Olen melko varma että osa maajusseista on vielä neitsyeitä.
Poikuus tallella
15
596
Vastaukset
- niinjustseon
Niin pitää ollakkin jos kerran ei ole naimisissa.
- Kfkdkkd
No etkai sä autoakaan osta ilman koeajoa?
- Paavo-peräkammarinpoika
Paavo ainakin on. Rivien välistä sen itse kertoikin. Mutta osaahan sen tollokin päätellä: Äijä on 23v eikä koskaan seurustellut. Eikä halua/kykene edes pieneen, ihan normaaliin kanssakäymiseen kuuluvaan läheisyyteen morsianehdokkaittensa kanssa.
Kummallisen kiire hänellä on lasten hankintaan. Tai ainakin asia tuntuu tauotta pyörivän Paavon mielessä. Hän menee asioiden edelle. Ensin pitäisi harjoitella sitä lastentekoa (heh), seurustelua ja muuta yhdessäoloa ennen kuin mistään lapsista ja avioliitoista aletaan jauhamaan. - Nyhvelö.jätkä
Paavolla on elämän asiat ruutupaperilla ranskalaisin viivoin ja niin just edetään.
-punainen tupa
-rakkori
-volovo
-akka
-muksuja - MelaaMekkoon
Mä painaisin ainakin ihan raivolla jos ilmaseks saa jotain muijaa joka tulee tyrkylle!
- MahtiSonni123
mutkun peräkammarin poikaa ujostuttaa liikaa eikä kokemustakaan oikeen oo...
- Punaposket.loistaa
Paavo ei osaa edes runkata.
- siteienääpelvottaisi
Paavona maksaisin itselleni viikonlopuksi huoran tilalleni. Ja oppisin tuntemaan naisen läpikotaisin siinä!
- Sit.harjoittelee
Tero panee vasta avioliitossa, kun lasta yritetään.
- pillipiiparinpoika
Meinaatko, että on sen ällinen, ettei hyväksy edes ehkäisyä?
- exexex
Herttileeri. Jokaisesta on joskus sanottu että se on varmaan "neitsyt" tai"poitsut". Mitä ihmeellistä siinä on ?
- dementios
ekan kerran kyllä muistaa
- kkuuyhbg
Neitsyet ovat naisia. Paavo on mies, joten ei neitsyt. Poikuus kylläkin saattaa olla vielä tallella.
- 89976544
Mies? :D Keskenkasvuinen nyhverö se on.
- voikauhistus
"Olen melko varma että osa maajusseista on vielä neitsyeitä."
No mitä vaikka oiskin, haittaako se sua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768