Onks kasi luokan terveystarkastuksessa et se pakottaa vetämään housut ihan alasti puristaa palleja mittaa peniksen
8lk terveystarkastus
persees
3
193
Vastaukset
- pyydäterkkarii
ottaa samal poskee:))
- 68446868468468
Voit kieltäytyä näyttämästä munia. Yleensä mitä ne tekee nii kokeilee kivekset ja esinahan liikkumisen ja kattoo onko karvoja. Ei kaikki.
- mmmunnnaaa
Me mentiin yhen tytön kaa samast luokasta (valitsin iso perse ja tissisen)
Se vaan katto siel mun munaa kun terkkari puristi nuori terkkari oli aah
Testaa kortsuu mä sit näin se tytön tissit pillun perseen oli ihanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754196Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112183Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2391425- 1551416
- 1181236
- 1121188
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721109Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81076- 601004
- 35936