Seinäjoen toiminnassa olevat kirpputorit? Missä kannattaa käydä kiertelemässä, mistä itse olette tehneet löytöjä? Netistä kun ei meinaa löytää ajan tasalla olevaa tietoa..
- Vanhankylän Ullakko
- YkkösBasaari
- Lakeuden Shoppis
- SPR
Onko muita? Mitä paikkaa suosittelette, kun haussa on päasiassa edullisia ja hyväkuntoisia naisten&lasten vaatteita sekä käyttötavaraa? Kiitos jo etukäteen! :)
Seinäjoen kirppikset? +Kokemuksia
22
2262
Vastaukset
- Kirppistelijä
Noissa kolmessa ekassa yleensä itse käyn. Ullakko yleensä siisti, Ykkösbasaari uusi ja tilava. Shoppis vähän tukkoinen, mutta ok kuitenkin. Kaikista tekee hyviä löytöjä, lastenvaatteita pääasiassa itsekin ostan. SPR:n kirppis Seinäjoella kallis eikä juurikaan mitään ostettavaa. Toki en ole vähään aikaan käynyt...
- Qeefee
Ullakko siisti????
- Kirppujajatoreja
Pohjassa on ilmeisesti joku Humani -kirppari? Ja Fida lähetystori on jossain. En ole käynyt eli en tiedä sen tarkemmin... Googlesta löytyy varmasti osoitteet
- kirppareitakeskustaan
Keskustassa on mahdottoman huono kirpparitarjonta.. Asun keskustassa autottomana, joten se on aina oma hommansa lähteä etsimään kauempana olevia kirppiksiä.
Kirpparitarjonta on ehdottomasti asia mitä jäin kaipaamaan suuremmasta kaupungista Seinäjoelle muuttaessa. - Riittaliina
Ullakko siisti?? Siellä on kaamea ummehtunut, raskas ilma. Yläkerta sotkuinen. Löytöjä siellä voi tehdä.
Shoppis on tukkoinen kuten edellinenkin mainitsi. Löytöjä täälläkin voi tehdä.
Ykkösbasaari on liian suuri, en jaksa siellä kiertää.
SPR:n kirppistä kartan kuin ruttoa. Siellä on kallista, kalliimpaa kuin uudet tavarat kaupassa. Hinnoittelu on siellä aivan outoa. Saavat tavarat ilmaiseksi ja silti myyvät kalliimmalla kuin kaupat. - harmaatalous
Mikäs kirppis on siinä Cumuluksen vieressä vai onko siinä vielä kirppista?
Monesti kun siitä olen kävellyt ohi niin edustalla oli aina pakettiautoja joista usea tummapintainen äijä kantoi uutta tavaraa kuten työkaluja ja farkkuja selkä vääränä sinne kirppikselle En tosin ole hetkeen kävellyt niillä kulmilla.
http://www.mustatulevaisuus.fi/- Retiini
Siinähän oli joskus Omakirppis vai mikä sen nimi nyt oli. Lopettanut aikapäiviä sitten.
- 3456765678
eikö ne kuulemma joupin pellolle paa suurkirppiksen telttaan kun on huommattu ettei kauppakeskus kannata...ja anttilan tiloihin joulukirppis vanhaa atrian lihaa ja käytettyjä joulukoristeita
- Weeraliisa
Shoppiksella on sitten raskas ja tunkkainen ilma ja haju. Astmaatikolla ei ole sinne asiaa.
- pissattaa
SPR kallis.osa huonekaluista on kusessa ja homeessa.
- Iitatäti
Shoppiksessa on paljon näitä vanhojen ukkojen pöytiä jotka kierrän yleensä kaukaa. Ullakko on siisti ja sieltä löytää sopivanhintaisia tuotteita.
- mikäpäs
Mikäs se siellä teollisuusalueella oleva onkaan? Ja sitten pohjanalueella oleva kirppis???.
- humani
Seinäjoella Rengastie 10 Humani kirppis meillä on aika kova taso mun mielestä jos esim.patjoissa läikkiä hävitämme ne emme myy.
- SPterroR
Onnistutteko hävittämään loppuunkäytetyn matupatjan?
- jekku100
Humani kirppis Rengastie 10
- Miksettajua
Pitkästä aikaa tänään kiersin 4 kirpparia. Tavarat, varsinkin vaatteet todella huonokuntoisia mutta tosi kalliita. Alennusmyynneistä saa halvemmalla uutta tavaraa. Kirppiksille kirppishinnat!!!
Kierrätyskeskus Päivölänkadulla. 👍
- etsovialalle
ykkösbasaari on kiva. eräs laiha myyjä vaan on todella tympeä, olen useasti kuullut kun tiuskii asiakkaalle.
- koijaritmatkasa
Eikös tuo Humani ole joku veroparatiisihuijaus?
Esiintyy muka hyväntekeväisyytenä mutta myy vain lisenssejä yksityisille ja rahat menevät veroparatiisiin, Vielä kovempaa kusetusta kuin tanskalaisen miljardöörin omistama UFF "hyväntekeväisyys"- pakkane
Hei koijarimatkasa,voisitko perustella syytöksesi,oletko ajatellut kuinka pahaa jälkeä teet lyhyellä kommentillasi,kuinka moni jättää nenemättä kyseiselle kirppikselle,joka tekee pyytteetöntä hyväntekeväisyyttä ja nekin lantit on poissa todella tarvitsevilta esim.katulapsilta.toivottavasti sinulla on vielä lämmin koti.perehdy asiaan vähän syvemmältä,lähde vaikka avustajaksi rekan mukaan,olisi sitten sinullakin levittää oikeaa tietoa.
- 589752
Voi kun joku perustaas kovantavaran kirpputorin ns äijä kirpputorin nykyyset on kelttua ja lumppua täynnä ei niis jaksa enää kiärrellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481568Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88980
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188914Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789