Haluaisin ostaa 7 sielua.

Eli, kun te ateistithan ette usko sielun olemassaoloon, vaan tietoisuuskin on vain illuusio kemikaalisista reagrioista aivoissa, niin eihän tällöin sieluakaan pitäisi olla olemassa, vaan kun ihminen kuolee, niin siinä sitten kaikki.

Joka tapauksessa, vaikka ette sielun olemassaoloon uskokkaan, niin haluaisin ostaa sielusi. Maksan 100 € sielusta ja tarvitsisin niitä 7. Sinun täytyy vain allekirjoittaa kirjallinen sopimus kanssani sielusi minulle myymisestä, johon otan allekirjoituksesi ja sormenjälkesi, niin kauppa on valmis. Rahat maksan käteisellä kun tapaamme allekirjoitusta varten. Tuon itse mukanani kirjallisen sopimuksen.

Asun Tampereella.

32

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmaistarahaakiitos

      Mikäs siinä jos haluat tyhjää ostaa. Haluatko ostaa samalla kaiken karmani? Pistetään vaikka kymppi/kilo karmaa. Entäs reikienergiaa? Sitäkin minulla piisaa. Pistetään reikiä alennushintaan 5/kilo. Pistä tarkemmat yhteystiedot niin tehdään kaupat, asun keskustassa.

    • katotaas.kuinka.käy

      Vaikuttaa identiteettirikokselta. Semmoinen touhu onkin nykyään rikollisten suosiossa. Et selviä sellaisesta satasella.

    • a----a

      Maksa matka- ja muut kulut niin johan tuon voi käydä myymässä. Pistäpä tähän puhelinnumero niin sovitaan tarkemmin.

      • bad.boy

        Kyllä se on tukkukauppa, joka kannattaa. Lue ensin oppaaksi Nikolai Gogolin Kuolleet sielut.


    • jippikaijepulis

      Ei tietoisuus mikään illuusio ole vaan vapaa tahto on, eikä tuo ole mikään ateistien yhdessä tiedostama asia.

      Asun Pirkanmaalla. Satanen ei riitä, kun matkakulut ja vaiva, etkä sormenjälkiäni saa. Nosta tarjoustasi, niin kyllä sopimukseen pääsemme. Myyn myös tulevien lapsieni sielut, jos kiinnostaa.

      • veilinköösssss

        Seis! Stop tykkänään! Kirjoitit ilmeisesti että tulevien lastesikin sielut ovat myytävissä, mutta asia on niin ettet voi myydä niitä koska et omista niitä. Idea sielun ostamisessa on katala!


    • orwelsslave

      Vanha juttu, mormoonit ovat keränneet sukutietoja saadakseen ns. sielut kirjattua seurakuntaansa. Semmoista ei voi myydä mitä ei ole olemassa. Jos myyn coupemersuni sulle, etkä saa sitä, vaan pelkän luovarin, niin joudun linnaan.

    • "Eli, kun te ateistithan ette usko sielun olemassaoloon, vaan tietoisuuskin on vain illuusio kemikaalisista reagrioista aivoissa, niin eihän tällöin sieluakaan pitäisi olla olemassa, vaan kun ihminen kuolee, niin siinä sitten kaikki."
      Teet tässä, tietämättömyyttäsi ehkä, rinnastuksen kuvitteellisen sielun ja todennetun tietoisuuden välillä. Tietoisuus ei ole illuusio, mutta sinun sielu-huuhaasi on pelkkää pseudoilua. Ehkäpä unelmoit, että kun jotkut ateistit ovat valmiita lähtemään typeryyteesi mukaan, niin se todistaa sielun olemassaolon? Hyvä osoitus siitä, ettei sinulla ole mitään keinoa todistaa satujasi.

      • fda

        Ja tuo teisti tuskin on valmis maksamaan kunnon rahaa kuvittelemastaan yliluonnollisesta sielusta. Mitään tietoisuuttahan hän ei voi ostaa.


      • veilinköösssss
        fda kirjoitti:

        Ja tuo teisti tuskin on valmis maksamaan kunnon rahaa kuvittelemastaan yliluonnollisesta sielusta. Mitään tietoisuuttahan hän ei voi ostaa.

        Sielulla ei tarkoteta tietoisuutta vaan identiteettiä. Ja ostamista vaikeuttaa enemmänkin se ettei myyjä tiedä mitä sielu tarkottaa. Kun ihminen luopuu sielustaan niin se tarkottaa sitä ettei ihminen voi sen jälkeen enää olla oma itsensä.


    • fda

      Ei ole tapana myydä olemattomia toisin kuin uskonnoilla.

    • Montahenkeä

      Hanki kissa, siinähän sitä.

    • annaosotees

      mulle ei kelpaa kuin KÄTEINEN tollaset turhan renkaan potkijat turha muuten soitella

    • No ei extra rahaa pahitteeksi ole.

      • Muuten hyvä. Mutta rahaa palaisi 100e edestä jo pelkästään matkaan.


      • Minä puolestani en pääsisi paikalle torstaina 4.11.2016, koska 4.11.2016 on perjantai.


      • pääsisitkö sitten perjantaina 4.11.2016?


      • T12 kirjoitti:

        pääsisitkö sitten perjantaina 4.11.2016?

        Silloinkaan en pääsisi aiemmin ehdotettuun kellonaikaan. En muutoinkaan ole kiinnostunut matkustelemaan moisten kauppojen takia, koska tuotteliaampaakin tekemistä on.

        Mutta jos siirrät minulle 1000 euroa, niin järjestän sinulle ne 7 sielua sähköisessä muodossa. Se olisi siis 7 x 100 euroa vaivanpalkkio. Tästä sovittaisiin vielä erikseen. Minä en lähetä tuotteita ennen kuin maksusuoritus näkyy tilillä.


      • Muuten kyllä, mutta luottamuspula. Mistä tiedät, että tekemäsi kauppakirjat sieluista olisivat aitoja?

        Taidanpa jalkautua hankkeeni kanssa, ja mennä johonkin yliopiston näsäviisaiden luokse, ja lähestyä heitä tarjouksella silloin kun he ovat sosiaalisesti tilanteessa, jossa kieltäytyminen vaikuttaisi epäuskolta ateismiin, ja siten perääntymiseltä. He joutuvat allekirjoittamaan sopimuksen sosiaalisesta paineesta, ja saan mitä haluan.


      • Kannattaa varalta nostaa rahaa mukaan. Lycka till!


      • veilinköösssss
        T12 kirjoitti:

        Muuten kyllä, mutta luottamuspula. Mistä tiedät, että tekemäsi kauppakirjat sieluista olisivat aitoja?

        Taidanpa jalkautua hankkeeni kanssa, ja mennä johonkin yliopiston näsäviisaiden luokse, ja lähestyä heitä tarjouksella silloin kun he ovat sosiaalisesti tilanteessa, jossa kieltäytyminen vaikuttaisi epäuskolta ateismiin, ja siten perääntymiseltä. He joutuvat allekirjoittamaan sopimuksen sosiaalisesta paineesta, ja saan mitä haluan.

        Aito sielunostaja ei ole kiinnostunu jo kerran ostetuista sieluista vaan haluaa tuoreen sielun, suoraan kropasta irrotetun ja vielä "lämpimän".


    • Kauppamies_Faarao

      Kokeneena sielukauppiaana voin sano sinulle aloittaja, että maksat ylihintaa ja teet sopimuksen väärältä pohjalta. Mulla on itselläni noita notaarin tekemiä lomakkeita, eikä mitään sormenjälkiä siihen tarvita.

      En tiedä mitä sinulla mielessä, joku luksusrituaali vai identiteettirikos, mutta teet kauppasi väärin.

    • HeavenlyEstatesLtd

      Et sinä niillä sieluilla mitään tee. Niillä kaupankäynti on amatöörien hommaa. Minulta löytyy aitoa tavaraa. Laadukkaita Taivaspaikkoja suoraan rahalla ostettuna. Myös osamaksulla ja pienellä korolla jos vakuudet kunnossa. Ei ylimääräisiä maksuja eikä mitään pakkojäsenyyksiä tai rituaalisia velvoitteita. Jo tuhansia tyytyväisiä asiakkaita eikä kukaan ole palannut valittamaan palvelusta tai huonosta paikasta Taivaassa.

    • notgonnalie

      On kyllä pakko sanoa että vaikka en yliluonnolliseen uskokkaan nii ajatus sielun myymiseen silti kuumottaa yhen simpsons jakson jälkeen jonka joskus näin.

      • veilinköösssss

        Noniin mahtava! sulla on paljon toivoa vielä elämässä! Herran johdatusta ja siunausta elämääsi!


    • q.v

      Mene yliopiston kampukselle. Siellä on varmasti halukkaita köyhiä opiskelijoita, joilla on rahan puutetta.

      • veilinköösssss

        Eo kukaan halua ostaa sellasta sielua joka on jo mädäntynyt huoraamisessa yms pahoissa ajatuksissa. Ostettavan sielun on oltava vielä aika puhtoinen että sillä on mitään arvoa ostajalle.


      • SaatananKirjanpitäjä
        veilinköösssss kirjoitti:

        Eo kukaan halua ostaa sellasta sielua joka on jo mädäntynyt huoraamisessa yms pahoissa ajatuksissa. Ostettavan sielun on oltava vielä aika puhtoinen että sillä on mitään arvoa ostajalle.

        Tämän takia olen varannut tulevan esikoisesi sielun itselleni ;)


    • Maksa 1000 000 € niin saat heti.

    • sieluja_halvalla

      Saat tukkuhintaan 666 sielua, jotka ovat umpinaisessa puulaatikossa.
      Hinta vain 69 990 euroa.

      Varoitus! Laatikkoa ei saa missään tapauksessa yrittää avata, koska osa sieluista on pahantahtoisia.

      Tuleeko kaupat?

      • veilinköösssss

        hei, sielut ei ole mitään materiaalia, niillä on merkitystä vain sille jonka sielu se on ja sille joka tuntee sielut eli Jumalalle.

        Sielu on eriasia kuin ylösnousemusruumis.


    • 100_sielua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2789
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      101
      1440
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      83
      1264
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      376
      1088
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      84
      1041
    6. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      102
      950
    7. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      940
    8. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      930
    9. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      78
      874
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      846
    Aihe