Talomme tuhoutui tulipalossa keväällä nyt reilu 1,5v jälkeen vakuutusyhtiö Lähitapiola Vellamo välttelee korvausvastuuta. Asuttu sijaisasunnossa siitä asti. Jo puolivuotta maksettu sijaisasumista itse asuntolainaa siinä päällä. Muilla vastaavia kokemuksia?
Palovakuutus korvaus
4
1568
Vastaukset
- puss-och-kram
Pitäisikö sinun keskustella/sopia sen Lähitapiolan kanssa? Kun et tarkemmin kerro, niin en usko, että vakuutusyhtiö haluaisi vältellä korvausvastuitaan vaan siihen on joku perusteltu syy. Voi tietysti olla niin, että yhtiö on toiminut väärin. Saat sieltä ohjeet mihin voit siitä valittaa.
Voimia ja jaksamista. - Läppis-ass
Minä uskon että lähitapiola haluaa vältellä. Sillä on voitontekeminen kiikarissa ja yhdistyminen ilmeisesti johonkin menossa, niin pitää repiä rahaa markkinoilta
Nyt ei kannata olla lähitapiolan asiakas - Huijajustako-tapiola
Se hiillostaa teitä niin niin pitkään kurjuudella että hyväksytte heidän jonkin ehdon jolla korvaavat pienen summan. Te otette sen vastaan kun olette jo niin masentuneita asiaan liittyen.
Näin se huijaus pelaa vakuutsuyhtiössä - Ierika
OP-Pohjola todennäköisesti linjansa mukaisesti paikalla käymättä toteaisi ettei mitään tulipaloa ole tapahtunutkaan. Kuvittelet koko jutun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232