On se mukava lueskella...

Niekirge....

jo enemmänkin huvittuneena tämän palstan touhuja.
Näkisittepä itsenne....kiäh..kiäh!!
ps.kohta 7 viikkoo ilman tupakkia...

17

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trubaduuri

      Sanos muuta ja siksi luenkin. ;) En polta, kiäh!

      • Niekirge

        kaikkea hyväää sinulle, ei olla saatu kunnon hiitokelejä, eiköhän luoja järjestä onhan tässä aikaa.


    • Farfar

      Kun sinun avauksesi ei mitään korvaamattoman arvokasta keskustelun aihetta taida sisältää, niin esitän tässä pienen henkilökohtaisen kysymyksen:

      Täällä on porukat kovin joko/tai, uskoo tai ei.
      Onkohan mahdollista että toiset uskovat enemmän kuin toiset (ei siis eritavalla vaan ENEMMÄN) ?

      Jos tuo on mahdollista, kenen luulet uskovan eniten ja kenen vähiten:
      A - Paavi, B - Dalai Lama, C - Niekirge ?

      • Niekirge

        jos olis ,siitä tulis uskonto samalla hetkellä.
        jostain syystä nää asiat ei vaivaa kovinkaan paljoa.


      • Farfar
        Niekirge kirjoitti:

        jos olis ,siitä tulis uskonto samalla hetkellä.
        jostain syystä nää asiat ei vaivaa kovinkaan paljoa.

        >> Mun uskollani ei ole nimee...>>

        Enpähän minä teidän uskontojenne nimiä kysellytkää, tai edes sitä onko ne uskontoja ollenkaan.

        Kysäisin aikani kuluksi, kenen teistä luulisit uskovan ENITEN, en näet muutakaan sanomista keksinyt alustuksesi pohjalta.


      • Niekirge

        alustus häävi,sun kysymykses on vielä hölmönpi.


      • Farfar
        Niekirge kirjoitti:

        alustus häävi,sun kysymykses on vielä hölmönpi.

        >>....sun kysymykses on vielä hölmönpi. >>

        ... joka halusi riidellä, ei keskustella.


      • Niekirge
        Farfar kirjoitti:

        >>....sun kysymykses on vielä hölmönpi. >>

        ... joka halusi riidellä, ei keskustella.

        on tällä kanavalla riidelty. Ei kiinosta enään kinata...aikansa kutakin.


    • amiga

      jo huvittaa! hih :)

      Onkos vielä pahoja vieroitusoireita?

      • Niekirge

        sinusta, mulla taitaa olla se villitys, se viidenkym...


      • Niekirge kirjoitti:

        sinusta, mulla taitaa olla se villitys, se viidenkym...

        Tsihih! :) *punastuu*
        Kröhöm..mikähän mulla mahtaa sit olla. Mikäs se olikaan ku kolmekymppisenä tulee..? Tai no, täytän kyllä helmikussa 31 jo!


      • Niekirge
        amiga kirjoitti:

        Tsihih! :) *punastuu*
        Kröhöm..mikähän mulla mahtaa sit olla. Mikäs se olikaan ku kolmekymppisenä tulee..? Tai no, täytän kyllä helmikussa 31 jo!

        51 helmikuussa...
        huomen illalla vois poiketa vaikka kirkko cafeessa...


      • Niekirge kirjoitti:

        51 helmikuussa...
        huomen illalla vois poiketa vaikka kirkko cafeessa...

        juu. Juomassa kaffeekupposet. Virtuaalisesti terveellistä. :)


      • Niekirge
        amiga kirjoitti:

        juu. Juomassa kaffeekupposet. Virtuaalisesti terveellistä. :)

        Tarjoon kyllä oikeetkin, nyt olis maitookin..ja hymyä huuleen.


      • Niekirge kirjoitti:

        Tarjoon kyllä oikeetkin, nyt olis maitookin..ja hymyä huuleen.

        kun en oikein taida ehtiä "sinne" kahveelle..Ja jos ehtisinkin, niin vain hetkeksi pieneksi. Töitä vaan täytyy paiskia hiki hatussa! Mutta onhan se toisaalta hyväkin


      • Niekirge
        amiga kirjoitti:

        kun en oikein taida ehtiä "sinne" kahveelle..Ja jos ehtisinkin, niin vain hetkeksi pieneksi. Töitä vaan täytyy paiskia hiki hatussa! Mutta onhan se toisaalta hyväkin

        kun on aikaa...koita tulla ennen 3.9.2005, sillon viimestään laitetaan luukut kiinni, että ei mitään kiirettä...


      • Niekirge kirjoitti:

        kun on aikaa...koita tulla ennen 3.9.2005, sillon viimestään laitetaan luukut kiinni, että ei mitään kiirettä...

        kyllä mä sitä ennen pääsen varmasti! =)
        Toukokuussa loppuu nämä hommat, että sitten viimeistään. Ja aiemminkin ehkä, jos joku yllättävä vapaapäivä sattuu tulemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      219
      980
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe