Suosittelen kuuntelemaan tämän sanoman Jyrkin ja Mian yhdeltä rukousmatkalta Israelin vuorilla! Vapaaksi uskonnollisuudesta!
"Rukousmatkalla Beeteliin rukoilemme vapautumista uskonnollisuudesta, ihmistekoisesta jumalakuvasta ja omista yrityksistä miellyttää Jumalaa.
Ainoa, mikä Jumalaa ihmisessä täydellisesti miellyttää ja täyttää Hänen vanhurskautensa vaatimuksen, on ihmisen usko (luottamus) Hänen Poikaansa Jeesukseen. Messias Jeesuksessa lain vaatimukset ovat muuttuneet lupauksiksi."
https://www.youtube.com/watch?v=-YwQmdlKqXs
Vapaaksi USKONNOLLISUUDESTA
7
<50
Vastaukset
- 53543
Luotettava lähde asialle ainakin.
- c-c.c-c
Ei muuta kuin kuulemaan!
- vvccxx
Justinsa niin-kuulemaan.
Käytännössä ei ole olemassa kuin uskontoja, uskonnollisuutta ja uskonnon harjoittamista. Se mystinen "usko" on olemassa vain, koska on uskonto nimeltä kristinusko. Siihen kuuluvat oppirakennelmat, pyhät tekstit, rituaalit ym. Mikään ei erota sitä muista uskonnoista.
- hehehehheee
Uskonto, usko ja uskonnollisuus ovat sinulle tuntemattomia sisältöjä.
Aivan pakaa suollat- hehehehheee kirjoitti:
Uskonto, usko ja uskonnollisuus ovat sinulle tuntemattomia sisältöjä.
Aivan pakaa suollat-Jos suollan sitä "pakaa", kerro ihmeessä mitkä kohdat edellisestä tekstistäni eivät pidä paikkaansa?
- Setä.neuvoo
Pelastusta ei saada teoilla, Ef 2. Siinä yksi asia, joka erottaa kristinuskoa uskonnoista - tai muista uskonnoista, ihan miten vaan. Voihan uskontoa vääntää melkein mistä hyvänsä touhusta. Mutta pelastuksesta jos puhutaan, niin sitä ei saada teoilla, Ef 2.
Minä olen törmännyt tällaiseen ilmiöön, että ihmisillä on ollut suuri tarve esiintyä asiantuntevina kommentoijina. Esim. jesideistä on täysin päinvastaisia ristiriitaisia kertomuksia. Joidenkin mielestä eivät usko ollenkaan persoonalliseen pahaan. Joidenkin mielestä ovat saatanan palvojia.
Elikkä juoruihin ei aina voi uskoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205826Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223009Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1592681- 262479
- 821694
- 1461575
- 1341424
- 91063
- 1351038
- 901022