Tämä viesti on nyt hieman kokeneimmille aikuisille.Ihan vakavissani kysyn,että mikä mieliala- tai seksihäiriö on seuraavanlainen: n. 3-4 kk putkeen haluan vaan päästä sukupyoliyhteyteen vieraan miehen kanssa..Olen 65-vuotias,mutta hyvin säilynyt..Nautin siitä suunnattomasti ja aina uudesta tyypistä.Mitään sairauksia en ole saanut,hirveästi vaan virtaa elämään. Sitten seuraa loppuvuosi ihan tavallista,kivaa elämää perheeni kanssa. Käyn vielä töissä ja olen alkanut miettiä,että voiko tämä eläköityessäni ryöstäytyä käsistä ja alkaa todella häiritä elämää.Missä voisin asiasta asiallisesti keskustella.Paikkakuntani terveyspalveluihin,en tietenkään voi ottaa yhteyttä,jutut leviäisivät välittömästi.Olen naimisissa ja miehelläni ei ole harmaata aavistusta touhustani.Me nautimme yhdessäkin silloin tällöin seksistä,mutta liian harvoin.Nuorena ei ollut mitään tällaista.Ei tosin myös tällaista nautiskelua.Olin hyvin estynyt seksiaalisesti,kotikasvatuksestani johtuen.
mikä vikana
5
156
Vastaukset
- 3432fgfh
Löylykauha perseessä voisi helpottaa
- rennosti.m
Ei se ole millään tavalla epätavallista eikä sairaalloista. Ihan on tavallista.
Ihmisen rakenne on seksuaalisesti moneen kohdistuva, sekä miehen että naisen. Sitä vain ei kulttuurissamme tahdota millään pitää totena, mistä sitten syntyy aiheettomia kysymyksiä.
Meillä on muinaisihmisen perintögeenit. Naista geenit ohjaavat parittelemaan mahdollisimman laadukkaan miehen kanssa, miestä mahdollisimman useitten naisten kanssa. Vaikka halun alkuperä on eri, käytännon tasolla se on sama. Tiedetty biologiassa jo yli 150 vuotta.
Ihmisten seksuaalinen kehitys on erilainen, mutta ei ole ollenkaan harvinaista, että nainen myöhemmin nauttii useista seksikumppaneista. Tilanne ei myöskään "riistäydy" käsistä, kyllä se pysyy niissä uomissaan, joissa se on nyt.
Siis nauti ja anna suloista vittuasi niin monelle miehelle, kuin milloinkin tekee mieli. Nauti ja tuota nautintoa. :) - Tuhmavaimo
Mulla samanlaista touhua erona vaan että olen viiskymppinen. Ja mulla viime vuonna seitsemän miehen kans touhuu.
Sitten yksi salasuhde joka kestänyt pari vuotta.
AINA päätän, että tämä on viiminen kerta, mutta ei haarukset taas auki vähintään kun kuukausi kulunut. - nautiskelen
No Huh ja kiitos teille vastanneille. Tuntuu melkein synninpäästöltä.
Anna palaa vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648