https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/207111-tama-tie-vie-meidat-helvettiin-nain-jari-tervo-rusikoi-suomea-kohupuheessaan
Taas kerran Imaami Tervo on vauhdissa, kun haukkuu surutta suomalaisia rasisteiksi ja jopa natsimyötäilijöiksi!?
Hesarin versiossa toimittaja kertoo, kuinka nettipalstoilla tulee Tervolle sapiskaa. Jari vastaa, että ei tule elävässä elämässä, koska suomalaiset ovat kuulemma rohkeita vain netissä?
En ole koskaan nähnyt tuota hyypiötä elävänä, MUTTA varmasti annan palautetta heti jos näen!
Jari Tervo haukkuu TAAS suomalaisia rasisteiksi!?
154
567
Vastaukset
- HelvetinPortitAuki
Tervon todella oudon suvakkilogiikan mukaan miljoonien mamujen ottaminen ei vie meitä helvettiin, mutta mamutulvan pienikin rajoittaminen vie!?
- roskakirjailija-hän-on
Vaikea tuota Tervon järkeilyä on ymmärtää.
Hänen käsityksensä mukaan Suomi pystyy
kipua tuntematta elättämään miljoonittain
maahantunkeutuneita islamistimatuja.
Minä kyllä epäilen ,että siihen ei Tervon nimittelemä "valkoinenroskaväki" taida pystyä.
Täysin vastuuton suunsoittaja koko Tervo. - kyssäri
Montako niistä olet lukenut?
- Bullshark
kyssäri kirjoitti:
Montako niistä olet lukenut?
Minä olen lukenut niistä neljä. Ovat edelleen tuolla hyllyssä, mutta niistä saa hyviä saunansytykkeitä. Kirjoista ei näy osviittaa siitä mitä kirjailijan nupissa myöhemmin tulee tapahtumaan.
- boikotoiaapista
Bullshark kirjoitti:
Minä olen lukenut niistä neljä. Ovat edelleen tuolla hyllyssä, mutta niistä saa hyviä saunansytykkeitä. Kirjoista ei näy osviittaa siitä mitä kirjailijan nupissa myöhemmin tulee tapahtumaan.
- Syyriassa ja Euroopan rajoilla on valtava inhimillinen hätä. Hallitus on vastannut tähän historialliseen humanitaariseen kriisiin pienentämällä pakolaiskiintiötä, mikä on häpeällistä. Tämä ei ole se aika, kun ihmisyydestä voidaan luopua, sanoo Emma Kari.
- Humanitaarinen hätä ei ole vaikuttanut pysyvästi Suomen pakolaiskiintiöön. Vuosina 2014 ja 2015 pakolaiskiintiötä nostettiin väliaikaisesti 300:lla hengellä Syyrian tilanteen vuoksi. Nyt tämäkin väliaikainen kasvu on leikattu pois. Samaan aikaan humanitaarinen tilanne Syyriassa on vain pahentunut ja Aleppon tilanne on katastrofaalinen, sanoo Erkki Tuomioja. - kriittinenarvio
boikotoiaapista kirjoitti:
- Syyriassa ja Euroopan rajoilla on valtava inhimillinen hätä. Hallitus on vastannut tähän historialliseen humanitaariseen kriisiin pienentämällä pakolaiskiintiötä, mikä on häpeällistä. Tämä ei ole se aika, kun ihmisyydestä voidaan luopua, sanoo Emma Kari.
- Humanitaarinen hätä ei ole vaikuttanut pysyvästi Suomen pakolaiskiintiöön. Vuosina 2014 ja 2015 pakolaiskiintiötä nostettiin väliaikaisesti 300:lla hengellä Syyrian tilanteen vuoksi. Nyt tämäkin väliaikainen kasvu on leikattu pois. Samaan aikaan humanitaarinen tilanne Syyriassa on vain pahentunut ja Aleppon tilanne on katastrofaalinen, sanoo Erkki Tuomioja.Syyriassa on meneillään uskonnollinen sota sunni- ja shiiamuslimien välillä.
Uskonnollista vainoa pakenevat sunnit voivat valita jonkun monista alueen sunnienemmistöisistä valtioista. Suurin osa syyrialaisista on päätynyt Jordaniaan ja Turkkiin, jotka ovat molemmat sunnimaita. Sunnimuslimimaat eivät varmasti sorra sunnalaisia uskonveljiään, kuten ei myöskään Isisin ylläpitämä valtio.
Samoin shiiamuslimit voivat löytää turvapaikan shiiaenemmistöisestä Iranista tai osista Libanonia.
Ainoat todelliset pakolaiset ovat kristityt ja jesidit, joilla ei ole omaa valtiota alueella. Vain näitä ei-muslimikansoja voidaan pitää uskonnollista vainoa pakenevina pakolaisina.
Sunnimuslimit eivät ole sorrettuja pakolaisia enää sen jälkeen, kun he astuvat Jordanian tai Turkin maaperälle. Sillä, että he tulevat Eurooppaan ei ole mitään tekemistä "sorron" kanssa. Se on taloudellista maahanmuuttoa. Ja taloudellinen maahanmuutto on tässä tapauksessa kiertoilmaus sosiaaliturvaperäiselle maahanmuutolle. - islamtuhontie
roskakirjailija-hän-on kirjoitti:
Vaikea tuota Tervon järkeilyä on ymmärtää.
Hänen käsityksensä mukaan Suomi pystyy
kipua tuntematta elättämään miljoonittain
maahantunkeutuneita islamistimatuja.
Minä kyllä epäilen ,että siihen ei Tervon nimittelemä "valkoinenroskaväki" taida pystyä.
Täysin vastuuton suunsoittaja koko Tervo.Aivonsa pihalle ryypännyt idiootti, eikö jo riitä että tuhertelee täysin luokattomia kirjoja, pitääkö vielä mölistä p--kaa joka kissanristiäisissä?
- kuva_paljastaa
Katsokaapa linkin uutiskuvaa: Mikä ilme Tervolla!
Voiko enää ihminen olla omahyväisempi ja ylimielisempi??
Totisesti kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...- ijhghyt
You're Not Racist if You're Against Muslim Migrants!
https://www.youtube.com/watch?v=jUOUdMH3L9o&index=221&list=PLmb1Thl8L0NgS1OCOyOb8UCYk0BdBk_gn - vastenmielistä
Katsokaa kuvaa kun se pussaa sitä rumaaKatia!! On kuin porsas nuolisi suvakin pyllyä! YÖK!
- viisaudensanoja
vastenmielistä kirjoitti:
Katsokaa kuvaa kun se pussaa sitä rumaaKatia!! On kuin porsas nuolisi suvakin pyllyä! YÖK!
Vielä pahemmalta näyttäisi kun Soini pussaa Kiemunkia.
- VuodenVitsi
Jari pitää jonain poliittisena väkivaltana sitä, kun huumehörhö menee aukomaan päätään ja sylkemään silmille rauhallisille mielenosoittajille ja kohtaa seuraukset?
- tervo.suomen.vihollinen
Juuri näin ja Tervo vähättelee matujen rikollisuutta! Missä on juttu kun tervo käski imaamien polttamaan kristittyjen raamatut! Imaami ei suostunut.
- Jari_Tervo
Kun natsi syyllistyy keskellä Helsinkiä törkeään väkivaltaan, perussuomalainen europarlamentaarikko Jussi Halla-aho pitää sitä ”yksilötasolla valitettavana”. Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juho Eerola kuvaili natsiväkivaltaa ”ikäväksi sattumukseksi”.
Törkeä poliittinen väkivalta ei ole koskaan ”ikävä sattumus”. Kun lepakko yölennollaan törmää tuulivoimalan potkuriin, se on ikävä sattumus.
Meidän pääministerimme Juha Sipilä kirjoittaa blogiinsa: ”Viime viikkoina on tapahtunut väkivallantekoja, jotka huolestuttavat laajalti ihmisiä ja heikentävät turvallisuudentunnettamme. Poliisi tutkii sekä Helsingin Asema-aukion että Kajaanin Otanmäen tapausta.”
Nämä molemmat väkivallanteot ovat tuomittavia ja syylliset saavat aikanaan rangaistuksensa, mutta niiden rinnastaminen tällä tavalla on mieletöntä. Pääministerin Sipilän mukaan suomalaisten turvallisuudentunnetta järkyttää kaksi äärijärjestöä: natsit ja turvapaikanhakijat.
Pääministeri on kertonut julkisuudessa, että tätä hän ei ole tarkoittanut, mutta tätä hän kyllä tuli tarkoittaneeksi.
Pienelle maalle tyypillisesti Suomessa haetaan aina keskitietä, koska se kuulostaa turvalliselta. Keskitietä haetaan myös sieltä, missä sitä ei ole. Ihmisoikeuksien kannattajien ja vastustajien välillä ei ole keskitietä eikä sovitteluratkaisua. Joko ihmisoikeuksia kunnioitetaan tai sitten ei. Ei-tie vie meidät helvettiin.
Johtavat suomalaiset poliitikot tietävät, että muukalaiskammo on maassamme vahva poliittinen voima. Muukalaiskammoiset äänestävät eikä heidän tunteitaan saa tarpeettomasti loukata. Heitä pitää auttaa heidän lähialueillaan eli täällä. - VihanLietsojaPervo
tervo.suomen.vihollinen kirjoitti:
Juuri näin ja Tervo vähättelee matujen rikollisuutta! Missä on juttu kun tervo käski imaamien polttamaan kristittyjen raamatut! Imaami ei suostunut.
Missäs lukee, että Terho-luuseri on käskenyt muslimejen polttaa Raamattu???
Oikea riidankylväjähän tämä kiihkoilija onkin - pahempi kuin kukaan!!! - VuodenVitsi
Jari_Tervo kirjoitti:
Kun natsi syyllistyy keskellä Helsinkiä törkeään väkivaltaan, perussuomalainen europarlamentaarikko Jussi Halla-aho pitää sitä ”yksilötasolla valitettavana”. Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juho Eerola kuvaili natsiväkivaltaa ”ikäväksi sattumukseksi”.
Törkeä poliittinen väkivalta ei ole koskaan ”ikävä sattumus”. Kun lepakko yölennollaan törmää tuulivoimalan potkuriin, se on ikävä sattumus.
Meidän pääministerimme Juha Sipilä kirjoittaa blogiinsa: ”Viime viikkoina on tapahtunut väkivallantekoja, jotka huolestuttavat laajalti ihmisiä ja heikentävät turvallisuudentunnettamme. Poliisi tutkii sekä Helsingin Asema-aukion että Kajaanin Otanmäen tapausta.”
Nämä molemmat väkivallanteot ovat tuomittavia ja syylliset saavat aikanaan rangaistuksensa, mutta niiden rinnastaminen tällä tavalla on mieletöntä. Pääministerin Sipilän mukaan suomalaisten turvallisuudentunnetta järkyttää kaksi äärijärjestöä: natsit ja turvapaikanhakijat.
Pääministeri on kertonut julkisuudessa, että tätä hän ei ole tarkoittanut, mutta tätä hän kyllä tuli tarkoittaneeksi.
Pienelle maalle tyypillisesti Suomessa haetaan aina keskitietä, koska se kuulostaa turvalliselta. Keskitietä haetaan myös sieltä, missä sitä ei ole. Ihmisoikeuksien kannattajien ja vastustajien välillä ei ole keskitietä eikä sovitteluratkaisua. Joko ihmisoikeuksia kunnioitetaan tai sitten ei. Ei-tie vie meidät helvettiin.
Johtavat suomalaiset poliitikot tietävät, että muukalaiskammo on maassamme vahva poliittinen voima. Muukalaiskammoiset äänestävät eikä heidän tunteitaan saa tarpeettomasti loukata. Heitä pitää auttaa heidän lähialueillaan eli täällä.Siis poliittista väkivaltaa on VAIN, kun "natsi" siihen sortuu!? ;-)
Minä olen iso ja vahva mies. En kuitenkaan uskaltaisi mennä solvaamaan ja sylkemään yhtenäistä miesjoukkoa oli heidän asiansa MIKÄ tahansa.
Tuollaisia yhteenottoja sattuu Suomessa joka viikonloppu nuorten miesten kesken. Nyt vain sattui olemaan "oikeat" syylliset ja siksi siitä tehtiin suvakkimediassa valtava haloo.
Oikeastaan tuolla tapahtumalla ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa! Samaa tapahtuu jatkuvasti eri urheiluseurojen fanien ottaessa yhteen.
Päihteiden väärinkäyttäjä vain erehtyi vittuilemaan väärille tyypeille. Maailman vanhin erehdys ja seuraus... - viisaudensanoja
VuodenVitsi kirjoitti:
Siis poliittista väkivaltaa on VAIN, kun "natsi" siihen sortuu!? ;-)
Minä olen iso ja vahva mies. En kuitenkaan uskaltaisi mennä solvaamaan ja sylkemään yhtenäistä miesjoukkoa oli heidän asiansa MIKÄ tahansa.
Tuollaisia yhteenottoja sattuu Suomessa joka viikonloppu nuorten miesten kesken. Nyt vain sattui olemaan "oikeat" syylliset ja siksi siitä tehtiin suvakkimediassa valtava haloo.
Oikeastaan tuolla tapahtumalla ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa! Samaa tapahtuu jatkuvasti eri urheiluseurojen fanien ottaessa yhteen.
Päihteiden väärinkäyttäjä vain erehtyi vittuilemaan väärille tyypeille. Maailman vanhin erehdys ja seuraus...Niin, se on tosiaan ensimmäinen kerta 60 vuoteen kun Suomessa joku kuolee poliittisen väkivallan uhrina. Ei siinä ole mitään hauskaa.
- Paitsi_että
viisaudensanoja kirjoitti:
Niin, se on tosiaan ensimmäinen kerta 60 vuoteen kun Suomessa joku kuolee poliittisen väkivallan uhrina. Ei siinä ole mitään hauskaa.
sehän ei ole edelleenkään varmaa, kuoliko narkki Asema-aukion välikohtauksen takia, vaiko oman huumehöyryisen törttöilynsä seurauksena.
- Paitsi_että
Paitsi_että kirjoitti:
sehän ei ole edelleenkään varmaa, kuoliko narkki Asema-aukion välikohtauksen takia, vaiko oman huumehöyryisen törttöilynsä seurauksena.
sehän ei ole edelleenkään varmaa, että väkivallan uhri olisi ollut myös narkomaani.
- Itse_asiassa
Paitsi_että kirjoitti:
sehän ei ole edelleenkään varmaa, että väkivallan uhri olisi ollut myös narkomaani.
kyllähän se on. Karttunen on jäänyt kaksi kertaa kiinni huumausaineiden hallussapidosta ja käytöstä. Elokuussa 2013 Karttunen otettiin kiinni näpistyksen vuoksi, ja henkilöntarkastuksen yhteydessä taskuista löytyi kannabiksen jäämiä. Karttunen kertoi polttaneensa aiemmin päivällä 1 gramman marihuanasätkän, jonka hän oli ostanut tuntemattomalta henkilöltä. Rangaistusvaatimuksen mukaan Karttusen huumeidenkäyttö on jatkuvaa eikä hän halua hoitoa.
Kesällä 2016 Karttunen jäi jälleen kerran kiinni. Hänen hallustaan löytyi injektioneula, jolla hän oli omien sanojensa mukaan piikittänyt subutexia hetkeä aikaisemmin. Karttusen hallusta löytyi myös yhdeksän kappaletta alpratsolaamipillereitä. Karttusella ei ollut reseptiä lääkkeisiin, eikä hän halunnut hakeutua tarjottuun hoitoon. - Itse_asiassa
Itse_asiassa kirjoitti:
kyllähän se on. Karttunen on jäänyt kaksi kertaa kiinni huumausaineiden hallussapidosta ja käytöstä. Elokuussa 2013 Karttunen otettiin kiinni näpistyksen vuoksi, ja henkilöntarkastuksen yhteydessä taskuista löytyi kannabiksen jäämiä. Karttunen kertoi polttaneensa aiemmin päivällä 1 gramman marihuanasätkän, jonka hän oli ostanut tuntemattomalta henkilöltä. Rangaistusvaatimuksen mukaan Karttusen huumeidenkäyttö on jatkuvaa eikä hän halua hoitoa.
Kesällä 2016 Karttunen jäi jälleen kerran kiinni. Hänen hallustaan löytyi injektioneula, jolla hän oli omien sanojensa mukaan piikittänyt subutexia hetkeä aikaisemmin. Karttusen hallusta löytyi myös yhdeksän kappaletta alpratsolaamipillereitä. Karttusella ei ollut reseptiä lääkkeisiin, eikä hän halunnut hakeutua tarjottuun hoitoon.tuollaisia uutisia en ole lainkaan lukenut. Lieneekö joku valemedia asialla?
- Itse_asiassa
Itse_asiassa kirjoitti:
tuollaisia uutisia en ole lainkaan lukenut. Lieneekö joku valemedia asialla?
siinä oli pieni näyte piri-Jimin suurehkosta "ansioluettelosta".
- Itse_asiassa
Itse_asiassa kirjoitti:
siinä oli pieni näyte piri-Jimin suurehkosta "ansioluettelosta".
kysyin lähdettä, jos et huomannut.
- JariPervo
Jari_Tervo kirjoitti:
Johtavat suomalaiset poliitikot tietävät, että muukalaiskammo on maassamme vahva poliittinen voima. Muukalaiskammoiset äänestävät eikä heidän tunteitaan saa tarpeettomasti loukata. Heitä pitää auttaa heidän lähialueillaan eli täällä.Hyvä kommentti juuri noin!!
- piriveikotry
Paitsi_että kirjoitti:
Kyllä se on varmaa, että torniainen on TÄYSIN SYYTÖN narkomaanin kuolemaan. Tuli iso säästö yhteiskunnalle sekakäyttäjän lähdöstä.
- mutta_
Miten todennäköisesi, se onkin jo vaikeampi kysymys.
- Itse_asiassa
Itse_asiassa kirjoitti:
kysyin lähdettä, jos et huomannut.
löydät sen kyllä itsekin, kun opettelet käyttämään jotain hakukonetta. Tällä pääset hyvin alkuun: http://lmgtfy.com/?q=Jimi Karttunen rikoshistoria
- kappas_vaan
mutta_ kirjoitti:
Miten todennäköisesi, se onkin jo vaikeampi kysymys.
Muttaneiti ei jaksa kirjoittaa enää nimimerkkiäänkään loppuun. :DDD
- havaintoja
Äärivasemmistolaisia vituttaa kovasti, kun heidän rakentama uhrimyytti rauhaa rakastavasta runopoika-Jimistä on murskaantunut lopullisesti.
- havaintoja
havaintoja kirjoitti:
Äärivasemmistolaisia vituttaa kovasti, kun heidän rakentama uhrimyytti rauhaa rakastavasta runopoika-Jimistä on murskaantunut lopullisesti.
Väkivallan uhrista ei ole rakennettu mitään myyttistä kuvaa. Onpahan vain todettu, että mikään esille tullut ei oikeuta hänen tappamistaan.
- havaintoja
havaintoja kirjoitti:
Väkivallan uhrista ei ole rakennettu mitään myyttistä kuvaa. Onpahan vain todettu, että mikään esille tullut ei oikeuta hänen tappamistaan.
Siitä "uhristahan" rakenneltiin joku suvaitsevainen kukkaislapsi, vaikka oikeasti se oli rikollinen narkkari.
- jostakin_syystä
Itse_asiassa kirjoitti:
tuollaisia uutisia en ole lainkaan lukenut. Lieneekö joku valemedia asialla?
Ei kun totuusmediasta luettua joka alkaa kohta olla kiellettyä.
Jäljelle jää nain yle ja muu valtamedis, joka uskottavuudessaan on samaa luokkaa kun venäjän mediat.
narkkarin kuolinsyy ei ole toistaiseksi julkinen asia. - Jostainsyystä
jostakin_syystä kirjoitti:
Ei kun totuusmediasta luettua joka alkaa kohta olla kiellettyä.
Jäljelle jää nain yle ja muu valtamedis, joka uskottavuudessaan on samaa luokkaa kun venäjän mediat.
narkkarin kuolinsyy ei ole toistaiseksi julkinen asia.Yle on toki paljon uskottavampi kuin joku mv-paska. Joka on muuten samaa luokkaa kuin Venäjän media.
- oioioj
Itse_asiassa kirjoitti:
löydät sen kyllä itsekin, kun opettelet käyttämään jotain hakukonetta. Tällä pääset hyvin alkuun: http://lmgtfy.com/?q=Jimi Karttunen rikoshistoria
Tuon linkin takaa löytyy Karttusen huume ja muu rikostausta.
Ei se mikään pyhäkoulupoika ollut. - Nii-in
oioioj kirjoitti:
Tuon linkin takaa löytyy Karttusen huume ja muu rikostausta.
Ei se mikään pyhäkoulupoika ollut.Kova paikka äärivasemmistolle, että jäivät taas kiinni tökeröstä valheesta. Siksi tälläkin palstalla pyörivät trollit pyrkivät siirtämään huomion nopeasti jonnekin muualle, kun puheeksi tulee runopoika-Jimin kiusallinen rikoshistoria.
- nothinghaschanged
Nii-in kirjoitti:
Kova paikka äärivasemmistolle, että jäivät taas kiinni tökeröstä valheesta. Siksi tälläkin palstalla pyörivät trollit pyrkivät siirtämään huomion nopeasti jonnekin muualle, kun puheeksi tulee runopoika-Jimin kiusallinen rikoshistoria.
Kiusallista on lähinnä se, että Jimin menneisyydellä ei itse asian kanssa ole mitään tekemistä. Haiskahtaa selittelyltä ja Jesse-pojan puolustelulta.
- Tosiasiassa
nothinghaschanged kirjoitti:
Kiusallista on lähinnä se, että Jimin menneisyydellä ei itse asian kanssa ole mitään tekemistä. Haiskahtaa selittelyltä ja Jesse-pojan puolustelulta.
Jimin rikoshistorialla ja huumetaustalla on paljonkin merkitystä Asema-aukion välikohtauksen kannalta. Siitä voi mm. päätellä, millaisessa mielentilassa mies oli liikkellä tuona kohtalokkaana päivänä, ja onko kuolemaan johtaneen vamman taustalla jotain muuta(kin), kuten esim. omaa huumehöyryissä toilailua.
- SairaatVajakkiLuuserit
Tosiasiassa kirjoitti:
Jimin rikoshistorialla ja huumetaustalla on paljonkin merkitystä Asema-aukion välikohtauksen kannalta. Siitä voi mm. päätellä, millaisessa mielentilassa mies oli liikkellä tuona kohtalokkaana päivänä, ja onko kuolemaan johtaneen vamman taustalla jotain muuta(kin), kuten esim. omaa huumehöyryissä toilailua.
Jessen rikoshistorialla ja SVL-taustalla on paljonkin merkitystä. Tuomio kovenee niiden takia, koska pahoinpitelyn tahallisuus on selvää ja suunnitelmallisuuskin todennäköistä, vaikka kohde ehkä on osin sattumanvaraisesti valikoitunut. Uhriakin voi toki syyttää, jos on niitä ihmisiä, joiden mielestä raiskaajan syyllisyyttä lieventää uhrin liian lyhyt hame.
- Tosin-
SairaatVajakkiLuuserit kirjoitti:
Jessen rikoshistorialla ja SVL-taustalla on paljonkin merkitystä. Tuomio kovenee niiden takia, koska pahoinpitelyn tahallisuus on selvää ja suunnitelmallisuuskin todennäköistä, vaikka kohde ehkä on osin sattumanvaraisesti valikoitunut. Uhriakin voi toki syyttää, jos on niitä ihmisiä, joiden mielestä raiskaajan syyllisyyttä lieventää uhrin liian lyhyt hame.
Vielä ei ole ollenkaan varmaa, että Jimi edes kuoli Jessen potkuun. On täysin mahdollista, että hän on itse kaatuillut tms. ja siten aiheuttanut itselleen tuon viikkoa myöhemmin kuolemaan johtaneen vamman. Eikä se, että joku agressiivinen narkomaani menee itse vapaaehtoisesti haastamaan riitaa uusnatsien kanssa, ole verrattavissa raiskaukseen. Itse asiassa moinen vertaus halventaa raiskausten uhreja, mutta sehän ei ole sinulta mitenkään yllättävää, kun olet aiemmin jopa puolustellut raiskauksiin syyllistyneitä turvapaikanhakijoita.
- totuuskomissio
Tosin- kirjoitti:
Vielä ei ole ollenkaan varmaa, että Jimi edes kuoli Jessen potkuun. On täysin mahdollista, että hän on itse kaatuillut tms. ja siten aiheuttanut itselleen tuon viikkoa myöhemmin kuolemaan johtaneen vamman. Eikä se, että joku agressiivinen narkomaani menee itse vapaaehtoisesti haastamaan riitaa uusnatsien kanssa, ole verrattavissa raiskaukseen. Itse asiassa moinen vertaus halventaa raiskausten uhreja, mutta sehän ei ole sinulta mitenkään yllättävää, kun olet aiemmin jopa puolustellut raiskauksiin syyllistyneitä turvapaikanhakijoita.
Tosin sinun mutinallasi ei ole väliä, koska se on vain muttaneidin mutinaa.
- Tosin-
totuuskomissio kirjoitti:
Tosin sinun mutinallasi ei ole väliä, koska se on vain muttaneidin mutinaa.
oli sillä niin paljon väliä, että sinun oli ihan pakko vastata, muttaneiti.
P.S. Miksi taas esiinnyt varastetulla nimimerkillä? - HuomatkaaTämäPointti
Jari_Tervo kirjoitti:
Johtavat suomalaiset poliitikot tietävät, että muukalaiskammo on maassamme vahva poliittinen voima. Muukalaiskammoiset äänestävät eikä heidän tunteitaan saa tarpeettomasti loukata. Heitä pitää auttaa heidän lähialueillaan eli täällä."Natsin" käyttämä väkivalta ei ollut poliittisesti värittynyttä vaan reaktio päälle sylkemiseen. Potku olisi tullut vaikka aatetoverille jos tämä olisi sylkenyt päälle.
- havaintoja
HuomatkaaTämäPointti kirjoitti:
"Natsin" käyttämä väkivalta ei ollut poliittisesti värittynyttä vaan reaktio päälle sylkemiseen. Potku olisi tullut vaikka aatetoverille jos tämä olisi sylkenyt päälle.
Huomatkaa tämä pointti: pahoinpitelyn uhriksi joutunut mies sylkäisi katuun. Ei se mitenkään olisi edes vahingossa voinut Jessen päälle osua, kun tämä juoksi paikalle kymmenen metrin päästä uhrin jo poistuttua, otti vauhti ja potkaisi rintaan.
- hehhhehhhehhe
havaintoja kirjoitti:
Huomatkaa tämä pointti: pahoinpitelyn uhriksi joutunut mies sylkäisi katuun. Ei se mitenkään olisi edes vahingossa voinut Jessen päälle osua, kun tämä juoksi paikalle kymmenen metrin päästä uhrin jo poistuttua, otti vauhti ja potkaisi rintaan.
Meeppä kuule syljeskelemään edes lähelle muslimia, jos uskallat. Näytä sille vaikka pilapiirros. charlie hebdon koko toimittajakunta tapettiin pilakuvan tähden.
- höhhöhhöh
hehhhehhhehhe kirjoitti:
Meeppä kuule syljeskelemään edes lähelle muslimia, jos uskallat. Näytä sille vaikka pilapiirros. charlie hebdon koko toimittajakunta tapettiin pilakuvan tähden.
Miten tämä nyt liittyy mihinkään?
- ihanvainmielenkiinnosta
Mitäköhän palstan äärivasurit nyt sanovat, kun Jimi varmistui narkomaaniksi, eikä Jessen potku ollut rikosoikeudellisessa syy-yhteydessä Jimin kuolemaan?
- heiltervo
Oikein hieno mies tämä Jari. Vahinko vaan, että on syntynyt ihan väärään aikaan ja väärään maahan. Jos Jari olisi elänyt Saksassa 1930-luvulla, hän olisi nolannut natsit niin pahasti, että nämä olisivat kaikki luopuneet ideologiastaan ja maailma olisi pelastunut. Toivottavasti joku keksii pian aikakoneen, niin voidaan lähettää sillä Jari haakkaamaan koko aatun jengi!
- Hyvä_Vitsi
Hehheh! Hauskaa sarkasmia. Imaami Tervo ei silloinkaan olisi nolannut ketään muuta kuin itsensä. ;-)
- heiltervo
Hyvä_Vitsi kirjoitti:
Hehheh! Hauskaa sarkasmia. Imaami Tervo ei silloinkaan olisi nolannut ketään muuta kuin itsensä. ;-)
Tämmöset kirjailijat ovat kuitenkin niitä, jotka tykkäävät olla ajan hengessä trendikkäitä ja valtaapitävien marionetteja. Kyllä siinä olis käynyt niin, että Jari oliskin nuoleskellut natseja ja kirjotellut propagandistisia kirjoja natseille. Oikea kirjailija kritisoisi nyky-yhteiskuntaa, koska kritisoitavaa tässä ajassamme todellakin riittää. Jari vaan käy kapakoissa ja haluaa miellyttää kaikkia, paitsi niitä pahoja natseja, joita on kaikki paikat täynnä, ainakin Jarin mielestä.
- dfhfdhgfgrh
aivan, juuri sana trendikäs on se syy, miksi monet julkkikset myötäilevät matupolitiikkaa. Ne eivät uskalla sanoa totuutta.
Tervo on nykyajan Olavi Paavolainen, joka meni natsi-Saksaan ja kirjoitti siitä ylistävän kirjan "Kolmannen valtakunnan vieraana".
Eikä Tervo voisi mennä ISIS:n joukkoihin ja kirjoittaa menestystarinan "Viidennen valtakunnan vieraana" ?? - heiltervo
dfhfdhgfgrh kirjoitti:
aivan, juuri sana trendikäs on se syy, miksi monet julkkikset myötäilevät matupolitiikkaa. Ne eivät uskalla sanoa totuutta.
Tervo on nykyajan Olavi Paavolainen, joka meni natsi-Saksaan ja kirjoitti siitä ylistävän kirjan "Kolmannen valtakunnan vieraana".
Eikä Tervo voisi mennä ISIS:n joukkoihin ja kirjoittaa menestystarinan "Viidennen valtakunnan vieraana" ??Näinhän se aina tuntuu menevän, että sama paska toistuu vaan vähän eri muodossa. EU on nykyajan Natsi-Saksa ja vieläkin pirullisempi organisaatio, koska sen orjat kuvittelevat olevansa vapaita, mikä on orjuuden korkein muoto.
Minäkin jo luulin, että ainakin Eurooppa olis tullut kaiken sotimisen jälkeen viisaammaksi, mutta se näyttääkin tulleen vaan tyhmemmäksi. Valloittajia on vieläkin maailmassa, vaikka ei enää Euroopassa. Siksi Eurooppa on niille helppo kohde, koska se ei enää uskalla puolustaa itseään ulkopuolisilta valloittajilta, koska rasismi.
Näin ne sivilisaatiot tuhoutuu ja Eurooppakaan ei ole mikään poikkeus säännöstä. Historia toistaa itseään. Peli ei ole vielä kokonaan menetetty, mutta voin jo nähdä itseni 20 vuoden päästä jossain vastarintaliikkeessä, joka yrittää suojella Eurooppalaisia arvoja ja sivistystä, niitä samoja, jotka ovat tuoneet meille tämän kaiken edistyksen. Toivottavasti tapahtuu jokin ihme ja Eurooppa selviää voittajana ja antaa saman sivistyksen muillekin. Sekin on täysin mahdollista, mutta vaatii teknologistakin edistystä, joka saa ihmiset luopumaan typeristä uskomuksistaan. - PierutSilleNokkaan
Hyvä_Vitsi kirjoitti:
On se kumma, kun tuo onneton tissiposki jaksaa aina vaan länkyttää tuota samaa paskaa.
- KumartavatISLAMIA
dfhfdhgfgrh kirjoitti:
Eikä Tervo voisi mennä ISIS:n joukkoihin ja kirjoittaa menestystarinan "Viidennen valtakunnan vieraana" ??Julkkikset nuolevat matupolitiikan persettä, koska sieltä se paska valuu tileille ja lompakoihin.
heiltervo kirjoitti:
Näinhän se aina tuntuu menevän, että sama paska toistuu vaan vähän eri muodossa. EU on nykyajan Natsi-Saksa ja vieläkin pirullisempi organisaatio, koska sen orjat kuvittelevat olevansa vapaita, mikä on orjuuden korkein muoto.
Minäkin jo luulin, että ainakin Eurooppa olis tullut kaiken sotimisen jälkeen viisaammaksi, mutta se näyttääkin tulleen vaan tyhmemmäksi. Valloittajia on vieläkin maailmassa, vaikka ei enää Euroopassa. Siksi Eurooppa on niille helppo kohde, koska se ei enää uskalla puolustaa itseään ulkopuolisilta valloittajilta, koska rasismi.
Näin ne sivilisaatiot tuhoutuu ja Eurooppakaan ei ole mikään poikkeus säännöstä. Historia toistaa itseään. Peli ei ole vielä kokonaan menetetty, mutta voin jo nähdä itseni 20 vuoden päästä jossain vastarintaliikkeessä, joka yrittää suojella Eurooppalaisia arvoja ja sivistystä, niitä samoja, jotka ovat tuoneet meille tämän kaiken edistyksen. Toivottavasti tapahtuu jokin ihme ja Eurooppa selviää voittajana ja antaa saman sivistyksen muillekin. Sekin on täysin mahdollista, mutta vaatii teknologistakin edistystä, joka saa ihmiset luopumaan typeristä uskomuksistaan.Hyvä kommentti juuri noin !!
- oprs
dfhfdhgfgrh kirjoitti:
Eikä Tervo voisi mennä ISIS:n joukkoihin ja kirjoittaa menestystarinan "Viidennen valtakunnan vieraana" ??Hyvä ajatus.Uskon että isis ottais hynin vastaan imaami Tervon.
- mitä.se.luulee.ittestään
Onks se niin kuuluisa kirjailija, että pitäisi kaupungilla tunnistaa? Mää en tiedä edes yhtään kirjaa, mitä se on kirjottanu.
Etteks te tiedä kuka mä olen- mies!- Hyi_mikä_ämmä
Ei kai tuota PervoTervoa tavallisesta turvonneesta alkkiksesta kadulla erota! Yleensä pyrin kiertämään haisevat kusiset alkkikset kaukaa, ettei lemu tartu!
Siinä mielessä tosiaan jännä, että tuo Jari Tervon ja muun suomen välinen vihanpito näyttää olevan molemminpuolista. Ois varmaan Jarpalla parempi alkaa etsimään jo uutta kotimaata. - Hähhähäää
Mä oikeasti yritin kerran lukea tuon haisunäätä-pervon kirjaa, koska olin saanut sen lahjaksi kommari kummitädiltäni, mutta en päässyt yhtä sivua pidemmälle, kun alkoi se teksti etomaan ihan SAATANASTI ja niinpä revin sen raivoissani ihan palasiksi ja lämmitin sillä saunan - eipä mennyt ihan hukkaan sekään paskateos.
- havaintoja
Tervo on kirjoittanut muun muassa romaanit Pohjan hovi, Poliisin poika, Tuulikaappimaa, Minun sukuni tarina, Pyhiesi yhteyteen, Myyrä, Layla ja Matriarkka.
- Joku_tulee_inkunasi_taa
havaintoja kirjoitti:
Tervo on kirjoittanut muun muassa romaanit Pohjan hovi, Poliisin poika, Tuulikaappimaa, Minun sukuni tarina, Pyhiesi yhteyteen, Myyrä, Layla ja Matriarkka.
Näistä voisi koota kokonaisen kirjasarjan nimellä paskaa tuutin täydeltä.
- järki-ihminen
Joku_tulee_inkunasi_taa kirjoitti:
Näistä voisi koota kokonaisen kirjasarjan nimellä paskaa tuutin täydeltä.
Pikemminkin kolme Finlandia-ehdokasta ja muita täysosumia.
- asioistatietävätaho
Ei kai Tervo sitä edes tajuaisi jos "elävässä elämässä" joku hänelle antaisi palautetta. Eihän Tervo koskaan käy muualla kuin kaljabaarissa ryyppäämässä ja siellä hän on aina perskännissä makaamassa selällään pöydän vieressä, potkimassa jaloillaan ilmaa ja huutamassa että "minä olen Jari Tervo!". Ei sellaisessa kunnossa oleva ihminen mistään palautteesta mitään tajua.
- PääPoisPerseestä
On kyllä harvinaisen typerä leikkikirjailija. Ryypännyt vissiin viimeiset aivosolunsa. Vai onkohan paukuttanut päätän liikaa maanpintaan yrittäessään ratsastaa kännipäissään fillarilla?
- Höttöunelmaa
Mikä muinaismuisto joiltain ajoilta tuo on että kirjailijat juttumaakarit nostetaan mediassa jalustalle vaikka heillä ei ole sen kummoisempia mielipiteitä tai järkeä kuin kenellä tahansa. Tämäkin haukkuu väärää puuta rasisminsa ja ihmisoikeuksiensa kanssa. Menisi sinne Lähi-itään tai käväisisi edes Amerikassa että näkisi oikeaa rasismia ja oikeudettomuutta. Siellä on tarvetta saarnoille. Jos ottaisimme tänne kaikki halukkaat joudumme äkkiä luopumaan omista oikeuksistamme eikä niitä olisi enää missään. Oliko hän sekaisin?
- heiltervo
Joo, on tosi rohkeaa haukkua suomalaisia, joita mediakin kokoajan yrittää syyllistää kaikesta maailman pahuudesta. Kyllä on suomalaista, valkoista heteromiestä taas lyöty, ettei vaan nousis sieltä sängyn pohjalta, ottas hirvikivääriä ja sanois, että nyt riitti!
Tommoset Pervot on tosin kieltämättä ihan koomisiakin henkilöitä. Ei uskois, että tollasia olis olemasskaan, muualla kuin sketseissä. Oikeastaanhan Jari vastustaa myös itseään suomalaisia haukkuessaan. Ennen muinoin sellaista olisi pidetty koomisena ja sellaisia olisi löytynyt vain sirkuspelleistä.
- TervonTragedia
Tervolle suuri tragedia, että vain suomalaiset "natsirasistit" ostavat hänen kirjojaan.
Jari ei voi siten muuttaa pois tästä maasta. Hän olisi köyhä kuin kirkon rotta jossain Jenkeissä. Svekotoimittajalle ei töitä sieltä löytyisi. Eikä edes ihannemaastaan Ruotsista. - vellihousu
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/105797-”jari-tervo-vellihousu-ei-uskaltaisi-heitella-koraania”
Vellihousu ja tervo pilkkaa suomalaisia- eetu45645
suomalaisia on hyvä kritisoida, koska ne noudattavat lakeja.
Pilkkaisi matuja, niin olisi hikiset oltavat.
Tai... voihan Tervolla olla jo kovakin hiki joissakin kohdin...
- vai.ei.kritisoida
tervohan on aina humalassa kohdatessaan suomalaiset. tuostakin lähti taksilla äkkiä himaansa.
- Alkoholistipossu
Miten nämä imaami Tervon lausunnot ovat vaikuttaneet hänen kirjamyyntiinsä?
Oma veikkaus on, että muslimit yms. korkeakoulutetut ja sivistyneet maahantunkeutujat ovat juosten ostaneet kaikki kirjat. - islameikuululänsimaihin
Tervolla on aina turpa ammollaan ja sieltä kun ei valu muutakun haisevaa paskaa.....
- kuka_estää
Mietin, miten Jarin kaltaiset tekisivät,jos saisivat tehdä ihan mitä haluavat, ilman minkäänlaista vastarintaa, mikä olisi lopputulos?
- Pääasia
Osuu ja uppoo lahoon höttöön.
- HänkinLopettaaJoskus
Siinäpähän haukkuu. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Eri asia sitten, kuinka siihen itsekukin suhtautuu.
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. - ImaamiTervo
Onko pervo Tervo valkaistu somppu kun niin vihaa suomalaisia??
- Suomi-suomalaisille
Tämän Tervon pitäisi vain pitää iso suunsa kiinni, naukuu kuin mikäkin kulkukoira. Vastenmielinen ja edwesvastuuton POPULISTI
- ImaanionpiSuomi
Islamististit varmaan elättäneet tätä "kirjailijapultsaria" tähän asti. Ehkä joidenkin harhautuneiden suomalaisten rahoilla onnistunut sijoituksissaan senverran, että vara laukoa moisia aivopieruja.
- inkeriläinen
Sehän on ollut Suomen parhaiten myyviä kirjailijoita jo kauan.
- KuppilassaNähtyä
Alkoholisoitunut pallinaama wannabe-kirjailija taas avannut viinihöyryissään sanaisen arkkunsa. Hazardin sanoin, toivottavasti tuo ylipainoinen alkoholiongelmainen kirjailijareppana ymmärtäisi mennä, ja veisi mahdollisimman monta aatetoveriaan mukanaan.
- kriittinenarvio
Tervo on todella taitava kirjailija. Saa nähdä onko Matriarkka Finlandia-ehdokkaana.
- 45367y64647
Ai suomalaiset ovat rasisteja?? Menepä Tervo johonkin arabimaahan elämään suomalaisen vapaan yhteiskunnan säännöin ja tavoin, uskoaan harjoittavana kristittynä taikka ateistina, niin tulet näkemään mitä on todellinen rasismi..
- kdjfdkjf
jos jartsan riipputissit näkyy siellä tpaidan alta niin voi tulla joukkosattumusyksittäisrikastus.
kdjfdkjf kirjoitti:
jos jartsan riipputissit näkyy siellä tpaidan alta niin voi tulla joukkosattumusyksittäisrikastus.
pervo sais kiimaisen orgasmin ja tulisi entistäkin kiihkosuvakiksi. parempi pitää se maan rajojen sisällä.
- TikahdunTaasNauruun
Voi kyynel, kukkahatturasisti pahoitti mielensä.
- totuuskomissio
Missä lehdessä olikaan hiljattain ärsyttävimmät sanonnat top 50? "Voi kyynel" oli mukana. Ei jatkoon.
- Heh-
Missä lehdessä olikaan hiljattain ärsyttävimmät sanonnat top 50? "Voi kyynel" oli mukana. Ei jatkoon.
Ihan kuin varastetulla nimimerkillä esiintyvällä pipipäällä olisi varaa sanoa noin kellekään.
- hehehehhehe
Heh- kirjoitti:
Ihan kuin varastetulla nimimerkillä esiintyvällä pipipäällä olisi varaa sanoa noin kellekään.
On toki, jokaiselle joka tuota ilmaisua käyttää.
- TikahdunTaasNauruun
Koitas kukkahatturasisti keksiä, miksi juurikin "voi kyynel" tässä käytetään. Päätäkö muka pitäis silitellä, että ei tuu kyynel silmäkulmaan ? Kaikki mikä rasistia risoo on kotiinpäin.
- totuuskomissio
TikahdunTaasNauruun kirjoitti:
Koitas kukkahatturasisti keksiä, miksi juurikin "voi kyynel" tässä käytetään. Päätäkö muka pitäis silitellä, että ei tuu kyynel silmäkulmaan ? Kaikki mikä rasistia risoo on kotiinpäin.
Sitä käytetään siksi että ei ole mielikuvitusta. Silloin yleensä turvaudutaan tuollaisiin latteisiin muotisanontoihin.
- olin_kirjamessuilla
Mieluummin Helvettiin kuin profeetta Tervon Taivaaseen.
- psykologi33
Mikähän sitä Jari-resukkaa vaivaa, kun hän ei osaa muuta kuin joko haukkua, pilkata tai ivata muita ihmisiä. Onko hän jäänyt tisua vaille pikkulapsena. Hänellä on kuulemma myös jotain selittämättömiä pelkoja öiseen aikaan kotonaan. Auttaisiko näihin vaivoihin se, ettei tulisi lainkaan enää julkisuuteen.
- sssiitäonhyvätervoilla
Joteski. Mikä se Tervo oikein on. Suomeksihan se kirjansa ainakin on näyttänyt präkäävän. Jos suomalaist ovat kaikki rasisteja niin eiköhän hra Tervokin ole. Elikäs klassinen paradoksi. Mutta Tervon hyväksi on luettava appiukon ss -tausta.
Mökillä on hyvä peikkoja pelätä. - jpervo
Koskahan Australian sivistys saapuu Eurooppaan, sitä kipeästi tarvittaisiin.
- järki-ihminen
Mikä sivistys? Kengurut?
- hahahhehehhhahaahh
Jarihan on itseironian mestari, joten meidän pitää kaikkien yhtyä nauruun!
- ettei_totuus_unohtuisi
Eihän se ole haukkunut kuin rasisteja rasisteiksi. Ja se on hyvä että niin tekee.
- ettei_totuus_unohtuisi
Kyllähän se on haukkunut rasisteiksi kaikki ne suomalaiset, jotka eivät jaa sen umpimielistä vihervasemmistolaista maailmankuvaa.
- ettei_totuus_unohtuisi
ettei_totuus_unohtuisi kirjoitti:
Kyllähän se on haukkunut rasisteiksi kaikki ne suomalaiset, jotka eivät jaa sen umpimielistä vihervasemmistolaista maailmankuvaa.
Älä puhu paskaa... ja jos puhut, vaihda edes nimimerkkiä. Tämä ei sovi sinulle. Käytä vaikka sitä vajakkipapukaijaa.
- ettei_totuus_unohtuisi
Älä puhu paskaa... ja jos puhut, vaihda edes nimimerkkiä. Tämä ei sovi sinulle. Käytä vaikka sitä vajakkipapukaijaa.
Totuus näköjään sattuu sinuun kovasti, muttaneiti.
- hehehehhehe
Totuus näköjään sattuu sinuun kovasti, muttaneiti.
Vai sellainen projektio tällä kertaa. :DDD
- hehehehhehe
hehehehhehe kirjoitti:
Vai sellainen projektio tällä kertaa. :DDD
Sehän on sinun lempipuuhaasi. :PPP
- hehehehhehe
hehehehhehe kirjoitti:
Sehän on sinun lempipuuhaasi. :PPP
Sinun lempipuuhaasi taas näkyy olevan minun nimimerkkieni lainailu. Onneksi niitä on paljon. :PPP
- hehehehhehe
hehehehhehe kirjoitti:
Sinun lempipuuhaasi taas näkyy olevan minun nimimerkkieni lainailu. Onneksi niitä on paljon. :PPP
Saat nyt kerrankin maistaa vähän omaa lääkettäsi. Eikö maistukin ihanan karvaalta?
- OhByTheWay
hehehehhehe kirjoitti:
Saat nyt kerrankin maistaa vähän omaa lääkettäsi. Eikö maistukin ihanan karvaalta?
– Kyllä tästä varmaan saa vihat päälleen, mutta kyllä se pitää uskaltaa sanoa, sanoa sillä riskillä, että joku siitä pahastuu. Joku eettinen vastuu alkaa olla jo puolueella siitä, mitä puolueen nimissä lausutaan. Kyllähän se on jo huolestuttavaa, jos juttuja menee tutkintaan. Silloinhan ne menee vaan, jos on syytä epäillä, vaikka meillä syyttömyysolettama onkin. Poliittisestihan voidaan reagoida jo siinä tilanteessa, kun ei ole vielä tuomiota tullut. Henkilö on tietysti syytön niin kauan kuin tuomio tulee, kansalainen Tolvanen pohtii ja toteaa, ettei halua moralisoida.
– Polittisesti reagoinnin ala on paljon laajempi, siinä arvioinnissa minusta pitää jo rikosepäilytkin ottaa mukaan kun arvioidaan onko henkilö johonkin tehtävään sopiva vai ei ole. Joka puolueella on vastuu ehdokkaiden asettamisvaiheessa. - inYourFace
OhByTheWay kirjoitti:
– Kyllä tästä varmaan saa vihat päälleen, mutta kyllä se pitää uskaltaa sanoa, sanoa sillä riskillä, että joku siitä pahastuu. Joku eettinen vastuu alkaa olla jo puolueella siitä, mitä puolueen nimissä lausutaan. Kyllähän se on jo huolestuttavaa, jos juttuja menee tutkintaan. Silloinhan ne menee vaan, jos on syytä epäillä, vaikka meillä syyttömyysolettama onkin. Poliittisestihan voidaan reagoida jo siinä tilanteessa, kun ei ole vielä tuomiota tullut. Henkilö on tietysti syytön niin kauan kuin tuomio tulee, kansalainen Tolvanen pohtii ja toteaa, ettei halua moralisoida.
– Polittisesti reagoinnin ala on paljon laajempi, siinä arvioinnissa minusta pitää jo rikosepäilytkin ottaa mukaan kun arvioidaan onko henkilö johonkin tehtävään sopiva vai ei ole. Joka puolueella on vastuu ehdokkaiden asettamisvaiheessa.Suvakkihörhöjen mielestä persujen "mielipiderikokset" ovat paljon vakavampi uhka yhteiskunnalle kuin esim. se, että vuosi sitten alkanut pakolaiskriisi kolminkertaisti Suomen seksuaalirikostilastot muutamassa kuukaudessa.
- inYourFace
inYourFace kirjoitti:
Suvakkihörhöjen mielestä persujen "mielipiderikokset" ovat paljon vakavampi uhka yhteiskunnalle kuin esim. se, että vuosi sitten alkanut pakolaiskriisi kolminkertaisti Suomen seksuaalirikostilastot muutamassa kuukaudessa.
- Edelläkävijöitäkin on. Esimerkiksi Kanada on vastaanottanut lähes 30 000 syyrialaista sitten marraskuun 2015. Mallia tulisi ottaa myös muista pohjoismaista. Norja on korottanut kiintiötään merkittävästi, sen kiintiö on tänäkin vuonna 3 120 ihmistä. Ruotsi on ilmoittanut nostavansa pakolaiskiintiönsä 5 000 henkeen kahden vuoden sisällä, vaikka Ruotsiin saapuu moninkertainen määrä turvapaikanhakijoita Suomeen verrattuna, sanoo Eva Biaudet.
- OhByTheWay
inYourFace kirjoitti:
- Edelläkävijöitäkin on. Esimerkiksi Kanada on vastaanottanut lähes 30 000 syyrialaista sitten marraskuun 2015. Mallia tulisi ottaa myös muista pohjoismaista. Norja on korottanut kiintiötään merkittävästi, sen kiintiö on tänäkin vuonna 3 120 ihmistä. Ruotsi on ilmoittanut nostavansa pakolaiskiintiönsä 5 000 henkeen kahden vuoden sisällä, vaikka Ruotsiin saapuu moninkertainen määrä turvapaikanhakijoita Suomeen verrattuna, sanoo Eva Biaudet.
Miksi te vihervasurihihhulit haluatte lisää elintasoturisteja Suomeen, kun jo nämä viime vuonna tulleet tyypit kolminkertaistivat Suomen seksuaalirikostilastot muutamassa kuukaudessa?
- oletväärässä
OhByTheWay kirjoitti:
Miksi te vihervasurihihhulit haluatte lisää elintasoturisteja Suomeen, kun jo nämä viime vuonna tulleet tyypit kolminkertaistivat Suomen seksuaalirikostilastot muutamassa kuukaudessa?
Sunniva Drakelle selvää oli, että hänen edustamansa kirjasto tekisi kaikkensa auttaakseen tulijoita. Sillä, miten kirjasto tervehtii hädänalaisia, oli hänestä suuri merkitys.
Drake henkilökuntineen hyppäsi kirjastoautoon ja aloitti kiertueen. Autolla ajeltiin vastaanottokeskuksesta toiseen ja vietiin toivon sanomaa: kirjastoista saisi luettavaa ja katseltavaa, mutta myös palveluita, kuten tulkkausta, suomen kielen kursseja ja apua hankalien lomakkeiden täyttämiseen. Tulkkauksesta vastasi ryhmä Suomessa jo parin vuoden ajan asuneita, kirjastoissa vapaaehtoistyötä tekeviä irakilaismiehiä. Kaikkien kanssa apua ei tosin tarvittu; monet pakolaisista puhuivat sujuvaa englantia, olihan joukossa paljon korkeakoulutettuja ihmisiä kuten lääkäreitä, arkkitehtejä ja hammaslääkäreitä.
”Siis juuri sellaisia ihmisiä, jollaisia Suomeen tarvittaisiin paikkaamaan työvoimavajetta!” Drake sanoo ja puuskahtaa päälle.
Sen sijaan, että tulijat nähtäisiin voimavarana, jonka avulla Suomi voisi nousta kuopasta, Draken mielestä heitä kohdellaan taakkana, joka halutaan sysätä muualle, hinnalla millä hyvänsä. Sitä Drake on päättänyt vastustaa viimeiseen hengenvetoon asti.
Eikä hän ole ainoa. Syksyllä 2015 lukuisat suomalaiset aktivoituivat auttamaan pakolaisia vaatekassien ja vapaaehtoistyön muodossa, mutta Drake uskoo, että vasta ihmisoikeussopimusten vastaisten käännytyspäätösten julkitulon jälkeen kansalaisyhteiskunta on herännyt kunnolla. Hänen mukaansa ”valtava määrä” ihmisiä tekee tällä hetkellä kaikkensa, jotta Maahanmuuttovirasto saataisiin kumoamaan väärät päätöksensä. Tuo ihmisjoukko muun muassa lukee lakitekstejä, etsii pakolaisille mielekästä tekemistä ja lobbaa poliitikkoja. - järki-ihminen
oletväärässä kirjoitti:
Sunniva Drakelle selvää oli, että hänen edustamansa kirjasto tekisi kaikkensa auttaakseen tulijoita. Sillä, miten kirjasto tervehtii hädänalaisia, oli hänestä suuri merkitys.
Drake henkilökuntineen hyppäsi kirjastoautoon ja aloitti kiertueen. Autolla ajeltiin vastaanottokeskuksesta toiseen ja vietiin toivon sanomaa: kirjastoista saisi luettavaa ja katseltavaa, mutta myös palveluita, kuten tulkkausta, suomen kielen kursseja ja apua hankalien lomakkeiden täyttämiseen. Tulkkauksesta vastasi ryhmä Suomessa jo parin vuoden ajan asuneita, kirjastoissa vapaaehtoistyötä tekeviä irakilaismiehiä. Kaikkien kanssa apua ei tosin tarvittu; monet pakolaisista puhuivat sujuvaa englantia, olihan joukossa paljon korkeakoulutettuja ihmisiä kuten lääkäreitä, arkkitehtejä ja hammaslääkäreitä.
”Siis juuri sellaisia ihmisiä, jollaisia Suomeen tarvittaisiin paikkaamaan työvoimavajetta!” Drake sanoo ja puuskahtaa päälle.
Sen sijaan, että tulijat nähtäisiin voimavarana, jonka avulla Suomi voisi nousta kuopasta, Draken mielestä heitä kohdellaan taakkana, joka halutaan sysätä muualle, hinnalla millä hyvänsä. Sitä Drake on päättänyt vastustaa viimeiseen hengenvetoon asti.
Eikä hän ole ainoa. Syksyllä 2015 lukuisat suomalaiset aktivoituivat auttamaan pakolaisia vaatekassien ja vapaaehtoistyön muodossa, mutta Drake uskoo, että vasta ihmisoikeussopimusten vastaisten käännytyspäätösten julkitulon jälkeen kansalaisyhteiskunta on herännyt kunnolla. Hänen mukaansa ”valtava määrä” ihmisiä tekee tällä hetkellä kaikkensa, jotta Maahanmuuttovirasto saataisiin kumoamaan väärät päätöksensä. Tuo ihmisjoukko muun muassa lukee lakitekstejä, etsii pakolaisille mielekästä tekemistä ja lobbaa poliitikkoja.Todellisuudessahan kyse ei ole mistään "näkemisestä" tai "kohtelusta", vaan siitä, mitä turvapaikanhakijat oikeasti ovat.
Turvapaikanhakijat eivät "voimavara, jonka avulla Suomi voisi nousta kuopasta", koska useimmilla heistä ei ole sellaista koulutusta, jota Suomen kaltainen jälkiteollinen, erikoistunut yhteiskunta tarvitsisi.
Siksi turvapaikanhakijat jäävät täällä keskimäärin muiden taakaksi.
Ja jos joku yksittäinen turvapaikanhakija sattuukin olemaan sellainen, että hänen osaamiselleen on oikeasti kysyntää, hän voi nykysääntöjen mukaan hakeutua töihin ja saada sitä kautta oleskeluluvan. - järki-ihminen
järki-ihminen kirjoitti:
Todellisuudessahan kyse ei ole mistään "näkemisestä" tai "kohtelusta", vaan siitä, mitä turvapaikanhakijat oikeasti ovat.
Turvapaikanhakijat eivät "voimavara, jonka avulla Suomi voisi nousta kuopasta", koska useimmilla heistä ei ole sellaista koulutusta, jota Suomen kaltainen jälkiteollinen, erikoistunut yhteiskunta tarvitsisi.
Siksi turvapaikanhakijat jäävät täällä keskimäärin muiden taakaksi.
Ja jos joku yksittäinen turvapaikanhakija sattuukin olemaan sellainen, että hänen osaamiselleen on oikeasti kysyntää, hän voi nykysääntöjen mukaan hakeutua töihin ja saada sitä kautta oleskeluluvan.SUOMI elää Draken mielestä suurta kaksinaismoralismin aikaa. Julkisuudessa puhutaan yhtä, mutta toimitaan toisin.
”Poliitikot voivottelevat suureen ääneen ulkomaalaisten raiskauksia. Kun pitäisi oikeasti puuttua kulttuuriseen naisiin kohdistuvaan väkivaltaan, poliitikot ovat hiljaa. Missä on poliitikko, joka vaatii, että kaikki naisiin kohdistuva väkivalta ja raiskaukset on Suomessa lopetettava?”
Drake pohtii, kuinka suomalaisten miesten suru taloudellisista menetyksistä purkautuu äänekkäänä vihapuheena. Kollektiivista, maskuliinista surua on liian raskasta muuten käsitellä. Vaikka feministit ja nuoret naiset ovat joutuneet vihapuheen tulilinjalle, Drake on päässyt vähällä.
”Olen ollut perkeleen feministi jo 30 vuotta, eikä minulla ole kuin yksi stalkkeri. Ehkä olen liian marginaalissa jopa vihapuheelle”, hän toteaa ja nauraa räkättää päälle.
KAKSINAISMORALISMI näkyy myös siinä, ettei kukaan ole julkisuudessa huolissaan kaikista heikoimmissa asemassa olevista naisista. Maahanmuuttajanaiset kohtaavat häirintää sekä suomalaisilta että maahanmuuttajamiehiltä.
Heillä ei ole turvaverkostoja ympärillään eivätkä he välttämättä uskalla asioida poliisin kanssa.
Drake suuntaakin seuraavat itsepuolustuskurssinsa maahanmuuttajanaisille. Kurssit järjestää Draken työnantaja, kirjasto.
Espoon kirjastot tekevätkin Draken johdolla äkkiseltään epätyypilliseltä kuulostavia tehtäviä: auttavat maahanmuuttajia täyttämään lomakkeita, opiskelemaan suomea ja asioimaan kirjastoautoissa. - järki-ihminen
järki-ihminen kirjoitti:
SUOMI elää Draken mielestä suurta kaksinaismoralismin aikaa. Julkisuudessa puhutaan yhtä, mutta toimitaan toisin.
”Poliitikot voivottelevat suureen ääneen ulkomaalaisten raiskauksia. Kun pitäisi oikeasti puuttua kulttuuriseen naisiin kohdistuvaan väkivaltaan, poliitikot ovat hiljaa. Missä on poliitikko, joka vaatii, että kaikki naisiin kohdistuva väkivalta ja raiskaukset on Suomessa lopetettava?”
Drake pohtii, kuinka suomalaisten miesten suru taloudellisista menetyksistä purkautuu äänekkäänä vihapuheena. Kollektiivista, maskuliinista surua on liian raskasta muuten käsitellä. Vaikka feministit ja nuoret naiset ovat joutuneet vihapuheen tulilinjalle, Drake on päässyt vähällä.
”Olen ollut perkeleen feministi jo 30 vuotta, eikä minulla ole kuin yksi stalkkeri. Ehkä olen liian marginaalissa jopa vihapuheelle”, hän toteaa ja nauraa räkättää päälle.
KAKSINAISMORALISMI näkyy myös siinä, ettei kukaan ole julkisuudessa huolissaan kaikista heikoimmissa asemassa olevista naisista. Maahanmuuttajanaiset kohtaavat häirintää sekä suomalaisilta että maahanmuuttajamiehiltä.
Heillä ei ole turvaverkostoja ympärillään eivätkä he välttämättä uskalla asioida poliisin kanssa.
Drake suuntaakin seuraavat itsepuolustuskurssinsa maahanmuuttajanaisille. Kurssit järjestää Draken työnantaja, kirjasto.
Espoon kirjastot tekevätkin Draken johdolla äkkiseltään epätyypilliseltä kuulostavia tehtäviä: auttavat maahanmuuttajia täyttämään lomakkeita, opiskelemaan suomea ja asioimaan kirjastoautoissa.Se, miksi poliitikot eivät uskalla puuttua maahanmuuttajamiesten käytökseen, johtunee siitä, että Draken kaltaiset kaksinaismoralistiset pösilöt leimaavat rasistiksi jokaisen, joka sanoo yhdenkin poikkipuolisen sanan esim. muslimikulttuurista.
Britanniassa tämä rasismihysteria johti siihen, että eräässäkin kaupungissa muslimijengi sai raiskata vapaasti yli tuhat tyttöä, kun viranomaiset eivät uskaltaneet puuttua heidän toimintaansa rasismikortin pelossa.
Saapa nähdä, mitä kaikkea kamaluuksia Suomesta paljastuu, kun media pääsee pahimman rasismifobian yli ja uskaltautuu ryhtyä tutkimaan matujen sikailuja... - järki-ihminen
järki-ihminen kirjoitti:
Se, miksi poliitikot eivät uskalla puuttua maahanmuuttajamiesten käytökseen, johtunee siitä, että Draken kaltaiset kaksinaismoralistiset pösilöt leimaavat rasistiksi jokaisen, joka sanoo yhdenkin poikkipuolisen sanan esim. muslimikulttuurista.
Britanniassa tämä rasismihysteria johti siihen, että eräässäkin kaupungissa muslimijengi sai raiskata vapaasti yli tuhat tyttöä, kun viranomaiset eivät uskaltaneet puuttua heidän toimintaansa rasismikortin pelossa.
Saapa nähdä, mitä kaikkea kamaluuksia Suomesta paljastuu, kun media pääsee pahimman rasismifobian yli ja uskaltautuu ryhtyä tutkimaan matujen sikailuja...Muttaneiti on hyvä ja kirjoittaa aivopierujaan ihan omalla nimimerkillään, kiitos. Järki-ihmistä sinusta ei saa vaikka voissa paistaisi.
- noajatella
Luulenpa, että oulun insestitapaus johtui virkamiesten osalta rasismin pelosta. Ei voi kukaan normaali aikuinen muuten kohauttaa vaan olkapäitään, kun 11 vuotiaalle lapselle tehdään abortti.
- kyssäri
noajatella kirjoitti:
Luulenpa, että oulun insestitapaus johtui virkamiesten osalta rasismin pelosta. Ei voi kukaan normaali aikuinen muuten kohauttaa vaan olkapäitään, kun 11 vuotiaalle lapselle tehdään abortti.
Miten liittyy ketjun aiheeseen?
- Ettekö-tiedä-kuka-minä
Tervo-reppana ei enää muuten saa julkisuutta.
- kaikki_me_tiedämme
Saahan se julkisuutta joka viikko siinä Uutisvuodossa.
- Rikosilmoitustavaan
Minä vedän sitä satavarmasti vastaantullessa turpaan. Tämä on suora uhkaus!
- MuahhhaHHahh
Sinähän et uskalla mennä edes nurkkakauppaan yksin ja nyt pullistelee täällä.
- Satuijjaaa
Tervo elää Tervon illuusioissa
- YhyYhyYhy
Rasisti itkee :) Byyhhhyyyhyhyyyyyy, yäää, yää. Liittykää raasut Itkijäeukot RY:n
- kyssäri
Pystytkö ottaan iteltäs suihin? :PPP
- suvakkiONeunukki
kyssäri kirjoitti:
Pystytkö ottaan iteltäs suihin? :PPP
En! Koska olen nainen. Ja peräkammarin impotentille tiedoksi: naisilla ei ole niin pitkää elintä että suihinotto olisi mahdollista. Joten jatka sinä vaan yritystä, ehkä joskus vielä yletyt :) LOL!
- sitäsaa.mitätilaa
suvakkiONeunukki kirjoitti:
En! Koska olen nainen. Ja peräkammarin impotentille tiedoksi: naisilla ei ole niin pitkää elintä että suihinotto olisi mahdollista. Joten jatka sinä vaan yritystä, ehkä joskus vielä yletyt :) LOL!
En ole enää niin notkea kuin nuorena. Eipä toisaalta ole tarvettakaan, kun olen naimisissa. :)
- No_mutta
sitäsaa.mitätilaa kirjoitti:
En ole enää niin notkea kuin nuorena. Eipä toisaalta ole tarvettakaan, kun olen naimisissa. :)
miten olet päässyt nyrkkisi kanssa naimisiin, se onkin jo vaikeampi kysymys.
- SniffSniffSniff
Yhyy, yhyy, yhyy , rasisti itkee ja vinkuu taas.
- No_mutta
No_mutta kirjoitti:
miten olet päässyt nyrkkisi kanssa naimisiin, se onkin jo vaikeampi kysymys.
siinäpä vasta säälittävän runkun projektio. Ei kaikilla mene niin huonosti kuin sulla.
- Heh-
No_mutta kirjoitti:
siinäpä vasta säälittävän runkun projektio. Ei kaikilla mene niin huonosti kuin sulla.
Siellä koira älähtää missä kalikka kalahtaa. xD
- näinluulen
luulen, että tuo julkisuuslortto haluaa mukaan VOKkibisnekseen
- niin.on
Eiköhän Tervon aika kulu kirjoittaessa ihan hyvin. Eikä hän varmaan Uutisvuodossakaan ilmaiseksi vitsaile. Varsinaisestihan Tervo ei enää tarvitse julkisuutta. Hän saa sitä joka tapauksessa.
- waterloonne
Osuu ja uppoo. :)
Tervolla on sanan säilä ja tekniikat hallussa.
Mamukriitikoilla on pala kurkussa ja jauhot suussa.
Jotenkin tuo mamukriitikkojen marina on tuollaista perseeseen nussitun oloista kitinää.
Führerillänne on teille asiaa.
https://www.youtube.com/watch?v=70P4jUWtFIo- wow-wow
- Sotaa pakenevien on vaikea päästä turvaan kriisimaista. Laillisten reittien puute lisää ihmissalakuljetusta. Yksi keino auttaa kaikkein haavoittuvaisimmassa asemassa olevia olisi nostaa pakolaiskiintiötä, sanoo Li Andersson.
- kriittinenarvio
wow-wow kirjoitti:
- Sotaa pakenevien on vaikea päästä turvaan kriisimaista. Laillisten reittien puute lisää ihmissalakuljetusta. Yksi keino auttaa kaikkein haavoittuvaisimmassa asemassa olevia olisi nostaa pakolaiskiintiötä, sanoo Li Andersson.
Olipa poikkeuksellisen typerä aivopieru Anderssonilta. Mistä Andersson ensinnäkin aikoo haalia kasaan kaikki ne resurssit, joita (vale)pakolaiskiintiön kasvattaminen söisi? Entä onko Andersson ajatellut sitä, kuinka koville poliisi joutuisi, kun jo nämä viime vuonna tulleet tyypit ovat moninkertaistaneet esim. seksuaalirikollisuuden Suomessa?
- katsoikohan.mot.ohjelman
kriittinenarvio kirjoitti:
Olipa poikkeuksellisen typerä aivopieru Anderssonilta. Mistä Andersson ensinnäkin aikoo haalia kasaan kaikki ne resurssit, joita (vale)pakolaiskiintiön kasvattaminen söisi? Entä onko Andersson ajatellut sitä, kuinka koville poliisi joutuisi, kun jo nämä viime vuonna tulleet tyypit ovat moninkertaistaneet esim. seksuaalirikollisuuden Suomessa?
Monesti olen kirjoittanut: Rahojen jakelijat kokevat euforiaa saadessaan auttaa. Ihan samalla tavalla kuin iloitsemme lähimmäiselle annetusta lahjasta.
Erona vain se, että lähimmäisen lahja on pääsääntöisesit omalla työllä kustannettu. Näissä rahanjakelukemuissa jaetaan toisten selkänahasta revitävää kaistaletta.
Jos omaa raadantakokemusta suorittavasta työstä (ja verojen maksusta tätä kautta) ei ole, illuusio oikeutuksista omille toimille on voimakkain.
Maahanmuttojärjestelyt ovat nykyisellään todella kaukana demokraattisesta päätöksenteosta, eikä kellään - ainakaan vielä - pitäisi olla mandaattia jaella rahoja etukäteen.
- haistvittu
Vittumainen ylläpito haistakaa vittu.
- ksjdksjd
Miksi nuo haluaa kasvattaa raiskaustilastoja? Onko ne naisvihaajia.
- infopala
Ei voi muuta sanoa, kuin että tämä henkilö on sen JOUKKOHARHAN ruumiillistuma, jonka mukaan rasismia on:
1. Maahanmuuton rajoittaminen kestämään yhteiskunan resurssit
2. Maahanmuuttoon liittyvistä ongelmista keskusteleminen
3. Maahanmuuton negatiivisten vaikutusten tiedostaminen (kuten naisten, lasten ja vähemmistöjen aseman heikkeneminen tiettyjen etnisten ryhmien kasvun myötä)
4. Kulttuurisen taustan vaikutuksista keskusteleminen rikoksissa, kuten joukkoraiskaukset
5. Rikollisten täysien fyysisten tuntomerkkien, mukaan lukien ihonväri, esittäminen
Se, joka tuomitsee NÄMÄ asiat "rasistiseksi mölyksi" omaa poikkeuksellisen alhaisen ÄO:n tai on JOUKKOHARHAN vallassa.- totuuskomissio
Joukkoharhan vallassa on se valkoinen roskaväki joka raivoaa vastaanottokeskusten pihoilla, turuilla ja toreilla.
- FAAFFFF
ONKO TERVO KUNNOSSA ? Kukaan normaali ihminen ei ota noin kantaa JOKA EI HÄNELLE KUULU VAI OTTAAKO ??????
- Tosiasiassa
Tervo sanoi näin: ”Minähän en sano suomalaisia valkoiseksi roskaväeksi, vaan sanon rasisteja valkoiseksi roskaväeksi. Ja teen sen mielelläni.”
- populisti_Tervo
Kioskikirjailija Jari Tervo edustaa itse sitä valkoista roskaväkeä, jota hän kovasti vihaa. Jari Tervo on ääri-islamin hyödyllinen idiootti, joka näkee kuunatseja joka kadunkulmalla ja huutaa monikulttuurista hölynpölyä YLE:n kanavilla. Eikö Tervon kirjat myy, kun pitää alkaa viher-populistiksi.
- VoiVittuTeitaTaas
Yhyy, yhyy, yhyy, Byäää ! Sonta24/7 rasisteja itkettää taas. Kansanosa, joka eniten vihaa ja syrjii pillittää ?!
- 5k.alpakoita
Random suvakki vetistelee
- sfigpis
pikkuvanha näsäviisas,,,,,
- äly_hoi
Tukka ja järki ei pysy samassa päässä.Tervolta lähti ensin järki.
- aivansekopää
Joskus tuota kusipäätä hakattiin ihan oikeasti ja ihan ansioiden mukaan. Harmi että ei ollut mukana. Se on kännissä aivan täysi kusipää. Sen olisi pitänyt jäädä sinne pohjoiseen pois ihmisten silmistä.
- fsffsfsfsfffs
Onkohan tervo sekaisin ??? viime aikaiset kommentit ovat olleet jotenkin outoja ???
tervohan on sosialisti luultavasti .. että sen mukaan siinä ei ole uutta ..... sosialistithan ovat ääriainesta ?
mikähän ukkoa vaivaa ???? terveeltä ei meno vaikuta ???- kokmamutkesKusta
sipilää haukkuu vai ketä se moittii?
- Anonyymi
edustaako sekoomusta
- Anonyymi
Tais se soininki yllättää väkivalta vaaliteltalla
ei tullu paikkoja-ihan muuta
maahanmuutto 2015
Olis kiva nähdä Tervo aamuteeveessä kertomassa kantansa ulkomaalaistaustaisten seksuaalirikoksista- Anonyymi
Juttelemaan raiskattujen läheisten kanssa avoimessa suomessa
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666104Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201788
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 501504
- 91463