkemään vaivaa oharin tekemisen eteen. Prepaid numerotkin maksavat sen 4 euroa kipale eli niiden ostelu tulisi feikkaajalle äkkiä kalliiksi.

        Omistajaa eli Alleria ei yhteystietojen lähettely näytä kiinnostavan edes sen vertaa, että automatisoisivat niitä sisältävien viestien poistamisen vaikka täällä jo on automaattinen moderointi. Syynä varmaan osin se, että S24 oma treffipalsta on vain K16, jonka vuoksi siellä ei voi kertoa millaista seksiä olisi kumppanin kanssa halu harrastaa.


    • Melanie1

      On 21v isorintainen ja hyväkropainen nainen rakastan seksiä ja tekis mieli käydä tuolla löytyykö sieltä alle 30v komeita miehiä?

      • Jaana.28

        Sittenhän meitä voikin olla siellä kaksi daamia. Minä menisin tänään, vaan kun paikka ei ole auki. Mutta maanantaina kolmelta ja sitten siellä ollaankin nauttimassa kolmisen tuntia, mikäli herraseurakunnalla potenssi riittää. Tai jos ei riitä, saavat osoittaa kielitaitojaan.


      • Hetero61

        Kyllä siellä käy terveisin m24 2.1 eli tiistaina menossa


    • paikkakunnalla

      morjensta neidit.
      piipahdan Tampereelle 2.12 la ja olisiko joku nainen innostunut lähtemään mukaan käymään unisexissä iltasella . en ole ikinä käynyt moisessa paikassa ja kiinnostaisi kyllä. olen kyllä ihan katseenkin kestävä keski-ikäinen mies.
      T: ex Tamperelainen

    • HotToyz

      Huomenna (la 2.12) meininkiä unisexissä? Naisia, pareja, miehiä menossa?

    • Helposti76

      Tulipa käytyä naiseni kanssa, kiltti tyttö tyydytti kaksi miestä samalla kun otin häntä takaapäin. Antoi vielä muiden miesten hyväillä samalla kun laukesin sisäänsä.

    • Onksketää

      Hei oletko huomenna 5.12 unisexissä? :)
      Kerro alle vähä jos oot tulossa ja millane oot ;)

    • salaine65

      tänään olis kiimasta pyllyä tarjolla

    • Uniseksiin

      Onko millaisia ystäviä tarjolla 18 ja 19.12 :)

      • Sillä-selviää

        Tuu kattoo.


      • Kyselenvaan

        Kerro vaikka mitä haluat/annat


      • BadSantaxxx

        Joo nyt täytyy tietää mitä settiä tarjottimella kun on noitaeläkkeellä allergioitakin..


      • Kondomipitääolla

        Tämä ilta aikaa kertoa, sillä aamulla luen onko mitään tulemisen arvoista paikalla.


    • Joulukiima

      Mitäs olis tänään taikka tällä viikolla tarjoilla tässä olis 25v terve ja nuori mies? ;)

    • farkutpiukalla

      Voisin tulla tänään n.klo 12.00 tarjolla piukka pyllyä ja tuhtia kullia 46 v terve siisti " nuori" mies

    • Hetero61

      Tänään tiistaina ketään paikalla eli 2.1 joskus klo 15-16

      • Ajattele-yläpäälläsi

        On siellä aina joitain paikalla paikan ollessa auki. Ei siellä kukaan yksin sooloile.


      • Jannuxiiiiiii

        Tänään naista tai paria klo 17?


    • Hetero_mies

      Tänään kuuden jälkeen kukaan menossa?

      • Kutsuni---

        Juu, me kolme TaYKS:n hoitsukkaa ollaan tulossa ja revitetään kunnolla.


    • 19833

      olisko huomen meininkiä siellä tulossa 18 kalu saa imee

      • Samaa-joka-päivä

        Toihan on siellä ihan perushuttua.


      • 19833

        onko en oo ikinä käynyt mut kiinnostus kova onko siel väkee jos menee käymään ja minkälainen kokemus on


      • hutsunin.runkkupäivä
        Samaa-joka-päivä kirjoitti:

        Toihan on siellä ihan perushuttua.

        ... mutta jos palstan pikku sadisti saa edes yhden tulemaan turhaan paikalle tiettyyn kellonaikaan niin sillä on päivän runkkukiintiötä taas suoritettuna.


      • 19833

        en tajuu ei siis kannata sinne mennä eli pornoo kattella kämpillä


      • 1983333

        Onko väkee unisex voisin tulla munaa imetyttää jos joku imis


    • mnpari

      Tänään klo 13.00 pari M/N paikalla Nainen sirovartaloinen ja estoton :)

    • Ekakerta

      Olisiko ketään paria tai naista menossa hetro puolelle maanantaina , tiistaina tai keskiviikko? Olisi vähän isompaa posliini mulkkua tarjolla. En ole koskaan käynyt ja haluaisin tutustua . Myös Glory hole kiinnostaa.

      • Jatka-vaan-yksiksesi

        Joo joo, ajatellu, kiinnostaa...


    • Miguel95

      23-vuotias tyttöystäväni on aika kiinnostunut tuosta paikasta ja haluaisi minut sinne mukaansa kun ei yksin uskalla. Voisiko nainen esiintyä siellä jotenkin naamioituna jos haluaisi kokeilla muutamaa vierasta miestä? Itse tyytyisin katselemaan. Onko siellä jotain pukeutumiskoodia naiselle? Edellytetäänkö kokonaan riisuutumista tai jotain muuta?

    • addufetissi

      Tänään menossa?

      • Haavetta-aina-vain

        Taas niinku haaveksimassa.


    • Miguel95

      Kyselin eilen tästä Unisexistä. Tyttöystävän kanssa oltiin puolitoista vuotta Berliinissä opiskelijavaihdossa ja myös töissä. Siellä oli useitakin kiinnostavia paikkoja, vain heteroille tarkoitettuja yksityisiä klubeja, joihin paikalliset ystävämme meitä veivät. Homoillehan siellä on varmaan satoja omia paikkoja. Useammankin kerran sain katsella virestä kun tyttöystävääni pantiin ja itsekin sain vierasta. Muutamissa oli myös tietty pukeutumisvaatimus. Mutta onko tämä Unisex sellainen paikka missä voisi vaihaa paria tai katsella vaan muitten naimista?

      • Tee-noin

        Joo, noin on.


    • Mies_kopista_9

      Kiitos teille kiva pari Unisexissä pe 20.4.2018 16-18 välillä. Näytitte ja kuulostitte tosi sexyiltä ja sain viettää mukavia hetkiä kanssanne. Kenties vielä joskus tavataan!

      • m55tre

        en olis uskonu, mutta sain siellä parin kaunista vaaleeta naista- tosin itse olin ihan paska- kun en meinannu uskoo koko juttua- pöllämystyneenä


    • HalukasM39

      6.11 iltapäivällä olisin tulossa piipahtamaan kyseisessä paikassa. 39v, urheilullinen poikamies. Varustus on reilunkokokikoinen. Olisiko halukkaita naisia???

      • Vai-miksi-mainostat

        Taidat pitää itseäsi Adoniksen maallistumana.


      • HalukasM39

        Jos on aihetta niin voi kehua!


    • nähtyon

      Tosiasiassa m39 = 63 vuotias pömppövatsainen ja erektiohäiriöinen reppana joka kävelee edestakaisin siellä käytävällä,on niin monta kertaa nähty nämä "Urheilulliset komistukset"hah hah

      • HalukasM39

        Joka sana on totta, ei ole tarve valehdella kenellekkään. Laitan tänne s.postiosoitteen ja puhelinnumeron joka siis VAIN naisille /pareille. Katsotaan löytyykö...


      • Kyllä-kestää
        HalukasM39 kirjoitti:

        Joka sana on totta, ei ole tarve valehdella kenellekkään. Laitan tänne s.postiosoitteen ja puhelinnumeron joka siis VAIN naisille /pareille. Katsotaan löytyykö...

        Kauanpa joudut etsimään omaa spostiosoitettasi ja puhelinnumeroasi.


    • Urheilija

      Meen sinne tänään imettää ,oisko imureita tulossa.

    • runck

      Komistus aikoo todistaa jotain lähettämällä netistä imuroituja kuvia...Kuka uskoo/millä todistat kuvat omiksi.? Et mitenkään!!!

    • SissyBTM

      Tänään oli upea hetki vanhemman miehen kanssa kopissa. Luukuilla riitti katsojiakin, mutta kukaan ei rohjennut pyytää sisään mukaan, ei edes sen jälkeen kun panokaveri lähti ja jäin yksin vielä alasti runkkailemaan koppiin. Tosi kiihottava paikka tällaiselle nuoremmalle miehelle, joka pitää vanhemmista miehistä.

      • Mitenois

        Huomenna menossa 50 v mies ko. Paikkaan tutustumaan. Miten ois , tuutko oppaaks ?


      • Ei-rohkeus-riitä
        Mitenois kirjoitti:

        Huomenna menossa 50 v mies ko. Paikkaan tutustumaan. Miten ois , tuutko oppaaks ?

        Taas yksi turhan uhooja.
        Sä et kuule mee ja tiiät sen iiteki.


      • Mäkin

        Tulehan taas uudestaan niin nautitaan lisää


    • unisexissäpoikennut

      Viime perjantaina oli kanssa näytös siellä cinema 1.Tonttulakkista Transua pantiin kahden miehen toimesta suuhun ja perään yhtä aikaa.3-4 miestä seurasi sivusta kalut kovina...wau.

    • panot

      hei mies jos haluat panna neitsyt pyllyäni niin se olisi mahdollista huomenna 20.11.tulen klo 11 unisexin alakertaan eli jos panettaa (huom kumin kanssa)niin nykäise hihasta tunnistat minut mustasta nahkatakista olen 55 vuotias nuorekkaan ja siistin näköinen mies.

      • Sihteerijuuseri

        Minä olen käyttänyt menestyksekkäästi alakertaa pannessani maksullisia naisia joilla ei jostain syystä ole omaa mestaa. Sieltä vain huone pariksi tunniksi, luukut kiinni ja menoksi. Toimii hyvin tähän tarkoitukseen, paremmin kuin ns. hotellien päivähuoneet!


      • Kiinnostaaa

        Mitä se maksaa kun menee sinne alakertaan?


    • Killikolli

      Käykö Cinemassa enään naisia tai nuoria kolleja? Pari kertaa käynyt ja muutamia miehiä ollut ja aina ikää yli 50. Nuorena binä ei innostusta vanhoihin velttoihin löydy.

      • Vika-siis-sinussa

        Et vielä ymmärrä elämää. Kato ku vanha on pitkään eläny ja kokemusta karttunu. Ei se enää vaa siitä innostu et on jonkunlaine panopuu edessä. Sen panopuun täytyy olla himottava. Sinä et oo.


    • KutiAlleMinuutissa

      Huomenna olis mahdollisesti pari M26 N35 tulossa paikalle 13-14 välillä! Meisselit kovaks, kumit mukaan ja porukalla talkoisiin!!

    • Hhiuf

      Lauantaina päivällä ketään menossa?

      • Ihan-varmana

        Koskas siellä on tyhjää ollut?


    • bipepa

      nyt menossa klo14.00-
      Tarjolla kullia ja pyllyä

    • herkkupeppuasaa

      Kiimainen trans pimu tulee toukokuussa Tampereelle ja olisi kiva saada seksiseuraa

    • Jure34v

      Mä sain toissa viikolla sovitusti nättiä kisuliinia (n.30v nätti ja estoton pimu)kimpassa! Kun sovitut hommat oli hoidettu jäin vielä paikalle ja sain glory holesta anonyymisti suht paksua ja kunnon kyrpää suoleeni. Ja kyllä kaveri rynkytti niin, että seinät meinas kaatua... Sain hyvän lastin spermaa suoleeni ja valuin vielä seuraavanakin päivänä.

    • Kolli833

      Olisko tänään imijää paikalla sais imee 18/6

    • Kiimasuu

      Huomenna menos 23v bi mies :3 tulkaa nauttiin!

    • boju25

      Tänään ensikertalaiselle 25v pojulle kalua imettäväksi gloryholesta?

    • Anonyymi

      Onko tänään imijöitä gloryholessa

    • Anonyymi

      Oliskos tänään paikalla paria tai naista.

    • Anonyymi

      Oliskos tänään mitään?

    • Anonyymi

      Olisko tänään pareja unisex? Siisti apumies paikalla kello 16

    • Anonyymi

      Huomenna keskiviikkoaamuna ketään, joka haluaisi imeä 50v miehen kalua?
      Olen urheilullinen ja katseen kestävä...

    • Anonyymi

      Reilu parikymppinen pitkä ja hoikka miekkonen haluaisi mehukkaat lastit, olisiko ketään pitkällä kalulla varustettua lähiaikoina menossa luukulle tarjoamaan omaansa imettäväksi uteliaalle? :)

    • Anonyymi

      Tänään paikalle joku 11-?

    • Anonyymi

      Tänään, huomenna ketään?

      • Anonyymi

        Oon parikymppinen hoikka ja ujo. Haaven a on että joku panis mua pyllyyn. Tekis mieli tulla vaikka unisexiin mutta en tiiä uskallanko siltikään.


    • Anonyymi

      Onko Tänään 26.7.2019 tulossa ketään Unisexiin? t: Herrasmies

    • Anonyymi

      Tänään unisexiin. Tekisi mieli runkata ja saada spermat kasvoille..

    • Anonyymi

      Onko imijää gloryholeen tänään

    • Anonyymi

      Meneekö yhtään paria tai naisia joku päivä sinne?

      Parinvaihto kiinnostaa, mies 29 ja tyttöystävä 34v.

      • Meitä kiinnostais parin seura


    • Anonyymi

      Nyt tänään klo 12.00? panot ja imut , siis panen, saa panna ja imeä.. 45 v hyvärunkoinen poitsu..

    • Anonyymi

      Olin tänään 13.00 ja kyllä superimut sain. Darkroom on hyvä.

      • Anonyymi

        Se oli sellainen nuori ulkomaalainen ruskeahko farkkukundi.


    • Anonyymi

      paikassa käyneet niin pystyykö sviittiin siis ottaa muita sisään, tai saako olla enempää kuin kaksi? muuta huomioitavaa? millä korkeudelle reiät, pystyykö panemaan lyhyt nainen? Viikonloppuna tulossa tampereelle ja sviitin vuokraaminen kiinnostaa, en tiedä onko luukut auki vai kiinni,mutta jos löytyis naiselle hetero kulleja kortuslla reijistä niin kiinnostaa. mies 35v ja nainen 26v,158/89 isotissinen punapää

    • Anonyymi

      Uusavuttomuutta...miten vaikea on mennä Unisexin kotisivuille...tai soittaa paikkaan ja kysyä omistajarouvalta tai mieheltä...Tämäkin "pariskunta" on joku niistä papoista jotka siellä laahustaa ja koittaa tuolla ilmoituksellaan houkutella itselleen jotain tirkisteltävää paikalle...säälittävää touhua

      • Anonyymi

        Nyt kyllä liiottelet ja olet itsekäs.


    • Anonyymi

      Ja yksi Uusavuttoman kommentti 19:32...

    • Anonyymi

      oli tosi kiihottava paikka...

    • Anonyymi

      moi.48v bimies hyvinvarusteltu menossa ma 19.8 aamupäivä

    • Anonyymi

      40v alfa menee tänään. Pareja mukaan!

    • Anonyymi

      Haluaisiko joku tulla huomenna minun seuraksi unisexiin? Olen 25v hoikka vers mies.

    • Anonyymi

      Pari lauantaina tuolla n. Klo 12 :)

      • Anonyymi

        Haluatteko naiseksi pukeutuneen miehen joka on valmis peuhaamaan molempien kanssa


      • Anonyymi

        Onkos siellä tosiaan noin hiljaista, että täytyy ilmoitella, kun sinne joku on menossa?


    • Anonyymi

      Tänään iltapäivällä seuraa 30v sporttiselle jäbälle Unisexiin...?

    • Anonyymi

      Olipa mahtava imijä gloryholessa eilen päivällä. kiitos. milloin uudestaan? kalu 18/5

    • Anonyymi

      Mikäs tilanne on nykyisellään. Käykö siä porukkaa?

      • Anonyymi

        Oon käyny imettämäs kalua siellä gloryholessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon käyny imettämäs kalua siellä gloryholessa

        Onko ollut paljon muita samalla asialla? Kiinnostais käydä kokeilemassa, mutta ei viittisi tyhjästä maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon käyny imettämäs kalua siellä gloryholessa

        Nykkin meen imettää kaluani☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ollut paljon muita samalla asialla? Kiinnostais käydä kokeilemassa, mutta ei viittisi tyhjästä maksaa.

        Nykkin meen imettäää aina joku ineee mul 18/5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykkin meen imettäää aina joku ineee mul 18/5

        Eikös se mene kohta jo kiinnikin? Arki aukioloajat on aika sopimattomat tällaiselle perusduunarille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se mene kohta jo kiinnikin? Arki aukioloajat on aika sopimattomat tällaiselle perusduunarille.

        Kuudelta menee kiinni


    • Anonyymi

      Onkos kukaan aikeissa osallistua miestenpäivään 1.11?

      • Anonyymi

        Huomenna iltapäivällä (25.10) hoikka Sex-asuinen trans paikalla,imen ja saa panna...kopissa kahden kesken tai cineman sohvalla kaikkien nähden...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna iltapäivällä (25.10) hoikka Sex-asuinen trans paikalla,imen ja saa panna...kopissa kahden kesken tai cineman sohvalla kaikkien nähden...

        Olisko tänään kuka imis loppuun asti 18/5 kalua


    • Anonyymi

      moi. koska nainen paikalla

    • Anonyymi

      Olisko huomenna tulossa porukkaa unisex liikkeeseen. Olisi kiva saada kalua ja antaa myös. Itse menossa melkein heti klo 12.

    • Anonyymi

      Naista tai paria 22.1.2020 klo 16 - 18 paikalla nuoren 20v uroksen kanssa peuhailemaan?

    • Anonyymi

      La 25.1.ahnas suu gloryholessa siisteille terveille kaluille.

    • Anonyymi

      Nimimerkki: fantasiat kokemuksiksi.
      Vaimon (vähän päälle 40v) kanssa ollut puhetta ja häntä kiinnostaa gloryhole mutta vain kondomin kanssa. Ronkeli kun on niin tahtoo tietää etukäteen mitä saa eli ei liian iso tai pitkä. Saatat siis saada hyvää pilluakin jos sattuu oikealle päälle.
      Nythän tämä paikka on taas avattu. Tietysti meille tuli pakko päästä sinne kiellon aikaan mutta nyt vähän rauhoituttu, joten otetaan varman päälle eli varmistetaan kunnon kullit paikalle.

      Laita viestiä niin katsotaan saadaanko jotain aikaiseksi. [email protected]

      • Anonyymi

        Hei. Meille voi myös laittaa postia jos saan miehen lähtemään mukaan. Kondimilla tottakai ja mies vain katselee.


      • Anonyymi

        Paskaa jauhatte.


      • Anonyymi

        Onko paikka auki, kiinostais kokeilla mies mansesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko paikka auki, kiinostais kokeilla mies mansesta.

        Olisko tiistaina tulossa porukkaa unisexunisexiin? Bi henkinen mies kyselee. Olis kiva touhuta jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko tiistaina tulossa porukkaa unisexunisexiin? Bi henkinen mies kyselee. Olis kiva touhuta jotain.

        Tiistaina tulossa pari paikalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiistaina tulossa pari paikalle

        Mihinkä aikaan sunnilleen...?


    • Anonyymi

      Perjantaina hyväpeppuinen cd tulossa paikalle. Onko kiinnostusta? :)

      • Anonyymi

        Moi


      • Anonyymi

        Kiinnostaa! Mihin aikaan?


    • Anonyymi

      Onko tuolla ikinä arki-iltaisin väkeä? Itse olen mies ja kiinnostunut antamaan kaluani toisten miesten imettäväksi.

      • Anonyymi

        Viisikymppinen cd tulossa käymään ensi viikolla ja kaikki halukkaat saa. Keskiviikkona päivällä


    • Anonyymi

      Mennään tiistaina vaimon kanssa.

      • Anonyymi

        Oliko aika mikä? Olisimme vaimon kanssa liikkeellä myös. T:kolmekymppiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko aika mikä? Olisimme vaimon kanssa liikkeellä myös. T:kolmekymppiset

        Muakin kiinnostaa aika. Vaikka miehii enimmäkseen haluisin. Ja monta.


    • Anonyymi

      Siis voisiko joku valaista miten tämä toimii. Haluaisin saada montaa miestä kerralla. Yksin olisin menossa. En oo siis koskaan käynyt tuolla, mut kiinnostais paljon. Tai sit parinkin kanssa voisin peuhata - N36

      • Anonyymi

        Olisi tarjolla 2 isokaluista ja lisää miehiä jos haluat 38v ja 40v miehet haluaisi saada sinut sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi tarjolla 2 isokaluista ja lisää miehiä jos haluat 38v ja 40v miehet haluaisi saada sinut sänkyyn.

        Kuulostaa hyvältä. Kik/sposti?


      • Anonyymi

        Milloin olisit menossa? Kestävä herrasmies olisi kiinnostunut liittymään juhliin mukaan. Kalu paksuksi kehuttu.


      • Anonyymi

        22v nainen ja 25v mies ja 28vmies haluaisi sinut mukaan kimppaan.
        Satu 22 vuotias (at) gmail piste com
        Toivottavasti tulet mukaamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi tarjolla 2 isokaluista ja lisää miehiä jos haluat 38v ja 40v miehet haluaisi saada sinut sänkyyn.

        Milloin?


    • Anonyymi

      On helpompi tavata paikallisessa ja vuokrata omppuhotellista huone tai kaksi.
      Mukaan 1-2N ja 3-6M ja huoneeseen tai kahteen ja vaatteet nurkkaan ja panemaan.
      Olen valmis tuomaan vaimoni naitavaksi.

      • Anonyymi

        Joo mahdollisimman monen miehen kans haluisin. Kik/sposti?


    • Anonyymi

      16 aikaan

    • Anonyymi

      Klo 16

      • Anonyymi

        Oli hyvä pillu, nam. sai laskea spermat sisään... Olisi hauska tavata uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli hyvä pillu, nam. sai laskea spermat sisään... Olisi hauska tavata uudelleen.

        NIIN varmaan


    • Anonyymi

      Tavataan vaan

      • Anonyymi

        Ketään naista/paria menossa syyskuun eka viikolla? Täällä olis 27v paksun kullin kanssa gloryholesta kiinnostunut ekaa kertaa 😊


    • Anonyymi

      Onko tällä viikolla kukaan menossa Unisexiin kimppa mielessä? Omppuhotellikin on hyvä. Asialline ja osaava mies kaipaa liukkaita. Arkiajat ovat erittäin sopivia minulle.

    • Anonyymi

      Hei, kiinostais parit, naiset useampikin käy, siisti hyväkaluinen mies,iltapäiväleikkeihin valmis tällä viikolla

    • Anonyymi

      Moi.etsin nainen tänä öitä

      • Anonyymi

        No jatkahan urpo etsimistäsi.


    • Anonyymi

      Minä haluta nainen

    • Anonyymi

      27.11.2020 perjantaina nelikymppinen pari menossa,kaikki kiva kiinnostaa . Parina tarkoitan M N

      • Anonyymi

        Mihin aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin aikaan?

        Vaimon kanssa hotelliviikonloppua suunnittelen ja tämäkin saattaa kuulua ohjelmaan. Ei ole ainakaan vielä kuulunut jyrkkää eitä, kun tätä olen ehdotellut. Onko kiinnostusta terveellä hyvällä varustuksen omaavilla kaveruksilla tulla gloryholeen sovittuna aikana. Laita tänne spostiosoite niin päästään eteenpäin Nimimerkki. "Anonyymi pukki panee parastaan"


    • Anonyymi

      Vaimon kanssa hotelliviikonloppua suunnittelen ja tämäkin saattaa kuulua ohjelmaan. Ei ole ainakaan vielä kuulunut jyrkkää eitä, kun tätä olen ehdotellut. Onko kiinnostusta terveellä hyvällä varustuksen omaavilla kaveruksilla tulla gloryholeen sovittuna aikana. Laita tänne spostiosoite niin päästään eteenpäin Nimimerkki. "Anonyymi pukki panee parastaan"

    • Anonyymi

      Saisinkohan mieheni tuomaan minut sinne. Onko kiinnostusta hyvän munan omaavalla tulla kondomin kanssa takuulla märkänä odottavaan pilluun.... Mies joskus puhunut kyseisestä paikasta mutta ei ole saanut aikaiseksi. Saattaisi olla näin koronaturvallinen tapa saada munaa vieraalta.
      [email protected]

      • Peukutan


    • Anonyymi

      Olisiko siellä mitään tarjottavaa uteliaalle kolmekymppiselle sinkkunaiselle?

      t. Elli

      • Anonyymi

        Minä, 24v


      • Anonyymi

        Kerro Elli lisää itsestäsi


      • Anonyymi

        Paljonkin 😉 mitä toivoisit?


    • Anonyymi

      Onkohan ketään tänään menossa? En ole koskaan käynyt ja kiinnostaisi piipahtaa.

      • Anonyymi

        Kiinoistais kans käydä tänään !


    • Anonyymi

      Lauantaina ehkä voisi jopa käväistä M24

      • Anonyymi

        Menetko aamu päivällä ja ootko sviitissä vai sohvalla nussittavana?
        Olen tulossa sinne taas seisovan kullini kanssa ja kondomilla naimaan.


    • Anonyymi

      lauantaina voisi piipahtaa ehkä iltapäivällä,blondi kolmevitonen nainen.

      • Anonyymi

        Käviskö joku tietty kellonaika? M24


      • Anonyymi

        Minkäkokoinen/mittainen blondi kolmevitonen nainen?


    • Anonyymi

      heippa blondi,tässä 27-vuotias paksukulli,mulla ei mitään ulkonäkövaatimuksia sulle kuten tuolla edellisellä...voit olla 150cm tai180 cm...ei haittaa vaikka oot tuhtimpikin,

    • Anonyymi

      Me , keski-ikäinen pariskunta kävimme viime viikonloppuna Tampereen Unisex sviitissä.
      Pieni tila , keskellä ns. panoalusta.
      Kahdella sivulla ikkunoita ja tietysti glory hole luukut.
      Meille tämä oli ensimmäinen kerta kun joku ns. katsoo meitä touhuissamme.
      Yksi verho avattiin ja kyllä siitä extra latauksen saa kun tietää olevan katseiden keskipisteenä.
      Kiva lisäys seksielämäämme.

    • Anonyymi

      Saako siellä hyvät orkut?Ajattelimme käydä vaimoni kanssa siellä tällä viikolla,jos tulis kunnolla hyvää porukkaa leikkeihin mukaan.

      • Anonyymi

        Huomenna Perjantaina iltapäivällä suunnitelmissa poiketa. Tarjolla 45v siisti, fiksu bi henkinen mies.


    • Anonyymi

      Unisexissä käyty rakastajattareni kanssa, vuokrattiin sviitti, jonne saatiin 2 apumiestä mukaan jättämällä ovi lukitsematta. Miehet imettivät vuoronperään ja panivat naistani, jonka jälkeen kiittivät ja poistuivat. Samalla ovenavauksella tuli toiset kaksi miestä ja kysyivät lupaa osallistua. Nyökkäsin ja miehet ottivat naiseni kunnolla. Oli kyllä erittäin hyvä käynti jota passaa muistella pitkään

    • Anonyymi

      Tänään pe 19.2 menossa katsomaan kyseistä mestaa. Olisi kiva päästä imemään paksua ja isoa melaa. . Mies30v

    • Anonyymi

      Tv-tyttö tulossa tiistaina 13.4. klo 12 meikattuna, mekossa ilman pikkareita. Tuleeko muita samanlaisia tai pareja

    • Anonyymi

      Keskiviikkona iltap
      Lähetetty
      Onko ketä menossa

    • Anonyymi

      Vaimoni olisi ensimmäistä kertaa tulossa tutustumaan Gloryholen salaisuuksiin jos siellä ketään tänään olisi. Erityisesti musta ja pitkä kiinnostaisi?

    • Anonyymi

      Ensi viikolla (16-17.9.) to tai pe kimppabileitä jossain Tampereella, useampi pariskunta? Unisex tai muu paikka. Jos yksityispaikka niin laita viestiä [email protected]

    • Anonyymi

      Laitetaan nyt tänne ryhmäpuolellekin tämä kokemukseni. Tää tapahtui siis 15.9. …Kävin eilen iltapäivällä Unisexissä ja tapahtui se mitä olen luullut vain joidenkin kirjoittelevan omista kuvitelmistaan, ei todellisuudessa! Olin kopissa katselemassa ja kuulin portaita laskeutuvan paikanpitäjän(nainen) ja näyttävän paikkoja naiselle, siis äänistä päätellen. Tottakai kiinnostus heräsi ja kun kuulin että esittely päättyi ja puodin pitäjä kiipesi portaita takaisin yläkertaan, vähän ajan kuluttua päätin lähteä tarkastamaan että mitähän täällä tapahtuu. Äijiä parveili panohuoneen ikkunoiden ympärillä ja yrittävät nähdä sisään verhojen välistä, kummallisia homoja?;-)). Yksi verhoista oli kuitenkin keskikohdasta hiukan raollaan, pyysin että saisinko minäkin vilkaista. Sisällä oli nuori pariskunta, upean näköinen mimmi otti kaverilta suihin ja sai samalla minulla seisomaan kivikovana. Vieressäni olevan kaverin kohdalla avautui luukku kullin korkeudelta ja kaveri työnsi elimensä sisään ja tuo upea mimmi otti suihin! Eipä kestänyt kauan kun homma oli valmis ja kaveri vetäytyi pois luukulta joka menikin samantein kiinni. Olin kaivanut jo kullini esiin ja rullailin kumin päälle jos mullekin kävis tuuri. Olin toisen luukun kohdalla ja nyt se avautui!! Kulli sisään reiästä ja kevyt runkkailu alkoi, sitten tunsin kuumaa kullin ympärillä, suu, mikäs muu! Vieressä olevan kaverin kulli oli esillä ja tarjosi sitä runkattavaksi, otin siitä kiinni ja tunsin miten se koveni entisestään. imutus kopin puolella jatkui, kiihottavuutta lisäsi kahden, näköjään ihan tosi homon, panevan toisiaan vasemmalla gay video huoneessa. Koko kroppaa kihelmöi ja tunsin kuumottavan kullini kohta räjähtävän. Polveni alkoi takomaan kopin seinään ja lasti lähti liikkeelle, jumalauta se oli mahtava orkku!! Kiitos kaikille jotka satuitte paikalle ja etenkin kopissa olleelle pariskunnalle, toivottavasti satun joskus toistekin paikalle yhtäaikaa ja jos vaikka pääsisi panemaan takaapäin…….you made my day! T: Master of the Rings

    • Anonyymi

      Kävin sviitissä tänään antamassa vähän pillua sitä haluaville, aika kivasti kävi miehiä kokeilemassa vaikka niin aikaisin olin liikkeellä.

      Suosittelen!

    • Anonyymi

      Mikä päivä ois eniten hetero tai bi miehiä paikalla jos kävisin uudestaan 12-13 aikaan?



      Muistattehan ottaa kondomit mukaan tai ostaa paikan päältä, jotkut jäi saamatta viime kerralla kuin eivät ymmärtäneet että en koske enkä anna ilman kortsua.

    • Anonyymi

      [email protected]

      Kirjottelepa tonne jos haluatte tän naisen kanssa sopia joku päivä milloin avoimet ryhmä panot Unisexissä.

      En sovi treffejä muualla.

    • Anonyymi

      Tämä kiinnostais todella paljon, mutta ei nappaa jos paikalla on 99% homoja. Mikäpä olis hauskempaa kuin kunnon gangbang tai pano kahden kesken ilman turhia lätinöitä, mutta valitettavasti en ole yhtään kiinnostunut miesten välisistä touhuista. Kotisivujen mukaan tuolla näkyy olevan cinema 1, jossa pyörii pääosin heterofilmit, ja cinema 2 homopornolle, mutta ilmeisesti kaikki porukka pyörii kuitenkin samassa tilassa

    • Anonyymi

      Hetero salit tulee käytävässä ennen homojen, olet turvassa ellet eksy liian pitkälle.

    • Anonyymi

      Torstaina 23.9 kello 15 jälkeen heteromiestä paikalla

    • Anonyymi

      Huomenna paikalla naista tai paria? Nuori, kokenut ja kokeilunhaluinen hetero/bi-utelias mies paikalla.

    • Anonyymi

      onko tänään suunnitelmia?

      • Anonyymi

        Sinä olet?


    • Anonyymi

      Tällä viikolla tiistaina 11.10. pari, M64/N64 tulevat vippihuoneeseen heti kun paikka aukeaa. Nainen tykkää spermasta...

    • Anonyymi

      siis tiistaina 12.10 klo 12 jälkeen...

    • Anonyymi

      Kävin pe 15.10. paikassa. Katselin filmejä aikani kopissa jossa luukku viereiseen koppiin. En ehtinyt kauaa istua kun joku tuli viereiseen koppiin. Ajattelin että nyt toteutan pitkäaikaisen fantasian ja imen jos mahdollista. Näytin sormella luukkuun. Mies riisui farkut ja työnsi kalunsa melkein suuhuni. Maistoin ensin varovasti nam..aloin imeä ja imin varmaan 10 minuuttia kun mies alkoi huokailemaan ja laukesi suuhuni kunnon lastit. Kiitos sulle pe 13-14 välillä. Haluan ottaa uusiksi.

      • Anonyymi

        Tää juttu sai seisomaan! Toivottavasti sattuu työreissu taas Tampereen suunnille että pääsee toteuttamaan fantasioita. Harmittavan vähän saa imeä, useimmat haluavat ottaa suihin mutta haluaisin niin että vaihdellaan vuoroja, se on aivan sairaan kiihottavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää juttu sai seisomaan! Toivottavasti sattuu työreissu taas Tampereen suunnille että pääsee toteuttamaan fantasioita. Harmittavan vähän saa imeä, useimmat haluavat ottaa suihin mutta haluaisin niin että vaihdellaan vuoroja, se on aivan sairaan kiihottavaa!

        Luin teidän kommentteja ja kiihotuin.
        Olen hetero, mutta jo pitkään halunnut ottaa suihin ja saada lastit suuhuni.
        En vain ole rohjennut, mutta kiinnostusta olis jos sais sovittua esim. täällä
        jonkun kanssa tapaamisen Tampereen Unisexiin.


    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a str­­­eam. Sisää­nkäynti k­­­aiki­lle, jotk­­­a haluav­­­at pi­­tää ha­uskaa 👉 http://6522333.com/H/3bR9p 👈

    • Anonyymi

      Olen Hetero, mutta kiihottaa ajatus imuista !
      On jo pidemmän aikaa tehnyt mieli mennä Tampereen Unisexiin jos sais siellä
      ottaa suihin ja saada lastit suuhun.
      En vain ole rohjennut sitä tehdä.
      Jos tätä kautta sais jonkun kiinnostumaan että rohkaisis minut mukaan niin
      saisin tämänkin fantasiani täytettyä.

      • Anonyymi

        No hei, älä nyt enää epäröi, mukaan vaan avoimin mielin. Annan mielelläni kullini imettäväksi sulle mutta odotan myös vastavuoroisuutta, todella kiihottavaa kun saa itse ottaa kuumaa kullia suuhun ja sitten antaa omaa imettäväksi, nuoltavaksi, ja huomaa että toinen tykkää kullistani, voi helkkari nyt alkoi seisomaan….


    • Anonyymi

      Olisko pe tai la imettäviä siistejä kulleja gloryholeen? Myös CD/TV kiinnostaa. Bim40

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      40v naista kiinnostaisi gangbang.
      otanko sviitin ja jätän oven auki vai miten käytännössä menee? saisi naida kortsulla pilluun, nuolla pillua ja otan suihin.
      koska paras aika tulla jotta olisi paljon heteromiehiä paikalla?

      • Anonyymi

        Juuri noin
        Ilmoita vain aika milloin olet menossa, niin eiköhän siellä miehiä ole jonossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin
        Ilmoita vain aika milloin olet menossa, niin eiköhän siellä miehiä ole jonossa.

        Huomenna keskiviikko kello 13jälkeen meen sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna keskiviikko kello 13jälkeen meen sinne

        Mene vasta 13:45 niin minäkin ehdin paikalle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna keskiviikko kello 13jälkeen meen sinne

        Et satu tänään oleen paikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et satu tänään oleen paikalla?

        Ai mää vai?


    • Anonyymi

      Oisko tänään heti 12.00 jälkeen ketään paikalla..pariskuntaa,naista tai cd tyttöä? Täälä 40v siisti ja terve mies.

    • Anonyymi

      Kiihottaisi imeä gloryholesta kalua, runkata omat spermat kalun päälle ja imeä loppuun asti. Olisiko halukasta toteuttamaan? Bim turisti 45.

    • Anonyymi

      Lauantaina 13.11 olisiko paikalla porukkaa antamassa kovaa kalua parikymppiselle hoikalle kundille imettäväksi?
      Naisia jos sattuu eksymään paikalle niin heillekin on suullista tarjottavaa :)

    • Anonyymi

      Olisko ketään huomenna 24.11 klo12.00 jälkee menossa paikalle tekis mielivaikka mitä seksiä joka lähtöö.
      Ohikulkija !!!!

    • Anonyymi

      Onko siellä WC-tiloja? Onnistuvatko pissaleikit Unisexissä?

    • Anonyymi

      Tänään 25.11 ketään menosa ite menen tuosa klo.16.30 40v siisti iso mies

    • Anonyymi

      Ens to ja pe m48 185 83 15 alaspäin käyrä mm ensi kertaan seuraa 0465967420

    • Anonyymi

      La 11.12. pariskunta tulossa iltapäivästä sviittiin. Haluttaisiin molemmat runkata luukun kautta munaa ja kumin kanssa ehkä muutakin.

    • Anonyymi

      Löytyisikö 20v ensikertalaiselle kundille seuraa? Olen bi ja haluaisin imeä ja imettää

      • Anonyymi

        Tuu 11.12 mestoille .


    • Anonyymi

      Tulisko tällä viikolla 13.-19.12 joku imettämään kalua? 20v hoikka nuori haluais isosti mälliä

      • Anonyymi

        16.12 tulossa


    • Anonyymi

      18.12 olisi pari menossa tutustumaan paikkaan. Samanhenkinen pari, jos löytyy, niin tehdään vaihtarit?

    • Anonyymi

      Maanantaina 20.12. Naisia / pareja paikalla jotka haluais imeä tai panna? Oon siisti, hyväkroppanen 29v mies.

      • Anonyymi

        Monenko aikaan olisit paikalla? Imut voisin tarjota hyvästä kalusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenko aikaan olisit paikalla? Imut voisin tarjota hyvästä kalusta

        Et taida osata lukea. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida osata lukea. :)

        "Et taida osata lukea"?
        Et taida osata kirjoittaa, mitään kellonaikaa et ilmoittanut, koko päivänkö siellä pitäisi olla odottamassa? Huh huh


      • Anonyymi

        Taitaa korona estää toiminnan Unisexissäkin.
        Sinä "hyväkroppainen 29v" voisit antaa jonkin yhteystiedon niin saattaisimme löytää jonkin muun ratkaisun.

        Lady Tampereelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa korona estää toiminnan Unisexissäkin.
        Sinä "hyväkroppainen 29v" voisit antaa jonkin yhteystiedon niin saattaisimme löytää jonkin muun ratkaisun.

        Lady Tampereelta

        Moikka Lady Tampereelta. Onko sulla KIK? Siellä voi lisätä abcdefg933, niin keksitään jokin hyvä ratkasu tähän lockdowniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenko aikaan olisit paikalla? Imut voisin tarjota hyvästä kalusta

        Tulen


    • Anonyymi

      Joskus olen sattunut samaan aikaan unisexiin kun sexy myyjänainen on ollu alakertaa siivoamassa. Pistän holeen jäykän pienikseni jonka joku hoitaa suulla. Olen toteuttanut fantasiaani ja ajatellut myyjänainen olevan suihinottaja AAAAAAAAAÄAAAA MINKÄLAISEN PITKÄN ORKUN SAANKAAN JA TÄYTÄN HÄNEN SUUNSA!!! OLISIPA HÄN!!

    • Anonyymi

      Perjantaina 28.1. tulossa jakkupukuun pukeutuneena. Onko tulossa muita samanlaisia tai tv-tyttöjä tai tyttöpareja

    • Anonyymi

      Onko tulevalle viikolle naisia tai pareja tulossa seuraksi 20m/175/70

    • Anonyymi

      La 19.2. iltapäivästä pariskunta tulossa sviittiin. Molemmat halukkaita runkkaamaan munaa luukusta. Kumin kanssa ehkä muutakin hauskaa😉

      • Anonyymi

        Millainen pariskunta? Terve, isokaluinen ja komea nuorimies täällä. M26


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen pariskunta? Terve, isokaluinen ja komea nuorimies täällä. M26

        Noin 20 v vanhempia kuin sinä ja normivartaloisia. Sviitin ovi on lukittuna, mutta reikien kautta toiminta 😀
        Ollaan paikalla klo 15 ->


    • Maaliskuun lopulla ajattelin tulla katsastamaan paikan

    • Anonyymi

      Saako sen sviitin pimeäksi? Kiihottaisi ajatus jos imisi kaluja gloryholeista vuorotellen.

    • Anonyymi

      Onko tällä hetkellä tai lähiaikoina ketään naista miestä tai pariskuntaaa menossa unisexiin kysyy 27v bi mies kik on jonossa

      • Anonyymi

        Olemme kolmekymppinen pariskunta, hiljattain Tampereelle muuttanut.
        Asuimme useita vuosia Berliinissä, missä on iso joukko mielenkiintoisia parinvaihto- ym paikkoja. Millainen tämä Unisex on? Löytyykö sieltä meille molemmille "viihdettä"? Myös paneminen kiinnostaa. Onko jotain pukeutumistoiveita tai vaatimuksia?

        Tuoreet tamperelaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme kolmekymppinen pariskunta, hiljattain Tampereelle muuttanut.
        Asuimme useita vuosia Berliinissä, missä on iso joukko mielenkiintoisia parinvaihto- ym paikkoja. Millainen tämä Unisex on? Löytyykö sieltä meille molemmille "viihdettä"? Myös paneminen kiinnostaa. Onko jotain pukeutumistoiveita tai vaatimuksia?

        Tuoreet tamperelaiset

        Moikka! En osaa vastata millainen paikka on kyseessä, sillä en itsekään tuoreena tamperelaisena ole ehtinyt käydä paikkaa katsomassa vielä. Haluaisitteko yhdessä käydä joskus tsekkaamassa paikan? Voidaan vaikka vaihtaa Kik tms. T: M29


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme kolmekymppinen pariskunta, hiljattain Tampereelle muuttanut.
        Asuimme useita vuosia Berliinissä, missä on iso joukko mielenkiintoisia parinvaihto- ym paikkoja. Millainen tämä Unisex on? Löytyykö sieltä meille molemmille "viihdettä"? Myös paneminen kiinnostaa. Onko jotain pukeutumistoiveita tai vaatimuksia?

        Tuoreet tamperelaiset

        No tuossahan se on kerrottu 2.3.2022 lähetetyssä postauksessa...M29 ja muut...Lukutaitoa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuossahan se on kerrottu 2.3.2022 lähetetyssä postauksessa...M29 ja muut...Lukutaitoa...?

        Tarkoitinkin lähinnä että en osaa omalla kokemuksella kertoa. Kokemuksethan vaihtelevat monesti myös käyttäjän mukaan. :)


    • Anonyymi

      Säälittävä paikka...Pienet kopit joissa 20 tuuman telkkari...samat videot näytetään vuodesta toiseen...ja ovat jostain vuosituhannen alussa tuotettuja...18 euroa/20 euroa käynti...auki ainoastaan päivällä...asiakkaina ainoastaan kuuromykkiä eläkeläisiä...samalla hinnalla (20) euroa hki us-videoon 5 kertaa...voi olla vaikka puolesta päivästä puoleen yöhön...käydä välillä muualla ja tulla takaisin...ei lisämaksua...

    • Anonyymi

      korjaus edelliseen...4 käyntiä maksaa 20 euroa...sorry...mutta silti edullinen...

    • Anonyymi

      49v 182/89/ 20 mies tulossa unisex Launtai 12.3 löytyskö naista naapuri gloryhole huoneeseen?

      • Anonyymi

        Kun tullaan puolison kanssa seuraavan kerran Tampereelle, niin mennään sviittiin. Ollaan \- 50 v normivartaloisia. Osuu aina pe/la kun ollaan Tampereella.
        Jos tämmöinen kiinnostaa, niin silloin saisit panna naista luukun kautta kumilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tullaan puolison kanssa seuraavan kerran Tampereelle, niin mennään sviittiin. Ollaan \- 50 v normivartaloisia. Osuu aina pe/la kun ollaan Tampereella.
        Jos tämmöinen kiinnostaa, niin silloin saisit panna naista luukun kautta kumilla.

        Olisiko huomenna mahdollisesti se perjantai kun olisitte paikalla?


    • Anonyymi

      H­­­e­i! Kuts­um­­me sinu­­t kä­ym­­­ään u­ude­­­ss­a chatis­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­­jo­­­ona! 👉 http://3422111.com/H/Cw5Sw 👈

    • Anonyymi

      Shemale (japanilais-filippiiniläinen) kaunis, isoilla silikonirinnoilla kiinnostunut kokeilemaan glory holea miehen katsoessa sviitissä touhua…. Saataisiinko ainakin 4-5 miestä imettämään ja panemaan creampie vko 13 Unisexiin?

      • Anonyymi

        Mukana!!


    • Anonyymi

      Liian hyvää ollakseen totta.

    • Anonyymi

      Nuoria naisia peppu pystyssä pillua levittelemään Unisexin Cinema 1:seen ke 17.30 jälkeen?

      Isoa kalua lihaksikkaalta mieheltä tarjolla, ehkä useampaa munaa.

    • Anonyymi

      Huomenna nuori pariskunta menossa pitämään hauskaa. Onkohan siellä muita?

    • Anonyymi

      Mihin aikaan?

      • Anonyymi

        Kik? Justaguyi123


    • Anonyymi

      Morooo.
      Onko tänään naisia mestoilla?
      Isolla kalulla varustettu bodari tulossa käymään

    • Anonyymi

      Kuka tulis tänään imee kun työnnän jäykän kullini reijästä sisään

      • Anonyymi

        Kiihottaisi imeä ja niellä spermat


    • Anonyymi

      Haluan harrastaa seksiä naisen kanssa, minulla on talo, onko joku halukasi harrastamaan seksiä kanssani, kiitos Reza

    • Anonyymi

      Reissumies tulossa keskiviikkona kanki kovana klo 12 ja klo 15 aikoihin. Olisko ketään paikalla?

    • Anonyymi

      Vieläkö täällä tapahtuu?

    • Anonyymi

      Tsekkaa AS:n ryhmä

    • Anonyymi

      tänään 23.11 klo 12 jälkeen 60 ukm imettää kiimasta k

    Ketjusta on poistettu 325 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3496
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3287
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      3004
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1911
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1888
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1506
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1282
    Aihe