Flanellipaidat on hyviä päällä. Esim. jahtireissuilla olen pitänyt niitä takin alla. Muuten flanelli ja ylipäätään kauluspaitoja on tullut vähemmän käytettyä. Haluisin käyttää niitä myös koulussa ja muuten vapaa-ajalla, kun liikkuu kavereiden kanssa.
Kaipaan vinkkejä ja mielipiteitä, kuinka kannattaa flanellipaita pukea? Esim just kouluun ja/tai vapaalle? montako nappia auki? hihat auki? käärittynä? housun päälle? vai sisään?
Mitä pukemistapa kertoo mun tyylistä ja persoonasta?
Haluan antaa itsestäni kuvan ulospäin suuntautuneena, rohkeana jätkänä. Joskus vähän koviksena (tai pahiksenakin)
Flanellipaitoja
6
916
Vastaukset
- jusa98
Musta tuntuu ett sulle sopii retee tyyli. Sä oot metsästyshenkinen äijä niin kun mäkin. Flanellipaita ja ruutupaita yleensäkin on hyvä valinta. Kääri hihat, jätä housun päälle ja nappeja reilusti auki. Alle sopii vaikka musta t-paita.
- make99_
Just noin munkin mielestä ok. Mun tyyli on tollanen. Ja lippis päähän, lippa niskaan tietty.
- Esups
Hey what's up guys? It's Scrarce here.
- Nikko99
Itellä kans flanellipaitoja ja ruutupaitoja....yleensä hihat käärittyinä...sopii hyvin lippiksen kans...pilotin tai nahkarotsin...ja tietty housujen päällä se
- räbätyyli
räppityylil vähä liia iso flanellipaita ja farkut jotka lököttää sopivast... joko kaikki napit kii tai sit kaikki napit auki. eikä mitää hihoje käärimist. lätsä päähä!
Tää on kyllä niin uskomatonta, että meidän vanhojen ukkojen paidasta on tullut muotipukine. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2121409Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651344- 801022
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol280886- 73843
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6821Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine68818Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment185797- 38740
Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31725