Unohtiko Jumala kertoa biisoneille?

Jumala ei muistanut kertoa villi- ja karjaeläimille että niiden tulee lisääntyä lajinsa mukaan ilman syrjähyppyjä:

http://yle.fi/uutiset/3-9255451

"... arobiisonin ja varhaisen naudan yhteinen jälkelänen..."

"– Tällaiset hybridinä syntyneen aivan uuden nisäkäslajin ei pitäisi olla edes mahdollinen, sanoo australialainen DNA-tutkija Alan Cooper..."

Nyt pitäisi selvittää rappeutuiko "higgsinbiisoni" sukupuuttoon vai joutuiko lajinsa viimeinen varhaisten kreationistien keittopataan... uutisessa tosin mainitaan että siitä tuli aikojen kuluessa visentti mutta eihän sellainen ole mahdollista, eihän?

http://www.nature.com/articles/ncomms13158

ROT ja Mark5 kertovat varmaan mielellään lisää.

5

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IlkimyksenKilttiEno

      ""Laji" on evokkien harhautustarkoituksessa keksimä, määrittelyltään muuttuva käsite. Raamatussa "laji" tarkoittaa perusryhmää." - ROT

      "On sivuseikka mitkä eläimet ovat lisääntyneet keskenään ja mitkä eivät. Tärkeintä on tietää, että ellei Jumala olisi luonut maailmankaikkeutta, ei olisi biisoneitakaan. Lisäksi ateistien on selitettävä, että jos Jumalaa ei ole, miten maailmankaikkeus on kyennyt luomaan itse itsensä tyhjästä ja olemattomuudesta?" - Mark5

      "Evokkitutkijat tekevät oletuksiaan evolutionistisista lähtökohdista käsin. On yhdentekevää, onko arobiisoni tai visentti oma lajinsa ja kumpi on lähempänä alkuperäistä biisonia. Jumala on joka tapauksessa luonut eläimet lajinsa mukaan, ja se että tämä evokkien leikkisästi Higgsin biisoniksi nimeämä laji on kuollut sukupuuttoon, osoittaa että se oli rappeutunut kauimmaksi alkuperäisestä biisonista. Tämä on aivan Raamatun ja kreationismin mukaista." - JC

    • Kyse on vain lajinsisäisestä muuntelusta, joka sisältyy kreationismiin. Biisonista on siis vain tullut toinen biisoni. Laji ei ole muuttunut toiseksi. Kyseessä ei siten ole mikään todiste evoluutiosta.

      • "Kyse on vain lajinsisäisestä muuntelusta, joka sisältyy kreationismiin."

        Muttei Raamattuun. Sieltä ei löydy mitään sellaista. Kreationismisi on sekä epätieteellistä että epäraamatullista, muista se.


      • Knark5

        Mark5, miten määrittelet käsitteen 'laji'?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe