Olen melko varma että osa maajusseista on vielä neitsyeitä.
Poikuus tallella
15
621
Vastaukset
- niinjustseon
Niin pitää ollakkin jos kerran ei ole naimisissa.
- Kfkdkkd
No etkai sä autoakaan osta ilman koeajoa?
- Paavo-peräkammarinpoika
Paavo ainakin on. Rivien välistä sen itse kertoikin. Mutta osaahan sen tollokin päätellä: Äijä on 23v eikä koskaan seurustellut. Eikä halua/kykene edes pieneen, ihan normaaliin kanssakäymiseen kuuluvaan läheisyyteen morsianehdokkaittensa kanssa.
Kummallisen kiire hänellä on lasten hankintaan. Tai ainakin asia tuntuu tauotta pyörivän Paavon mielessä. Hän menee asioiden edelle. Ensin pitäisi harjoitella sitä lastentekoa (heh), seurustelua ja muuta yhdessäoloa ennen kuin mistään lapsista ja avioliitoista aletaan jauhamaan. - Nyhvelö.jätkä
Paavolla on elämän asiat ruutupaperilla ranskalaisin viivoin ja niin just edetään.
-punainen tupa
-rakkori
-volovo
-akka
-muksuja - MelaaMekkoon
Mä painaisin ainakin ihan raivolla jos ilmaseks saa jotain muijaa joka tulee tyrkylle!
- MahtiSonni123
mutkun peräkammarin poikaa ujostuttaa liikaa eikä kokemustakaan oikeen oo...
- Punaposket.loistaa
Paavo ei osaa edes runkata.
- siteienääpelvottaisi
Paavona maksaisin itselleni viikonlopuksi huoran tilalleni. Ja oppisin tuntemaan naisen läpikotaisin siinä!
- Sit.harjoittelee
Tero panee vasta avioliitossa, kun lasta yritetään.
- pillipiiparinpoika
Meinaatko, että on sen ällinen, ettei hyväksy edes ehkäisyä?
- exexex
Herttileeri. Jokaisesta on joskus sanottu että se on varmaan "neitsyt" tai"poitsut". Mitä ihmeellistä siinä on ?
- dementios
ekan kerran kyllä muistaa
- kkuuyhbg
Neitsyet ovat naisia. Paavo on mies, joten ei neitsyt. Poikuus kylläkin saattaa olla vielä tallella.
- 89976544
Mies? :D Keskenkasvuinen nyhverö se on.
- voikauhistus
"Olen melko varma että osa maajusseista on vielä neitsyeitä."
No mitä vaikka oiskin, haittaako se sua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099