Tee parannus ja usko evankeliumi

Jeesus-onHerra

Epäuskoiset eivät peri Jumalan valtakuntaa.

Vain hullu sanoo että Jumalaa ei ole. Jumala on, ja Hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, joka sovitti koko maailman synnin, nousi kolmantena päivänä kuolleista, istuu Isä Jumalan oikealla puolella ja tulee sieltä pian tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.

Et räjähtänyt kasaan alkuräjähdyksessä. Jumala loi sinut. Kaikki synti kuten epäusko erottaa ihmisen Jumalasta. Jumala kutsuu sinua tänään parannukseen ja uskomaan Herraan Jeesukseen kuten Raamattu opettaa. Älä kuole synneissäsi, koska silloin joudut ikuiseen Helvettiin.

Siellä on ikuinen itku ja hammastenkiristys.

Vain Jeesuksen veri voi pestä sinut puhtaaksi synnistä. Omin teoin et pääse taivaaseen, sinä et ole omia syntejäsi sovittanut. Jeesus Kristus on ainoa tie taivaaseen. Tee parannus ja usko Herraan Jeesukseen kuten Raamattu opettaa, niin sinusta tulee Jumalan lapsi ja saat ikuisen elämän.

30

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oudoksuva
    • Aada-a

      Kun Nyt epäuskoiset ovat alottajan mukaan tuonne helvettiin matkalla, niin olisin kysynyt seuraavan asian erityisesti matoja koskien. Raamattu kertoo että madot piinaavat helvetissä.
      1)Onko kysymyksessä henkimadot jotka piinaavat henkiruumista?
      2)Kärsivätkö madot helvetissä?
      3)Mikäli madot kärsivät, niin minkälaisten syntien tähden?
      Vai onko helvetissä vainajille uudelleen rakennettu ruumis, joka kituu, kärsii Ja palaa kuitenkaan palamatta?Kysymys vielä matojen osalta, onko mahdollista että madoilla sittenkin olisi palamaton ruumis jolla on mahdollista kiduttaa toista palamatonta ruumista, tässä tapauksessa ihmistä?

      • SenLupaan

        Kyllä Sinäkin kuolemasi jälkeen teet matojen kanssa tuttavuutta.


    • "Kun sanotaan, että hän on tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, niin tarkoitetaanko tässä niitä eläviä, joita tulee kuolleisiin?"

      – Bisquit

      • Aada-a

        Hyvä kysymys RR.Saattaahan olla niin että esim. mato on elinaikanaan kelvottomasti, epäuskoisena touhunnut täysin toisarvoisia asioita kunnioittamatta Luojaansa ja hänen antamaa kutsumusta.Luoja oikeudenmukaisena tuomitsijana saa madon kiinni vilpillisyydestä Ja lähettää tämän ikuiseen tuskaan.


    • Älähän mitään. Kalki tulee ja pelastaa kaikki oikeamieliset.

      "Kalki (Devanagari: कल्कि; lit. saastan tuhoaja) on hinduperinteessä Vishnun kymmenes inkarnaatio tai avatar, eli ruumiillistuma,[1] joka ilmestyy maan päälle parhaillaan käynnissä olevan Kali Yugan eli pimeyden aikakauden aikana. Kalkin sanotaan tulevan valkoisella hevosella ratsastaen ja tuovan mukanaan tuomiopäivän, jona ihmiset pelastuvat tai tuhoutuvat riippuen eletystä elämästään.

      Oppi Kalkista omaksuttiin hindulaisuuteen Persian zarathustralaisesta uskonnosta." - wiki

    • Taivaan_Kauhut

      Onko Taivas ja helvetti sama paikka?

      Täytyy olla hullu halutakseen kristittyjen taivaaseen. Ikuisuus vietetään aineettomassa ruumiissa, joka ei pysty syömään, juomaan eikä rakastelemaan, euforisessa tilassa rukoillen ja veisaten. Koska tämä aineeton ruumis ei tarvitse myöskään lepoa niin rukoilu ja veisuu on kokoaikaista. Tätä sitten ikuisuus. Ei kiitos.

      Muilla uskonnoilla on sentään hieman houkuttelevampia tarjouksia taivaansa ominaisuuksista kuin krisseillä.

      • Muslimien paratiisissa on ainakin seksiä. Tavattomasti houkuttelevampi paikka siis se.


      • Aada-a

        Kyllä Raamattu puhuu ruumiin ylösnousemuksesta, onhan se mainittu uskontunnustuksessakin. Tuskinpa TK sinulla harhaoppisena taivaaseen on mitään asiaa.
        Sitäpaitsi Olen täysin luotettavilta tahoilta kuullut että taivaassa on varastoja joissa säilytetään ihmisen varaosia, eikä henkiruumis sellaisia tarvitse.


      • Taivaan_Kauhut
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Muslimien paratiisissa on ainakin seksiä. Tavattomasti houkuttelevampi paikka siis se.

        Muhammetti tiesi mistä naruista nykiä kun haluaa seuraajia tarjoamalla heille ikuista elämää ja neitsyitä pantavaksi. Harmi että hänellä itsellään oli niin huono viinapää että meni kieltämään päihteet seuraajiltaan. Hänet omat kokemukset kauheista kankkusista ja hirveistä delirium visioista johtivat kuitenkin nykyiseen tilanteeseen. Ei brenkkua tässä eikä tuonpuoleisessa elämässä.


      • SoldierOfThor

        Viikinki-Aasoilla on bileiden puolesta varmaankin paras Taivas tarjolla.


      • Aada-a

        TK kyllä Muhametti On riivaaja Jos yhtään Raamatun mukaan mennään.Suuret ihmismassat johdattaa harhaopillaan helvetin kauhuihin. Taivaassa Ei mennä naimisiin Ja avioliiton ulkopuolinen seksi On yksiselitteisesti vain Ja ainoastaan syntiä ilman mitään poikkeusta, tämä tiedoksi luotettaviksi tahoilta KAIKILLE.


      • Aada-a
        Aada-a kirjoitti:

        TK kyllä Muhametti On riivaaja Jos yhtään Raamatun mukaan mennään.Suuret ihmismassat johdattaa harhaopillaan helvetin kauhuihin. Taivaassa Ei mennä naimisiin Ja avioliiton ulkopuolinen seksi On yksiselitteisesti vain Ja ainoastaan syntiä ilman mitään poikkeusta, tämä tiedoksi luotettaviksi tahoilta KAIKILLE.

        Korjaus:luotettaviksi = luotettavilta.


      • Aada-a kirjoitti:

        Kyllä Raamattu puhuu ruumiin ylösnousemuksesta, onhan se mainittu uskontunnustuksessakin. Tuskinpa TK sinulla harhaoppisena taivaaseen on mitään asiaa.
        Sitäpaitsi Olen täysin luotettavilta tahoilta kuullut että taivaassa on varastoja joissa säilytetään ihmisen varaosia, eikä henkiruumis sellaisia tarvitse.

        >Sitäpaitsi Olen täysin luotettavilta tahoilta kuullut että taivaassa on varastoja joissa säilytetään ihmisen varaosia

        Vaikuttavaa!


      • Zombilazz
        Aada-a kirjoitti:

        Kyllä Raamattu puhuu ruumiin ylösnousemuksesta, onhan se mainittu uskontunnustuksessakin. Tuskinpa TK sinulla harhaoppisena taivaaseen on mitään asiaa.
        Sitäpaitsi Olen täysin luotettavilta tahoilta kuullut että taivaassa on varastoja joissa säilytetään ihmisen varaosia, eikä henkiruumis sellaisia tarvitse.

        Eipä noitaole näkynyt ruumiita ylösnousemassa kuin vappupalloja edes hautuumaan yläpuolella.


      • kristillisyys.parasta
        Taivaan_Kauhut kirjoitti:

        Muhammetti tiesi mistä naruista nykiä kun haluaa seuraajia tarjoamalla heille ikuista elämää ja neitsyitä pantavaksi. Harmi että hänellä itsellään oli niin huono viinapää että meni kieltämään päihteet seuraajiltaan. Hänet omat kokemukset kauheista kankkusista ja hirveistä delirium visioista johtivat kuitenkin nykyiseen tilanteeseen. Ei brenkkua tässä eikä tuonpuoleisessa elämässä.

        Kyse on islamilaiseen maailmaan sisäänrakennetusta eriarvoisuudesta, jota liki kommunismia lähentelevä juutalaiskristillisyys ei tunne. Moniavioisessa alfauros yhteiskunnassa miesten kokema puute voi vaarantaa jopa eläinten oikeudet ja eipä sen valossa ole myöskään ihme, jos kamelipaimenten jälkeläinen ei muissakaan suhteissa näe juuri eroa naisten ja eläinten välillä.

        Kunnon kristitty sen sijaan ottaa vain yhden puolison ja näin kaikille riittää pantavaa ja muutenkin kumppania. Siitä syntyy vakaa, mutta dynaaminen rauhaarakastava yhteiskunta. Sotia nimittäin käyvät vain vakiintumattomat nuoret miehet, joilla on tarvetta purkaa seksuaalisen puutteen aiheuttamaa turhaumaansa.


      • kristillisyys.parasta
        kristillisyys.parasta kirjoitti:

        Kyse on islamilaiseen maailmaan sisäänrakennetusta eriarvoisuudesta, jota liki kommunismia lähentelevä juutalaiskristillisyys ei tunne. Moniavioisessa alfauros yhteiskunnassa miesten kokema puute voi vaarantaa jopa eläinten oikeudet ja eipä sen valossa ole myöskään ihme, jos kamelipaimenten jälkeläinen ei muissakaan suhteissa näe juuri eroa naisten ja eläinten välillä.

        Kunnon kristitty sen sijaan ottaa vain yhden puolison ja näin kaikille riittää pantavaa ja muutenkin kumppania. Siitä syntyy vakaa, mutta dynaaminen rauhaarakastava yhteiskunta. Sotia nimittäin käyvät vain vakiintumattomat nuoret miehet, joilla on tarvetta purkaa seksuaalisen puutteen aiheuttamaa turhaumaansa.

        Ja ettei nyt kukaan erehtyisi pitämään kommenttiani rasistisena, niin todettakoon kamelipaimenten jälkeläisissä olevan myös kristittyjä, esim. Syyriassa, jotka siis elävät yksiavioisesti eivätkä senkään takia sotke toisiinsa naisten ja eläinten oikeuksia yhtään sen enempää kuin pohjoiskarjalaiset vaaleat heteromiehet.


    • Minua ihmetyttää, montako taivasta tarvitaan, että kaikki Oikeassa Uskossa Olevat pääsevät taivaaseen. Eiväthän helluntailaiset, ortodoksit ja mormoonit mitenkään samaan taivaaseen voi päästä. Esikoislestadiolaisuuskin on ainoa pelastava oppi ja kai sitten ne kolmisenkymmentä muutakin lestadiolaisuuden haaraa ovat Ainoita Oikeita.
      Taivaita pitää olla varmaan tuhansia, tai muuten seuraa raivoisa kalabaliikki jo portilla eri lahkoihin kuuluvien uskovaisten tapellessa sisäänpääsyoikeudesta.

      • Aada-a

        Sinä et selvästikään tarkastele asiaa oikeassa hengessä Ja sentähden et voi asiaa ymmärtääkään. Tekemällä parannus aloittajan tarkoittamallaan tavalla kaikki olisi korjattavissa.


      • Aada-a

        Luterilaisuudesta Joillakin korkeakoulutetuilla teologeilla On käsitys et Pahin synti On epäusko Jumalaan.
        Ikävä kyllä itse olen jo niinkin kauas "harhautunut"myös luterilaisuudesta että Opetan lapsenikin kyseenalaistamaan ihmisten tai osina pitämiä väittämiä.


      • Aada-a
        Aada-a kirjoitti:

        Luterilaisuudesta Joillakin korkeakoulutetuilla teologeilla On käsitys et Pahin synti On epäusko Jumalaan.
        Ikävä kyllä itse olen jo niinkin kauas "harhautunut"myös luterilaisuudesta että Opetan lapsenikin kyseenalaistamaan ihmisten tai osina pitämiä väittämiä.

        Tarkoitin, tai osina=tosina


      • Aada-a kirjoitti:

        Sinä et selvästikään tarkastele asiaa oikeassa hengessä Ja sentähden et voi asiaa ymmärtääkään. Tekemällä parannus aloittajan tarkoittamallaan tavalla kaikki olisi korjattavissa.

        Mikähän se aloittajan tarkoittama tapa parannuksen tekoon mahtaisi olla? Tunnustus seurakunnan edessä, vai riittäisikö vanhemmisto vai se, etä ihan vaan itselleen tunnustaisi. Vaatiiko parannus polvirukousta, kätten päällepanemista, kaatumista, kielilläpuhumista, aneita (kolehtia), Pater Nostereita, pyhiinvaellusta, paastoa, meditointia vai mitä?
        Konstit on monet, mutta mikä on se oikea?

        Ei vaan. Oikeassahan sinä olet. Olen väärässä hengessä. En kykene millään näkemään miksi yksi Ainoa Oikea Uskonlahko olisi sen Oikeampi kuin toinenkaan. Samanlaisia ihmisiä kaikki ja samaa Raamattua tulkitsevat. Minun on mahdotonta uskoa, että joku olisi Jumalan ohjaama lahko ja kaikki muut harhassa.


      • Aada-a

        Nim Agnoskepo
        Niin Ja miksi Jumala johtaisi kaikkia eri lahkoja täysin eri tavoin, eri suuntiin jne.

        Kyllähän ihminen niitä myönteisiä illuusioitakin tarvitsee Jaksaakseen Tämän välillä melko Ankean elämän elää. Ei sen kuitenkaan mikään uskonto tarvitse olla joka tuo toiveikkuutta ja rakkautta elämään.


      • Kerroit itse, että hopiat on menossa jakoon. Siinä tilanteessa positiivisinkin ihminen näkee elämän ankeana. Puhun ihan omasta kokemuksesta.
        Olen itse jo siinä vaiheessa, että laskeutumisvalot alkavat kohta näkyä, kuten entinen työkaverini sasian ilmaisi. Näen silti elämässä selvästi enemmän hyviä asioita kuin niitä ikäviä. En tiedä tarvitseeko kukaan illuusioita, mutta positiivista asennetta ja kykyä nähdä asiat hyvässä valossa ihminen tarvitsee jaksaakseen.

        Ei muuta kuin tsemppiä ja jaksamista. Helppoahan se tietenkin on sanoa, mutta kuitenkin...


      • Aada-a
        agnoskepo kirjoitti:

        Kerroit itse, että hopiat on menossa jakoon. Siinä tilanteessa positiivisinkin ihminen näkee elämän ankeana. Puhun ihan omasta kokemuksesta.
        Olen itse jo siinä vaiheessa, että laskeutumisvalot alkavat kohta näkyä, kuten entinen työkaverini sasian ilmaisi. Näen silti elämässä selvästi enemmän hyviä asioita kuin niitä ikäviä. En tiedä tarvitseeko kukaan illuusioita, mutta positiivista asennetta ja kykyä nähdä asiat hyvässä valossa ihminen tarvitsee jaksaakseen.

        Ei muuta kuin tsemppiä ja jaksamista. Helppoahan se tietenkin on sanoa, mutta kuitenkin...

        Joo on tämä haasteellista, varsinkin kun muutama muukin asia vaiheissa.
        Olen kuitenkin tän hopeoitten jaon suhteen päässyt eteenpäin Ja olemme tuon ex:än kanssa nyt samoilla linjoilla Ja autamme toisiamme.
        Joillekin ihmisille on elämässä tarjolla vain huonoja vaihtoehtoja, ehkä silloin tarvitsee kuvitelmia paremmasta, ainakin välillä.
        Ihmiset osaavat olla uskomattoman pahoja toisiaan kohtaan.


      • olettaisin.näin
        Aada-a kirjoitti:

        Tarkoitin, tai osina=tosina

        Tästä lienet kuitenkin samaa mieltä:

        Herra rankaisee ennakoivaa tekstinsyöttöä käyttäviä laiskimuksia, jotka haluavat välttää hikeä otsallaan kirjoittaessaan viestejään mobiililaitteillaan.


    • PyhäNuudelius

      Muistakaa että hänet on keitetty teidän syntienne tähden!

    • alfa123om22

      1998 päättyi taistelu Mikaelin ja Lohikäärmeen joukkojen välillä taivaassa. Silloin heitettiin miljardeja demoneja alas maan päälle. Eikä heillä ole enää asiaa taivaaseen. He menivät sankoin joukoin naisten kohtuihin ja syntyivät. Nyt he ovat noin 18 vuotiaita aikuisia.

      Sen vuoksi puheet ovat kovia ja pilkkaavia ja esim. islamia haukutaan riivaajaksi kun itse ollaan riivaaja. Demonit ovat pyrkineet luomaan antikristuksen ja epäilemättä onnistuvat siinä. He ovat väärien kristuksien luojia myös. Mormonin kirjan mukaan tänä aikana he perustavat jopa oman suuren porttokirkon.

      Joten jos olet tavallinen ihminen niin ota tämä huomioon. Meillä on nyt taistelu taivaan henkivoimia vastaan. Tämän maailman hallitsijoita vastaan ja niin edelleen. Efesolaiskirjeen lopussa on asiaa koskien tuota taistelua. Saatana teki 2000-luvun alkuvuosina KEINOTAIVAAN JA KEINOTUONELAN. Niihin hän lupasi laittaa runsaasti demoneja, jotka näyttelevät kuolleita omaisia ja kuuluisia kristittyjä.

      Pitäkää huolta toisistanne ja unohtakaa kristittyinä esiintyvät demonit.

    • Nebukd

      Jokainen ateisti tekee hienoa laupeudentyötä viitsiessään avohoidonomaisesti vastailla näille avuttomille ressukoille, joilta päässä myllertävät "henkioliot" ovat vieneet mahdollisuuden onneen ja elämässä pärjäämiseen.

    • tee_parannus

      Jokainen ihminen, joka ei usko Jumalaan on vihollisuudessa Jumalan kanssa ja hänen tulee hylätä syntinsä ja uskoa Herraan Jeesukseen pelastuakseen. Sitten kun kuolema on korjannut niin ei enää ole paluuta. Ei ole mahdollisuutta enää palata elävien kirjoihin ja tehdä parannusta. Oletko valmis kohtaamaan Jumalasi, johon et halua uskoa koska rakastat syntiäsi kuolemaan asti? Onko iankaikkinen kadotus niin mieluista, että tahdot elää synnissäsi tämän ajallisen hetken ja seurauksena siitä kärsiä iankaikkisen kadotuksen?

      Ihmisjärkesi ja älykkyytesi ei pelasta sinua ikuisen Jumalan edessä. Mutta jos sinä kadut syntejäsi ja hylkäät ne sekä uskot Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut. Väärintekijät eivät voi periä Jumalan valtakuntaa. Jumalan kieltäminen ei poista tätä totuutta. Et voi periä Jumalan valtakuntaa, jos et tee parannusta ja usko Herraan Jeesukseen. Jumalan kieltäminen ei myöskään toimi tekosyynä viimeisellä tuomiolla, sillä sinulle on ilmoitettu, mikä on Jumalan tahto; se, että hylkäät syntisi ja uskot Häneen. Hän voi voimallaan pitää sinut erossa synnistä, kunhan uskot Häneen.

      Pelasta sielusi, tee parannus ja usko Herraan Jeesukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2789
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      101
      1430
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      83
      1254
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      376
      1078
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      84
      1041
    6. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      102
      950
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      930
    8. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      920
    9. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      78
      874
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      846
    Aihe