Monet valittavat puolisostansa, mutta itsepä ovat valinneet vapailta markkinoilta juuri sen. Muitakin olisi ollut tarjolla. Peiliinkatsomisen paikka.
Itselläni on maailman paras nainen, ollut jo lähes 20 vuotta. Älykäs, viisas, filmitähden kauneus, kaikki asiat kunnossa. Ainoa huono puoli hänessä on, että on minun kanssani. Voinko siis elää naisen kanssa, joka ei halua parasta, vain minut? Onko sellainen nainen kelvollinen?
Mitä tehdä?
Maailman paras nainen
5
970
Vastaukset
- KivaKeuliiKunOsaa
Oispa mullakin, 29v koulupudokas uuninpankolla, pili 7cm lepotilassa, krooninen jännetuppitulehdus. Äiti tekee kalasoppaa. Solifer-mopo tallissa. Sit mie kirjottelen tonne Harrikka-palstoille.
- hmm.kuinkasvoikinnytnäin
Mullakin on aivan mieletön mies kovapalkkainen diplomaatti ja pienen helikopterifirman omistaja ja lelu- ja elektroniikkafirman perijä ja kartanon omistaja, perijä ja komea mahtisonni, joks höylää tarvittaessa vaikka koko yön ja nuo bisnekset handlaa hyvin. Ainoa huono puoli on että tyytyy minuun!. Mitä pitäisi tehdä? Ei voi muusta valittaa kuin että mä en ole täydellinen mitenkään, enkä missään. Mitä pitäisi tehdä?
- NauranIloissani
Saara on maailman paras, lällälälääää:DDDDD
- Anonyymi
olen jo iäkäs nainen (66) helmikuun (67) olisi jo kiva saada hyvä kimmakaverin!! minulla on pikku koira nimeltä Oliver maailman rakas asun rivitalossa sysmässä ota yhtettä!!!
Selkeästi ongelma. Naisella siis huono maku, kun valitsi sinut? 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813015Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911726Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831571- 1371432
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821197- 831182