Olen melko varma että osa maajusseista on vielä neitsyeitä.
Poikuus tallella
15
625
Vastaukset
- niinjustseon
Niin pitää ollakkin jos kerran ei ole naimisissa.
- Kfkdkkd
No etkai sä autoakaan osta ilman koeajoa?
- Paavo-peräkammarinpoika
Paavo ainakin on. Rivien välistä sen itse kertoikin. Mutta osaahan sen tollokin päätellä: Äijä on 23v eikä koskaan seurustellut. Eikä halua/kykene edes pieneen, ihan normaaliin kanssakäymiseen kuuluvaan läheisyyteen morsianehdokkaittensa kanssa.
Kummallisen kiire hänellä on lasten hankintaan. Tai ainakin asia tuntuu tauotta pyörivän Paavon mielessä. Hän menee asioiden edelle. Ensin pitäisi harjoitella sitä lastentekoa (heh), seurustelua ja muuta yhdessäoloa ennen kuin mistään lapsista ja avioliitoista aletaan jauhamaan. - Nyhvelö.jätkä
Paavolla on elämän asiat ruutupaperilla ranskalaisin viivoin ja niin just edetään.
-punainen tupa
-rakkori
-volovo
-akka
-muksuja - MelaaMekkoon
Mä painaisin ainakin ihan raivolla jos ilmaseks saa jotain muijaa joka tulee tyrkylle!
- MahtiSonni123
mutkun peräkammarin poikaa ujostuttaa liikaa eikä kokemustakaan oikeen oo...
- Punaposket.loistaa
Paavo ei osaa edes runkata.
- siteienääpelvottaisi
Paavona maksaisin itselleni viikonlopuksi huoran tilalleni. Ja oppisin tuntemaan naisen läpikotaisin siinä!
- Sit.harjoittelee
Tero panee vasta avioliitossa, kun lasta yritetään.
- pillipiiparinpoika
Meinaatko, että on sen ällinen, ettei hyväksy edes ehkäisyä?
- exexex
Herttileeri. Jokaisesta on joskus sanottu että se on varmaan "neitsyt" tai"poitsut". Mitä ihmeellistä siinä on ?
- dementios
ekan kerran kyllä muistaa
- kkuuyhbg
Neitsyet ovat naisia. Paavo on mies, joten ei neitsyt. Poikuus kylläkin saattaa olla vielä tallella.
- 89976544
Mies? :D Keskenkasvuinen nyhverö se on.
- voikauhistus
"Olen melko varma että osa maajusseista on vielä neitsyeitä."
No mitä vaikka oiskin, haittaako se sua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli612548Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211763Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131602- 1021377
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1221272- 831159
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen381055Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141033Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?221020Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58937