Guggenheim tulee sittenkin - persut tikahtuvat!

homopersu.savitaipale

Persuäpärät mellastivat muutama kuukausi sitten kuola roiskuen, että saivat estettyä Guggenheimin museon.

Nyt näyttää siltä, että tulee museo sittenkin:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016110222555885_uu.shtml

Taitavat nämä sivistyksenvastaiset persuäpärät tikahtua raivosta, kun museota aletaankin rakentaa.

Kun mölisevät äpäräpersut oikein kovasti vastustavat jotain, kääntyy heidän vastustuksensa itse asiassa vastustetun hankkeen eduksi. Koska päättäjät ja KANSAN SUURI ENEMMISTÖ haluavat lopulta näyttää äpäräpersuille, kenen tahtiin todellisuudessa mennään. Jopa sellaiset hankkeet, joita ei muuten kannatettaisi, saavat persuäpärien niitä ankarasti vastustaessa muiden tahojen tuen ihan vaan siitä syystä, että äpäräpersuille näytetään kaapin paikka.

26

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenkkihanke

      Kaikki lupaukset perutaan..

      • PutkonenOK

        Ökyvenevero tulee
        Ylevero poistuu
        Toimeentulotuki nousee kahdesti
        Poliisin määrä nousi 200:lla, nyt 7200
        Omaishoidontuki nousee
        ALV pysyy samana


        YHTEENSÄ PARANNUKOHTIA 25 Salla, jonka "meidän miehet"torppasivat.


      • meidänporukka

        Nyt on jo Orpokin "meidän miehiä".


    • Tollopersu_

      Persuille nousi kusi päähän 2011 vaalien jälkeen. sama kusipäisyys jatkui 2015 vaalien jälkeen - mutta lisättynä suuruudenhulluudella. Persut menettivät Sipilän hallituksen apupuolueeksi päästyään loputkin ennestään vähäisestä suhteellisuudentajustaan.

      Persut luulevat voivansa oikeasti vaikuttaa asioihin. Tämä on parhaan tossavais-luokan harha.

    • Kerran_petetty

      Soini uhoaa turhaan, Rehn sanoi että valtio voi olla mukana hankkeessa. Silloin kun Rehn näin sanoo, niin Sipilä on asian jo hyväksynyt. Senkin rahoituksen persut ottavat sairailta ja työttömiltä.

    • baskiainen.bilbaosta

      Guggenheim. Vittu mitä paskaa.

    • se-on-jo-nähty

      Sankkitreijästä puhuminen on ainoaa "kulttuuria", minkä ps karvaperseäijät jotenkin ymmärtävät ja etenkin hyväksyvät.

    • Kyltyyrifänäätikkö

      Minä olen valmis vähän maksamaankin Guggenheimista ihan siksi, että persuja vituttaisi kunnolla.

      • Ya tupessa on hieno Guggenheim Soini parodia😸


    • kikkeliskukkelis

      Persuilta kääntyy takki jälleen kerran Parinvuoden päästä ne kehuu että me hommattiin Guggenheimin tänne

    • tuleenekin

      Js tulee Gugge niin tulee myös uudet vaalit...keväällä.

    • Kerran_petetty
    • hienööökyltyyrii

      Onhan se .Kylttyyrii riittää,mut työttömyyskorväyksii ei .On siinä ärvöjärjestystä kerrakseen.

      • kjlökj

      • No_totta_kai

        Persut tekee Guggenheimin ja maksattaa senkin työttömillä.


    • lihanhimo

      Valtion ristiriitaisuus saakin arvostamaan "työttömyyttä" ihan hyvään malliin. Maailman lopussa inhimillisyyttä ei juurikaan ole.

    • derfghjhygtfr

      Aloittajalla paha mielenhäiriö kaikki asiat maailmassa persujen syytä hakeudu hoitoon.

    • Soini.valehtelee.Aina

      Soini valehtelee aina. Guggenheim ei tee poikkeusta.

    • Ei Saatana! minä poltan sen ihan itse jos tulee!

    • IhaVitunSama

      Eipä täällä missään kysytä kansanääntä, tai järjestetä mitään demokraattista äänestystä asiasta, niin ihan vitun sama....

    • Luvattu_on

      Katsotaanpa mitä huomen aamuna sanotaan, turha Sipiulän on yrittää kiemurrella kun 40 milj. on jo luvattu.

    • se-on-jo-nähty

      Kun isot pojat Sipilä ja Orpo laittavat vaakakuppiin Isolle Vauvalle joko ministeriauton takapenkin ja megaluokan palkan sekä Guggenheimin tukemisen, tai hallituksesta lähdön, Soini nöyrtyy taas kerran hyrrätakkeineen ja antaa periksi.

    • hehehehehehhss

      Vaalit tulossa.

    • yksityinenrahoitus
    • Nuhjunuhju

      Tämän hallituskauden jälkeen kun Soinin ja lähes kaikkien muidenkin petossuomalaisten poliittiselle uralle tulee piste voi jäljelle jääneet petossuomalaiset keskittyä rakennushankkeeseen joka on teille rakas eli homopatsaan rakentamiseen,petossuomalaiset palaa juurilleen,ympyrä sulkeutuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe