Naton kannattajien katkerat tappiot täällä minulle ja ylivoimaisuuteni kommareiden, vänkääjien ja stallareiden, suhteen ovat taas kerran vakuuttava näyttö yli 10- vuotisessa voittojeni historiassa.
Mitä tyhmempi tapaus, sitä ahkerammin he konttaavat perässäni ottamaassa turpiinsa. Kapitalistinen Venäjä ja Putin, ovat voittajia Venäjän lähialueilla. On hienoa, että Venäjää ja Putinia pelätään ja kunnioitetaan. Krimin kansakin otti Venäjän vastaan pelastajana ja ilman sotimista.
Veni, vidi, vici
31
87
Vastaukset
- 3434567
Mitä tyhmempi tapaus sitä ahkerammin konttaavat perässäs ottamassa turpiinsa. Tässä paljastui koko ajatusmaailmasi. Natottaja hakee eri suuntautuneisuuksista itselleen profiileja joiden kautta luulee saavansa voittoja pahoinpidellessään muita henkisesti kun oma elämä on perseellään ja mielisairaus yms pakkomielteet vaivaa. Palstoilla rähjääminen kertoo alitajuisesta tarpeesta tulla armahdetuksi ampumalla. 10 vuotinen voittojen tie? Ironmikessin kautta natottaja uskaltaa kertoa syvimmät utopiansa? Eikö ole vieläkään munaa mennä hoitoon?
Älä lässyttele omiasi. Ymmärrän kyllä, että ahdistut siellä rotankolossasi ja kertanikin kanssa. Se miksi sinusta tai muistaakaan kertanikkin kanssa inisevistä ole minulle vastusta on selvää.
Kun rekatun nimerkin takana jäävät kaikki jutut tunnistettavasti talteen, niin samalla jäävät talteen kaikki voittonikin väittelyissä.
Häviöitä ei ole tienkään lainkaan, joten muitten on turhaa jälkikäteen mussutella, että olin väärässä.
Mielisairautta ja tyhmyyttä on aloittaa väittely minun kanssani, sillä häviö on siinä aina 100% varmaa.
Minä en ole niin tyhmä, kun monet muut täällä, että alan väitellä asioista, joista en tiedä mitään, tai tarpeeksi. Siinä on voittamattomuuteni tae.
Älä sentään kovasti masennu pahviaivona siellä kertanikkisi takana. Kyllä sinäkin voit jollenkin täällä pärjätä, mutta et ikinä minulle. En pidä mahdottomana sitäkään, että hakeutuisit hoitoonkin, sillä alemmuudentunne mm. minun suhteeni ja se ettei sinua oteta täälläkään huomioon, on ikävää ja masentavaa sinun kannaltasi.- pohdittavaksi
ironmikess kirjoitti:
Älä lässyttele omiasi. Ymmärrän kyllä, että ahdistut siellä rotankolossasi ja kertanikin kanssa. Se miksi sinusta tai muistaakaan kertanikkin kanssa inisevistä ole minulle vastusta on selvää.
Kun rekatun nimerkin takana jäävät kaikki jutut tunnistettavasti talteen, niin samalla jäävät talteen kaikki voittonikin väittelyissä.
Häviöitä ei ole tienkään lainkaan, joten muitten on turhaa jälkikäteen mussutella, että olin väärässä.
Mielisairautta ja tyhmyyttä on aloittaa väittely minun kanssani, sillä häviö on siinä aina 100% varmaa.
Minä en ole niin tyhmä, kun monet muut täällä, että alan väitellä asioista, joista en tiedä mitään, tai tarpeeksi. Siinä on voittamattomuuteni tae.
Älä sentään kovasti masennu pahviaivona siellä kertanikkisi takana. Kyllä sinäkin voit jollenkin täällä pärjätä, mutta et ikinä minulle. En pidä mahdottomana sitäkään, että hakeutuisit hoitoonkin, sillä alemmuudentunne mm. minun suhteeni ja se ettei sinua oteta täälläkään huomioon, on ikävää ja masentavaa sinun kannaltasi.Se on vaarallista itsellesi, jos et ymmärrä omaa tyhmyyttäsi.
- sullatoinenjalkahaudassa
ironmikess kirjoitti:
Älä sentään kovasti masennu pahviaivona siellä kertanikkisi takana. Kyllä sinäkin voit jollenkin täällä pärjätä, mutta et ikinä minulle. En pidä mahdottomana sitäkään, että hakeutuisit hoitoonkin, sillä alemmuudentunne mm. minun suhteeni ja se ettei sinua oteta täälläkään huomioon, on ikävää ja masentavaa sinun kannaltasi.Tuo saarna ei vaikuttanut mitenkään. Se peilaa vain omaa elämääsi. Minä tiedän omat asiani, mutta niin myös sinun. Tai oikeammin "teidän". Sinähän tekeydyt useaksi eri ihmiseksi, joten voisit alkaa kutsua itseäsi allahiksi. Voit vapaasti takoa päätäsi seinään, parantumaton kun olet. Mutta tiedä se, ettei tämä elämä tähän pääty. Minä saatan vielä nähdä miten sinulle käy. Olisit voinut ajoissa puhua ongelmistasi.
- 55666789å
Konttaavat?
- EiNatonOrjaksi
Sauli Niinistön johdolla pumpataan jatkuvasti lisää rahaa Nato trolleihin puolustusvoimiin, Yleen, Hesariin, nettiin, mutta kansa ei vaan suostu Naton orjaksi.
- ulaanival
Vastakkain asettelu on tyhmentämistä ja turhaa jankkaamista ei näe mitä TODELLA tapahtuu mutta tätä tän maailman kunigas ruhtinas mattanbuchus haluaa että olisitte sokeita 😪
- ulaanival
IATI
- SS-mikeOnSäälittävä
Avaaja on keststallari SS-mike, joka jakelee itse itselleen "voittoja" juuri siksi, ettei väittelyissä pärjää ja häviää ne kaikki!
Ainoa osaamisalue arvon stallarilla on haukkuminen ja törkeydet jas niillä' hän yrittää turhaan korvata puutteet osaamisessaan!- Tarkkaavainen
Avaaja ei ole stallari, vaan kapitalistisen Venäjän ja Putinin kannalla, jonka tyhmänkin olisi syytä profiilista tajuta ja lukea. Sinähän voisit etsiä niitä kuvittelemiasi "häviöitä" , mutta siinä hommelissa häviät kyllä itse.
- SS-mikeTukeeItteään
HeHe! On aivan samantekevää, mitä profiilissaan sanoo silloin kun vasemmistolaisuudessa käytännössä kepittää suvereenisti itse Johan Bäckmanin!
Oletko kuullut sanontaa: hedelmistään puu tunnetaan! Tekstistä se vasemmistolaisuus suorastaan kirkuu ja oikeistolaisuudesta ei ole minkäänlaista näyttöä!
"Sinähän voisit etsiä niitä kuvittelemiasi "häviöitä" , mutta siinä hommelissa häviät kyllä itse. "
Häviöitä saa arvon toverikaartti VAIN SITEN, että väittää ITSE niitä löytyvän! Teillä ei äly/tietomäärä riitä väittelyyn!
- 19plus18
Ethän sinä ylivoimainen ole muuta kuin lapsellisuudessa ja typeryydessä.
- VaadimmeTodisteita
Jaahas, kommunisti-putinistimme ss-mike on oppinut kolme sanaa latinaa.... Ilmeisesti Asterixista opittua, kuten enimmät tämän rassun "yleissivistyksestä"?
Buahahahahahahahahahaaaaaaaaaaa!
Edes pikkiriikkisen uskottavuutta tämä ilmeinen luuseri saisi profiiliinsa jos kykenisi todistamaan että kuva on omasta pärstästä ja muut väitteet ovat tosia. Jos vaikka ss-miken "lapset" lausuisivat kuorossa: "Meidän iti tlollaa äthkakthnelotheththta ilonmikeätättänä" niin silloin tämän tulokkaan voisi ottaa jo hieman vakavammin.
Myös julkaistu kuva jossa ss-mike on kirjoittanut tikkukirjaimilla vaikkapa otsaansa "OLEN SS-MIKE" kelpaa todisteeksi profiilin aitoudesta, päivämäärä lisättynä vielä parempi.Älä viitsi mussuttaa nettihiiri, koska olet niin helvetin tyhmä, ettet tiedä edes sitä, että sinun kuuluu todistaa, eikä minun. Todistustaakka on SINULLA hiirulainen, eli alahan todstella tai ala kontata edessäni.
En tarvitse pätkän vertaa uskottavuutta, sillä minulla on enemmän uskottavutta kun kenelläkään täällä koskaan, yli 10- vuotta voitosta voittoon ja nettiraatoja jäljiltäni riittää satamäärin. Kun yksi on nitistetty, niin uutta pukkaa, mutta kaikki ovat yhtä helppoja nakkeja.- SS-mikeOnLuuseri
"sillä minulla on enemmän uskottavutta kun kenelläkään täällä koskaan, yli 10- vuotta voitosta voittoon ja nettiraatoja jäljiltäni riittää satamäärin. "
Kuka ne "voitot" on määritellyt? Sinä itsekö? Pidätkö sitä objektiivisena?
Katselin profiilistasi niitä väittelyitä ja minun silmääni olet hävinnyt niistä surkeasti jokaisen ja päätynyt aina itse konttaamaan! - Marcoxi
44.Div kirjoitti:
PahvimikeBS:llä sopisi paremmin motoksi "Sic Transit Gloria Mundi". ;-)
Juuri näin ja jos sopii niin jatkan vähän?
''On siinä sairas ja säälittävä pikku kundi''......
''Mielessään kera rommelin on taas sossurundi''....
''Tamagotzejaan se runkkaa siinä menee tundi''....
''Niin on kipee tämä kundi''.... - JäitKiinniHeti
ironmikess kirjoitti:
Älä viitsi mussuttaa nettihiiri, koska olet niin helvetin tyhmä, ettet tiedä edes sitä, että sinun kuuluu todistaa, eikä minun. Todistustaakka on SINULLA hiirulainen, eli alahan todstella tai ala kontata edessäni.
En tarvitse pätkän vertaa uskottavuutta, sillä minulla on enemmän uskottavutta kun kenelläkään täällä koskaan, yli 10- vuotta voitosta voittoon ja nettiraatoja jäljiltäni riittää satamäärin. Kun yksi on nitistetty, niin uutta pukkaa, mutta kaikki ovat yhtä helppoja nakkeja."sinun kuuluu todistaa, eikä minun"
Siis ss-miken mielestä muiden tulee todistaa hänen esittämänsä väitteet tosiksi? Taitaa olla kuin se tunnettu savolainen, jonka puhuessa vastuu siirtyy kuulijalle....Tämähän on hupaisampi tyyppi kuin mitä aluksi luulinkaan, aito pelle :)
"En tarvitse pätkän vertaa uskottavuutta"
Rehti tunnustus pelleltä, mihinpä sellaista tarvitsisit :) Joko ss-mike tunnustaa että myös profiili on pellen kyhäämä yritys?
Kenen kuva profiilissasi muuten on... et taida tietää itsekään?
Kannattaa muistaa että identiteettivarkaus on rikoslaissa tuomittava teko loppuvuodesta 2015 alkaen. Marcoxi kirjoitti:
Juuri näin ja jos sopii niin jatkan vähän?
''On siinä sairas ja säälittävä pikku kundi''......
''Mielessään kera rommelin on taas sossurundi''....
''Tamagotzejaan se runkkaa siinä menee tundi''....
''Niin on kipee tämä kundi''....Juma .... tohon hyvä sävel ja hitti on valmis. Go 4 It m8.
- anonymous.man
Hienoa, ironmikess! Pistä luu kurkkuun vaan niille. Sehän ei kaikkien osalta edes paljon mitään vaadi. Kun ajattelee, että palstan umpityhmin natottaja ei osaa kirjoittaa kuin yhden sanan: "natoon" ja senkin näpyttämiseen yhdellä sormella kulunee pari minuuttia:D
Ja plussailija raukka ei ole juurikaan sen parempi, vähän osaa kirjoittaa enemmän, noin pari lausetta:D- anonymous.man
Koita nyt hillitä tota skitsofreniaas, eihän tollaset vassarielätit tunge sitä luuta kuin omaan peräänsä.
- 17plus8
Minäpä annoin juuri Putinille selkään ja klipsaisin siitä eunukin joten HÄVISITTE onnettomat putinatsipenikat! :)
- anonymous.man
Oikeastaan on ihan hyvä asia, että sinä ja tuo "natoon" tyyppi kirjoittelette täällä. Vielä parempi asia on se, että te raukat ette ymmärrä lainkaan, miksi se on hyvä asia:D
- OnnettomatToverit
Vielä parempi on se, että SINÄ ja SS-mike kirjoitatte täällä, koska onnistutte aina munaamaan itsenne!
- anonymous.man
OnnettomatToverit kirjoitti:
Vielä parempi on se, että SINÄ ja SS-mike kirjoitatte täällä, koska onnistutte aina munaamaan itsenne!
Teikäläisillä ei näytä olevan enää muuta konstia, kuin nikkivarkaus ja yritys kääntää vastapuolen kommentit toisin päin. Surkeaa. Tuollakaan vastauksella sinä et onnistunut osoittamaan lukijoille olevasi älykkäämpi tai paremmin asioista perillä oleva, kuin minä tai ironmikess. Onnistuit osoittamaan olevasi lapsellinen länkyttäjä, jolta ei todellista kykyä ja tietoa löydy vastataksesi asia-argumenteilla.
- OnnettomatVasallit
Eihän minun tarvitse, koska arvon toverit eivät koskaan perustele tai sano mitään älykästä!
Haukkuminen on ainoa osa-alue, joka teiltä sujuu ja sillä ei pitkälle pötkitä!
- Jekaterina.Katja
Eniten Putinia viituuttaa hänen oma pieni pippeli. Siksi hän kiukuttelee kaikille. Pienellä miehellä, pieni pippeli.
- Sillainiin
Ei natottajaa viisaapaa. Yli käynyttä USA:aan
- mäkioovenäläine-eiku
Hihihihi....
Terveisin "myös venäläinen" Sergei!
Seuraavana vuorossa kiinan Liu Chang!
- srrytietämättömyys
Ai'venäjällä diktatuuria nimitetään kapitalismiksi.
- kaikkihyvin--
Siellä missä demokratia. Siellä aina ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837