Poikani fetissi.

231

Pojallani on fetissi kiiltäviin untuvatakkeihin ja painimatsi häviö selätyksellä. Kysyi minulta voidaanko ostaa untuvatakki? Halusi sellaisen kiiltävän muhkeen pehmeän untuvatakin. Ja myöhemmin hän kertoi että tykkää painia se untuvatakki päällä ja hävitä selätyksellä kun muut kannustaa ringissä. Onko ihan normaalia?

16

1490

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uuuhhhjkj

Työnnä urpo untuvatakki löylykauhan perässä perseeseen.

• vainoharhaiset

Älkää pöljät nähkö seksuaalisuutta kaikkialla

• Olet-vain-häirikkö

On sulla fantasiat.

• Kalu46

Osta sille Monclerin untsikka. Siitä riittää iloa pitkäksi aikaa.
      Kestää kovaakin painimista ainakin tyttöjen kanssa.

• moncler

Anna mennä vaan. Poikia kiihottaa toistensa kiiltävät takit ja haluavat niitä kopelida ja nuoleskella salaa. Kyllä pojilla mällit lentää niihin takkeihin! Tyttöjen rääsyt poikia ei kiinnosta!

• jormaaaaaatakille

Sun pojalla on ihan samalainen "kiiltävän" fetissi mitä kaikilla muillakin on. Kaikilla on vittu joku runkkufetissi. Anna pojan nautiskella kiiltäviin untuvatakkeihin!

• takkiintuli

Tosi on. Kaikilla on joku fetissi. Anna pojan runkata vaan takkeja.

• kiiltävät.toppatakit

Kyllä nolottaisi jos vanhemmat tietäisi...
      Naisten kiiltävät toppatakit on parhaita, sellainen missä on napeilla kiinnitettävä tuulilista vetoketjun päällä. Siitä napin välistä on ihanaa liukua sisään ja rueta yhdyntään takin kanssa, aah :)
      Pitkä, kiiltävä, liukaspintainen vuori ja se tuulilista on ihana myös pukea päälle ja runkata kun muna on ulkona siitä nappien välistä ja myös takin läpi on ihanaa runkata liukasta vuorta vasten :D Sileä vuori hivelee koko kroppaa, kuuluu suhina ja kahina siitä takista samalla kun ajattelee että takki on ollut ennen jollain kauniilla ihanalla naisella, ehkä jopa naisellista parfyymia on takissa vielä jäljellä tehden kokemuksesta vieläkin mahtavamman ;)

• aaaahhhhh

Mulla ei kiinnosta mitkään naisten rytkyt. Mutta mulla heti seisoo kun näkee pojan tai miehen kiihoittava nailon takki päällä tai komean miehen jolla on vaikka Dimex työvaatteet.

aaaaaaaaahhhhh......

• De-va-kukku-de

Ja jos tuo "poikasi" on joku muu kuin sinä itse, voisin syödä vaikkapa kapallisen pashaa.

• eqweewqeqw

Ei ole mitään mikä on normaalia tai ei normaalia. Ihmisen tarkoitus on tutustua itseensä ja luoda itsestänsä sellainen kun tuntee olevansa oma itsensä. Elämme yhteiskunnassa jossa täytyy olla jotain. Tämän pohjalta luokitellaan epänormaaliksi jokin mikä poikkeaa muista tai tuntuu oudolta. Kukaan ei uskalla olla täysin oma itsensä.

Ei kannata tuomita poikaasi vaan ymmärtää se niin että hän tutustuu omaan seksuaalisuuteen ja tunnemaailman kiemuroihin. Elämähän on tunteiden elämistä ja kokemista ja seksi (ja kaikki tällaiset siihen liittyvät fetissit ja leikit) on tapa päästä kokemaan näitä.

• Anonyymi

Missä voinen tavata poikaasi - hänellä on lienee neitsytpeppu?
      .
      .
      T: IRSTAS POSTIMIES HEINOLASTA

• Anonyymi

Itselläni sama untsikka fetissi ja voin vuosien muhkeiden takkien rakastelujen jälkeen sanoa että tämä on lahja eikä kirous

• Anonyymi

Minähän painin uima-altaallisen untsikoita kanssa ja muuten ihan vitun kovana ja kiimaisena

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22