Mites tämä ihminen saadaan uskomaan minuun.
Valmista ei tahtonut syntyä, mutta sitten jumalalla välähti.
Valhe jota ei voi varmistaa, muuta kuin kuolemalla.
Toinen jumala sanoi, matkit minun ideaani toiseen suuntaan.
Karma tuo edellisen elämän syy ja seuraus, selittää menestyksesi.
jumala suunnitteli ja suunnitteli
6
<50
Vastaukset
Aloittaja. Pidätkö palstaa itseterapiapaikkana?
- uni1000
Sinä pidät. Lakkaa dorkentamasta itseäsi.
"Mites tämä ihminen saadaan uskomaan minuun."
Ei mitään ongelmaa. Jokainen tervejärkinen tietää, että Jumala on olemassa.
On kuitenkin olemassa pieni joukko ihmisiä, jotka eivät halua tunnustaa Jumalan olemassaoloa, koska he eivät halua alistua Jumalan auktoriteetin alle. He kuvittelevat, että kieltämällä Jumalan olemassaolon, he voivat paeta Jumalaa ja saavat elää miten vain itse tahtovat.
He ovat kuitenkin hyvin lyhytnäköisiä. Kerran he kuolevat ja silloin viimeistään he joutuvat Jumalan tuomioistuimen eteen saamaan oikeudenmukaisen tuomion totuuden kieltämisestä.Kuulehan Mark-bebis, montako kertaa minun on muistutettava sinulle, että minulla on valta paitsi elämän antamiseen, myös sen ottamiseen? Sinun elämäsi on enää niin ohuen silkkirihman varassa, että rihma saattaa katketa vaikka jo huomenna, ellet lakkaa halventamasta Jumalaasi ja nostamasta itseäsi Jumalasi yläpuolelle. Kadotuksen ja ikuisen tulihelvetin olet jo kauan sitten tilannut, käyttääkseni sinun suosimaasi muotisanontaa, ja totisesti saat pian huomata olevasi siellä.
- IlkimyksenTeologitäti
PuhuvaKärmes kirjoitti:
Mark, oletatko pääseväsi taivaaseen?
Kaltaistensa omahyväisten ja säälimättömien ja sydämettömien tekopyhisten seuraan... no way.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804