Tänään tv:ssä Soini possu loihe ilmoille varsinaisen vitsin pläjäyksen. Suomessa on tämän läskipossun mukaan hyvä ja kehuttu puolustusministeri. Heheh!
Niinistö on natokiimainen fakki- idiootti joka ei nauti luottamusta kuin persuissa ja mokailee ja sooloilee omin päin minkä ehtii.
Tämä ääliö meni äskettäin sorkkimaan omin päin Avenanmaan asioita, joista on sovittu kansainvälisin sopimuksin. Suomi, eikä Niinistö voi puuttua millään lailla Ahvenanmaan nykytilanteeseen.
Ääliö puuhastelee ja tekee sopimuksia Naton pikku puudelina ja on joka suhteessa siinäkin täysin pihalla.
Harjoitellaan kovasti ja innolla sotimista, mutta hyökkääjää ei kuitenkaan ole, eikä tule! Venäjää ei kiinnosta pätkän vertaa Suomeen hyökkääminen, sillä hyöty siitä olisi pahoin miinus merkkinen.
Kun edellinen ministeri oli edes jotenkin järjissään ja lakkautti säästösyistä turhia ja kalliita varuskuntia, niin Niinistö puuhastelee lisää aseita ja lisää miehiä reservistä, kun Venäjä niin hemmetisti pelottaa. Persujen hallitukseen ottaminen on Suomelle todella ikävä asia, sillä pelle Niinistö pääsi sen johdosta ministeriksi.
Läskipossu Soini naurattaa.
6
<50
Vastaukset
- eisaakeli
Kattelin kans sitä sikaa telkkarissa. Kyllä oli väsyneen näköinen plösilö, luki paperista kun ei muistanut faktoja.
- entinen.kiihkoilija
Niinistö on pelle. Pyöri ilmeisesti mm. 90 luvulla näissä väiski kuisman ja muiden hörhöjen uusnatsipiireissä. Ei siis kovinkaan luotettava tapaus.
- Natokiimaiset-persut
Jussi Niinistö puukottaa selkään ketä vaan Soini käskee. Täysin Soinin sätkynukke.
- ps-pyhäinjäännökset
Soinin konjakkiperuja arvostetan persupiireissä kautta maan. Äklöä.
- toivoton-tapaus
Must tuli mieleen taas kerran. Täytyy Timpan olla kovassa kunnossa. Mun traineri sanos, ett kunto nousee vast ku ruppeet hikoilee ja näin oon kateellinen, ku mul ei istumal parane. Oon koittanu saunaa, elehtimist, haukkumist, jopa solvaamist, vaan ei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083