Haluaisin antaa risuja Suomi24 sivulle!
Minua ihmetyttää todella paljon että joitakin siistejä viestejä poistetaan ja samalla joitakin ällöttäviä viestejä annetaan täällä olla. Ymmärrän kyllä että on säännöt, mutta sitä en ymmärrä että miksi viestejä missä ihmisiä haukutaan hulluksi tai jollain muulla tavoin sää jäädä sinne... Muutenkin ihmetyttää tämä sivusto.
Suomi24 sivu
4
282
Vastaukset
- notarobot
Minua ihmetyttää tämä uusi I'm not a robot -juttu. Hankalampi kuin vanha laskutehtävä, ja miten sitä osaavat käyttää ne jotka eivät osaa englantia. Moni ei varmaan jaksa enää kirjoitella tänne. Itsekin varmaan tulen vähentämään kirjoittelua.
- antijulkkis
Mulle se näkyy ainakin ihan suomen kielellä ja hoituu yhdellä ruksilla. Siis helpompikin entiseen laskutehtävään verrattuna.
Mutta se mitä jäin miettimään oli, kun klikkasin "tietosuoja-ehdot" niin sivulta avautui pitkä litania Googlen tietosuoja asioita. Jos haluan kirjoittaa anonyyminä niin käyttääkö sivusto mahdollista Googleen luotua profiilia, eli tunnistaako jollain tavalla viestin julkaisijan. - perhananhankalaa
Miten niin yhdellä ruksilla? Minä joudun välillä neljästäkin eri kuvasta rastittamaan kaikki ruudut joissa näkyy kaupanikkunoita tai liikennemerkkejä tai rekka-autoja, ennen kuin pääsen jättämään kommentin.
- muutama.risu
Olis vaikka koko pakettiautollinen risuja mutta nyt ei oo kun muutama risu, usko nyt perkele!
Minkä perkeleen takia nuo captchan kuvat on jotain espanjalaisia vai mitä lie meksikolaisia suttuja jollain perunalla kuvattuna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä272279Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281626Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241403- 891402
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1211024
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234866kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13734- 10710