Tänään on YK:ssa äänestys Jerusalemin Temppelivuoren kohtalosta. Unescon alaisuudessa toimiva World Heritage Forum eli Maailmanperintökomitea päättää siitä, onko Temppelivuorella jotain tekemistä Israelin ja juutalaisten historian kanssa.
Päätöslauselmaehdotuksen mukaan Temppelivuori ei liittyisi
Israelin ja juutalaisten historiaan millään tavalla.
Hyvät ystävät, tämä on käsittämätön yritys muuttaa ja väärentää Israelin historia ja arkeologiaa, joka on alunperin palestiinalaisten, arabimaiden ja EU:n masinoima. Tämä on myös selkeä muutos pahempaan jo sellaisenaan.
Toivokaamme ja rukoilkaamme, että Suomen päättäjät saavat viisautta olla totuuden puolella koska päätöksellä on rankat seuraamukset suuntaan tai toiseen.
Pitäkää asia mielessänne ja ottakaa kantaa!
Tänään on YK:ssa äänestys Jerusalemin Temppelivuor
1
95
Vastaukset 1
- näin.se.menee
tämähän menee aivan kuten on kirjoitettu.
Vaikka mitä tapahtuisi, niin ei Jumala kulje ees taas taivaan kannella ja pure kynsiään, että mitähän ne nyt maanpäällä meinaa tehdä, ja kukahan se valitaan usan pressaksi.
JHVH istuu edelleen valtaistuimellaan, ja on istuva siellä loppuun saakka!
Mutta kuten oli Nooan aikoina, niin on nytkin, maanpiiri TÄYNNÄ väkivaltaa, mutta niin tulee loppu tällekin maaiolmalle, aivan kuten silloinkin. Tuolloin peitti vesi, nyt kaikki on talletettu tulelle.
Tulee sota, sen jälkeen tulee "rauhantuoja", antikristus jne.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398