jumala suunnitteli ja suunnitteli

näitäriittää

Mites tämä ihminen saadaan uskomaan minuun.
Valmista ei tahtonut syntyä, mutta sitten jumalalla välähti.
Valhe jota ei voi varmistaa, muuta kuin kuolemalla.
Toinen jumala sanoi, matkit minun ideaani toiseen suuntaan.
Karma tuo edellisen elämän syy ja seuraus, selittää menestyksesi.

6

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja. Pidätkö palstaa itseterapiapaikkana?

• uni1000

Sinä pidät. Lakkaa dorkentamasta itseäsi.

• "Mites tämä ihminen saadaan uskomaan minuun."

Ei mitään ongelmaa. Jokainen tervejärkinen tietää, että Jumala on olemassa.
      On kuitenkin olemassa pieni joukko ihmisiä, jotka eivät halua tunnustaa Jumalan olemassaoloa, koska he eivät halua alistua Jumalan auktoriteetin alle. He kuvittelevat, että kieltämällä Jumalan olemassaolon, he voivat paeta Jumalaa ja saavat elää miten vain itse tahtovat.

He ovat kuitenkin hyvin lyhytnäköisiä. Kerran he kuolevat ja silloin viimeistään he joutuvat Jumalan tuomioistuimen eteen saamaan oikeudenmukaisen tuomion totuuden kieltämisestä.

• Kuulehan Mark-bebis, montako kertaa minun on muistutettava sinulle, että minulla on valta paitsi elämän antamiseen, myös sen ottamiseen? Sinun elämäsi on enää niin ohuen silkkirihman varassa, että rihma saattaa katketa vaikka jo huomenna, ellet lakkaa halventamasta Jumalaasi ja nostamasta itseäsi Jumalasi yläpuolelle. Kadotuksen ja ikuisen tulihelvetin olet jo kauan sitten tilannut, käyttääkseni sinun suosimaasi muotisanontaa, ja totisesti saat pian huomata olevasi siellä.

• Mark, oletatko pääseväsi taivaaseen?

• IlkimyksenTeologitäti
        PuhuvaKärmes kirjoitti:

Mark, oletatko pääseväsi taivaaseen?

Kaltaistensa omahyväisten ja säälimättömien ja sydämettömien tekopyhisten seuraan... no way.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      12
      11306
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3833
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2999
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      105
      2342
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      70
      1996
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      195
      1743
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      996
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      770
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      715
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      689
    Aihe