Kyröskosken K-kaupassa kuulemma otettu väärää hintaa lihatiskiltä. Myös Tippavaarassa K-kaupassa sekä Tokmannilla. Pitääkö paikkansa...näin olen kuullut. Tarkistetaanhan kaikki ostoskuitit.
Kyröskoski/Tippavaara
6
521
Vastaukset
- Voisentäs
Jos on väärää hintaa otettu, on parasta mennä suoraan sinne kauppaan puhumaan asia selväksi. Palstoilla epämääräisesti levitellen asiat eivät selviä eivätkä korjaannu, jos korjattavaa on.
- puksu26
Aloittaja on hyvin yksinkertainen ihminen, jolla on yksinkertaiset jutut. Vaikene, sinä valkeaksi kalkittu muuri!
- Jaa25koppi
Saman olen minäkin huomannut. Onneksi tarkistan aina kuittini ja asia korjattu. Kyllä pitäisi laittaa heti aamusta kassalle oikeat tarjoushinnat.
- Supermarket
K-supermarketissa ei näy kaikki hinnat. Kauppias vittuili päin naamaa, kun kysyin hintaa. Kuluttajansuojalain mukaan hintojen pitää näkyä selvästi.
- kauppias1111
Ei meillä pers aukisia asiakkaita tarvita.
- Kassatäti
Näin on. Jos raha ei riitä ostoksiin niin voi painua ittuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882