Onpas varsinainen keskustan keskustelupalsta !

Selvästikin ja totaalisesti tuntuu olevan jollain hakusessa, mikä on keskustapuolue, ja mitä tarkoittaa keskustelu.
Pelkkää häiriköintiä, ja sitten rutistaan kun joku on näköjään hiukan suorittanut vastaavaa toimintaa, vaikkakin kyllä pysynyt periaatteessa palstan aihepiirissä.

19

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saarna.sullekkin
    • Antti-Eero-Antti

      SAK me määräämme ketkä ja missää saavat puhua olipa kyseessä eduskunta tai keskustelupalsta.

    • Hups! Tuli näköjään jotain persuja tai muita demareita vihaavia kommentoimaan, ja ohjeita heille näköjään tarjotaan.

      • kepuliitoneerilaisia

        Ei ne silti tajua, tai eihän noita ole kuin toi yksi kajahtanut häirikkö joka kirjoittaa kaikesta muusta kepun palstalla paitsi kepusta, se on sillai outo ja jotenkin jälkeenjäänyt, että se ei tajua palstan aihetta eikä ymmärrä palstakuvausta, tuskin on tajunnut edes lukea sitä.


      • MunaKarvaAu-JompenJOHTOA
        kepuliitoneerilaisia kirjoitti:

        Ei ne silti tajua, tai eihän noita ole kuin toi yksi kajahtanut häirikkö joka kirjoittaa kaikesta muusta kepun palstalla paitsi kepusta, se on sillai outo ja jotenkin jälkeenjäänyt, että se ei tajua palstan aihetta eikä ymmärrä palstakuvausta, tuskin on tajunnut edes lukea sitä.

        Täällähän tuo mainittu yksilö on kirjoitellut yli kymmenen vuotta sadoilla nikeillä.
        Harhauttaa reppana yrittää sitten kuvallisella nikillään.


      • MeinaakkoNotta
        MunaKarvaAu-JompenJOHTOA kirjoitti:

        Täällähän tuo mainittu yksilö on kirjoitellut yli kymmenen vuotta sadoilla nikeillä.
        Harhauttaa reppana yrittää sitten kuvallisella nikillään.

        Paloheinän paksu poika olis niin ovela ??

        Kato kelettä, kukapa olis uskonu.


      • MunaKarvaAu-JompenJOHTOA kirjoitti:

        Täällähän tuo mainittu yksilö on kirjoitellut yli kymmenen vuotta sadoilla nikeillä.
        Harhauttaa reppana yrittää sitten kuvallisella nikillään.

        Ei voi kyllä olla aikuisten meininkiä, edes häiriintyneen.
        Eihän sitä nyt vuositolkulla demaritarinoita keskustan palstalle.
        Luulisi siis yksinkertaisemmankin ymmärtäneen, että sillä sotkee vaan koko palstan, tai voi olla se on koko tarkoituskin. Omituista touhua joka tapauksessa.


      • Arvailuja.osuneitako

        Ei persu ole noin onnenton.
        Kyllä se teikäläisiä demareita on, tai on olevinaan.
        Tässä kyllä oletus, että olisit itse Tommi tuo monistaja ?
        Toinen lenkki teistä demareista on sitten tämä vieläkin uunompi.

        Sikäli uunotan, kun näkyy taso olevan heikkoa demareilla, edes eivät vastuuseen ja nuhteeseen omia kyykyttänyttä Lindtmania.

        Teitä kaksi tähän pankkolävitsiä selittäjään, majuria tulee solkenaan, joko sinä Tommi, tai uunompi SDP seuralaisesi ? Tämä kolamslenkki teistä erottuu täysin torvelona, etten häntä edes epäile näihin.

        Hän on sairas, kuten itse itsestään sanonutkin.

        Kyllä näitä voi lukea.
        Jos nyt sinä tai seuralaisesi sanoo minua majuriksi, otan sen kohteliaisuutena, ja jopa ylpeänä katsonnastanne. Olen muutaman kerran saanut sen, ja ylpeä tottakai kun noin arvostetaan Mutten nyt sentään ihan majuri ole.
        Saatte sitä jatkaen sanoa, sehän vain nostaa rintaa "rinta rottingilla".


      • Arvailuja.osuneitako kirjoitti:

        Ei persu ole noin onnenton.
        Kyllä se teikäläisiä demareita on, tai on olevinaan.
        Tässä kyllä oletus, että olisit itse Tommi tuo monistaja ?
        Toinen lenkki teistä demareista on sitten tämä vieläkin uunompi.

        Sikäli uunotan, kun näkyy taso olevan heikkoa demareilla, edes eivät vastuuseen ja nuhteeseen omia kyykyttänyttä Lindtmania.

        Teitä kaksi tähän pankkolävitsiä selittäjään, majuria tulee solkenaan, joko sinä Tommi, tai uunompi SDP seuralaisesi ? Tämä kolamslenkki teistä erottuu täysin torvelona, etten häntä edes epäile näihin.

        Hän on sairas, kuten itse itsestään sanonutkin.

        Kyllä näitä voi lukea.
        Jos nyt sinä tai seuralaisesi sanoo minua majuriksi, otan sen kohteliaisuutena, ja jopa ylpeänä katsonnastanne. Olen muutaman kerran saanut sen, ja ylpeä tottakai kun noin arvostetaan Mutten nyt sentään ihan majuri ole.
        Saatte sitä jatkaen sanoa, sehän vain nostaa rintaa "rinta rottingilla".

        Yksi on Kommunistipoika joka syytää Venäjän propagandaa.


      • Arvailuja.osuneitako kirjoitti:

        Ei persu ole noin onnenton.
        Kyllä se teikäläisiä demareita on, tai on olevinaan.
        Tässä kyllä oletus, että olisit itse Tommi tuo monistaja ?
        Toinen lenkki teistä demareista on sitten tämä vieläkin uunompi.

        Sikäli uunotan, kun näkyy taso olevan heikkoa demareilla, edes eivät vastuuseen ja nuhteeseen omia kyykyttänyttä Lindtmania.

        Teitä kaksi tähän pankkolävitsiä selittäjään, majuria tulee solkenaan, joko sinä Tommi, tai uunompi SDP seuralaisesi ? Tämä kolamslenkki teistä erottuu täysin torvelona, etten häntä edes epäile näihin.

        Hän on sairas, kuten itse itsestään sanonutkin.

        Kyllä näitä voi lukea.
        Jos nyt sinä tai seuralaisesi sanoo minua majuriksi, otan sen kohteliaisuutena, ja jopa ylpeänä katsonnastanne. Olen muutaman kerran saanut sen, ja ylpeä tottakai kun noin arvostetaan Mutten nyt sentään ihan majuri ole.
        Saatte sitä jatkaen sanoa, sehän vain nostaa rintaa "rinta rottingilla".

        Taas näitä sotkuja avautumisia ja höpötyksiä, joista ei sitten ota pirukaan selvää.


      • kutgi
        Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Ei voi kyllä olla aikuisten meininkiä, edes häiriintyneen.
        Eihän sitä nyt vuositolkulla demaritarinoita keskustan palstalle.
        Luulisi siis yksinkertaisemmankin ymmärtäneen, että sillä sotkee vaan koko palstan, tai voi olla se on koko tarkoituskin. Omituista touhua joka tapauksessa.

        Kyä se vaan on niin hullu, aikoinaan spämmi niitä samoja juttuja presasapalstallekin ja Iltalehden keskusteluihin, enään sillä ei ole kuin tämä anonyymi paikka sotkea palstoja ja selvästikään ei ole elämässäm muuta siltöä kuin tyhmäillä tällä kepupalstalla päiväsytä toiseen hulluja aivopieruja väärälle palstalle kirjoittaen. On selkee kepulainen.


    • Sinäkö tuota spämmiä levität?

      • En edelleenkään.
        Mutta sinä sitä sotket edelleenkin kepupalstaa jutuillasi.


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        En edelleenkään.
        Mutta sinä sitä sotket edelleenkin kepupalstaa jutuillasi.

        Tommi "opettaa". Oot oikeastaan aika huvittava ykstotisuudessasi.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tommi "opettaa". Oot oikeastaan aika huvittava ykstotisuudessasi.

        Sitäpaitsi oot lähtenyt liian raskailla saappailla heikoille jäille.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Sitäpaitsi oot lähtenyt liian raskailla saappailla heikoille jäille.

        Jaaha ?


    • Tommi.kunhan.kasvat

      Tommi ei ole vielä hoksannut jään ohuutta.
      Ilmeisen nuori vasta täällä. Ei ole nimimerkkiään aiemmin ollut.
      Korvantaustat vielä märkinä, silti on jotain sanovinaan.

      Teetkö Tommi tosiaan noita hirveitä toistoja ?

      • Kai.jo.hymyilee

        Sekopäiseksi mennyt palsta on.


    • Tosiaan onpas heikoksi mennyt tämäkin sekojen kotipalsta. Järkijuttuja näkyy harvakseltaan liikkuvan. Ihme touhua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe