Haluaisin antaa risuja Suomi24 sivulle!
Minua ihmetyttää todella paljon että joitakin siistejä viestejä poistetaan ja samalla joitakin ällöttäviä viestejä annetaan täällä olla. Ymmärrän kyllä että on säännöt, mutta sitä en ymmärrä että miksi viestejä missä ihmisiä haukutaan hulluksi tai jollain muulla tavoin sää jäädä sinne... Muutenkin ihmetyttää tämä sivusto.
Suomi24 sivu
4
220
Vastaukset
- notarobot
Minua ihmetyttää tämä uusi I'm not a robot -juttu. Hankalampi kuin vanha laskutehtävä, ja miten sitä osaavat käyttää ne jotka eivät osaa englantia. Moni ei varmaan jaksa enää kirjoitella tänne. Itsekin varmaan tulen vähentämään kirjoittelua.
- antijulkkis
Mulle se näkyy ainakin ihan suomen kielellä ja hoituu yhdellä ruksilla. Siis helpompikin entiseen laskutehtävään verrattuna.
Mutta se mitä jäin miettimään oli, kun klikkasin "tietosuoja-ehdot" niin sivulta avautui pitkä litania Googlen tietosuoja asioita. Jos haluan kirjoittaa anonyyminä niin käyttääkö sivusto mahdollista Googleen luotua profiilia, eli tunnistaako jollain tavalla viestin julkaisijan. - perhananhankalaa
Miten niin yhdellä ruksilla? Minä joudun välillä neljästäkin eri kuvasta rastittamaan kaikki ruudut joissa näkyy kaupanikkunoita tai liikennemerkkejä tai rekka-autoja, ennen kuin pääsen jättämään kommentin.
- muutama.risu
Olis vaikka koko pakettiautollinen risuja mutta nyt ei oo kun muutama risu, usko nyt perkele!
Minkä perkeleen takia nuo captchan kuvat on jotain espanjalaisia vai mitä lie meksikolaisia suttuja jollain perunalla kuvattuna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591