Kaivannon kanava yhdistää Längelmäveden ja Roineen, mutta kumpaan suuntaan vesi virtaa kaivannon kanavassa?
Kumpaan suuntaan vesi virtaa Kaivannossa?
10
319
Vastaukset
- harjulan_seljänne
Vastauksen voit päätellä tuolta:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaivannon_kanava- soutelija_
Ei voi enää päätellä. Tuulen suunta ratkaisee.
Pitääkö tämäkin tulla kaukaa kertomaan... - melojakin
soutelija_ kirjoitti:
Ei voi enää päätellä. Tuulen suunta ratkaisee.
Pitääkö tämäkin tulla kaukaa kertomaan...Oletko useinkin nähnyt veden virtaavan Roineesta Längelmäveden suuntaaan?
- paljasjalkanen
Etelään, eli Längelmävedeltä Roineeseen.
- mekastu
Eikös vesi virtaa aina ylöspäin?
- kjäh-kjäh
Haihtuessaan ilmaan
- Chalmers
Riippuu Valkeakosken juoksutuksistakin , jos luukut kiinni , niin virtaus hyvin heikkoa, mutta kuitenkin Länkystä Roineeseen päin. Ennen Iharin kannaksen aukaisua Kostianvirrassa saattoi virtaus olla myös Mallasvedestä ( Roine) Pälkäneveteen päin.
Nykyisin saattaa yhteys Heposelän kautta muuttaa virtaus olosuhteita.- heposeläk_rules
Onko Ihari aukaistu ? Pääseekö oikeesti Pälkäneen puolelle.
Oli ennen mökki Heposelällä, onneksi myytiin. - Chalmers
Pääsee , mutta vain pienellä veneellä , lähinnä soutuveneen kokoisilla.
- Itämeri_puhtaaksi_liike
Roine on tosiaan laskenut Längelmäveteen. Se tapahtui silloin, kun Eero Roine oli kusella Längelmäveden rannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1311696
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161171- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858