"Väärän Saittinsa" kanssa. Ilmeisesti ohjeet tulevat suoraan SDP:n puoluetoimistolta.
Multinikki riehuu taas
15
67
Vastaukset
- Viisaampi.väistää
Palstan kehitysvammainen se on.
Tarkemmin aiemmin häntä puhutellessa, sanoikin sen.
Edes työkykyinen ei ole koskaan ollut. Sama riehui apteekissa, miten loppui raha, sipilää syyttäen. vaikka tasollaan on hienoista nousua tullut eläkkeisiinsä.
Heittelee onneton pitkiä toistoja, kun ei ole mileen muitten kirjoitukset.
Hänet vain osata ohittaa, huomaamatta.- Ei.terve
Niinhän tuo näkyy, jo aloituksenkin teki toistoistaan.
Toistaiseksi saa näin tehdä. Turha poistaa, kun uutta tulee lisää. - NytSaunaan
"majuri" on puhutellut ja tietää asioita.
Ei.terve kirjoitti:
Niinhän tuo näkyy, jo aloituksenkin teki toistoistaan.
Toistaiseksi saa näin tehdä. Turha poistaa, kun uutta tulee lisää.Taitaa olla Kommunistinuori joka ihailee Putinia.
- Nyt.kaikki.kunnossa
NytSaunaan kirjoitti:
"majuri" on puhutellut ja tietää asioita.
Majuriakin jo näki.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Taitaa olla Kommunistinuori joka ihailee Putinia.
Pietarin trollitehtaasta tuokin paska taas tulee.
- UusiKissanpentukinVarmaa
Taitaa olla Kommunistinuori joka ihailee Putinia.
Jos se on koodi putinille.
Tarja Halonen on jo valmiiksi Venäjällä katsomassa majoitustaan.
" Tarja Halonen Venäjän mediassa: Yhteistyö Vladimir Putinin kanssa tekee maailmasta turvallisemman.
– Herra presidentti, Vladimir Putin, olin jo huolissani teistä, koska kuvanne tulevaisuudesta oli niin synkkä. Mutta sitten näin, että te elättelette toiveita tulevasta yhteistyöstä, Tarja Halonen sanoi Valdai-klubin kokouksessa Venäjän valtiollisen Sputnikin mukaan.
– Meidän on työskenneltävä yhdessä tämän toteuttamiseksi, Halonen jatkoi.
Sputnik otsikoi uutisessaan, että ”Suomen entinen presidentti toivoo yhteistyötä Putinin kanssa, tehdäkseen maailmasta valoisamman”.
https://sputniknews.com/politics/201610271046813067-cooperation-putin-finland-official/
- Turha.Valittaa
Itse aiheutettua.
Mikä multinikki? Kyllä tuo on joku jolla on tullut taas mitta täyteen tähän palstan valvomattomuuteen ja sekalaisiin höpötyksiin´jotka eivät palstalle kuulu.- Turha.valittaa
Ja tuollainen sitten kuuluu?
Itse aiheutettua.
Yhtäläisesti kuin ne muut sekoilut. Turha.valittaa kirjoitti:
Itse aiheutettua.
Yhtäläisesti kuin ne muut sekoilut.Pietarin trollitehtaasta sitä itseään.
- Turha.Valittaa
Pietarin trollitehtaasta sitä itseään.
Itse aiheutettua.
Mitä tekemistä tuolla on minkään trollitehtaan kanssa? Kyllähän sinä ja tuo demareista palstalla kirjoitteleva, enneminkin vaikutatte trolleilta.
Miksi muuten sotkisitte kepupalstaa demarijutuilla. Turha.Valittaa kirjoitti:
Itse aiheutettua.
Mitä tekemistä tuolla on minkään trollitehtaan kanssa? Kyllähän sinä ja tuo demareista palstalla kirjoitteleva, enneminkin vaikutatte trolleilta.
Miksi muuten sotkisitte kepupalstaa demarijutuilla.Mikä vitun itse aiheutettu. Kyllä tuo spämmääjä on tasan tarkkaan itse kirjoittanut roskansa?
- Työtä.pelkäävä
Kommunistinuori, tämä palstan sekopää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62941
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111851Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla277824- 58758
- 55673
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554