Terhi Kiemunki jatkaa Tampereen Perussuomalaisten johdossa
Lauantai 29.10.2016 klo 20.57 (päivitetty klo 21.01)
Tampereen Perussuomalaiset ovat valinneet yksimielisesti Terhi Kiemungin jatkamaan yhdistyksen puheenjohtajana myös ensi vuonna.
Terhi Kiemunki on valittu yksimielisesti jatkamaan ensi vuonna Tampereen Perussuomalaisten puheenjohtajana.
Kiemunkia vastaan nostettiin lokakuun alussa syytteet kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Kiemunki on kansanedustaja Lea Mäkipään (ps) eduskunta-avustaja.
Terhi Kiemunki valittiin yksimielisesti jatkamaan Tampereen Perussuomalaisten puheenjohtajana ensi vuonna. Arkistokuva.
-Me emme hyväksy maahanmuuttajien ohituskaistoja tai suomalaisten syrjintää millään sektorilla. Tamperelaisten ei pidä joutua hallitsemattoman maahanmuuton maksajiksi, yhdistys linjaa vuosikokouksensa tiedotteessa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102922537387_uu.shtml
Terhi Kiemunki jatkaa persujen johdossa
Valitulla_linjalla
4
<50
Vastaukset
Persujen linja pitää: rasismi on valittu tie.
- Hulluaho
Saa nähdä pitääkö soini sanansa ja potkii rasismista tuomitut pihalle puolueesta.
- pSS-rrrrasistiroikaleet
Persut ovat rasistien suojasatama.
- Eroa_odotan
Jos Hitler eläisi, niin varmaan hän olisi ylpeä monista näistä persujen politiikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa205454Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2463738Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5482070- 1421719
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1551626Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa6001556- 1211486
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171447- 491169
- 761102