Eilen siellä meni sen verran myöhään, etten ole vielä saanut itseäni liikkeelle, lipsuin omasta huolella laaditusta suunnitelmastani. Nyt tähtään siihen, että olen paikalla ajoissa saadakseni istumapaikalta kuunnella klo 15:00 alkavaa keskustelua jonka aihe "Onko Sillanpään unelma toteutunut". (Miina Sillanpään). Siitä pieni varaslähtö seuraavaan minua kiinnostavaan; "Historian käyttö ja väärinkäyttö", sitten jatkuukin samassa paikassa "Armeijan hukatut miljardit" jne. jne., iltaan asti menee taas ja huomenna jatkuu.
Jos vain toisen saisit valita: Joulu vai Kirjamessut, niin kumman valitsisit? Oma valintani olisi ehdottomasti Kirjamessut.
Tavataan Kirjamessuilla!
4
78
Vastaukset
Kunpikaan ei kiinnosta minua.
Olen enemmän kiinni elämässä.
-
Ruma kaupunki-ohjelmassa Eppujen Aku kertoi tehtaastaan.
Hän ymmärsi hyvin että tehdas on tehtävä kauaksi kaupungista.
Raha-miehet ajavat omilla autoillaan ja tarvitsevat vapaita parkki-paikkoja.
Ns. Oman paikkansa.
H.- bessie-
Ai, pitääkö siinä elämässä olla kiinni koko ajan niin keskittyneesti ja kynsin hampain, ettei se onnistu virikkeellisessä ihmisvilinässä?
Menen julkisilla vaikka kyllä siellä parkkipaikkoja olisi riittävästi. Kaikin puolin vaivattomampaa kuitenkin julkisilla, lähijunalla tarkemmin sanottuna. Kävelyä yhteensä 300 metriä sivu muistelen joskus katsoneeni, en sitten tiedä onko siinä laituriosuus mukana, epäilen että ei.
Pukeudun päästä jalkoihin pirtsakkaan mustaan, tämä tuntomerkiksi jos kuitenkin päätät tulla.
Noista kahdesta valitsisin joulun, siinä vain pari pakollista ja sitten pääsee omaan rauhaan. Olen jouluihminen mutta en nauti en edes tykkää aaton ja pyhien ruoka hössäämisestä. Tunnelma ja pienet kuviot sen ympärillä viehättää.
Valitsisin kirjamessut, jos ne ei olisi niin valtavat miksi pitää olla tuhat esiintyjää ja neljä päivää. liian paljon ihmisiä. Eikös ne ole pursuneet jo yli äyräidensä. Kuitenkaan aikataulullisesti ei pysty osallistumaan kuin vain niinhin mieleisimpiin ja kuitenkin niissä on yleensä hyvä ohjelma ja edessä valinnan vaikeus ja kenkutus kun ei voi osallistua kaikkiin mieleisiin.
Olen käynyt vain kotikaupunkini kirjamessuilla, ja ne ovat paljon pienemmät kuin helsinki ja sittenkin liian isot.
Kirjailijoiden kertomia juttuja ja kirjojen taustoja on mukava kuunnella.
Ohjelmaa kun katselin, niin olisin ehkä valinnut ainakin Akvarelleja Engelin tapaan -jutun Lukupiireihin ja Kirjarakkausiltamat vai bileetkö ne nyt ovat. Mahdoitko osallistua mihnkään noista.- 1eero
Kirjamessuun liittyen teemalla tuli hyvä mielenkiintoinen pitkä keskusteluohjelma, saattaapi tulla uusintana, olisin menny messuille jos ei niin kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735012Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33328Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1243137- 352848
- 282787
- 402773
- 372762