Pikkupoikana kuultua

Poikasena kerran ihmettelin että missä naapurin isäntä on kun ei ole näkynyt moneen kuukauteen. Isot pojat kertoivat että Konsta on "dieselkurssilla". Vanhempana minulle paljastui että lentokentän rakentamisella on yhteyttä tähän asiaan.

8

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uunolle.tietoa

      Oliko se joku hätäaputyömaa. Mihinkä päin Lieksaa lentokenttää tehtiin.

      • Kyllä ne kurssilaiset kävivät Seutulassa. Sanotaanhan eräässä laulussakin: Moni itki kun Seutulaan tallusti, mutta ohoh sanoi Eemeli.


    • Olisiko ollut tuomiota kärsimässä?

      • Kylläpä hyvinkin ja määrätynlaista tuomiota. Kävihän Irwinikin autolla Kanarian saarilla.


    • ei.ymmärrä

      Mitä kiertelette kertokaa mistä on kysymys.

    • Naapppurikävisiellä

      60- luuvulla rattijuopumustuomion saanut joutui seutulaan pakkotyöhön 4 kuukaudeksi.

      • Näin on ja joku koiranleuka keksi nimittää tuota reissua dieselkurssiksi.
        Irwin ja Olavi Virtakin olivat tuolla reissulla sekä Eemeli ja varmaan paljon muitakin.


    • Täällä Syvässä Etelässä puhuivat jonkun menneen "isojen herrojen ilmailuopistoon", joten näkyy noita nimityksiä olleen monia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      297
      1807
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1665
    3. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1483
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      59
      1408
    5. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      67
      1238
    6. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      49
      1202
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      88
      1006
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      19
      931
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      19
      929
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      918
    Aihe