Flanellipaitoja

jani_99

Flanellipaidat on hyviä päällä. Esim. jahtireissuilla olen pitänyt niitä takin alla. Muuten flanelli ja ylipäätään kauluspaitoja on tullut vähemmän käytettyä. Haluisin käyttää niitä myös koulussa ja muuten vapaa-ajalla, kun liikkuu kavereiden kanssa.

Kaipaan vinkkejä ja mielipiteitä, kuinka kannattaa flanellipaita pukea? Esim just kouluun ja/tai vapaalle? montako nappia auki? hihat auki? käärittynä? housun päälle? vai sisään?
Mitä pukemistapa kertoo mun tyylistä ja persoonasta?
Haluan antaa itsestäni kuvan ulospäin suuntautuneena, rohkeana jätkänä. Joskus vähän koviksena (tai pahiksenakin)

6

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jusa98

Musta tuntuu ett sulle sopii retee tyyli. Sä oot metsästyshenkinen äijä niin kun mäkin. Flanellipaita ja ruutupaita yleensäkin on hyvä valinta. Kääri hihat, jätä housun päälle ja nappeja reilusti auki. Alle sopii vaikka musta t-paita.

• make99_

Just noin munkin mielestä ok. Mun tyyli on tollanen. Ja lippis päähän, lippa niskaan tietty.

• Esups

Hey what's up guys? It's Scrarce here.

• Nikko99

Itellä kans flanellipaitoja ja ruutupaitoja....yleensä hihat käärittyinä...sopii hyvin lippiksen kans...pilotin tai nahkarotsin...ja tietty housujen päällä se

• räbätyyli

räppityylil vähä liia iso flanellipaita ja farkut jotka lököttää sopivast... joko kaikki napit kii tai sit kaikki napit auki. eikä mitää hihoje käärimist. lätsä päähä!

• Tää on kyllä niin uskomatonta, että meidän vanhojen ukkojen paidasta on tullut muotipukine. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      212
      1409
    2. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      65
      1344
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      80
      1022
    4. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      280
      886
    5. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      73
      843
    6. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      821
    7. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      68
      818
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      185
      797
    9. Oletko mustis hänestä

Miten paljon.
      Ikävä
      38
      740
    10. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      725
    Aihe