Maailman paras nainen

HondaKurko56v

Monet valittavat puolisostansa, mutta itsepä ovat valinneet vapailta markkinoilta juuri sen. Muitakin olisi ollut tarjolla. Peiliinkatsomisen paikka.

Itselläni on maailman paras nainen, ollut jo lähes 20 vuotta. Älykäs, viisas, filmitähden kauneus, kaikki asiat kunnossa. Ainoa huono puoli hänessä on, että on minun kanssani. Voinko siis elää naisen kanssa, joka ei halua parasta, vain minut? Onko sellainen nainen kelvollinen?

Mitä tehdä?

5

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KivaKeuliiKunOsaa

Oispa mullakin, 29v koulupudokas uuninpankolla, pili 7cm lepotilassa, krooninen jännetuppitulehdus. Äiti tekee kalasoppaa. Solifer-mopo tallissa. Sit mie kirjottelen tonne Harrikka-palstoille.

• hmm.kuinkasvoikinnytnäin

Mullakin on aivan mieletön mies kovapalkkainen diplomaatti ja pienen helikopterifirman omistaja ja lelu- ja elektroniikkafirman perijä ja kartanon omistaja, perijä ja komea mahtisonni, joks höylää tarvittaessa vaikka koko yön ja nuo bisnekset handlaa hyvin. Ainoa huono puoli on että tyytyy minuun!. Mitä pitäisi tehdä? Ei voi muusta valittaa kuin että mä en ole täydellinen mitenkään, enkä missään. Mitä pitäisi tehdä?

• NauranIloissani

Saara on maailman paras, lällälälääää:DDDDD

• Anonyymi

olen jo iäkäs nainen (66) helmikuun (67) olisi jo kiva saada hyvä kimmakaverin!! minulla on pikku koira nimeltä Oliver maailman rakas asun rivitalossa sysmässä ota yhtettä!!!

• Selkeästi ongelma. Naisella siis huono maku, kun valitsi sinut? 😄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe