Jeesuksen haudasta löydettiin ateisti!!!

härregyyd.sentäs

22

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ateismionnollaja

      Eipä haudasta ole löytynyt mitään, Hän on ylösnoussut!

      • veilinkööss

        ateistit ei ylösnouse: / ateistit tehdään elottomiksi lopunaikoina:( Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus. Jeesushan ei ollut Raamatun mukaan enää ihmisen muotoinen. Päässä saattoi olla reikä, aivot näkyivät, silmä ehkä puhki? Sokeus? Korvasta tärykalvo puhki? jäseniä murtunut? sukupuolielimet murskattu? Jeesuksen koirakaan ei olisi Jeesusta tunnistanut isännäkseen vaan olisi jäänyt lopuksi-iäkseen ihmettelemään että miksi isäntä ei tullut kotiin? Koirat eivät ymmärrä miksi ihminen ei enää tule takaisin.


      • agumenyafkt

        Faktaa on ,että Jeesus on muinoin kuollut juutalaismies,ylösnousu ei ole faktaa, vai?


      • ateismionnollaja
        veilinkööss kirjoitti:

        ateistit ei ylösnouse: / ateistit tehdään elottomiksi lopunaikoina:( Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus. Jeesushan ei ollut Raamatun mukaan enää ihmisen muotoinen. Päässä saattoi olla reikä, aivot näkyivät, silmä ehkä puhki? Sokeus? Korvasta tärykalvo puhki? jäseniä murtunut? sukupuolielimet murskattu? Jeesuksen koirakaan ei olisi Jeesusta tunnistanut isännäkseen vaan olisi jäänyt lopuksi-iäkseen ihmettelemään että miksi isäntä ei tullut kotiin? Koirat eivät ymmärrä miksi ihminen ei enää tule takaisin.

        Tarkoitin Jeesusta: kun sanoin senkin ääliö.


      • ateismionnollaja
        veilinkööss kirjoitti:

        ateistit ei ylösnouse: / ateistit tehdään elottomiksi lopunaikoina:( Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus. Jeesushan ei ollut Raamatun mukaan enää ihmisen muotoinen. Päässä saattoi olla reikä, aivot näkyivät, silmä ehkä puhki? Sokeus? Korvasta tärykalvo puhki? jäseniä murtunut? sukupuolielimet murskattu? Jeesuksen koirakaan ei olisi Jeesusta tunnistanut isännäkseen vaan olisi jäänyt lopuksi-iäkseen ihmettelemään että miksi isäntä ei tullut kotiin? Koirat eivät ymmärrä miksi ihminen ei enää tule takaisin.

        Sinun 4cm pallihikitappi kiihottuu vain homoista, typerä mukauskovainen doddio


      • sinä.kuolet
        veilinkööss kirjoitti:

        ateistit ei ylösnouse: / ateistit tehdään elottomiksi lopunaikoina:( Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus. Jeesushan ei ollut Raamatun mukaan enää ihmisen muotoinen. Päässä saattoi olla reikä, aivot näkyivät, silmä ehkä puhki? Sokeus? Korvasta tärykalvo puhki? jäseniä murtunut? sukupuolielimet murskattu? Jeesuksen koirakaan ei olisi Jeesusta tunnistanut isännäkseen vaan olisi jäänyt lopuksi-iäkseen ihmettelemään että miksi isäntä ei tullut kotiin? Koirat eivät ymmärrä miksi ihminen ei enää tule takaisin.

        Kyllä sinäkin vellihousu kuolet kuollessasi. Turha kuvitella muuta.


      • txt.file.error
        sinä.kuolet kirjoitti:

        Kyllä sinäkin vellihousu kuolet kuollessasi. Turha kuvitella muuta.

        Kyllä senkin ääliö....korjaan....kyllä jeesus...eiku mitenpäinsenytmenikään....


      • veilinkööss kirjoitti:

        ateistit ei ylösnouse: / ateistit tehdään elottomiksi lopunaikoina:( Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus. Jeesushan ei ollut Raamatun mukaan enää ihmisen muotoinen. Päässä saattoi olla reikä, aivot näkyivät, silmä ehkä puhki? Sokeus? Korvasta tärykalvo puhki? jäseniä murtunut? sukupuolielimet murskattu? Jeesuksen koirakaan ei olisi Jeesusta tunnistanut isännäkseen vaan olisi jäänyt lopuksi-iäkseen ihmettelemään että miksi isäntä ei tullut kotiin? Koirat eivät ymmärrä miksi ihminen ei enää tule takaisin.

        "Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus."

        Jokainen kristitty joutuu muslimien helvettiin ja sekin on tietysti täysin varma asia! Ei Jeesusta ole ollut olemassakaan. Tuo hautakammio on vaan muinaisten uskovien illuusio jymäyttää heidän jälkeensä olleita uskovia.


      • Lentokoneellako? Eihän muulla tavoin voi nousta, eikä ainakaan mikään mielikuvitusolento nimeltä Jeesus!


      • veilinkööss
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus."

        Jokainen kristitty joutuu muslimien helvettiin ja sekin on tietysti täysin varma asia! Ei Jeesusta ole ollut olemassakaan. Tuo hautakammio on vaan muinaisten uskovien illuusio jymäyttää heidän jälkeensä olleita uskovia.

        set ei ymmärrä mutta pian se näkee selvemmin! halleluja!


      • veilinkööss kirjoitti:

        set ei ymmärrä mutta pian se näkee selvemmin! halleluja!

        Sulla ei taida olla se psykoosilääkitys kunnossa!?


    • Mistähän syystä Raamatun Jeesuksen olemassaolosta ei löydy minkäänlaista näyttöä? Ei ainuttakaan aikalaiskirjoitusta. Vaikuttaisi olevan samanlainen mielikuvitusolento kuin jumalat ja riihitontut.

    • Jeesusnousiylös

      Jos haudasta löytyy luita, niin silloin se ei ole Jeesuksen hauta.

      • fda

        Tarina tietysti haki alussa vielä muotoaan, mutta hauta on Rooman keisarin Konstantinoksen päättämä että tämä Afroditeen temppeli on nyt Jeesuksen hauta.


      • SelkärangatontaMenoa

        Miksei se olisi Jeesuksen hauta? Ei Jeesus henkiolentona enää tarvitse luitaan.


    • OuMy

      Ajatelkaas, jos sieltä löytyisikin muumioitunut mies, jolla olisikin naisen rinnat ja orjantappurakruunu päässä. Meillä riittäisi hupia loppuelämämme kun uskovaiset yrittäisivät selittää sitä itselleen....

    • ofojo

      hautapaaden alta löytyi teksti "juudas was here" ja käytetty lampaansuoli kondomi.

      • härregyyd.sentäs

        Kaikkee ne saksalaiset keksii. Että jo silloin kondomeja :O Ohhoh!


    • Herran.tertut
    • Herran.tertut

      myytävänäkin.ollut kirjoitti: "Kyllä Jeesuksesta on olemassa konkreettiset todisteet!!! Tässä dokumenttia:https://media.riemurasia.net/albumit/m29073/jeesuksen_luut.jpg

      Ja käärinliinoja esitellään vähän siellä ja täällä. Nimetään vaan kaupungin mukaan; "Milanon käärinliinat", "Torinon käärinliinat" jne. Ja kaikki vannovat omiensa puolesta "Taatusti ovat aidot"! :D

      • OksasstettuOksa

        Vielä ei ole löydetty ikuisen neitsyen terveyssiteitä vitriiniin pantavaksi. Ehkä vielä jonain päivänä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe