Peluuttaa myös muita kuin toimihenkilöiden junnuja

Deded

Extrapeleissä.

Minusta on erittäin outoa, että jatkuvasti lisäpelejä saavat valmentajien ja toimihenkilöiden junnut.

Osalta poikia ei edes kysytä, että tulisiko pelaamaan.

Ei ole vaikea ottaa listalta seuraava nimi ja kysyä, että ehtiikö tuuraamaan? Jos tämä ei pääse niin sitten listalta seuraava.

Turha sitä in ihmetellä agressiivisia vanhempia kun seurat toimivat näin.

Tämä on ihan yleinen käytäntö kiekossa ja se harmittaa meitä muita vanhempia, jotka emme ole toimihenkilötiimissä.

Nytkin meidän joukkue tarvitsi lisäpelaajia ja taas toimihenkilöiden junnut pääsivät extrapeleihin.

Siis muutama poika jätetään kylmästi pois ja halutaan näyttää, että toimihenkilöiden junnut on ne voittajat.

Kuinka kauan jääkiekkoliitto sallii tämän?

2

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimihenkilöksivaan

      Ehdotan että rupeat teidän joukkueessa toimihenkilöksi jonka vastuulla on extrapelit ja siinä sivussa voit myös hankkia sponsoreita joukkueelle niin ei tarvitse maksella kuukausimaksuja. Extrapelien kohdalla sinun ei tarvitse huolehtia muusta kuin vain siitä että kysyt vuorotellen jokaiselta haluaako pelata extrapelin ja sitten vain ilmoitus koutsille että kuka pelaaja tulee pelaamaan. Helposti ratkaistu extrapeli ja kuukausimaksuongelma!

    • kallistatouhua

      Kyllä tuo sama ongelma on muissakin lajeissa. Joskus olen oman poikani jalkapallojoukkueessa tätä kysynyt, mutta vastaukset ovat aika ympäripyöreitä tyyliin ei kerennyt kysellä muita tai joku jota kysyin ei päässyt niin otin sitten oman poikani...
      Itse luulen että tämä ongelma johtuu myös siitä että toimihenkilöt kokevat ja varmaan tekevätkin talkoilla tai pienillä kulukorvauksilla töitä ja sen takia eivät viitsi nähdä vaivaa sen vertaa että rupeaisivat soittelemaan muitakin pelaajia pelaamaan. Väärin se tietenkin on muita junnuja kohtaan, koska kaikki varmaan haluaa pelata, mutta kun ei meillä ole kiekko eikä jalkapallojoukkueessakaan ammattivalkkuja niin minkäs teet. Jos olisi ammattivalkku niin tätäkään ongelmaa ei olisi, mutta eipä sitten kyllä olisi varaa harrastaa ainakaan kahta lajia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe