Monet valittavat puolisostansa, mutta itsepä ovat valinneet vapailta markkinoilta juuri sen. Muitakin olisi ollut tarjolla. Peiliinkatsomisen paikka.
Itselläni on maailman paras nainen, ollut jo lähes 20 vuotta. Älykäs, viisas, filmitähden kauneus, kaikki asiat kunnossa. Ainoa huono puoli hänessä on, että on minun kanssani. Voinko siis elää naisen kanssa, joka ei halua parasta, vain minut? Onko sellainen nainen kelvollinen?
Mitä tehdä?
Maailman paras nainen
5
923
Vastaukset
- KivaKeuliiKunOsaa
Oispa mullakin, 29v koulupudokas uuninpankolla, pili 7cm lepotilassa, krooninen jännetuppitulehdus. Äiti tekee kalasoppaa. Solifer-mopo tallissa. Sit mie kirjottelen tonne Harrikka-palstoille.
- hmm.kuinkasvoikinnytnäin
Mullakin on aivan mieletön mies kovapalkkainen diplomaatti ja pienen helikopterifirman omistaja ja lelu- ja elektroniikkafirman perijä ja kartanon omistaja, perijä ja komea mahtisonni, joks höylää tarvittaessa vaikka koko yön ja nuo bisnekset handlaa hyvin. Ainoa huono puoli on että tyytyy minuun!. Mitä pitäisi tehdä? Ei voi muusta valittaa kuin että mä en ole täydellinen mitenkään, enkä missään. Mitä pitäisi tehdä?
- NauranIloissani
Saara on maailman paras, lällälälääää:DDDDD
- Anonyymi
olen jo iäkäs nainen (66) helmikuun (67) olisi jo kiva saada hyvä kimmakaverin!! minulla on pikku koira nimeltä Oliver maailman rakas asun rivitalossa sysmässä ota yhtettä!!!
Selkeästi ongelma. Naisella siis huono maku, kun valitsi sinut? 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221