jo enemmänkin huvittuneena tämän palstan touhuja.
Näkisittepä itsenne....kiäh..kiäh!!
ps.kohta 7 viikkoo ilman tupakkia...
On se mukava lueskella...
17
393
Vastaukset
- Trubaduuri
Sanos muuta ja siksi luenkin. ;) En polta, kiäh!
- Niekirge
kaikkea hyväää sinulle, ei olla saatu kunnon hiitokelejä, eiköhän luoja järjestä onhan tässä aikaa.
- Farfar
Kun sinun avauksesi ei mitään korvaamattoman arvokasta keskustelun aihetta taida sisältää, niin esitän tässä pienen henkilökohtaisen kysymyksen:
Täällä on porukat kovin joko/tai, uskoo tai ei.
Onkohan mahdollista että toiset uskovat enemmän kuin toiset (ei siis eritavalla vaan ENEMMÄN) ?
Jos tuo on mahdollista, kenen luulet uskovan eniten ja kenen vähiten:
A - Paavi, B - Dalai Lama, C - Niekirge ?- Niekirge
jos olis ,siitä tulis uskonto samalla hetkellä.
jostain syystä nää asiat ei vaivaa kovinkaan paljoa. - Farfar
Niekirge kirjoitti:
jos olis ,siitä tulis uskonto samalla hetkellä.
jostain syystä nää asiat ei vaivaa kovinkaan paljoa.>> Mun uskollani ei ole nimee...>>
Enpähän minä teidän uskontojenne nimiä kysellytkää, tai edes sitä onko ne uskontoja ollenkaan.
Kysäisin aikani kuluksi, kenen teistä luulisit uskovan ENITEN, en näet muutakaan sanomista keksinyt alustuksesi pohjalta. - Niekirge
alustus häävi,sun kysymykses on vielä hölmönpi.
- Farfar
Niekirge kirjoitti:
alustus häävi,sun kysymykses on vielä hölmönpi.
>>....sun kysymykses on vielä hölmönpi. >>
... joka halusi riidellä, ei keskustella. - Niekirge
Farfar kirjoitti:
>>....sun kysymykses on vielä hölmönpi. >>
... joka halusi riidellä, ei keskustella.on tällä kanavalla riidelty. Ei kiinosta enään kinata...aikansa kutakin.
jo huvittaa! hih :)
Onkos vielä pahoja vieroitusoireita?- Niekirge
sinusta, mulla taitaa olla se villitys, se viidenkym...
Niekirge kirjoitti:
sinusta, mulla taitaa olla se villitys, se viidenkym...
Tsihih! :) *punastuu*
Kröhöm..mikähän mulla mahtaa sit olla. Mikäs se olikaan ku kolmekymppisenä tulee..? Tai no, täytän kyllä helmikussa 31 jo!- Niekirge
amiga kirjoitti:
Tsihih! :) *punastuu*
Kröhöm..mikähän mulla mahtaa sit olla. Mikäs se olikaan ku kolmekymppisenä tulee..? Tai no, täytän kyllä helmikussa 31 jo!51 helmikuussa...
huomen illalla vois poiketa vaikka kirkko cafeessa... Niekirge kirjoitti:
51 helmikuussa...
huomen illalla vois poiketa vaikka kirkko cafeessa...juu. Juomassa kaffeekupposet. Virtuaalisesti terveellistä. :)
- Niekirge
amiga kirjoitti:
juu. Juomassa kaffeekupposet. Virtuaalisesti terveellistä. :)
Tarjoon kyllä oikeetkin, nyt olis maitookin..ja hymyä huuleen.
Niekirge kirjoitti:
Tarjoon kyllä oikeetkin, nyt olis maitookin..ja hymyä huuleen.
kun en oikein taida ehtiä "sinne" kahveelle..Ja jos ehtisinkin, niin vain hetkeksi pieneksi. Töitä vaan täytyy paiskia hiki hatussa! Mutta onhan se toisaalta hyväkin
- Niekirge
amiga kirjoitti:
kun en oikein taida ehtiä "sinne" kahveelle..Ja jos ehtisinkin, niin vain hetkeksi pieneksi. Töitä vaan täytyy paiskia hiki hatussa! Mutta onhan se toisaalta hyväkin
kun on aikaa...koita tulla ennen 3.9.2005, sillon viimestään laitetaan luukut kiinni, että ei mitään kiirettä...
Niekirge kirjoitti:
kun on aikaa...koita tulla ennen 3.9.2005, sillon viimestään laitetaan luukut kiinni, että ei mitään kiirettä...
kyllä mä sitä ennen pääsen varmasti! =)
Toukokuussa loppuu nämä hommat, että sitten viimeistään. Ja aiemminkin ehkä, jos joku yllättävä vapaapäivä sattuu tulemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761757
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html219980- 46920
- 58849
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660