Minusta nimitys "työmies" halveksuntaa oikeita duunareita kohtaan.
http://www.kaleva.fi/uutiset/talous/perussuomalaisten-putkonen-ansaitsi-99-000-euroa-tynkkynen-16-000-euroa/711105/
"Työmies" ansaitsee kohtuullisesti
15
75
Vastaukset
- MunaKarvaAuJormanJOHTO
Ei Putkosesta voi missään nimessä työmiesnimitystä käyttää.
- 613
Huom. Putkonen on Työmies. Siis isolla kirjaimella. Duunarin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
613 kirjoitti:
Huom. Putkonen on Työmies. Siis isolla kirjaimella. Duunarin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Paitsi muuten vaan on sama kirjoitusasu?
- Tekojenmukaan
Raiskaaja on osuva nimitys.
- naivihapuolue-ps
Raiskauksesta tuomittu kylpee rahassa. Soinin tahto.
- siitäkö
Jos se on puolipultasarityömiehen näkönen??
- rahansa.tarvitsee
Kyllä infraäänistä ja lepakonroiskeista kärsivän lääkitykseen yksi satatuhatta vuodessa uppoaa.
Me terveemmät pärjätään vähemmällä, siis eihän olla kateellisia. - KorvausPersuilusta
Tuskin tollasta paskaa viitsis pikkupalkalla jauhaakkaan? Häpeäähän sitä puoli Suomea.
- Kumpaa-arvostettiin
Pääsikö asemaansa raiskauksen vai työnteon ansiosta?
- rakki.koirolle
Oletko ilmeinen pervertti itse sovittanut jo kaikki syntisi, kun pitää toisten sovittamia itsensä kiihotustilassa pitämiseksi toistella.
Perussuomalaisten suosion kasvun taustalla on tekijöitä ja yksi niistä on Putkonen.
Eli paljon hyvää ja kerran paha, sitäkös yhtä kertaa pitää rehellisesti tunnustanen, katuneen ja sovittaneen kohdalta muistaa, onhan Putkonen ollut hommaamassa vasureille niitä haalareitakin, sinulta tuskin löytyy taustalta muuta kuin pahaa sappea ja räksytystä. Wankker!
- eikö-mikään-riitä
Näin härskisti toimii seteliselkäinen Putkonen:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082820257493_uu.shtml- putkoset.rules
Vapautti sote:n paikan jollekin työttömälle vassarille.. ja se on härski asia?
- hävyttömät-persut
Kuinka nuo persut oikein kehtaa?
- häkkiin.komulit
Kuinka vassari kehtaa, totta kai se kehtaa, eihän se muuta osaa.
- xfdfdbd
Kukaan ei osaa yhtään mitään. Muuta ku valittaa. Vali vali vali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363432Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173191Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4701696Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1351489- 1201431
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171397Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5521370- 1131315
- 491059
- 66994