Kyröskosken K-kaupassa kuulemma otettu väärää hintaa lihatiskiltä. Myös Tippavaarassa K-kaupassa sekä Tokmannilla. Pitääkö paikkansa...näin olen kuullut. Tarkistetaanhan kaikki ostoskuitit.
Kyröskoski/Tippavaara
6
597
Vastaukset
- Voisentäs
Jos on väärää hintaa otettu, on parasta mennä suoraan sinne kauppaan puhumaan asia selväksi. Palstoilla epämääräisesti levitellen asiat eivät selviä eivätkä korjaannu, jos korjattavaa on.
- puksu26
Aloittaja on hyvin yksinkertainen ihminen, jolla on yksinkertaiset jutut. Vaikene, sinä valkeaksi kalkittu muuri!
- Jaa25koppi
Saman olen minäkin huomannut. Onneksi tarkistan aina kuittini ja asia korjattu. Kyllä pitäisi laittaa heti aamusta kassalle oikeat tarjoushinnat.
- Supermarket
K-supermarketissa ei näy kaikki hinnat. Kauppias vittuili päin naamaa, kun kysyin hintaa. Kuluttajansuojalain mukaan hintojen pitää näkyä selvästi.
- kauppias1111
Ei meillä pers aukisia asiakkaita tarvita.
- Kassatäti
Näin on. Jos raha ei riitä ostoksiin niin voi painua ittuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2547617Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1474018Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1232251Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261727- 471540
- 331412
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421224Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8993- 135978