Otsikko: Jeesuksen hauta avattiin ensimmäistä kertaa sitten 1500-luvun – hautapaaden alta löytyi ”jotain aivan uskomatonta”
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001941302.html?utm_campaign=tf-IS&utm_term=1&utm_source=tf-other&utm_medium=a
jotain aivan uskomatonta!!! Sellaista löydettiin. Haudassa siis lymyili ateisti!!!
Jeesuksen haudasta löydettiin ateisti!!!
22
142
Vastaukset
- ateismionnollaja
Eipä haudasta ole löytynyt mitään, Hän on ylösnoussut!
- veilinkööss
ateistit ei ylösnouse: / ateistit tehdään elottomiksi lopunaikoina:( Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus. Jeesushan ei ollut Raamatun mukaan enää ihmisen muotoinen. Päässä saattoi olla reikä, aivot näkyivät, silmä ehkä puhki? Sokeus? Korvasta tärykalvo puhki? jäseniä murtunut? sukupuolielimet murskattu? Jeesuksen koirakaan ei olisi Jeesusta tunnistanut isännäkseen vaan olisi jäänyt lopuksi-iäkseen ihmettelemään että miksi isäntä ei tullut kotiin? Koirat eivät ymmärrä miksi ihminen ei enää tule takaisin.
- agumenyafkt
Faktaa on ,että Jeesus on muinoin kuollut juutalaismies,ylösnousu ei ole faktaa, vai?
- ateismionnollaja
veilinkööss kirjoitti:
ateistit ei ylösnouse: / ateistit tehdään elottomiksi lopunaikoina:( Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus. Jeesushan ei ollut Raamatun mukaan enää ihmisen muotoinen. Päässä saattoi olla reikä, aivot näkyivät, silmä ehkä puhki? Sokeus? Korvasta tärykalvo puhki? jäseniä murtunut? sukupuolielimet murskattu? Jeesuksen koirakaan ei olisi Jeesusta tunnistanut isännäkseen vaan olisi jäänyt lopuksi-iäkseen ihmettelemään että miksi isäntä ei tullut kotiin? Koirat eivät ymmärrä miksi ihminen ei enää tule takaisin.
Tarkoitin Jeesusta: kun sanoin senkin ääliö.
- ateismionnollaja
veilinkööss kirjoitti:
ateistit ei ylösnouse: / ateistit tehdään elottomiksi lopunaikoina:( Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus. Jeesushan ei ollut Raamatun mukaan enää ihmisen muotoinen. Päässä saattoi olla reikä, aivot näkyivät, silmä ehkä puhki? Sokeus? Korvasta tärykalvo puhki? jäseniä murtunut? sukupuolielimet murskattu? Jeesuksen koirakaan ei olisi Jeesusta tunnistanut isännäkseen vaan olisi jäänyt lopuksi-iäkseen ihmettelemään että miksi isäntä ei tullut kotiin? Koirat eivät ymmärrä miksi ihminen ei enää tule takaisin.
Sinun 4cm pallihikitappi kiihottuu vain homoista, typerä mukauskovainen doddio
- sinä.kuolet
veilinkööss kirjoitti:
ateistit ei ylösnouse: / ateistit tehdään elottomiksi lopunaikoina:( Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus. Jeesushan ei ollut Raamatun mukaan enää ihmisen muotoinen. Päässä saattoi olla reikä, aivot näkyivät, silmä ehkä puhki? Sokeus? Korvasta tärykalvo puhki? jäseniä murtunut? sukupuolielimet murskattu? Jeesuksen koirakaan ei olisi Jeesusta tunnistanut isännäkseen vaan olisi jäänyt lopuksi-iäkseen ihmettelemään että miksi isäntä ei tullut kotiin? Koirat eivät ymmärrä miksi ihminen ei enää tule takaisin.
Kyllä sinäkin vellihousu kuolet kuollessasi. Turha kuvitella muuta.
- txt.file.error
sinä.kuolet kirjoitti:
Kyllä sinäkin vellihousu kuolet kuollessasi. Turha kuvitella muuta.
Kyllä senkin ääliö....korjaan....kyllä jeesus...eiku mitenpäinsenytmenikään....
veilinkööss kirjoitti:
ateistit ei ylösnouse: / ateistit tehdään elottomiksi lopunaikoina:( Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus. Jeesushan ei ollut Raamatun mukaan enää ihmisen muotoinen. Päässä saattoi olla reikä, aivot näkyivät, silmä ehkä puhki? Sokeus? Korvasta tärykalvo puhki? jäseniä murtunut? sukupuolielimet murskattu? Jeesuksen koirakaan ei olisi Jeesusta tunnistanut isännäkseen vaan olisi jäänyt lopuksi-iäkseen ihmettelemään että miksi isäntä ei tullut kotiin? Koirat eivät ymmärrä miksi ihminen ei enää tule takaisin.
"Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus."
Jokainen kristitty joutuu muslimien helvettiin ja sekin on tietysti täysin varma asia! Ei Jeesusta ole ollut olemassakaan. Tuo hautakammio on vaan muinaisten uskovien illuusio jymäyttää heidän jälkeensä olleita uskovia.Lentokoneellako? Eihän muulla tavoin voi nousta, eikä ainakaan mikään mielikuvitusolento nimeltä Jeesus!
- veilinkööss
ateisti1982 kirjoitti:
"Jokanen ateisti mahdollisesti tulee kärsimään lähes yhtä paljon ku Jeesus."
Jokainen kristitty joutuu muslimien helvettiin ja sekin on tietysti täysin varma asia! Ei Jeesusta ole ollut olemassakaan. Tuo hautakammio on vaan muinaisten uskovien illuusio jymäyttää heidän jälkeensä olleita uskovia.set ei ymmärrä mutta pian se näkee selvemmin! halleluja!
veilinkööss kirjoitti:
set ei ymmärrä mutta pian se näkee selvemmin! halleluja!
Sulla ei taida olla se psykoosilääkitys kunnossa!?
Mistähän syystä Raamatun Jeesuksen olemassaolosta ei löydy minkäänlaista näyttöä? Ei ainuttakaan aikalaiskirjoitusta. Vaikuttaisi olevan samanlainen mielikuvitusolento kuin jumalat ja riihitontut.
- myytävänäkin.ollut
Kyllä Jeesuksesta on olemassa konkreettiset todisteet!!! Tässä dokumenttia:
https://media.riemurasia.net/albumit/m29073/jeesuksen_luut.jpg
- Jeesusnousiylös
Jos haudasta löytyy luita, niin silloin se ei ole Jeesuksen hauta.
- fda
Tarina tietysti haki alussa vielä muotoaan, mutta hauta on Rooman keisarin Konstantinoksen päättämä että tämä Afroditeen temppeli on nyt Jeesuksen hauta.
- SelkärangatontaMenoa
Miksei se olisi Jeesuksen hauta? Ei Jeesus henkiolentona enää tarvitse luitaan.
- OuMy
Ajatelkaas, jos sieltä löytyisikin muumioitunut mies, jolla olisikin naisen rinnat ja orjantappurakruunu päässä. Meillä riittäisi hupia loppuelämämme kun uskovaiset yrittäisivät selittää sitä itselleen....
- ofojo
hautapaaden alta löytyi teksti "juudas was here" ja käytetty lampaansuoli kondomi.
- härregyyd.sentäs
Kaikkee ne saksalaiset keksii. Että jo silloin kondomeja :O Ohhoh!
- Herran.tertut
Mutta nyt olisi Jeesukselle tehty kämppä myynnissä, eikä maksa kuin 9,2 miljoonaa €!
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-2000001060530.html - Herran.tertut
myytävänäkin.ollut kirjoitti: "Kyllä Jeesuksesta on olemassa konkreettiset todisteet!!! Tässä dokumenttia:https://media.riemurasia.net/albumit/m29073/jeesuksen_luut.jpg
Ja käärinliinoja esitellään vähän siellä ja täällä. Nimetään vaan kaupungin mukaan; "Milanon käärinliinat", "Torinon käärinliinat" jne. Ja kaikki vannovat omiensa puolesta "Taatusti ovat aidot"! :D- OksasstettuOksa
Vielä ei ole löydetty ikuisen neitsyen terveyssiteitä vitriiniin pantavaksi. Ehkä vielä jonain päivänä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602