"Apulaisvaltakunnansyyttäjä on nostanut kansanedustaja Teuvo Hakkaraista (ps) vastaan syytteen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016110122548708_uu.shtml
Kaksi uskovaa puolustaa Hakkaraisen vihapuheita.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016110122551108_uu.shtml
Äärilaidan uskoville tuppaa tulemaan jatkuvasti vastaavia töppäyksiä.
Helluntailaiselle syyte nettikirjoittelusta
14
98
Vastaukset
- harmaaarki
Ihan hyvä kevennys.
Toinen kevennys helluntailaisten lastenohjelmasta.
https://www.youtube.com/watch?v=xnLCmB8Ekfo
- HyväHakkarainen
Hakkarainenhan sanoo, että kaikki muslimit eivät ole terroristeja. Ja eiväthän muslimit ole kansanryhmä. Shiiat ja sunnit ovat alalajeja ja sun muut.
Mutta jokainenhan ymmärtää, että viime vuosien terroristiteot ovat etupäässä muslimien tekemiä. Ei sitä kukaan voi kieltää. - ANTIFA-Hki
Helluntailaisissa on muitakin viharikollisia...
- Kristuksessatäydelliset
Kukapa meistä uskovistakaan ihmisistä olisi sellainen, ettei jotakin toilailuja löytyisi niin rivikristityiltä kuin johtotasolla oleviltakin.
Pääasia, että tullaan parannukseen ja lopetetaan toilailut ihan opillisellakin saralla ja tunnustetaan Jeesus Kristus Jumalaksemme ja Herraksemme ja julistetaan sanaa, evankelioidaan samoin tunnustavien kanssa. On paljon uskottavampaa maailmankin silmissä. Kristuksessatäydelliset kirjoitti:
Kukapa meistä uskovistakaan ihmisistä olisi sellainen, ettei jotakin toilailuja löytyisi niin rivikristityiltä kuin johtotasolla oleviltakin.
Pääasia, että tullaan parannukseen ja lopetetaan toilailut ihan opillisellakin saralla ja tunnustetaan Jeesus Kristus Jumalaksemme ja Herraksemme ja julistetaan sanaa, evankelioidaan samoin tunnustavien kanssa. On paljon uskottavampaa maailmankin silmissä."Kukapa meistä uskovistakaan ihmisistä olisi sellainen, ettei jotakin toilailuja löytyisi niin rivikristityiltä kuin johtotasolla oleviltakin."
Meillä ateisteilla ei ole taipumusta tollasiin.
Itse en tiedä ainuttakaan toilailevaa ateistia.- tositoilaamineneihyvä
Pe.ku kirjoitti:
"Kukapa meistä uskovistakaan ihmisistä olisi sellainen, ettei jotakin toilailuja löytyisi niin rivikristityiltä kuin johtotasolla oleviltakin."
Itse en tiedä ainuttakaan toilailevaa ateistia.No se on toilailujen toilaus jos ei tajua ,että Jumala on olemassa.Te olette toilailuillenne sokeita.Siksi kaikki näyttää niin fiiniltä.
- Tietoa_löytyy
Pe.ku kirjoitti:
"Kukapa meistä uskovistakaan ihmisistä olisi sellainen, ettei jotakin toilailuja löytyisi niin rivikristityiltä kuin johtotasolla oleviltakin."
Itse en tiedä ainuttakaan toilailevaa ateistia.Minä tiedän ainakin yhden toilailevan ateistin: SINÄ!
- Teuvo-fani
Teuvo on hyvä mies.
- pistäkää.muistiin
http://blogit.image.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2016/11/04/torven-torays/
Onkohan innokkaita äänestäjiä perus- mitä suomalaisia ne ovatkaan.
kovasti täällä on joku m v lehteä edustanut, .. - Vaalitutkija
Teuvo pääsee tällä tempulla seuraavaankin eduskuntaa James Hirvisaaren kanssa.
- sensuuri-
Toivottavasti sekä Hirvisaari että Teuvo alkavat ajanmaan sananvapauden asiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961512
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58931- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t262719Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74646