Suomi24 sivu

Mieti_tyttää

Haluaisin antaa risuja Suomi24 sivulle!

Minua ihmetyttää todella paljon että joitakin siistejä viestejä poistetaan ja samalla joitakin ällöttäviä viestejä annetaan täällä olla. Ymmärrän kyllä että on säännöt, mutta sitä en ymmärrä että miksi viestejä missä ihmisiä haukutaan hulluksi tai jollain muulla tavoin sää jäädä sinne... Muutenkin ihmetyttää tämä sivusto.

4

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • notarobot

Minua ihmetyttää tämä uusi I'm not a robot -juttu. Hankalampi kuin vanha laskutehtävä, ja miten sitä osaavat käyttää ne jotka eivät osaa englantia. Moni ei varmaan jaksa enää kirjoitella tänne. Itsekin varmaan tulen vähentämään kirjoittelua.

• antijulkkis

Mulle se näkyy ainakin ihan suomen kielellä ja hoituu yhdellä ruksilla. Siis helpompikin entiseen laskutehtävään verrattuna.
        Mutta se mitä jäin miettimään oli, kun klikkasin "tietosuoja-ehdot" niin sivulta avautui pitkä litania Googlen tietosuoja asioita. Jos haluan kirjoittaa anonyyminä niin käyttääkö sivusto mahdollista Googleen luotua profiilia, eli tunnistaako jollain tavalla viestin julkaisijan.

• perhananhankalaa

Miten niin yhdellä ruksilla? Minä joudun välillä neljästäkin eri kuvasta rastittamaan kaikki ruudut joissa näkyy kaupanikkunoita tai liikennemerkkejä tai rekka-autoja, ennen kuin pääsen jättämään kommentin.

• muutama.risu

Olis vaikka koko pakettiautollinen risuja mutta nyt ei oo kun muutama risu, usko nyt perkele!
      Minkä perkeleen takia nuo captchan kuvat on jotain espanjalaisia vai mitä lie meksikolaisia suttuja jollain perunalla kuvattuna?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      163
      3532
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18