Pyytää vahvistamaan tilauksen, ei kuitenkaan päästä sille sivulle missä vahvistuksen voisi tehdä, onko kenelläkkään sattunut vastaavaa ?
The Purchase Protection of order .1234567890 will end on 2016.12.04 21:09.
1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click 'Confirm Order Received'.
2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute.’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.
3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click 'Request to extend Purchase Protection' to ask for the seller's approval.
Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.
Tilaus Aliexpressistä, sormi suussa..
2
171
Vastaukset
- jotainvikaaa
Omalla kohdallani olen päässyt vahvistamaan tilauksen, mutta silti tulee muutaman tunnin välein pyyntöjä vahvistaa tilaus..
- Työtön60v
Oletko odottanut että tavarat ovat saapuneet sinulle? Tuohan vaikuttaa siltä, että kyseessä on valituksen/hyväksynnän teko tilaamistasi tavaroista. Jos et tee mitään, niin hyväksyt tavaroiden olevan OK.
Jostain Kaukoidästä voi kestää tosi kauan tavaroiden tulla Suomeen.
Sopiikohan ko. firman hyväksymismenettely ollenkaan kauppoihin, joissa rahdinkuljetus voi kestää viikkoja. Tuosta näkyy, että voit ottaa kantaa 4.12.2016 asti oliko tavara kunnollinen vai valitatko, jolloin alkaa palautukseen (rahat ja tavara mahdollisesti) liittyvä prosessi verkkokaupassa.
Itse en ole tilannut muualta kuin dx.com:sta, ja sieltäkin on aikaa kulunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876